15 квітня о 18:00Вебінар: Інтегрований STEM-тиждень як ресурс формування цілісності сприйняття світу

Календарне планування з російської мови 3 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування з російської мови 3 клас ІІ семестр , розроблене вже на українській мові
Перегляд файлу

f_06950d5050957481.gif                             РОСІЙСЬКА МОВА

      ІІ семестр

 39 годин (2 години на тиждень)

69 годин на рік

№ уроку

 Зміст програмованого матеріалу

Дата

Примітка

  1. 2

Розвиток писемного мовлення. Складання висловлювань на задану тему. С. 81, упр. 152

08.01

 

  1.  

Слухання казки. Створення образів, які виникають в уяві при слуханні. С. 83-84, чит., Переказ.

10.01

 

  1.  

Приголосні звуки. Позначення їх на листі буквами. Удосконалення графічних навичок письма. С. 91, упр. 172

15.01

 

  1.  

Зіставлення вимови і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними. Удосконалення графічних навичок письма

17.01

 

  1.  

Зіставлення вимови і написання слів із дзвінкими і глухими приголосними. Складання діалогів - вражень про прочитаний твір. С. 92-93, чит., Переказ.

22.01

 

  1.  

Дзвінкі і глухі приголосні звуки. Відпрацювання вимови і правопису сильної позиції приголосних звуків в словах. С. 95-96, чит., Переказ.

24.01

 

  1.  

Вимова і позначення на листі слабких позицій приголосних звуків в словах. Розвиток орфографічної пильності. С. 100, вірш вивчити напам'ять.

29.01

 

  1.  

Виразне читання тексту. Самостійне складання діалогів на основі прочитаного. Аудіювання. запис вгорі

31.01

 

  1.  

Зіставлення вимови і написання слів з твердими і м'якими приголосними. Переказ прочитаного тексту. С. 102-103, чит., Переказ.

05.02

 

  1.  

Зіставлення вимови і написання слів з твердими і м'якими приголосними. Складання висловлювань з питань. С. 108, упр 209, спис. прислів'я.

07.02

 

  1.  

Читання мовчки. Відповіді на питання до тексту.

12.02

 

  1.  

Вимова і написання слів з приголосними, позначеними буквами «ж», «ч», «ш», «ц», «щ». Складання висловлювання по малюнку. С. 110, упр. 212, змінити слова за зразком

14.02

 

  1.  

Розвиток писемного мовлення. Письмовий переказ тексту. С. 113, упр. 222

19.02

 

  1.  

Вимова і написання слів з приголосними, позначеними буквами «ж», «ч», «ш», «ц», «щ». Читання в особах. С. 115, упр. 225, змінити слова за зразком

21.02

 

  1.  

Вимова і написання слів з приголосними, позначеними буквами «ж», «ч», «ш», «ц», «щ». Складання усного твору з опорою на піраміду.

26.02

 

  1.  

Вимова і написання слів з приголосними, позначеними буквами «ж», «ч», «ш», «ц», «щ». Слухання, обговорення прослуханого. С. 122, упр. 237, списати прислів'я.

28.02

 

  1.  

Вимова і написання слів з м'яким знаком між буквами, що позначають приголосні. Читання в особах.

04.03

 

  1.  

Написання твору на основі життєвого досвіду. Читання, обговорення написаного. С. 124, чит.

06.03

 

  1.  

Вимова і написання слів з поєднаннями приголосних. Виразне читання текстів. Опис картини, що виникла в уяві. Читання вголос. С. 126, упр. 247, списати загадки.

11.03

 

  1.  

Алфавіт. Послідовність букв в російській алфавіті, їх назви. Читання вголос.

13.03

 

  1.  

Алфавіт. Послідовність букв в російській алфавіті, їх назви. Вправа в розташуванні слів у алфавітному порядку. Читання вголос. С. 131, упр. 260, списати

18.03

 

  1.  

Вправа в розташуванні слів у алфавітному порядку з урахуванням 2-1, 3-1 літери. Складання висловлювань по прислів'ям. Читання вголос. С. 133, упр. 264, вставити пропущені. літери.

Читання вголос. колонка вгорі

20.03

 

  1.  

Перевірочна робота. Візуально-слуховий диктант. колонка зверху

01.04

 

  1.  

Значення слова. Знаходження слова із зазначеним значенням серед даних слів. Складання розповіді за малюнком.

С. 135, вивчити напам'ять.

03.04

 

  1.  

Спостереження за роллю синонімів у тексті.

08.04

 

  1.  

Перевірочна робота. Письмовий переказ. колонка зверху

10.04

 

  1.  

Спостереження за роллю антонімів у тексті. С. 143, упр. 284, об'єднати антоніми в пари

15.04

 

  1.  

Тематичні групи. Складання усного висловлювання по малюнку. С. 146, чит., Переказ.

17.04

 

  1.  

Обговорення особливостей діалогу. Написання твору про свій досвід спілкування. С. 148-149, вир. чит.

Робота з літературним твором. Колонка вгорі поруч

22.04

 

  1.  

Значний стійких словосполучень. Складання усного висловлювання.

Робота з літературним твором.

24.04

 

  1.  

Робота зі словником. Читання, обговорення побудови тексту. С. 156, упр. 309, списати, вставити пропущені букви.

29.04

 

  1.  

Робота зі словником. Складання усного висловлювання про словникової статті.

06.05

 

  1.  

Перевірочна робота. Мовні вміння і навички за темами «Звуки і букви. Слово "запис вгорі

08.05

 

  1.  

Читання, обговорення побудови тексту. Переказ прочитаного твору.

13.05

 

  1.  

Складання усного твору з опорою на піраміду. С. 164-165, чит., Переказ.

15.05

 

  1.  

Читання вголос і мовчки. Розуміння основної думки окремих образних виразів тексту. З 165-167, відп. на пит.

20.05

 

  1.  

Читання вголос і мовчки .. Переказ почитати твори. З 165-167, відп. на пит.

22.05

 

  1.  

Повторення і закріплення вивченого. З 170, вир. чит.

27.05

 

  1.  

Підсумковий урок за рік

29.05

 

 

docx
Додано
26 грудня 2019
Переглядів
428
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку