Орієнтовне календарне планування за підручником К. Пономарьової.
6 год на тиждень
Одна тема на два уроки.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Добукварний період |
||
1. |
Ознайомлення з букварем. Правила поведінки на уроці. Письмове приладдя. Правила користування письмовим приладдям. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (вгорі, посередині, внизу). |
|
2. |
Слова, які відповідають на питання що? Розташування зошита на парті під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (праворуч, ліворуч). |
|
3. |
Слова, які відповідають на питання хто? Розвиток умінь відповідати на запитання хто це? Навчальне приладдя. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Виконання графічних вправ. |
|
4. |
Слова, які відповідають на питання який? яка? яке? які? Світлофор Рядок. Середина рядка. Поле на сторінці зошита. Виконання графічних вправ. |
|
5. |
Слова, які відповідають на питання що робить? Режим дня. Міжрядкові лінії сітки зошита (надрядкова, підрядкова). |
|
6. |
Речення. Складання речень за малюнками. Похила лінія (коротка, подовжена). Письмо похилих ліній. |
|
7. |
Речення. Розділові знаки в кінці речення. Коротка похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. |
|
8. |
Службові слова у реченні. Складання речень, вживаючи службові слова. Подовжена похила лінія із заокругленням унизу і вгорі. |
|
9. |
Поділ слів на склади. Схематичне зображення складової будови слова. Посуд. Закріплення вмінь писати вивчені елементи. |
|
10. |
Поділ слів на склади. Сімейний обід. Робота з дитячою книжкою. Підготовчі вправи до написання букв. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про дитячі іграшки. |
|
11. |
Наголос у словах. Наголошений склад. Подовжена похила лінія з петлею внизу. Підготовчі вправи до написання букв |
|
12. |
Сприймання і інтерпретація художнього опису осені. Вправа «Упізнай місяць». Подовжена похила лінія з петлею вгорі. Підготовчі вправи до написання букв. |
|
13. |
Спостерігаємо за немовними звуками і звуками мовлення. Природа навколо нас. Закріплення уміння писати подовжені похилі лінії із петлею вгорі і внизу. |
|
14. |
Голосні та приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Овочі і фрукти. Письмо малих півовалів. Наведення, домальовування предметів. |
|
15. |
Тверді приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Овочі і фрукти. Письмо великих півовалів. Розфарбовування малюнків. |
|
16. |
М'які приголосні звуки. Позначення їх умовними знаками. Зоряне небо. Робота з дитячою книжкою. Що розкаже книжка про тебе і твою родину? Письмо малих овалів. Наведення, домальовування предметів. |
|
17. |
Узагальнення знань учнів про голосні і приголосні звуки. Письмо великих овалів. Розфарбовування малюнків. Розвиток зв’язного мовлення. Моя родина. |
|
18. |
Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Птахи. Закріплення уміння писати малі та великі півовали та овал |
|
19. |
Звукові схеми слів. Вправляння у звуковому аналізі мовлених слів. Птахи. Закріплення уміння писати малі та великі півовали та овали. |
|
20. |
Звукові схеми слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Підготовчі вправи до написання букв. Безвідривне поєднання елементів. |
|
21. |
Звукові схеми слів. Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Робота з дитячою книгою. Що ще розповідає книжка про тебе, про твоє життя? Підготовчі вправи до написання букв. Закріплення уміння писати вивчені елементи. |
|
22. |
Повторення вивченого в добукварний період. Професії. Ким ти мрієш стати? Закріплення уміння писати вивчені елементи букв. Розвиток зв’язного мовлення. Поговоримо про сім'ю. |
|
23. |
Букварний період Звук [а],позначення його буквою «а». Виділення звука [а]в словах. Письмо малої та великої букви а. Написання буквосполучень аа, Аа. |
|
24. |
Звук [о],позначення його буквою «о». Встановлення відповідності між малюнками і звуковими схемами слів. Письмо малої букви о та великої О. |
|
25. |
Звук [у],позначення його буквою «у». Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви у та великої У. Поєднання їх з вивченими буквами. |
|
26. |
Звук [и],позначення його буквою «и». Виділення звука [и] в словах. Письмо букви и. Безвідривне з'єднання букв. Диктант вивчених букв. |
|
27. |
Звук [і], позначення його буквою «і». Буква і в ролі окремого слова. Письмо малої букви і та великої І, поєднання їх з вивченими буквами. |
|
28. |
Звук [е],позначення його буквою «е». Виділення звука [е] в словах. Звуковий аналіз слів. Письмо малої букви е та великої Е. Написання буквосполучень. |
|
29. |
Закріплення звукових значень вивчених букв, вмінь писати вивчені букви, слова, речення з ними. Диктант вивчених букв і буквосполучень. |
|
30. |
Звуки [л],[л'], позначення їх буквою «ел». Звуковий аналіз слів. Читання складів. Письмо л,Л. Написання складів. Підготовчі графічні вправи. |
|
31. |
Звук [м], позначення його буквою «ем». Читання складів і слів з вивченими буквами. Письмо букв м,М. Написання складів, слів і речень із буквою м. |
|
32. |
Звуки [с],[с'], позначення їх буквою «ес». Читання складів і слів з вивченими літерами. Письмо малої та великої букви. Складання та записування речень. |
|
33. |
Звуки [н],[н'], позначення їх буквою «ен». Читання складів, слів. Письмо букв н,Н. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Диктант складів. |
|
34. |
Звук [к],позначення його буквою «ка». Читання складів, слів і речень з вивченими буквами. Письмо малої букви к та великої К. Складання і записування речень. |
|
35. |
Закріплення звукових значень вивчених букв, вмінь писати вивчені букви, слова, речення з ними. Диктант вивчених букв і буквосполучень. Складання і записування речень. |
|
36. |
Звук [в],позначення його буквою «ве». Читання складів, слів і речень. Звуковий аналіз слів. Читання і доповнення речень. Письмо букв в,В. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. |
|
37. |
Звук [п],позначення його буквою «пе». Удосконалення навичок звукового аналізу слів. Письмо букв п,П. Складання і записування слів із вивчених букв. Опрацювання тексту. |
|
38. |
Звуки [р],[р'], позначення їх буквою «ер». Читання складів, слів, речень. Опрацювання тексту. Письмо букв р,Р. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
39. |
Звуки [т],[т'], позначення їх буквою «те». Читання складів, слів, речень. Звуковий аналіз слів. Підготовчі графічні вправи. Письмо букв т,Т. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. |
|
40. |
Закріплення звукових значень вивчених букв, вмінь писати вивчені букви, слова, речення з ними. Диктант вивчених букв і буквосполучень. Складання і записування речень. |
|
41. |
Звуки [д],[д'], позначення їх буквою «де». Читання складів, слів, речень. Зіставлення звуків [д]-[т]. Письмо букв д,Д. Написання складів, слів і речень з вивченими буквами. Навчальний диктант. |
|
42. |
Звуки [з],[з'], позначення їх буквою «зе». Опрацювання тексту. Письмо малої букви з та великої З. Складання і записування слів. Списування речення, поданого друкованим шрифту. |
|
43. |
Звук [й], позначення його буквою «ій»(«йот»). Читання складів, слів. Уявлення про слова, протилежні за значенням. Письмо й,Й. Списування речення, поданого друкованим шрифту. |
|
44. |
Звук [б],позначення його буквою «бе». Читання складів, слів і речень. Залежність значення слова від зміни наголосу в ньому. Письмо букв б,Б, складів, слів та речень з нею. Списування речення, поданого друкованим шрифту. |
|
45. |
Закріплення звукових значень вивчених букв, вмінь писати вивчені букви, слова, речення з ними. Диктант вивчених букв і буквосполучень. Складання і записування речень. |
|
46. |
Закріплення звукових значень вивчених букв, вмінь писати вивчені букви, слова, речення з ними. Складання і записування речень. Опрацювання тексту. |
|
|
|
|