Календарне планування з української мови

Про матеріал
Українська мова за типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна) за підручником «Українська мова. Буквар» : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) / І.О. Большакова, М.С.Пристінська. – Харків: Вид-во «Ранок», 2018.І СЕМЕСТР. 5 год на тиждень
Перегляд файлу

Українська мова

 

за типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)

за підручником «Українська мова. Буквар» : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти (у 2-х ч.) / І.О. Большакова, М.С.Пристінська. –  Харків: 

Вид-во «Ранок», 2018.

 

І СЕМЕСТР

5 год на тиждень

з/п

з/п

 

Дата

Тема уроку

 

Ключові

компетентності

Наскрізні

змістові лінії

Примітка

І семестр

Добукварний період (читання, письмо)

1

 

01.09

Я вивчаю українську мову. Я вітаюсь і знайомлюсь. Письмове приладдя. Постава під час письма. Орієнтування на сторінці зошита (С.3- 4 – підручник)

- Вільне володіння державною мовою.

 

- Вміння усно висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти.

-Громадянська відповідальність,

- взаємодіємо усно,

- досліджуємо мовлення,

- взаємодіємо письмово.

 

2

04.09

Усне і писемне мовлення. Орієнтування на сторінці зошита (С. 5)

 

3

05.09

Слова – назви предметів. Постава під час письма. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком (С. 6)

 

4

06.09

Слова – назви дій. Рядок. Верхня і нижня рядкові лінії. Міжрядкова лінія (надрядкова, підрядкова). Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком (С. 7)

 

5

07.09

Слово і речення. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії за зразком (С. 8)

 

6

08.09

Слово і речення. Письмо знаків оклику і знаків питання за зразком. Робота з дитячою книжкою: слухаю вірші про школу (С. 9)

 

 7

11.09

Поняття про мовні і немовні звуки. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії до підрядкової за зразком. Розвиток зв’язного мовлення: інтерв’ю з однокласником «Де ти живеш?» (С. 10)

 

8

12.09

Поняття про букви. Підготовка руки до друкування букв: письмо вертикальної лінії до надрядкової за зразком (С. 11)

 

 

 

 

Букварний період

 

 

 

9

13.09

Звук [а]. Букви А і а. Друкування букв. Службові слова в реченні. Факти і думки (С. 12)

- Усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження.

 

- Любов до читання.

-Громадянська відповідальність,

- взаємодіємо усно,

- взаємодіємо письмово,

- досліджуємо мовлення.

 

10

14.09

Звук [о]. Букви О і о. Текст. Тема тексту. Друкування букв (С. 13)

 

11

15.09

Звук [м]. Букви М і м. Текст. Тема тексту. Друкування букв, складів, слів (С. 14)

 

12

18.09

Звук [м]. Букви М і м. Друкування букв, складів, слів, речення (С. 15)

 

13

19.09

Звуки [л], [лʼ]. Букви Л і л. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С.16)

 

14

20.09

Звук [л], [л’]. Букви Л і л. Друкування букв, складів, слів, речень. Текст. Тема тексту. Порівняння. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 17)

 

15

21.09

Звук [у]. Букви У і у. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички

 (С. 18)

 

16

22.09

Звук [у]. Букви У і у. Текст. Передбачення. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички. Робота з дитячою книжкою: слухаю українські народні казки (С. 19)

 

17

25.09

Звук [н]. Букви Н і н. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички. Розвиток зв’язного мовлення: відповідаю на запитання (С. 20)

 

18

26.09

Звук [н]. Букви Н і н. Факти і думки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 21)

 

19

27.09

Звуки [с], [сʼ]. Букви С і с. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 22)

 

20

28.09

Звуки [с], [сʼ]. Букви С і с. Текст. Тема тексту. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 23)

 

21

29.09

Звуки. Голосні і приголосні (С. 24)

 

22

02.10

Склад. Поділ слова на склади (С. 25)

 

23

03.10

Звук [к]. Букви К і к. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички

(С. 26)

- Готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях.

 

- відчуття краси слова,

 

- опанування уміннями і навичками, необхідними для подальшого навчання.

- Громадянська відповідальність,

- читаємо,

- взаємодіємо письмово,

- досліджуємо мовлення.

 

24

04.10

Звук [к]. Букви К і к. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички (С. 27)

 

25

05.10

Наголос. Текст. Тема тексту. Робота з дитячою книжкою: слухаю вірші про осінь (С. 28)

 

26

06.10

Звуковий склад слова. Як зробити звуковий аналіз слова. Розвиток зв’язного мовлення: ставлю запитання  (С. 29)

 

27

09.10

Звук [и]. Букви И й и. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 30)

 

28

10.10

Звук [и]. Букви И й и. Текст. Заголовок. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 31)

 

29

11.10

Звуки [р], [рʼ]. Букви Р і р. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 32)

 

30

12.10

Звуки [р], [рʼ]. Букви Р і р. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис імен людей. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 33)

 

31

13.10

Звук [б]. Букви Б і б. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 34)

 

32

16.10

Звук [б]. Букви Б і б. Послідовність подій. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис імен людей. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 35)

 

33

17.10

Звук [в]. Букви В і в. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 36)

 

34

18.10

Звук [в]. Букви В і в. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням унизу (С. 37)

 

35

19.10

Звуки [д], [дʼ]. Букви Д і д. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі. Робота з дитячою книжкою: слухаю тексти про ліс  (С. 38)

- Вільне володіння державною мовою.

 

- навчання працювати самостійно і в групі,

 

- вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти.

-Громадянська відповідальність,

- взаємодіємо усно,

- досліджуємо мовлення,

- взаємодіємо письмово.

 

36

20.10

Звуки [д], [дʼ]. Букви Д і д. Службові слова. Друкування букв, складів, слів, речень. Правопис кличок тварин. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі. Розвиток зв’язного мовлення: розповідаю про ліс (С. 39)

 

37

01.11

Звук [і]. Букви І та і. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі (С. 40)

 

38

02.11

Звук [і]. Букви І та і. Тверді та м’які приголосні звуки. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі (С. 41)

 

39

03.11

Звук [п]. Букви П і п. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу (С. 42)

 

40

06.11

Звук [п]. Букви П і п. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Факти і думки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу (С. 43)

 

41

07.11

Звуки [т], [тʼ]. Букви Т і т. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі (С. 44)

 

42

08.11

Звуки [т], [тʼ]. Букви Т і т. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Досліджуємо медіа. Реклама. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу (С. 45)

 

43

09.11

Звук [г]. Букви Г і г. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу (С. 46)

 

44

10.11

Звук [г]. Букви Г і г. Текст. Тема тексту. Заголовок. Тверді і пом’якшені приголосні звуки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо похилої палички із заокругленням угорі та внизу (С. 47)

 

45

13.11

Звук [ґ]. Букви Ґ і ґ. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички

 (С. 48)

- Любов до читання,

 

- відчуття краси слова,

 

-  усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження.

Громадянська відповідальність,

- взаємодіємо усно,

- взаємодіємо письмово,

- театралізуємо.

 

46

14.11

Звук [ґ]. Букви Ґ і ґ. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички. Робота з дитячою книжкою: читаю про тварин (С. 49)

 

47

15.11

Звук [е]. Букви Е і е. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички. Розвиток зв’язного мовлення: розповідаю про тварин (С. 50)

 

48

16.11

Звук [е]. Букви Е і е. Тверді і м’які приголосні звуки. Факти і думки. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички (С. 51)

 

49

17.11

Звуки [з], [зʼ]. Букви З і з. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички із петлею внизу (С. 52)

 

50

20.11

Звуки [з], [зʼ]. Букви З і з. Послідовність подій. Зачин, головна частина, кінцівка. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички із петлею внизу (С. 53)

 

51

21.11

Звук [ж]. Букви Ж і ж. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі (С. 54)

 

52

22.11

Звук [ж]. Букви Ж і ж. Тема. Послідовність подій. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі (С. 55)

 

53

23.11

Звук [ш]. Букви Ш і ш. Скоромовка. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі (С. 56)

 

54

24.11

Звук [ш]. Букви Ш і ш. Вірш. Рима. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо подовженої палички з петлею вгорі (С. 57)

 

55

27.11

Звук [х]. Букви Х і х. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала. Робота з дитячою книжкою: читаю про зиму (С. 58)

 

56

28.11

Звук [х]. Букви Х і х. Текст. Послідовність подій. Головна думка. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала. Розвиток зв’язного мовлення: розповідаю про зиму (С. 59)

- Активне використання рідної мови в різних комунікативних ситуаціях, зокрема в побуті, освітньому процесі, культурному житті громади,

 

- любов до читання,

 

- навчання працювати самостійно і в групі.

-Громадянська відповідальність,

- взаємодіємо усно,

- досліджуємо медіа,

- взаємодіємо письмово.

 

57

29.11

Звук [й]. Букви Й і й. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала (С. 60)

 

58

30.11

М’який приголосний звук [й]. Слова – назви ознак. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо лівого півовала (С. 61)

 

59

01.12

Звук [ч]. Букви Ч і ч. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 62)

 

60

04.12

Звук [ч]. Букви Ч і ч. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 63)

 

61

05.12

Букви Щ і щ, позначення ними звуків [шч]. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 64)

 

62

06.12

Букви Щ і щ. Вірш. Прислів’я. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 65)

 

63

07.12

Букви Я і я, позначення звуків [йа]. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала (С. 66)

 

64

08.12

Букви Я і я, позначення звука [а] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо правого півовала. Робота з дитячою книжкою: читаю про домашніх улюбленців (С. 67)

 

65

11.12

Букви Ю і ю, позначення звуків [йу]. Послідовність подій. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала. Розвиток зв’язного мовлення: запитую і розповідаю про домашніх улюбленців (С. 68)

 

66

12.12

Букви Ю і ю, позначення звука [у] та пом’якшення попереднього приголосного. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 69)

 

67

13.12

Букви Є і є, позначення звуків [йе]. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала

(С. 70)

- Отримання нової інформації з метою застосування її для оцінювання навчальних потреб,

 

- вміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти,

 

- любов до читання.

-Громадянська відповідальність,

- взаємодіємо усно,

- взаємодіємо письмово,

- читаємо.

 

68

14.12

Букви Є і є, позначення звука [е] та пом’якшення попереднього приголосного. Текст. Тема тексту. Заголовок. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 71)

 

69

15.12

Буква ь (знак м’якшення). Загадка. Опис предмета. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 72)

 

70

18.12

Букви Ї та ї, позначення звуків [йі]. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 73)

 

71

19.12

Звуки [ц], [цʼ]. Букви Ц і ц. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 74)

 

72

20.12

Звуки [ц], [цʼ]. Букви Ц і ц. Текст. Тема тексту. Передбачення. Театралізуємо. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала (С. 75)

 

73

21.12

Звук [ф]. Букви Ф і ф. Друкування букв, складів, слів. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала. Робота з дитячою книжкою: читаю про зимові свята (С. 76)

 

74

22.12

 

 

25.12

Звук [ф]. Букви Ф і ф. Текст. Головна думка. Передбачення. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо овала. Розвиток зв’язного мовлення: запитую і розповідаю про зимові свята (С. 77)

 

 

 

Повторення вивченого

 

75

26.12

Читання текстів. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо вивчених елементів

 

76

27.12

Читання текстів. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо вивчених елементів

 

77

28.12

Читання текстів. Друкування букв, складів, слів, речень. Підготовка руки до написання рукописних букв: письмо вивчених елементів

 

78

29.12

Алфавіт. Розташування слів за алфавітом. Новий рік на поріг

 (С. 78)

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
17 жовтня 2023
Переглядів
765
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку