КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
УКРАЇНСЬКА МОВА
9 КЛАС
Нова програма.
Скорочення:
ВНМ – вивчення нового матеріалу;
ОЗ – облік знань (контрольна робота);
ПМ – повторення раніше вивченого матеріалу;
УМ – узагальнення вивченого матеріалу;
РМ – розвиток мовлення.
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
УКРАЇНСЬКА МОВА
9 КЛАС
(2017 – 2018 навчальний рік)
№ з/п |
К-сть годин |
Дата |
Тема уроку |
Тип уроку |
І семестр |
||||
1 |
1 |
01.09 |
Вступ Розвиток української мови |
ВНМ[i] |
2 |
1 |
06.09 |
Повторення вивченого у 8 класі Граматична основа. Односкладне та двоскладне речення |
ПМ |
3 |
1 |
08.09 |
Просте ускладнене речення |
ПМ |
4 |
1 |
13.09 |
Розділові знаки в простому ускладненому реченні |
ПМ |
5 |
1 |
15.09 |
РМ № 1. Вибірковий усний переказ тексту наукового стилю |
РМ |
6 |
1 |
20.09 |
Синтаксис. Пунктуація Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові |
ВНМ |
7 |
1 |
22.09 |
Непряма мова. Заміна прямої мови непрямою |
ВНМ |
8 |
1 |
27.09 |
РМ № 2. Стислий усний переказ тексту публіцистичного стилю |
РМ |
9 |
1 |
29.09 |
Цитата як спосіб передавання чужої мови |
ВНМ |
10 |
1 |
04.10 |
Діалог. Розділові знаки при діалозі |
ВНМ |
11 |
1 |
06.10 |
РМ № 3. Твір-роздум на морально-етичну тему |
РМ |
12 |
1 |
11.10 |
Складне речення Складне речення та його ознаки |
ВНМ |
13 |
1 |
13.10 |
Сполучникові й безсполучникові складні речення |
ВНМ |
14 |
1 |
18.10 |
Складносурядне речення, його будова. Засоби зв’язку між частинами складносурядного речення |
ВНМ |
15 |
1 |
20.10 |
РМ № 4. Усний твір-роздум на суспільну тему |
РМ |
16 |
1 |
25.10 |
Розділові знаки в складносурядному реченні |
ВНМ |
17 |
1 |
27.10 |
КР № 1. Пряма й непряма мова. Складносурядне речення (тест) |
ОЗ |
18 |
1 |
08.11 |
Складнопідрядне речення Складнопідрядне речення, його будова й засоби зв’язку в ньому |
ВНМ |
19 |
1 |
10.11 |
Підрядні сполучники й сполучні слова в складнопідрядному реченні |
ВНМ |
20 |
1 |
15.11 |
Основні види складнопідрядних речень |
ВНМ |
21 |
1 |
17.11 |
Складнопідрядні речення з підрядними означальними та підрядними з’язувальними |
ВНМ |
22 |
1 |
22.11 |
Складнопідрядні речення з підрядними місця й часу |
ВНМ |
23 |
1 |
24.11 |
Контрольний диктант |
ОЗ |
24 |
1 |
29.11 |
Складнопідрядні речення з підрядними способу дії і ступеня та підрядними порівняльними |
ВНМ |
25 |
1 |
01.12 |
Складнопідрядні речення з підрядними причини, мети, умови |
ВНМ |
26-27 |
2 |
06.12 |
РМ № 6-7. Докладний письмовий переказ тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
РМ, ОЗ |
28 |
1 |
08.12 |
РМ № 8. Аналіз докладного письмового переказу тексту публіцистичного стилю з творчим завданням |
РМ |
29 |
1 |
13.12 |
Складнопідрядні речення з підрядними наслідковими й допустовими |
ВНМ |
30 |
1 |
15.12 |
Складнопідрядні речення з кількома підрядними |
ВНМ |
31 |
1 |
20.12 |
Розділові знаки в складнопідрядному реченні |
ВНМ |
32 |
1 |
22.12 |
КР № 2. Складнопідрядне речення (тест) |
ОЗ |
33 |
1 |
27.12 |
РМ № 9. Есе “Що робить мене щасливим(ою)” |
РМ, ОЗ |
34 |
1 |
29.12 |
РМ № 5. Ділове мовлення. Заява |
РМ |
ІІ семестр |
||||
35 |
1 |
|
РМ № 10. Різновиди аудіювання. Стилі, типи й жанри мовлення. Розігрування діалогів відповідно до певної ситуації |
РМ
|
36-37 |
2 |
|
Безсполучникове складне речення Смислові відношення між частинами безсполучникового складного речення |
ВНМ
|
38-39 |
2 |
|
Кома та крапка з комою в безсполучниковому складному реченні |
ВНМ |
40-41 |
2 |
|
Двокрапка в безсполучниковому складному реченні |
ВНМ |
42-43 |
2 |
|
Тире в безсполучниковому складному реченні |
ВНМ |
44-45 |
2 |
|
РМ № 11. Письмовий твір-роздум на морально-етичну тему в публіцистичному стилі “Як відшукати свій шлях у житті” |
РМ, ОЗ
|
46 |
1 |
|
РМ № 12. Аналіз контрольного твору-роздуму на морально-етичну тему в публіцистичному стилі |
РМ
|
47 |
1 |
|
Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні (узагальнення вивченого матеріалу) |
УМ |
48 |
1 |
|
РМ № 13. Діалог-обговорення актуальної теми |
РМ |
49 |
1 |
|
КР № 3. Безсполучникове складне речення (тест) |
ОЗ |
50 |
1 |
|
Складне речення з різними видами зв’язку Складне речення із сурядним і підрядним зв’язком |
ВНМ |
51 |
1 |
|
Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком |
ВНМ |
52 |
1 |
|
Розділові знаки в складному реченні з різними видами зв’язку |
ВНМ |
53 |
1 |
|
Складне речення з різними видами зв’язку (узагальнення вивченого матеріалу) |
УМ |
54-55 |
2 |
|
РМ № 14-15. Вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю |
РМ, ОЗ |
56 |
1 |
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності Текст, його основні ознаки |
ВНМ |
57 |
1 |
|
Будова тексту |
ВНМ |
58 |
1 |
|
Мікротема й абзац. Ключові слова в тексті й абзаці |
ВНМ |
59 |
1 |
|
РМ № 16. Тези прочитаної науково-пізнавальної статті |
РМ |
60 |
1 |
|
Види й засоби міжфразового зв’язку |
ВНМ |
61 |
1 |
|
РМ № 17. Конспект сприйнятого на слух науково-навчального тексту |
РМ |
62 |
1 |
|
Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (узагальнення вивченого матеріалу) |
УМ |
63 |
1 |
|
КР № 4. Складне речення з різними видами зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тест) |
ОЗ |
64 |
1 |
|
РМ № 18. Коротке повідомлення (на основі кількох джерел) у публіцистичному стилі на морально-етичну або суспільну тему |
РМ |
65 |
1 |
|
Узагальнення й систематизація вивченого Порядок слів у реченні. Граматична основа. Види речень |
УМ |
66 |
1 |
|
Основні орфограми |
УМ |
67 |
1 |
|
Пунктуація простого речення |
УМ |
68 |
1 |
|
Контрольний диктант |
ОЗ |
69 |
1 |
|
РМ № 19. Резюме |
РМ |
70 |
1 |
|
Підсумковий урок |
ПМ |
[i] Скорочення:
ВНМ – вивчення нового матеріалу;
ОЗ – облік знань (контрольна робота);
ПМ – повторення раніше вивченого матеріалу;
УМ – узагальнення вивченого матеріалу;
РМ – розвиток мовлення.