РОСІЙСЬКА МОВА
І семестр
30 години (2 години на тиждень)
№ уроку |
Зміст програмованого матеріалу |
Дата |
Примітка |
Вступ. Текст. (12 год) |
|||
|
Вступ. Російська мова - мова російського народу. Спільність української мови з українським. Значення російської мови в житті українського народу. С.6, впр. 3
|
04.09 |
|
|
Текст. Розвиток уявлень про текст, його темі, основної думки. С.9, чит., Переказувати.
|
06.09 |
|
|
Особливості слухання як виду мовної діяльності, розуміння фактичного змісту теми, основної думки твору. С.10, впр. 10.
|
11.09 |
|
|
Побудова тексту. Розвиток вміння розрізняти в тексті зачин, основну частину, висновок. Уміння будувати текст.
|
13.09 |
|
|
Читання. Розуміння фактичного змісту прочитаного незнайомого тексту після попередньої підготовки, з опорою на допоміжний слова. С. 15, впр. 21. Аудіювання
|
18.09 |
|
|
Зв'язок речень у тексті: синоніми, слова «він» («вона», «воно», «вони»), «цей» («це», «ця», «ці»). С. 19, впр. 29
|
20.09 |
|
|
. Розвиток писемного мовлення. Письмовий переказ. С. 23, вир. чит
|
25.09 |
|
|
Питання до тексту (про зміст, сенс, значення слів і виразів, зв'язку з життєвим досвідом читача, ставлення до прочитаного). С. 25-26 чит., Переказ.
|
27.09 |
|
|
Читання мовчки. Складання усних висловлювань про зміст, сенс завдання. Усний переказ.
|
02.10 |
|
|
Знаходження в тексті слів автора і персонажів. Читання в особах. Усний переказ.
|
04.10 |
|
|
Читання в особах. Визначення теми і основної думки тексту. Обговорення особливостей діалогу. С. 31-32, чит., Переказ.
|
09.10 |
|
|
Розвиток писемного мовлення. Складання пропозицій по малюнку і об'єднання їх в текст. С. 35-36, чит., Відп. на пит. Усний переказ
|
11.10 |
|
Речення (11 год) |
|||
|
Речення. Види речень за метою висловлювання. С. 38-39, чит, переказ.
|
16.10 |
|
|
Окличні речення. С. 40-41, вир. чит. Письмовий діалог.
|
18.10 |
|
|
Визначення в тексті пропозицій, різних за метою висловлювання та інтонації. Знаходження слів автора і персонажів. Читань в особах. С. 41 -43, чит., Відп. на пит.
|
23.10 |
|
|
Визначення в тексті пропозицій, різних за метою висловлювання та інтонації. Розділові знаки в кінці речення. С. 45, вивчити напам'ять. Вивчити напам'ять.
|
25.10 |
|
|
Визначення в тексті пропозицій, різних за метою висловлювання та інтонації. С. 46-48, чит., Переказ.
|
06.11 |
|
|
Розвиток писемного мовлення. Складання висловлювань на задану тему. С. 49, упр. 87
|
08.11 |
|
|
Пропозиції, що містять твердження і заперечення. С. 52, вир. чит
|
13.11 |
|
|
Зв'язок слів у реченні. Розвиток вміння ставити питання від одного слова до іншого. С. 53-54, чит., Переказ
|
15.11 |
|
|
Звернення, що стоїть спочатку і в кінці речення. Розділові знаки при звертаннях. С. 59, вир. чит.
|
20.11 |
|
|
Слухання-розуміння тексту, що відноситься до художнього стилю Власне думки учнів з приводу ... .. С. 60., чит., Переказ.
|
22.11 |
|
|
Перевірочна робота. Мовні вміння і навички по темі «Текст. Пропозиція »запис вгорі
|
27.11 |
|
Склад (9 год) |
|||
|
Склад. Роль голосних в освіті складу. Удосконалення вміння ділити слово на склади. Розвиток вимовних навичок. С. 63-64, вир. чит.
|
29.11 |
|
|
Перенос слів. Розподіл слова на склади для переносу. С. 68, вир. чит.
|
04.12 |
|
|
Наголос. Удосконалення вміння визначати в слові наголос. Розвиток вміння розрізняти склади залежно від місця вимови. С. 71, упр.133
|
06.12 |
|
|
Перевірочна робота. Списування. запис вгорі
|
11.12 |
|
|
Голосні звуки, позначення їх на письмі літерами. Сильна і слабка позиція голосних звуків в словах. Зіставлення вимови і написання ударних і ненаголошених складів. С. 72-75, чит., Переказ
|
13.12 |
|
|
Слабка позиція голосних звуків в слові. Вимова слів слабкій позиції. Робота з орфографічним словником. Розвиток орфографічної пильності.
|
18.12 |
|
|
Читання, обговорення, переказ прочитаного. Складання висловлювань про своє ставлення до описаного.
|
20.12 |
|