Календарно- тематичне планування Російська мова 3 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарно- тематичне планування Російська мова 3 клас ІІ семестр за підручником "Русский язык" Лапшина, Зорька. 38 годин.
Перегляд файлу

Російська мова 3 клас ІІ семестр

(по підручнику І. Н. Лапшиної, Н. Н. Зорьки)

 

 (2   години   на   тиждень)

 

 

Номер урока

 

Дата

 

Тема урока

Сторінки підручника

 

                              II семестр (38 годин)

  1.  

 

Слухання казки. Співвідношення малюнків і тексту

 

83–85

  1.  

 

Слабка позиція приголосних звуків в слові. Складання міркування про мовні явища.

86–88

  1.  

 

Дзвінкі і глухі приголосні. Зіставлення вимовлення і написання слів з дзвінкими і глухими приголосними.

 

88–91

  1.  

 

Правила ведення діалогу. Висловлювання власної точки зору.

 

92–94

  1.  

 

Вимова і написання слів з дзвінкими і глухими приголосними. Обговорення характерів персонажів.

94–96

  1.  

 

Вимова і написання приголосних звуків. Читання мовчки. Складання питань до тексту.

 

96–98

  1.  

 

Художнє слово. Складання діалогу.

Контрольна робота. Навичка читання вголос (усно).                                                        ТЕМА.

 

98–100

  1.  

 

Тверді і м'які приголосні. Зіставлення вимови і написання слів. Переказ прочитанного.

 

 

101–104

  1.  

 

Вимова твердих і м'яких приголосних. Складання висловлювань за питаннями.

 

104–106

  1.  

 

Читання мовчки. Правила ведення діалогу.

 

106–108

  1.  

 

Вимова і написання слів з приголосними, позначеними буквами ж, ч, ш, щ. Складання висловлювання по малюнку.

 

109–111

  1.  

 

Письмовий переказ. Обговорення написанного.

 

111–113

  1.  

 

Написання слів з приголосними, позначеними буквами ж, ч, ш, щ. Читання в особах. Складання діалогу.

 

114–116

  1.  

 

Складання усного твору.

 

116–118

  1.  

 

Повторення і закріплення вивченого.        ТЕМА

 

118–119

  1.  

 

Вимова і написання слів з м'яким знаком між буквами, що означають приголосні .

 

120–122

  1.  

 

Твір на основі життєвого досвіду. Обговорення написаного.

 

122–132

  1.  

 

Вимова і написання слів з поєднаннями приголосних. Опис картини, що виникла у уяві.

 

124–126

  1.  

 

Алфавіт .

 

127–129

  1.  

 

Контрольна робота. Диктант.

 

129–131

  1.  

 

Обговорення прослуханого. Складання висловлювання по прислів'ю .

 

131–133

  1.  

 

Значення і вимова слів. Складання розповіді по малюнку .

 

133–135

  1.  

 

Слова, близькі за значенням (синоніми) .

 

136–138

  1.  

 

Контрольна робота. Письмовий переказ.  

 

138–140

  1.  

 

Антоніми. Визначення основної думки тексту .

 

140–144

  1.  

 

Тематичні групи слів. Складання висловлювання по малюнку .

 

144–147

  1.  

 

Особливості діалогу. Письмове висловлювання про власний досвід спілкування .

 

147–149

  1.  

 

Стійкі поєднання слів. Складання усного висловлювання. .                                              ТЕМА

 

149–152

  1.  

 

Контрольна робота. Аудіювання (письмово). Закріплення вивченого

 

152–155

  1.  

 

Робота із словником. Побудова тексту.

 

155–157

  1.  

 

Складання висловлювання про словникової статті.
 

158–163

  1.  

 

Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь.

163–164

  1.  

 

Складання усного твору. Обговорення, доробка написаного.

164–165

  1.  

 

Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово).

165–167

  1.  

 

Письмове висловлювання про враження від уроків російської мови

 

  1.  

 

Повторення і закріплення вивченого.

168

  1.  

 

Підсумковий урок за рік.                            ТЕМА

169–170





 

 

doc
Додано
5 січня 2020
Переглядів
1454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку