РОСІЙСЬКА МОВА
ІІ семестр
39 годин (2 години на тиждень)
69 годин на рік
№ уроку |
Зміст програмованого матеріалу |
Дата |
Примітка |
|
Розвиток писемного мовлення. Складання висловлювань на задану тему. С. 81, упр. 152 |
08.01 |
|
|
Слухання казки. Створення образів, які виникають в уяві при слуханні. С. 83-84, чит., Переказ. |
10.01 |
|
|
Приголосні звуки. Позначення їх на листі буквами. Удосконалення графічних навичок письма. С. 91, упр. 172 |
15.01 |
|
|
Зіставлення вимови і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними. Удосконалення графічних навичок письма |
17.01 |
|
|
Зіставлення вимови і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними. Складання діалогів - вражень про прочитаний твір. С. 92-93, чит., Переказ. |
22.01 |
|
|
Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Відпрацювання вимови і правопису сильної позиції приголосних звуків в словах. С. 95-96, чит., Переказ. |
24.01 |
|
|
Вимова і позначення на листі слабких позицій приголосних звуків в словах. Розвиток орфографічної пильності. С. 100, вірш вивчити напам'ять. |
29.01 |
|
|
Виразне читання тексту. Самостійне складання діалогів на основі прочитаного. Аудіювання. запис вгорі |
31.01 |
|
|
Зіставлення вимови і написання слів з твердими і м'якими приголосними. Переказ прочитаного тексту. С. 102-103, чит., Переказ. |
05.02 |
|
|
Зіставлення вимови і написання слів з твердими і м'якими приголосними. Складання висловлювань з питань. С. 108, упр 209, спис. прислів'я. |
07.02 |
|
|
Читання мовчки. Відповіді на питання до тексту. |
12.02 |
|
|
Вимова і написання слів з приголосними, позначеними буквами «ж», «ч», «ш», «ц», «щ». Складання висловлювання по малюнку. С. 110, упр. 212, змінити слова за зразком |
14.02 |
|
|
Розвиток писемного мовлення. Письмовий переказ тексту. С. 113, упр. 222 |
19.02 |
|
|
Вимова і написання слів з приголосними, позначеними буквами «ж», «ч», «ш», «ц», «щ». Читання в особах. С. 115, упр. 225, змінити слова за зразком |
21.02 |
|
|
Вимова і написання слів з приголосними, позначеними буквами «ж», «ч», «ш», «ц», «щ». Складання усного твору з опорою на піраміду. |
26.02 |
|
|
Вимова і написання слів з приголосними, позначеними буквами «ж», «ч», «ш», «ц», «щ». Слухання, обговорення прослуханого. С. 122, упр. 237, списати прислів'я. |
28.02 |
|
|
Вимова і написання слів з м'яким знаком між буквами, що позначають приголосні. Читання в особах. |
04.03 |
|
|
Написання твору на основі життєвого досвіду. Читання, обговорення написаного. С. 124, чит. |
06.03 |
|
|
Вимова і написання слів з поєднаннями приголосних. Виразне читання текстів. Опис картини, що виникла в уяві. Читання вголос. С. 126, упр. 247, списати загадки. |
11.03 |
|
|
Алфавіт. Послідовність букв в російській алфавіті, їх назви. Читання вголос. |
13.03 |
|
|
Алфавіт. Послідовність букв в російській алфавіті, їх назви. Вправа в розташуванні слів у алфавітному порядку. Читання вголос. С. 131, упр. 260, списати |
18.03 |
|
|
Вправа в розташуванні слів у алфавітному порядку з урахуванням 2-1, 3-1 літери. Складання висловлювань по прислів'ям. Читання вголос. С. 133, упр. 264, вставити пропущені. літери. Читання вголос. колонка вгорі |
20.03 |
|
|
Перевірочна робота. Візуально-слуховий диктант. колонка зверху |
01.04 |
|
|
Значення слова. Знаходження слова із зазначеним значенням серед даних слів. Складання розповіді за малюнком. С. 135, вивчити напам'ять. |
03.04 |
|
|
Спостереження за роллю синонімів у тексті. |
08.04 |
|
|
Перевірочна робота. Письмовий переказ. колонка зверху |
10.04 |
|
|
Спостереження за роллю антонімів у тексті. С. 143, упр. 284, об'єднати антоніми в пари |
15.04 |
|
|
Тематичні групи. Складання усного висловлювання по малюнку. С. 146, чит., Переказ. |
17.04 |
|
|
Обговорення особливостей діалогу. Написання твору про свій досвід спілкування. С. 148-149, вир. чит. Робота з літературним твором. Колонка вгорі поруч |
22.04 |
|
|
Значний стійких словосполучень. Складання усного висловлювання. Робота з літературним твором. |
24.04 |
|
|
Робота зі словником. Читання, обговорення побудови тексту. С. 156, упр. 309, списати, вставити пропущені букви. |
29.04 |
|
|
Робота зі словником. Складання усного висловлювання про словникової статті. |
06.05 |
|
|
Перевірочна робота. Мовні вміння і навички за темами «Звуки і букви. Слово "запис вгорі |
08.05 |
|
|
Читання, обговорення побудови тексту. Переказ прочитаного твору. |
13.05 |
|
|
Складання усного твору з опорою на піраміду. С. 164-165, чит., Переказ. |
15.05 |
|
|
Читання вголос і мовчки. Розуміння основної думки окремих образних виразів тексту. З 165-167, відп. на пит. |
20.05 |
|
|
Читання вголос і мовчки .. Переказ почитати твори. З 165-167, відп. на пит. |
22.05 |
|
|
Повторення і закріплення вивченого. З 170, вир. чит. |
27.05 |
|
|
Підсумковий урок за рік |
29.05 |
|