Календарне планування з української мови 5 клас І семестр

Про матеріал
Календарне планування з української мови 5 клас І семестр Українська мова. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу

 (122 год, 3,5 год на тиждень)

Українська мова. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804)

І семестр

Дата

Т 1. Вступ. Повторення вивченого в початкових класах 3г+6 РМ

1

Вступ.  Значення мови в житті людини й суспільства. Українська мова — державна мова України.

 

2

РМ. № 1. Загальне уявлення про мовлення як діяльність; види мовленнєвої діяльності (аудіювання, читання, говоріння, письмо), їх особливості.

 

3

РМ. № 2. Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов’язаної з життєвим досвідом учнів (діалог етикетного характеру з використанням етикетних формул).

 

4

РМ. № 3. Складання розповіді на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів (орієнтовні теми: «Де і як я провів(ла) літні канікули», «Чим запам’яталося мені літо»).

 

5

Зміст, заголовок тексту. План тексту. Поділ зв’язного висловлення (тексту) на речення. Інтонація речень, різних за метою висловлення. Розділові знаки в кінці речення.

 

6

Слово як компонент речення. Лексичне значення слова. Слово як частина мови. Добір слів для доповнення речення. Складання речень певного змісту.

 

7

РМ. № 4. Текст. Змістова й композиційна єдність, зв’язність тексту. Тема, основна думка тексту, мікротема. Простий план тексту.

 

8

РМ. № 5. Будова тексту (зачин, основна частина, кінцівка); абзац. Ключові слова в тексті.

 

9

РМ. № 6.  Усний вибірковий переказ художнього тексту, що містить опис предмета, за колективно складеним планом.

 

10

Контрольна робота № 1. «Повторення вивченого в початкових класах.» (диктант)

 

Т 2. Лексикологія 9г+3РМ

11

Лексичне значення слова. Однозначні й багатозначні слова (повторення). Тлумачний словник.

 

12

Використання  багатозначних слів у прямому й переносному значеннях (повторення). 

 

13

Лексична помилка та умовне позначення її (практично).

 

14

РМ. № 7. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису тварини, що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним простим планом).

 

15

Контрольний докладний письмовий переказ тексту розповідного характеру з елементами опису предмета (тварини), що містить синоніми та антоніми (за колективно складеним планом).

 

16

Групи слів за значенням(синоніми).

 

17

Групи слів за значенням (антоніми).

 

18

РМ. № 8. Аналіз письмового переказу. Аудіювання й читання тексту, у якому використано слова, вжиті в переносному значенні.

 

19

Групи слів за значенням (омоніми).

 

20

Групи слів за значенням (пароніми). Ознайомлення зі словниками антонімів, синонімів, омонімів, паронімів.

 

21

РМ. № 9. Складання й розігрування діалогу етикетного характеру з використанням  синонімічних етикетних формул вітання, прохання, вдячності (у музеї, бібліотеці, магазині, спортзалі та ін.) з урахуванням віку та статусу співрозмовника.

 

22

Контрольна робота № 2. «Лексикологія» (тести).

 

Т 3. Будова слова. Орфографія 10г+2РМ

23

Основа слова  і закінчення — значущі частини слова (повторення й поглиблення відомостей).

 

24

Незмінні й змінні слова.

 

25

Корінь як значуща частина слова.

 

26

Спільнокореневі слова й форми слова.

 

27

РМ. № 10. Письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі).

 

28

Префікс як значуща частина слова.

 

29

Написання префіксів пре-, при-, прі-

 

30

РМ. № 11. Аналіз письмового твору-опису предмета (тварини). Створення казки, текст якої містить слова, що надають слову значення збільшеності та згрубілості.

 

31

Суфікс як значуща частина слова.

 

32

Правопис значущих частин слова (повторення).

 

33

Узагальнення і систематизація з розділу «Будова слова. Орфографія». Розбір слова за будовою.

 

34

Контрольна робота № 3. «Будова слова. Орфографія» (тести).

 

Т 4.1. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія 13г+1РМ

35

Звуки мови й звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки.

 

36

Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі (повторення); вимова звуків, що позначаються літерами ґ і г.

 

37

Приголосні тверді й м’які, дзвінкі й глухі (повторення); вимова звуків, що позначаються літерами ґ і г.

 

38

Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт (абетка, азбука).

 

39

Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї  та щ (повторення).

 

40

Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї  та щ (повторення).

 

41

Склад. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів. Орфоепічна помилка (практично).

 

42

Склад. Наголос. Орфоепічний словник і словник наголосів. Орфоепічна помилка (практично).

 

43

Вимова ненаголошених й наголошених голосних. Ненаголошені е, и, о в коренях слів. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом

 

44

РМ. № 12. Особливості будови розповіді та елементарного роздуму.

 

45

Позначення на письмі ненаголошених голосних е, и та о перед складом із наголошеним у коренях слів.

 

46

Орфограма. Орфографічна помилка, її умовне позначення Орфографічний словник (практично)

 

47

Орфограма. Орфографічна помилка, її умовне позначення (практично)

 

48

Контрольна робота № 4. «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»  (тести)

 

Т 4.2. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія 10г+3РМ

49

РМ. №. 13. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

 

50

РМ. № 14. Письмовий твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі за колективно складеним планом (орієнтовні теми: «Чому людина має бути чемною», «Чому потрібно захищати слабших», «Чому потрібно  вивчати іноземну мову»).

 

51

Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків. Спрощення в групах приголосних

 

52

Спрощення в групах приголосних

 

53

Спрощення в групах приголосних

 

54

РМ. № 15. Аналіз письмового твору. Складання й розігрування діалогів з використанням  слів, у вимові яких часто трапляються помилки (випадок, черговий,  вимова, запитання, завдання та ін.).

 

55

Уподібнення і спрощення в групах приголосних.

 

56

Вимова префіксів роз-, без-.

 

57

Чергування [о]-[а],[е]-[і],[е]-[и]; [о],[е] з [і].

 

58

[и], [і] після [ж], [ч], [ш] та [г], [к], [х] у коренях слів. [е], [о] після [ж], [ч], [ш].

 

59

Чергування [г], [к], [х] –  [ж], [ч], [ш] – [з*], [ц*], [с*]

 

60

Контрольна робота № 5. «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» (тести).

 

Т 4.3. Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія 9г+2РМ

61

Основні випадки чергування у-в, і-й, з-із-зі (правила милозвучності).

 

62

РМ. № 16. Проговорювання скоромовок, виконання артикуляційних вправ. Запис аудіолиста-привітання з дотриманням правил орфоепії.

 

 

doc
Додано
27 серпня 2019
Переглядів
1757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку