Календарне планування з української мови

Про матеріал
Календарне планування з української мови за підручником К.Пономарьової , інтегрована мова + читання. І семестр.
Перегляд файлу

Орієнтовне календарне планування за підручником  К. Пономарьової.

6 год на тиждень

Одна тема на два уроки.

Тема уроку

Дата

Добукварний період

1.

Ознайомлення з букварем. Правила поведінки на уроці.

Письмове приладдя. Правила користування письмовим приладдям. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу).

 

2.

Слова, які відповідають на питання що? Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч).

 

3.

Слова, які відповідають на питання хто? Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Навчальне приладдя. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Виконання графічних вправ.             

 

4.

Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор

Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ.

 

5.

Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня.

Міжрядкові лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова).

 

6.

Речення. Складання речень за малюнками.

Похила лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній. 

 

7.

Речення. Розділові знаки в кінці речення.

Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі.  

 

8.

Службові слова у реченні. Складання речень, вживаючи службові слова. Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі.                           

 

9.

Поділ слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Закріплення вмінь писати вивчені елементи.             

 

10.

Поділ слів на склади. Сімейний обід. Робота з дитячою книжкою. Підготовчі вправи до написання букв. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про дитячі іграшки.

 

11.

Наголос у словах. Наголошений склад. Подовжена похила лінія з петлею внизу. Підготовчі вправи до написання букв

 

12.

Сприймання і інтерпретація художнього опису осені. Вправа «Упізнай місяць». Подовжена похила лінія з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв.

 

13.

Спостерігаємо за немовними звуками і звуками мовлення. Природа навколо нас. Закріплення уміння писати подовжені похилі лінії із петлею вгорі і внизу.

 

14.

Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Овочі і фрукти. Письмо малих півовалів. Наведення, домальовування предметів.

 

15.

Тверді приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Овочі і фрукти. Письмо великих півовалів. Розфарбовування малюнків.

 

16.

М'які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо. Робота з дитячою книжкою. Що розкаже книжка про тебе і твою родину?

Письмо малих овалів. Наведення, домальовування предметів.

 

17.

Узагальнення знань учнів про голосні і приголосні звуки. Письмо великих овалів. Розфарбовування малюнків. Розвиток зв’язного мовлення. Моя родина.

 

18.

Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Птахи.

Закріплення уміння писати малі та великі півовали та овал 

 

19.

Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Птахи. Закріплення уміння писати малі та великі півовали та овали.

 

20.

Звукові схеми слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів.

Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів.

 

21.

Звукові схеми слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Робота з дитячою книгою. Що ще розповідає книжка про тебе, про твоє життя?

Підготовчі вправи до написання букв. Закріплення уміння писати вивчені елементи.             

 

22.

Повторення вивченого в добукварний період. Професії. Ким ти мрієш стати? Закріплення уміння писати вивчені елементи букв. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про сім'ю.             

 

 

23.

Букварний період

Звук [а],позначення його буквою «а». Виділення звука [а]в словах. Письмо малої та великої букви а. Написання буквосполучень аа, Аа.                                         

 

24.

Звук [о],позначення його буквою «о». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Письмо малої букви о та великої О.

 

25.

Звук [у],позначення його буквою «у». Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви у та великої У. Поєднання їх з вивченими буквами.

 

26.

Звук [и],позначення його буквою «и». Виділення звука [и] в словах. Письмо букви и. Безвідривне з'єднання букв. Диктант вивчених букв.

 

27.

Звук [і], позначення його буквою «і». Буква і в ролі окремого слова. Письмо малої букви і та великої І, поєднання їх з вивченими буквами.

 

28.

Звук [е],позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви е та великої Е. Написання буквосполучень.

 

29.

Закріплення звукових значень вивчених букв, вмінь писати вивчені букви, слова, речення з ними. Диктант вивчених букв і буквосполучень.

 

30.

Звуки [л],[л'], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів. Читання складів. Письмо л,Л. Написання складів. Підготовчі графічні вправи.

 

31.

Звук [м], позначення його буквою «ем». Читання складів і слів з вивченими буквами. Письмо букв м,М. Написання складів, слів і речень із буквою м.

 

32.

Звуки [с],[с'], позначення їх буквою «ес». Читання складів і слів з вивченими літерами. Письмо малої та великої букви. Складання та записування речень.

 

33.

Звуки [н],[н'], позначення їх буквою «ен». Читання складів, слів. Письмо букв н,Н. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Диктант складів.

 

34.

Звук [к],позначення його буквою «ка». Читання складів, слів і речень з вивченими буквами. Письмо малої букви к та великої К. Складання і записування речень.

 

35.

Закріплення звукових значень вивчених букв, вмінь писати вивчені букви, слова, речення з ними. Диктант вивчених букв і буквосполучень. Складання і записування речень.

 

36.

Звук [в],позначення його буквою «ве». Читання складів, слів і речень. Звуковий аналіз слів. Читання і доповнення речень. Письмо букв в,В. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами.

 

37.

Звук [п],позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Письмо букв п,П. Складання і записування слів із вивчених букв. Опрацювання тексту.

 

38.

Звуки [р],[р'], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. Письмо букв р,Р. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

39.

Звуки [т],[т'], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень. Звуковий аналіз слів. Підготовчі графічні вправи. Письмо букв т,Т. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами.

 

40.

Закріплення звукових значень вивчених букв, вмінь писати вивчені букви, слова, речення з ними. Диктант вивчених букв і буквосполучень. Складання і записування речень.

 

41.

Звуки [д],[д'], позначення їх буквою «де». Читання складів, слів, речень. Зіставлення звуків [д]-[т]. Письмо букв д,Д. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Навчальний диктант.

 

42.

Звуки [з],[з'], позначення їх буквою «зе». Опрацювання тексту. Письмо малої букви з та великої З. Складання і записування слів. Списування речення, поданого друкованим шрифту.

 

43.

Звук [й], позначення його буквою «ій»(«йот»). Читання складів, слів. Уявлення про слова, протилежні за значенням. Письмо й,Й. Списування речення, поданого друкованим шрифту.

 

44.

Звук [б],позначення його буквою «бе». Читання складів, слів і речень. Залежність значення слова від зміни наголосу в ньому. Письмо букв б,Б, складів, слів та речень з нею. Списування речення, поданого друкованим шрифту.

 

45.

Закріплення звукових значень вивчених букв, вмінь писати вивчені букви, слова, речення з ними. Диктант вивчених букв і буквосполучень. Складання і записування речень.

 

46.

Закріплення звукових значень вивчених букв, вмінь писати вивчені букви, слова, речення з ними. Складання і записування речень. Опрацювання тексту.

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
15 липня
Переглядів
930
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку