Ранкова зустріч «Вмілі рученятка: аплікації з осіннього листя»

Про матеріал
Ранкова зустріч «Вмілі рученятка: аплікації з осіннього листя» Мета: узагальнити знання учнів про осінь, її особливості, вчити вдивлятися в навколишній світ, більше спілкуватися з природою,бережно ставитися до неї; вчити аналізувати картину, музичний твір; розкрити походження назв місяців осені; вчити описувати красу природи восени та позитивні емоції, які вона викликає; розвивати уяву, фантазію, мовлення, спостережливість, пам’ять; виховувати любов до природи.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Вмілі рученятка: аплікації з осіннього листя»

 

Мета: узагальнити знання учнів про осінь, її особливості, вчити вдивлятися в навколишній світ, більше спілкуватися з природою,бережно ставитися до неї; вчити аналізувати картину, музичний твір; розкрити походження назв місяців осені; вчити описувати красу природи восени та позитивні емоції, які вона викликає; розвивати уяву, фантазію, мовлення, спостережливість, пам’ять; виховувати любов до природи.

 

1. Вітання. Вступна бесіда

Учитель читає вірш Наталі Забіли «Осіннє листя».

 ОСІННЄ ЛИСТЯ

Настала осінь. Холодом Повіяло навкруг.

Все більш береться золотом Зелений ліс та луг.

І піснею приваблені, Листочки на дубках,

На вишеньках, на яблунях Шепочуться в садках.

Від вітру коливаються Пожовклі дерева,

А листя з них зривається І пісеньку співа:

Хвилюються, шепочуться: — Ой, як же нудно тут!

І нам давно вже хочеться Звільнитися від пут.

— Веселі танцюристи ми, Кружляєм в висоті,— Листки, листочки, листики, Червоні й золоті!

Невже ніхто із прив’язі Не схоче нас зірвать?

Не винесе, не вивезе,

Не пустить танцювать?!

Зриваємось ми зграями— Та ви ж іще в зеленому,—

З топольок та беріз,їм каже вітерець,—

Злітаємо, кружляємоА в одязі буденному

І падаємо вниз.Не можна йти в танець.

Та вітром знов піднесеніЯк вдягнете убрання те,

Мчимо з височини.Червоне й золоте,—

Нам радісно! Нам весело!Легкі та вільні станете

Нам любо восени!І теж полетите!

 

2. Щоденні новини. Дидактична гра «З якого я дерева?»

Учитель читає визначення одного з дерев. Після того, як воно названо, учитель пропонує знайти листик цього дерева серед листя в букеті та на ілюстраціях. На дошці ілюстрації із зображенням дерев.

 • Свою назву це дерево отримало за кольором кори, у перекладі з латинської воно означає «світлий, ясний, білий». Здогадалися, що це за дерево? Так, це береза.

— Знайдіть листочок берези в осінньому букетІ.

 • У перекладі з латинської мови назва цього дерева означає «красень». Але дерево це не тільки красиве, але й могутнє, тому в нас його називають богатирем. Що ж це за дерево-богатир? (Це дуб.)

— Як виглядають його листя? Знайдіть їх у букетІ.

 

3. Робота в групах. Демонстрування та аналіз зразка

Інструктаж учителя

— Я пропоную вам, діти, сьогодні на уроці створити власне Царство Нептуна.

— Згадаймо, з чого починаємо роботу?

— Що будемо робити потім?

— Чим завершимо виконання аплікації?

 

4. Вправа «Крісло автора»

Автор розповідає про осінь, зміни в природі, які відбуваються із настанням осені.

 

5. Підсумкова бесіда.

doc
Додано
16 липня 2019
Переглядів
805
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку