Календарно-тематичне планування з української мови 6 клас
(122 год, 3,5 год на тиждень) (7 год – резерв годин для використання на розсуд учителя)
Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів, розроблена на основі нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти і затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 зі змінами).
№ |
ІІ семестр |
Дата |
|
65 |
Прикметник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|
66 |
Групи прикметників за значенням: якісні, відносні, присвійні. |
|
|
67 |
Перехід прикметників з однієї групи в іншу. |
|
|
68 |
РМ. № 15. Особливості будови опису природи. Сполучення в одному тексті різних типів мовлення (розповіді й опису) |
|
|
69 |
РМ. № 16. Докладний усний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. |
|
|
70 |
Контрольний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису природи. |
|
|
71 |
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. |
|
|
72 |
Ступені порівняння якісних прикметників, їх творення. |
|
|
73 |
Повні й короткі форми прикметників. Відмінювання прикметників. |
|
|
74 |
Прикметники твердої і м’якої груп, їх відмінювання. |
|
|
75 |
РМ. № 17. Порівняльний опис двох рослин (квітів, дерев) за ілюстрацією з використанням прикметників-синонімів, прикметників-антонімів та якісних прикметників вищого та найвищого ступенів порівняння (усно).Аналіз письмового переказу |
|
|
76 |
Контрольна робота № 5. «Прикметник» (тести і завдання). |
|
|
77 |
Творення прикметників. Перехід прикметників у іменники. |
|
|
78 |
Написання прикметників із суфіксами –еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, -зьк- |
|
|
79 |
Букви е, о, и у прикметникових суфіксах –ев- (-єв-), -ов- (-йов-, -ьов-), -ин-, -ін-, -ичн-. Зміни приголосних при творенні відносних прикметників за допомогою суфіксів -ськ-, -зьк-, -цьк-. |
|
|
80 |
Написання не з прикметниками. |
|
|
81 |
Написання складних прикметників разом і через дефіс. |
|
|
82 |
Написання -н- і -нн- у прикметниках. |
|
|
83 |
Написання прізвищ прикметникової форми. Розбір прикметника як частини мови. |
|
|
84 |
РМ. № 18. Складання характеристики знайомої або відомої людини з використанням прикметників у різних відмінкових формах |
|
|
85 |
Контрольна робота № 6. «Прикметник» (тести і завдання). |
|
|
Морфологія. Орфографія. Числівник |
|||
86 |
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. |
|
|
87 |
Числівники кількісні і порядкові. |
|
|
88 |
Творення числівників. Числівники прості, складні і складені. Роздільне написання складених числівників. |
|
|
89 |
РМ. № 19. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною |
|
|
90 |
РМ. № 20. Письмовий твір-опис природи в художньому стилі на основі особистих вражень або за картиною |
|
|
91 |
Відмінювання кількісних числівників. Букв ь в кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках. |
|
|
92 |
Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників. |
|
|
93 |
Відмінювання порядкових числівників. Написання разом порядкових числівників з –тисячний. |
|
|
94 |
Узгодження числівників з іменниками |
|
|
95 |
Відмінювання порядкових числівників (система вправ) |
|
|
96 |
Правильне вживання числівників на позначення дат і часу |
|
|
97 |
Творення числівників. Морфологічний розбір числівника як частини мови. |
|
|
98 |
Контрольна робота № 7. «Числівник» (тести і завдання). |
|
|
Морфологія. Орфографія. Займенник |
|||
99 |
Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням |
|
|
100 |
Розряди займенників за значенням |
|
|
101 |
Особові займенники. Зворотній займенник себе. |
|
|
102 |
РМ. № 21. Твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему: «У чому полягає гідність людини» |
|
|
103 |
Контрольний твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему: «У чому полягає гідність людини» |
|
|
104 |
Питальні та відносні займенники, їх відмінювання. |
|
|
105 |
Присвійні, вказівні й означальні займенники. Приставний н у формах особових і вказівних займенників. |
|
|
106 |
Перехід з однієї частини мови в іншу (займенника в іменник і частку, числівника й прикметника в займенник). Уживання займенників для зв’язку речень у тексті. |
|
|
107 |
РМ. № 22. Аналіз письмового твору. Навчальне аудіювання тексту |
|
|
108 |
Контрольний диктант № 2. |
|
|
109 |
Неозначені займенники, їх відмінювання. Написання разом і через дефіс неозначених займенників. |
|
|
110 |
Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників. Написання займенників із прийменниками окремо. |
|
|
111 |
РМ. № 23. Есе світоглядного змісту (орієнтовні теми: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх») |
|
|
112 |
Вказівні та означальні займенники. Розбір займенника як частини мови. |
|
|
113 |
Контрольна робота № 8. «Займенник» (тестові завдання). |
|
|
Повторення і кінці року |
|||
114 |
Повторення і узагальнення вивченого за рік з лексикології та фразеології. |
|
|
115 |
Повторення і узагальнення вивченого за рік з словотвору й орфографії. |
|
|
116 |
Повторення і узагальнення вивченого за рік з морфології й орфографії. |
|
|
117 |
Підсумковий урок |
|
|