Календарне планування уроків української мови в 4 класі
(посібник «Українська мова та читання» К. Пономарьова, Л. Гайова
частина 2
ІІ СЕМЕСТР
4 години х 19 тижнів = 76 годин =72 урок (святкові дні: 8.03, 25.04, 2.05, 9.05_ _)
|
|||
Пригадую числівники |
|||
65 |
|
Розпізнаю числівники в реченні і тексті (с.80-82) |
|
66 |
|
Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 (с.82-84) |
|
67 |
|
Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби (с.84-85) |
|
68 |
|
Закріплення і застосування знань про числівник |
|
Досліджую займенник |
|||
69 |
|
Розпізнаю займенники (с.86-87) |
|
70 |
|
Досліджую особові займенники (с.88-89) |
|
71 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту. Тема для спілкування: «Стосунки між однолітками» |
|
72 |
|
Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-ої особи (с.90-92) |
|
73 |
|
Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи (с.92-94) |
|
74 |
|
Розбираю займенники як частину мови (с.94-96) |
|
75 |
|
Закріплення і застосування знань про займенники |
|
76 |
|
Тематична діагностувальна робота з тем «Числівник» і «Займенник» |
|
Дізнаюсь більше про дієслово |
|||
77 |
|
Розпізнаю дієслова (с.97-99) |
|
78 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Справжня дружба» (с. 32-34 зошит «Малюю словом») |
|
79
|
|
Розпізнаю неозначену форму дієслова (с.99-101)
|
|
80 |
|
Змінюю дієслова за числами (с.101-103) |
|
81 |
|
Визначаю часи дієслів (с.103-105) |
|
82 |
|
Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часу (с.106-107) |
|
83 |
|
Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу (с.108-109) |
|
84 |
|
Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу (с.110-111) |
|
85 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні інтереси. Тема для спілкування: «Моє хобі» |
|
86 |
|
Утворюю дієслова минулого часу (с.112-113) |
|
87
|
|
Досліджую дієслова на -ся (с.114-115)
|
|
88
|
|
Розбираю дієслово як частину мови (с.116-117) |
|
89
|
|
Закріплення і застосування знань про дієслово. |
|
90
|
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Дієслово» |
|
Досліджую прислівник |
|||
91
|
|
Спостерігаю за прислівниками (с.118-119)
|
|
92
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Бурулька»
|
|
93 |
|
Розрізняю прислівники і прикметники (с.120-122) |
|
94 |
|
Правильно записую прислівники (с.123-124) |
|
95 |
|
Утворюю прислівники (с.124-125) |
|
96 |
|
Закріплення і застосування знань про прислівник. |
|
97 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Прислівник» |
|
Будую речення |
|||
98 |
|
Пригадую знання про речення. (с.126-127) |
|
99 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розмірковування на задану тему. Тема для спілкування: «Мій рідний край» |
|
100 |
|
Розпізнаю і будую речення різних видів (с.128-129) |
|
101 |
|
Визначаю головні і другорядні члени речення (с.130-131) |
|
102 |
|
Встановлюю зв’язок слів у реченні (с.132-133) |
|
103 |
|
Спостерігаю за однорідними членами речення (с.134-135) |
|
104 |
|
Складаю речення з однорідними членами (с.136-138) |
|
105-106 |
|
Застосовую знання про речення (с.138-139) |
|
107 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання вибіркового переказу тексту. Тема для спілкування: «Кмітливий грак» |
|
108 |
|
Повторення і закріплення знань про речення |
|
109 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Речення» |
|
Застосовую знання про текст |
|||
110 -111 |
|
Пригадую будову тексту (с.140-141) |
|
112 |
|
Визначаю тему і мету тексту (с.142-143) |
|
113 - 114 |
|
Складаю план тексту (с.145-146) |
|
115 |
|
Розрізняю різновиди текстів (с.146-148) |
|
116 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання чарівної казки. Тема для спілкування: «Якби я був чарівником (була чарівницею)» |
|
117 - 118 |
|
Будую текст-опис (с.149-150) |
|
119 - 120 |
|
Будую текст-міркування (с.150-152) |
|
121 - 122 |
|
Складаю есе (с.152-154) |
|
123 |
|
Розрізняю стилі текстів (с.154-155) |
|
124 |
|
Повторення і закріплення знань про текст |
|
125 |
|
Тематична діагностувальна робота з теми «Текст» |
|
126 - 127 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Миколка, Вітя і цуцик» |
|
Повторюю і застосовую вивчене |
|||
128 |
|
Пригадую вивчене (с.156-157) |
|
129 |
|
Застосовую знання з мови (с.158-159) |
|
130 |
|
Повторення і закріплення вивченого. |
|
131 |
|
Повторення і закріплення вивченого. |
|
133 |
|
Повторення і закріплення вивченого. |
|
134 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свою мрію. Тема для спілкування: «Моя заповітна мрія» |
|
135 |
|
Повторення і закріплення вивченого. |
|
136 |
|
Повторення і закріплення вивченого. |
|
137 |
|
Повторення і закріплення вивченого. |
|
138 |
|
Повторення і закріплення вивченого. |
|
139- 140
|
|
Підсумковий урок за рік |
|