Календарне планування з української мови 5 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування з української мови 5 клас ІІ семестр Українська мова. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 № 804)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу

 (122 год, 3,5 год на тиждень)

Українська мова. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804)

ІІ семестр

63

Вимова префіксів з-, зі-, с-, роз- (розі-).

 

64

Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я.

 

65

Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я.

 

66

Основні правила переносу.

 

67

Основні правила переносу.

 

68

Правила вживання знака м’якшення .

 

69

Правила вживання апострофа.

 

70

Правила вживання знака м’якшення та апострофа

 

71

РМ. № 17. Есе (розмірковування в довільній формі) про красу й милозвучність української мови.

 

72

Контрольна робота № 6. «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» (тести).

 

Т 5. Відомості із синтаксису і пунктуації. Словосполучення. Речення, його граматична основа.  9г+2 РМ

73

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення.

 

74

Головне й залежне слово в словосполученні.

 

75

Головне й залежне слово в словосполученні.

 

76

Речення, його граматична основа.

 

77

Речення, його граматична основа.

 

78

Речення з одним головним членом.

 

79

Види речень за метою висловлювання, емоційним забарвленням: окличні й неокличні.

 

80

РМ. № 18. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому необхідно знати історію свого народу», «Чому потрібно знати звичаї свого народу», «Чого не можна купити за гроші», «Чому потрібно берегти природу»).

 

81

Пунктуаційна помилка та її умовне позначення.

 

82

РМ. № 19. Аналіз письмового твору. Складання висловлення з використанням опорних словосполучень (наприклад: улюблені книжки, відповіді на запитання, запам’ятаю назавжди).

 

83

Контрольна робота № 7. «Словосполучення і речення» (тести і завдання)

 

Т 6. Другорядні члени речення 6г

84

Другорядні члени речення.

 

85

Додаток. Способи їх вираження. Стилістична роль означень у художньому мовленні

 

86

Означення. Способи їх вираження. Стилістична роль означень у художньому мовленні

 

87

Прикладка як різновид означення

 

88

Обставина. Типи обставин за значенням. Способи їх вираження.

 

89

Другорядні члени речення (практично)

 

Т 7. Речення з однорідними членами 7г+2РМ

90

Речення з однорідними членами (без сполучників та зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами

 

91

Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами

 

92

Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами (практично)

 

93

РМ. № 20. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

 

94

Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення.

 

95

Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами

 

96

Складання висловлення «Мої улюблені квіти» («Шкільний сад», «Що ми побачили в лісі») з використанням узагальнювальних слів при однорідних членах речення.

 

97

РМ. № 21. Аналіз письмового переказу. Складання тексту вітальної листівки з нагоди Дня матері з використанням звертань.

 

98

Контрольна робота № 8. «Другорядні члени речення. Однорідні члени речення»  (тести і завдання)

 

Т 8. Звертання. Вставні слова та словосполучення. Складні речення 6г+2РМ

99

Звертання. Непоширені й поширені звертання.

 

100

Розділові знаки при звертанні.

 

101

Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично).

 

102

Виділення вставних слів на письмі комами.

 

103

РМ. № 22.  Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці).

 

104

Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком.

 

105

Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення. Синтаксичний розбір складного речення

 

106

РМ. № 23.  Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів.

 

Т 9. Пряма мова. Діалог 4г+1РМ

107

Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові

 

108

Розділові знаки при прямій мові

 

109

РМ. № 24.  Складання розповіді «Мудрі батькові поради» («Улюблені пісні моєї мами», «Чого навчив мене мій тренер») з використанням речень, що містять пряму мову.

 

110

Діалог. Тире при діалозі

 

111

Контрольна робота № 9. «Звертання. Вставні слова. Складні речення. Пряма мова. Діалог»  (тести і завдання)

 

 

Т 10. Повторення й узагальнення в кінці року 8г

 

112

Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Лексикологія».

 

113

Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Будова слова й орфографія».

 

114

Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Фонетика й графіка»

 

115

Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Орфоепія й орфографія»

 

116117

Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Синтаксис. Пунктуація»

 

118

Контрольна робота № 10. «Повторення й узагальнення в кінці року» (диктант)

 

119

Підсумковий урок.

 

 

doc
Додано
27 серпня 2019
Переглядів
5043
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку