Календарно-тематичне планування з української мови для 5 класу (122 год, 3,5 год на тиждень) Українська мова. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804) ІІ семестр |
||
63 |
Вимова префіксів з-, зі-, с-, роз- (розі-). |
|
64 |
Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я. |
|
65 |
Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я. |
|
66 |
Основні правила переносу. |
|
67 |
Основні правила переносу. |
|
68 |
Правила вживання знака м’якшення . |
|
69 |
Правила вживання апострофа. |
|
70 |
Правила вживання знака м’якшення та апострофа |
|
71 |
РМ. № 17. Есе (розмірковування в довільній формі) про красу й милозвучність української мови. |
|
72 |
Контрольна робота № 6. «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія» (тести). |
|
Т 5. Відомості із синтаксису і пунктуації. Словосполучення. Речення, його граматична основа. 9г+2 РМ |
||
73 |
Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. |
|
74 |
Головне й залежне слово в словосполученні. |
|
75 |
Головне й залежне слово в словосполученні. |
|
76 |
Речення, його граматична основа. |
|
77 |
Речення, його граматична основа. |
|
78 |
Речення з одним головним членом. |
|
79 |
Види речень за метою висловлювання, емоційним забарвленням: окличні й неокличні. |
|
80 |
РМ. № 18. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі (орієнтовні теми: «Чому необхідно знати історію свого народу», «Чому потрібно знати звичаї свого народу», «Чого не можна купити за гроші», «Чому потрібно берегти природу»). |
|
81 |
Пунктуаційна помилка та її умовне позначення. |
|
82 |
РМ. № 19. Аналіз письмового твору. Складання висловлення з використанням опорних словосполучень (наприклад: улюблені книжки, відповіді на запитання, запам’ятаю назавжди). |
|
83 |
Контрольна робота № 7. «Словосполучення і речення» (тести і завдання) |
|
Т 6. Другорядні члени речення 6г |
||
84 |
Другорядні члени речення. |
|
85 |
Додаток. Способи їх вираження. Стилістична роль означень у художньому мовленні |
|
86 |
Означення. Способи їх вираження. Стилістична роль означень у художньому мовленні |
|
87 |
Прикладка як різновид означення |
|
88 |
Обставина. Типи обставин за значенням. Способи їх вираження. |
|
89 |
Другорядні члени речення (практично) |
|
Т 7. Речення з однорідними членами 7г+2РМ |
||
90 |
Речення з однорідними членами (без сполучників та зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами |
|
91 |
Узагальнювальне слово при однорідних членах речення. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами |
|
92 |
Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами (практично) |
|
93 |
РМ. № 20. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. |
|
94 |
Контрольний докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. |
|
95 |
Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами |
|
96 |
Складання висловлення «Мої улюблені квіти» («Шкільний сад», «Що ми побачили в лісі») з використанням узагальнювальних слів при однорідних членах речення. |
|
97 |
РМ. № 21. Аналіз письмового переказу. Складання тексту вітальної листівки з нагоди Дня матері з використанням звертань. |
|
98 |
Контрольна робота № 8. «Другорядні члени речення. Однорідні члени речення» (тести і завдання) |
|
Т 8. Звертання. Вставні слова та словосполучення. Складні речення 6г+2РМ |
||
99 |
Звертання. Непоширені й поширені звертання. |
|
100 |
Розділові знаки при звертанні. |
|
101 |
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). |
|
102 |
Виділення вставних слів на письмі комами. |
|
103 |
РМ. № 22. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці). |
|
104 |
Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. |
|
105 |
Складні речення із безсполучниковим і сполучниковим зв'язком. Кома між частинами складного речення. Синтаксичний розбір складного речення |
|
106 |
РМ. № 23. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів. |
|
Т 9. Пряма мова. Діалог 4г+1РМ |
||
107 |
Пряма мова. Розділові знаки при прямій мові |
|
108 |
Розділові знаки при прямій мові |
|
109 |
РМ. № 24. Складання розповіді «Мудрі батькові поради» («Улюблені пісні моєї мами», «Чого навчив мене мій тренер») з використанням речень, що містять пряму мову. |
|
110 |
Діалог. Тире при діалозі |
|
111 |
Контрольна робота № 9. «Звертання. Вставні слова. Складні речення. Пряма мова. Діалог» (тести і завдання) |
|
|
Т 10. Повторення й узагальнення в кінці року 8г |
|
112 |
Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Лексикологія». |
|
113 |
Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Будова слова й орфографія». |
|
114 |
Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Фонетика й графіка» |
|
115 |
Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Орфоепія й орфографія» |
|
116117 |
Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Синтаксис. Пунктуація» |
|
118 |
Контрольна робота № 10. «Повторення й узагальнення в кінці року» (диктант) |
|
119 |
Підсумковий урок. |
|