календарне планування з української мови, 5 клас (інклюзія))

Про матеріал
Календарне планування уроків української мови для учнів із інтелектуальними порушеннями (5 клас)
Перегляд файлу

Календарне планування з української мови,

З інтелектуальними порушеннями

5 клас

№ з/п

 

Зміст навчального матеріалу

Навчальні досягнення учнів

Примітка

  1.  

 

Повторення

Алфавіт.

*має уявлення про алфавіт; знає та правильно вимовляє алфавітні назви букв;

 

  1.  

 

РМ №1 Відомості про мовлення.

Загальне уявлення про мовлення як діяльність. Види мовленнєвої діяльності (аудіювання, говоріння, читання, письмо), їх особливості.

 

– – має уявлення про види мовленнєвої діяльності, про спілкування і мовлення;

– розрізняє усну й письмову, монологічну й діалогічну форми мовлення (*з допомогою вчителя);

 

  1.  

 

РМ №2 Діалог, його розігрування   відповідно  до запропонованої ситуації спілку-вання, пов’язаної із життєвим досвідом учнів  (діалог етикетного характеру, діалог-розпитування, діалоги за поданим початком, малюнками).

 

*включається в діалог з учителем, учнями, батьками тощо;

– під керівництвом вчителя бере участь у  розігруванні діалогів певного обсягу (орієнтовно 2-4 репліки для двох учнів) відповідно до пропонованої ситуації спілкування (за зразком, готовими репліками, формулами мовленнєвого етикету, опорними словами, малюнком);

 

 

 

  1.  

 

 Розрізнення приголосних звуків (глухі та дзвінкі, тверді та м’які).

 

 

 

 

 

дотримується правопису дзвінких і глухих, твердих і м’яких приголосних у словах; (*з допомогою вчителя);

 

  1.  

 

 Пом’якшення приголосних перед я, ю, є, ї та знаком м’якшення.

–*позначає м’якість приголосних на письмі з допомогою знаку м’якшення;

  1.  

 

Поділ слів на склади. Подвоєння приголосних у словах. Перенос таких слів.

– поділяє слова на склади; (*з допомогою вчителя);

-  розрізняє і знаходить слова з подвоєнням приголосних; (*з допомогою з допомогою вчителя

  1.  

 

Вживання апострофа після б, п, в, м, ф  перед я, ю, є, ї.

 

– з допомогою з допомогою вчителя  розрізняє, правильно вимовляє і  пише слова з подвоєнням та апострофом у найуживаніших словах;

  1.  

 

Ненаголошені голосні в корені слова. Спільнокореневі слова.

 

 

 

 – правильно вимовляє слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в корені слів; (*повторює за вчителем);

 добирає перевірні слова способом словозміни і пошуком спільнокореневих (споріднених) слів (з допомогою вчителя);

  спількореневі слова серед поданих слів; виділяє корінь у спільнокореневих (споріднених) словах (з допомогою вчителя);

 

  1.  

 

РМ №З Переказ тексту за поданим планом. Вибірковий переказ.

 

- переказує тексти різного типу за поданим планом; (*переказує короткі тексти за планом з допомогою вчителя);

– за завданням учителя самостійно переказує вказані ним епізоди (частини) прочитаного (прослуханого) тексту;

 

  1.  

 

Контрольна робота Писемне мовлення.

Написання під диктування речень і текстів.

 

 

 

 

Учень:

– пише під диктування доступні речення і тексти; (*слова, речення з 2-3 слів (після відповідної підготовчої роботи);

  1.  

 

Лексичне значення слова.

 

розрізняє слова, подібні за значенням;  знаходить слова, подібні за значенням, серед низки запропонованих слів (*з допомогою вчителя);

 

  1.  

 

РМ №3.Текст. Заголовок тексту.

Поділ тексту на абзаци.

 

- розрізняє заголовок і зміст тексту, добирає до тексту заголовок із запропонованих учителем (при необхідності – з допомогою вчителя);

 

 

  1.  

 

РМ №4. Поділ тексту на абзаци.

 

– поділяє текст на абзаци, разом із учителем відслідковує зв’язок початку нової думки з новим абзацем;

 

 

  1.  

 

Лексичне значення слова.

 

Розрізняє слова, подібні за значенням;  знаходить слова, подібні за значенням, серед низки запропонованих слів (*з допомогою вчителя);

 

 

  1.  

 

РМ №5 Найпростіші українські формули мовленнєвого етикету (вітання, прощання, прохання).

– практично володіє різними формими звертання до співрозмовника (слова ввічливості, які вживаються під час зустрічі і прощання);

– самостійно або після нагадування вітається, прощається;

– *знає і вживає (під контролем учителя) найпростіші українські форми мовленнєвого етикету вітання, прощання, прохання; українські форми звертання до дітей і дорослих;

– за завданням учителя вміє самостійно (або після нагадування чи з допомогою педагога) запитати, відповісти, попросити, подякувати, вибачитись; (*з допомогою вчителя);

 

  1.  

 

РМ №6 Найпростіші українські формули мовленнєвого етикету (вітання, прощання, прохання).

– практично володіє різними формими звертання до співрозмовника (слова ввічливості, які вживаються під час зустрічі і прощання);

– самостійно або після нагадування вітається, прощається;

– *знає і вживає (під контролем учителя) найпростіші українські форми мовленнєвого етикету вітання, прощання, прохання; українські форми звертання до дітей і дорослих;

– за завданням учителя вміє самостійно (або після нагадування чи з допомогою педагога) запитати, відповісти, попросити, подякувати, вибачитись; (*з допомогою вчителя);

 

  1.  

 

РМ №7 Діалог етикетного характеру, діалог-розпитування, діалоги за поданим початком, малюнками.

- під керівництвом вчителя бере участь у  розігруванні діалогів певного обсягу (орієнтовно 2-4 репліки для двох учнів) відповідно до пропонованої ситуації спілкування (за зразком, готовими репліками, формулами мовленнєвого етикету, опорними словами, малюнком);

 

  1.  

 

Групи слів за значенням: синоніми, антоніми.

- розрізняє слова, протилежні за значенням; *з допомогою вчителя вибирає пари слів протилежного значення із запропонованих слів;

– розрізняє слова, подібні за значенням;  знаходить слова, подібні за значенням, серед низки запропонованих слів (*з допомогою вчителя);

 

 

  1.  

 

Контрольна робота (тестові завдання)

 

 

  1.  

 

Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова Спільнокореневі слова.

 

– з допомогою вчителя розрізняє значущі частини слова;

– має уявлення про спільнокореневі слова; розрізняє і знаходить їх в усному та писемному мовленні;

– з допомогою вчителя наводить приклади спільнокореневих слів; (*повторює за вчителем);

– розрізняє на письмі префікси і прийменники, дотримується правил правопису (з допомогою вчителя); (*дотримується правил правопису з допомогою вчителя).

 

 

  1.  

 

Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова Спільнокореневі слова.

 

 

  1.  

 

Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова Спільнокореневі слова.

 

 

  1.  

 

РМ№8 Складання речень за запитаннями, малюнками, на тему.

 

- складає і записує прості речення за запитаннями, малюнками, на тему (з допомогою вчителя); (*складає з допомогою вчителя прості речення);

 

  1.  

 

Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова Спільнокореневі слова.

 

– з допомогою вчителя розрізняє значущі частини слова;

– має уявлення про спільнокореневі слова; розрізняє і знаходить їх в усному та писемному мовленні;

– з допомогою вчителя наводить приклади спільнокореневих слів; (*повторює за вчителем);

– розрізняє на письмі префікси і прийменники, дотримується правил правопису (з допомогою вчителя); (*дотримується правил правопису з допомогою вчителя).

 

 

  1.  

 

РМ№8  Розповідь (про події, що відбулися, особисті враження) за питаннями, за серією малюнків тощо.

 

 

- складає і записує прості речення за запитаннями, малюнками, на тему (з допомогою вчителя); (*складає з допомогою вчителя прості речення);

 

 

  1.  

 

Будова слова. Префікс, корінь слова, суфікс, закінчення, – частини слова Спільнокореневі слова.

 

– з допомогою вчителя розрізняє значущі частини слова;

– має уявлення про спільнокореневі слова; розрізняє і знаходить їх в усному та писемному мовленні;

– з допомогою вчителя наводить приклади спільнокореневих слів; (*повторює за вчителем);

– розрізняє на письмі префікси і прийменники, дотримується правил правопису (з допомогою вчителя); (*дотримується правил правопису з допомогою вчителя).

 

 

 

  1.  

 

Контрольна робота

 

 

  1.  

 

Звуки і букви. Алфавіт

 

*має уявлення про алфавіт; знає та правильно (залежно від мовленнєвих можливостей учнів) вимовляє алфавітні назви букв;

 

 

  1.  

 

РМ № 9 Тексти різних типів: розповідь, опис.

 

  • – уважно слухає (читає) тексти різних типів: розповідь, опис; разом із учителем визначає різницю між ними;
  • – переказує текст за планом (*переказує за планом простий знайомий текст);.

 

  1.  

 

Звуки і букви. Алфавіт

 

*має уявлення про алфавіт; знає та правильно (залежно від мовленнєвих можливостей учнів) вимовляє алфавітні назви букв;

 

 

  1.  

 

РМ №10 Конструювання висловлювань:  повідомлення про діяльність .

-будує висловлювання з допомогою вчителя (з використанням знайомого мовленнєвого матеріалу, в типових навчальних, ігрових, побутових ситуаціях);

 

 

  1.  

 

Звуки і букви. Алфавіт

 

*має уявлення про алфавіт; знає та правильно (залежно від мовленнєвих можливостей учнів) вимовляє алфавітні назви букв;

 

 

  1.  

 

РМ №11Усний переказ

  • за завданням учителя самостійно переказує вказані ним епізоди (частини) прочитаного (прослуханого) тексту;

 

  1.  

 

Звуки і букви. Алфавіт

 

*має уявлення про алфавіт; знає та правильно (залежно від мовленнєвих можливостей учнів) вимовляє алфавітні назви букв;

 

 

  1.  

 

Звуки і букви. Алфавіт

 

 

  1.  

 

РМ№12 Складання простого плану тексту.

 

разом із учителем складає простий план прочитаного тексту;

 

 

  1.  

 

Звуки і букви. Алфавіт

 

*має уявлення про алфавіт; знає та правильно (залежно від мовленнєвих можливостей учнів) вимовляє алфавітні назви букв;

 

 

  1.  

 

Контрольна робота

 

 

  1.  

 

Голосні й приголосні звуки.

– розрізняє в словах тверді й  м'які, дзвінкі й глухі приголосні, ненаголошені й наголошені голосні звуки; *правильно їх вимовляє;

 

 

 

  1.  

 

Голосні й приголосні звуки.

 

  1.  

 

Голосні й приголосні звуки.

 

  1.  

 

Голосні й приголосні звуки.

 

  1.  

 

РМ № 13. Речення з правильним і неправильним порядком слів (деформоване речення).

 

  • з допомогою вчителя упорядковує деформовані речення (слова даються у правильній граматичній формі), записує їх;

 

 

  1.  

 

Голосні й приголосні звуки.

– розрізняє в словах тверді й  м'які, дзвінкі й глухі приголосні, ненаголошені й наголошені голосні звуки; *правильно їх вимовляє;

 

 

 

  1.  

 

Голосні й приголосні звуки.

 

  1.  

 

Приголосні тверді й м'які,  дзвінкі й глухі; вимова звуків, що позначаються буквами ґ і г.

розрізняє в словах тверді й  м'які, дзвінкі й глухі приголосні, ненаголошені й наголошені голосні звуки; *правильно їх вимовляє

 

 

  1.  

 

Приголосні тверді й м'які,  дзвінкі й глухі; вимова звуків, що позначаються буквами ґ і г.

 

  1.  

 

Контрольна робота

 

 

  1.  

 

Співвідношення звуків і букв.

– *має уявлення про алфавіт; знає та правильно (залежно від мовленнєвих можливостей учнів) вимовляє алфавітні назви букв;

– розрізняє співвідношення звуків і букв;

 

 

  1.  

 

Співвідношення звуків і букв.

 

  1.  

 

Співвідношення звуків і букв.

 

  1.  

 

Співвідношення звуків і букв.

 

  1.  

 

РМ№14  Розповідь (про події, що відбулися

*розповідає про побачене, почуте, відповідаючи на запитання вчителя;

– з допомогою та за питаннями вчителя коментує та пояснює власні дії.

 

 

  1.  

 

Співвідношення звуків і букв.

– *має уявлення про алфавіт; знає та правильно (залежно від мовленнєвих можливостей учнів) вимовляє алфавітні назви букв;

– розрізняє співвідношення звуків і букв;

 

 

  1.  

 

Співвідношення звуків і букв.

 

  1.  

 

Використання алфавіту під час роботи зі словником.

уміє користуватися алфавітом під час роботи зі словником, визначати значення слова за допомогою тлумачного словника

 

  1.  

 

Використання алфавіту під час роботи зі словником.

 

  1.  

 

Використання алфавіту під час роботи зі словником.

 

  1.  

 

Використання алфавіту під час роботи зі словником.

 

  1.  

 

Використання алфавіту під час роботи зі словником.

 

  1.  

 

Контрольний диктант

 

 

  1.  

 

РМ 15Розповідь (про події, що відбулися

*розповідає про побачене, почуте, відповідаючи на запитання вчителя;

– з допомогою та за питаннями вчителя коментує та пояснює власні дії.

 

 

  1.  

 

Вимова  наголошених і ненаголошених голосних.

визначає наголос у двоскладових і трискладових словах (з допомогою вчителя);

– з допомогою вчителя визначає наголошені та ненаголошені голосні у слові.

 

 

  1.  

 

Вимова  наголошених і ненаголошених голосних.

 

  1.  

 

Вимова  наголошених і ненаголошених голосних.

 

  1.  

 

РМ№16 Переказ тексту за поданим планом.

 

  1.  

 

Вимова  наголошених і ненаголошених голосних.

 

  1.  

 

Контрольна робота

 

 

  1.  

 

Відмінність словосполучення від слова й речення.

– розрізняє словосполучення від слова і речення;

– разом із учителем визначає головне й залежне слово в словосполученні (практично, відповідаючи на запитання);

 

 

  1.  

 

Головне й залежне слово в словосполученні.

разом із учителем визначає головне й залежне слово в словосполученні (практично, відповідаючи на запитання);

 

  1.  

 

Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні. Розділові знаки в кінці речень. Інтонування речень, різних за метою висловлювання.

розрізняє речення, різні за метою висловлювання, дотримується правил вживання розділових знаків у кінці речення;

– уміє інтонувати різні за метою висловлювання речення; (*наслідує вчителя);

– складає різні за метою висловлювання  речення на задану тему (при необхідності – з допомогою вчителя);

 

  1.  

 

Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні. Розділові знаки в кінці речень. Інтонування речень, різних за метою висловлювання.

 

  1.  

 

Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні. Розділові знаки в кінці речень. Інтонування речень, різних за метою висловлювання.

 

  1.  

 

Контрольний усний твір

 

 

  1.  

 

Головні та другорядні члени речення (без вживання термінології, практично).

з допомогою вчителя розрізняє головні та другорядні члени речення (без вживання термінології, практично).

 – разом з учителем, за допомогою запитань, встановлює зв’язки слів у реченні;

 

  1.  

 

Головні та другорядні члени речення (без вживання термінології, практично).

 

  1.  

 

Головні та другорядні члени речення (без вживання термінології, практично).

 

  1.  

 

Головні та другорядні члени речення (без вживання термінології, практично).

 

  1.  

 

РМ №17Діалог

 

 

  1.  

 

Встановлення зв’язку між словами в реченнях (за допомогою запитань).

разом з учителем, за допомогою запитань, встановлює зв’язки слів у реченні;

 

  1.  

 

Встановлення зв’язку між словами в реченнях (за допомогою запитань).

 

 

  1.  

 

Контрольна робота

 

 

  1.  

 

Побудова слів  за поданими словами (головними та другорядними членами речення) з використанням ілюстрацій, сюжетних малюнків, предметів).

з допомогою вчителя і самостійно будує речення з використанням мовного, предметного та ілюстративного матеріалу; (*з допомогою вчителя будує прості речення із поданих слів);

 

  1.  

 

Побудова слів  за поданими словами (головними та другорядними членами речення) з використанням ілюстрацій, сюжетних малюнків, предметів)

 

  1.  

 

Побудова слів  за поданими словами (головними та другорядними членами речення) з використанням ілюстрацій, сюжетних малюнків, предметів)

 

  1.  

 

Контрольний переказ

 

 

  1.  

 

Складання різних за метою висловлювання речень на задану тему.

складає різні за метою висловлювання  речення на задану тему (при необхідності – з допомогою вчителя); (*з допомогою вчителя будує прості речення із поданих слів);

 

 

  1.  

 

Складання різних за метою висловлювання речень на задану тему.

 

  1.  

 

Складання різних за метою висловлювання речень на задану тему.

 

  1.  

 

Складання різних за метою висловлювання речень на задану тему.

 

  1.  

 

РМ№18 Підпис листівки (поздоровлення рідним, друзям).

 

 

  1.  

 

РМ№19 №Адреса на конверті (листівці).

 

 

  1.  

 

Побудова слів  за поданими словами (головними та другорядними членами речення) з використанням ілюстрацій, сюжетних малюнків, предметів).

з допомогою вчителя і самостійно будує речення з використанням мовного, предметного та ілюстративного матеріалу; (*з допомогою вчителя будує прості речення із поданих слів);

 

  1.  

 

Побудова слів  за поданими словами (головними та другорядними членами речення) з використанням ілюстрацій, сюжетних малюнків, предметів).

 

  1.  

 

Контрольна робота

 

 

  1.  

 

Повторення вивченого Голосні й приголосні звуки. Приголосні тверді й м'які,  дзвінкі й глухі;

– розрізняє в словах тверді й  м'які, дзвінкі й глухі приголосні, ненаголошені й наголошені голосні звуки; *правильно їх вимовляє;

 

  1.  

 

Використання алфавіту під час роботи зі словником.

уміє користуватися алфавітом під час роботи зі словником, визначати значення слова за допомогою тлумачного словника;

 

  1.  

 

Контрольна робота письмовий твір Складання речень за малюнками на тему.

складає і записує прості речення за запитаннями, малюнками, на тему (з допомогою вчителя); (*складає з допомогою вчителя прості речення);

 

  1.  

 

Використання алфавіту під час роботи зі словником.

уміє користуватися алфавітом під час роботи зі словником, визначати значення слова за допомогою тлумачного словника;

 

  1.      

 

РМ№20 Складання речень за малюнками на тему.

складає і записує прості речення за запитаннями, малюнками, на тему (з допомогою вчителя); (*складає з допомогою вчителя прості речення);

 

  1.      

 

Вимова  наголошених і ненаголошених голосних.

визначає наголос у двоскладових і трискладових словах (з допомогою вчителя);

– з допомогою вчителя визначає наголошені та ненаголошені голосні у слові.

 

  1.      

 

Лексичне значення слова. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми.

розрізняє групи слів за значенням; пояснює (у нескладних випадках) значення загальновживаних слів; (*розуміє значення загальновживаних слів);

– розрізняє слова, протилежні за значенням; *з допомогою вчителя вибирає пари слів протилежного значення із запропонованих слів

 

  1.      

 

Лексичне значення слова. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми.

 

  1.      

 

Лексичне значення слова. Групи слів за значенням: синоніми, антоніми.

 

  1.      

 

Контрольна робота. Тести

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Рябушкіна Оксана Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
23 березня 2021
Переглядів
6142
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку