Російська мова 3 клас ІІ семестр
(по підручнику І. Н. Лапшиної, Н. Н. Зорьки)
(2 години на тиждень)
Номер урока |
Дата |
Тема урока |
Сторінки підручника |
II семестр (38 годин) |
|||
|
|
Слухання казки. Співвідношення малюнків і тексту
|
83–85 |
|
|
Слабка позиція приголосних звуків в слові. Складання міркування про мовні явища. |
86–88 |
|
|
Дзвінкі і глухі приголосні. Зіставлення вимовлення і написання слів з дзвінкими і глухими приголосними.
|
88–91 |
|
|
Правила ведення діалогу. Висловлювання власної точки зору.
|
92–94 |
|
|
Вимова і написання слів з дзвінкими і глухими приголосними. Обговорення характерів персонажів. |
94–96 |
|
|
Вимова і написання приголосних звуків. Читання мовчки. Складання питань до тексту.
|
96–98 |
|
|
Художнє слово. Складання діалогу. Контрольна робота. Навичка читання вголос (усно). ТЕМА.
|
98–100 |
|
|
Тверді і м'які приголосні. Зіставлення вимови і написання слів. Переказ прочитанного.
|
101–104 |
|
|
Вимова твердих і м'яких приголосних. Складання висловлювань за питаннями.
|
104–106 |
|
|
Читання мовчки. Правила ведення діалогу.
|
106–108 |
|
|
Вимова і написання слів з приголосними, позначеними буквами ж, ч, ш, щ. Складання висловлювання по малюнку.
|
109–111 |
|
|
Письмовий переказ. Обговорення написанного.
|
111–113 |
|
|
Написання слів з приголосними, позначеними буквами ж, ч, ш, щ. Читання в особах. Складання діалогу.
|
114–116 |
|
|
Складання усного твору.
|
116–118 |
|
|
Повторення і закріплення вивченого. ТЕМА
|
118–119 |
|
|
Вимова і написання слів з м'яким знаком між буквами, що означають приголосні .
|
120–122 |
|
|
Твір на основі життєвого досвіду. Обговорення написаного.
|
122–132 |
|
|
Вимова і написання слів з поєднаннями приголосних. Опис картини, що виникла у уяві.
|
124–126 |
|
|
Алфавіт .
|
127–129 |
|
|
Контрольна робота. Диктант.
|
129–131 |
|
|
Обговорення прослуханого. Складання висловлювання по прислів'ю .
|
131–133 |
|
|
Значення і вимова слів. Складання розповіді по малюнку .
|
133–135 |
|
|
Слова, близькі за значенням (синоніми) .
|
136–138 |
|
|
Контрольна робота. Письмовий переказ.
|
138–140 |
|
|
Антоніми. Визначення основної думки тексту .
|
140–144 |
|
|
Тематичні групи слів. Складання висловлювання по малюнку .
|
144–147 |
|
|
Особливості діалогу. Письмове висловлювання про власний досвід спілкування .
|
147–149 |
|
|
Стійкі поєднання слів. Складання усного висловлювання. . ТЕМА
|
149–152 |
|
|
Контрольна робота. Аудіювання (письмово). Закріплення вивченого
|
152–155 |
|
|
Робота із словником. Побудова тексту.
|
155–157 |
|
|
Складання висловлювання про словникової статті. |
158–163 |
|
|
Контрольна робота. Перевірка мовних знань і вмінь. |
163–164 |
|
|
Складання усного твору. Обговорення, доробка написаного. |
164–165 |
|
|
Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово). |
165–167 |
|
|
Письмове висловлювання про враження від уроків російської мови |
|
|
|
Повторення і закріплення вивченого. |
168 |
|
|
Підсумковий урок за рік. ТЕМА |
169–170 |