Календарне планування з української мови 7 клас на 2019-2020 навчальний рік

Про матеріал
Планування створене для зручності роботи вчителя, видвлено окремими кольорами обов'язкові види робіт для учнів впродовж усього року, щоб не забути зробити відповідну помітку в журналі.
Перегляд файлу

Українська мова                                                                                  7 клас

 

КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ НА 20___ –  20___ Н. Р.

7 КЛАС

 (88 год, 2,5 год на тиждень)

ЗА ПІДРУЧНИКОМ: __________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

ЗА ПРОГРАМОЮ: Українська мова. 5  9 класи. Програма для ЗНЗ / укл.: Г. Т. Шелехова та ін. (зі змінами, затвердженими наказом МОНУ № 804 від 07.06.2017 р.). К. : ВД «Освіта», 2013. 

Контрольні роботи

Об'єкти і форми контролю

І семестр

Дата

ІІ семестр

Дата

Фронтальні види контрольних робіт

Перевірка мовної теми*

3

 

 

3

 

 

 

 

Письмо:

Переказ

 

1

 

 

1

 

Твір

-

 

1

 

Правопис:

Диктант

 

1

 

 

1

 

Розвиток мовлення: 22год.

10

 

10

 

Перевірка зошитів

4

 

5

 

Індивідуальні види контрольних робіт

Говоріння:

Діалог

 

1

 

 

-

 

Усний переказ

1

 

-

 

Усний твір

-

 

1

 

Читання вголос

-

 

1

 

 

 

 

№ з/п

К – ть

год.

Дата. Клас

Тема

Д/з, повторення, примітки

 

 

 

 

І СЕМЕСТР

1

1

 

 

Вступ.  Літературна норма української мови. Колективне укладання переліку цікавих українськомовних сайтів для школярів.

 

2

РМ1

1

 

 

РМ№1. Відомості про мовлення. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту (практично).

 

Повторення та узагальнення вивченого

 

3

 

1

 

 

 

 

Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях.

 

 

4-5

 

2

 

 

 

 

Вивчені частини мови, їх правопис.

 

6

РМ2

1

 

 

 

РМ№2.  Повторення вивченого про

стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль.

Аудіювання тексту публіцистичного стилю.

 

 

7

РМ3

1

 

 

 

 

 

РМ№3.  Написання есея (орієнтовні теми: «Гармонія людини і природи як велика духовна цінність», «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!») в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами.

 

 

Морфологія. Орфографія.

Дієслово

8

1

 

 

 

Дієслово: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

 

9

1

 

 

Форми дієслова (загальне ознайомлення). Складання тексту для руханки (гасла спортивної команди, девізу команди, що братиме участь у присвяченому певній суспільній події флешмобі) з використанням різних особових форм дієслів.

 

10

1

 

 

Неозначена форма (інфінітив).  Доконаний і недоконаний види дієслів.

 

11

РМ4

1

 

 

РМ№4. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту в художньому стилі про виконання певних дій.

КОНТРОЛЬНИЙ ПЕРЕКАЗ

12

 

1

 

 

 

 

Часи дієслова. Теперішній час

 

13

РМ5

1

 

 

 

 

РМ№5. Урок мовленнєвого розвитку. Аналіз письмового переказу.

 

14

1

 

 

Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі.

 

 

15

 

 

1

 

 

Майбутній час.

 

16

1

 

 

Дієслова І і II дієвідміни. Букви е, и в особових

закінченнях дієслів І і II дієвідмін (повторення).

 

17

КР1

ТО1

1

 

 

Контрольна робота № 1. Дієслово (І частина) (тестування).

 

 

18

1

 

 

Дієвідмінювання дієслів теперішнього й майбутнього часу.

 

19

1

 

 

Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий).

 

20

1

 

 

Творення дієслів умовного і наказового способу. Знак

м’якшення в дієсловах наказового способу.

 

21

1

 

 

Безособові дієслова. Способи творення дієслів.

 

22

РМ6

1

 

 

РМ№6. Особливості будови опису зовнішності людини. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом).

УСНИЙ ПЕРЕКАЗ

23

1

 

 

Не з дієсловами. Правопис -ться, -шся в дієсловах

(повторення).

 

24

1

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми

«Дієслово».

 

25

КР2

ТО2

1

 

 

Контрольна робота №2. Дієслово (ІІ частина) (тестування).

 

Дієприкметник

26

1

 

 

Дієприкметник як особлива форма дієслова. Загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль

 

27

1

 

 

Дієприкметниковий зворот. Розділові знаки в реченнях з

дієприкметниковими зворотами.

 

28

РМ7

1

 

 

РМ№7. Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за складним планом).

 

29

1

 

 

Активні і пасивні дієприкметники. Творення, відмінювання і правопис активних і пасивних дієприкметників теперішнього й минулого часу.

 

30

РМ8

1

 

 

РМ№8. Аналіз письмового твору.

 

31

 

1

 

 

 

 

Правопис відмінкових закінчень дієприкметників.

Дієслівні форми на -но, -то.

 

32

РМ9

1

 

 

РМ№9.  Ділові папери. Складання звіту про виконану роботу (оформлення в школі зимового саду; створення класного блога і т.ін.) в офіційно-діловому стилі з використанням безособових дієслівних форм на -но, -то.

 

33

КД1

1

 

 

Контрольний диктант

 

34

1

 

 

Обмеженість уживання форм активних дієприкметників

теперішнього часу в сучасній українській мові, способи

заміни їх.

 

35

1

 

 

-Н- у дієприкметниках та -нн- у прикметниках дієприкметникового походження.

 

36

1

 

 

Не з дієприкметниками.

 

37

РМ

10

1

 

 

РМ№10. Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників (наприклад: освічений, розвинений, упевнений, натруджені (руки), досягнутий (успіх), докладені (зусилля), заслужена (перемога).

Складання й розігрування діалогів, що характеризують

психічні стани людей, із використанням фразеологізмів, які містять дієприкметники (наприклад: як водою облитий; як ошпарений; як громом прибитий).

ДІАЛОГ

38

1

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми

«Дієприкметник».

 

39

КР3

ТО3

1

 

 

Контрольна робота № 3 «Дієприкметник» (тести і завдання)

 

 

40

1

 

 

Повторення та узагальнення вивченого.

 

ІІ СЕМЕСТР

Дієприслівник

41

1

 

 

Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне

значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

 

42-43

2

 

 

Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при

дієприслівниковому звороті й одиничному дієприслівникові. Редагування речень і текстів, у яких

допущено помилки у вживанні дієприслівникових зворотів.

 

44

1

 

 

Вид і час дієприслівників. Дієприслівники недоконаного й

доконаного виду, творення їх.

 

45

РМ

11

1

 

 

РМ№11. Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів (за складним планом).

УСНИЙ ТВІР

46

1

 

 

Не з дієприслівниками.

 

47-48

РМ

12-13

2

 

 

РМ№12-13. Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі (орієнтовні теми: «Душу я у вишивку вкладаю», «Як я створюю прикраси з бісеру», «У гуртку оригамі», «Збирання моделей човнів – улюблене заняття чоловіків нашої родини»)

 

КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР

49

1

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми

«Дієприслівник».

 

50

РМ

14

1

 

 

РМ№14. Аналіз письмового твору.

 

 

 

51

КР4

ТО4

 

 

1

 

 

Контрольна робота №4. Дієприслівник (тестування).

 

 

Прислівник

52

1

 

 

Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки,

синтаксична роль.

 

53

1

 

 

Розряди прислівників (практично).

 

54

1

 

 

Ступені порівняння прислівників.

 

55

1

 

 

Творення й правопис прислівників. Букви -н- та -нн- у

прислівниках.

 

56

1

 

 

Не і ні з прислівниками.

 

57

1

 

 

И та і в кінці прислівників.

 

58

1

 

 

Правопис прислівників на -о, -е утворених від

прикметників і дієприкметників. Читання мовчки тексту, що містить прислівники, з’ясування ролі прислівників у мовленні.

 

59

РМ

15

1

 

 

РМ№15.  Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій із використанням у реченнях-репліках дієприкметникових зворотів (наприклад: не розв’язані вчасно; не виконані належним чином; не звірені за словником, не згаяний (час) та ін.).

 

60-61

2

 

 

Написання прислівників окремо, разом, через дефіс.

Складання тексту рекламного буклета молодіжного

вбрання з використанням прислівникових сполук до лиця,

до смаку, не до речі, не до вподоби, на вибір, в міру.

 

62-63

2

 

 

Написання прислівникових словосполучень типу: раз у

раз, з дня на день.

 

64-65

РМ

15-16

2

 

 

РМ№15-16. Складання анотації на книжку з використанням прислівників.

ЧИТАННЯ ВГОЛОС

анотацій до книжок

66

1

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого з теми

«Прислівник».

 

67

КР5

ТО5

1

 

 

Контрольна робота №5. Прислівник (тестування).

 

Прийменник

68

1

 

 

Прийменник як службова частина мови. Прийменник як

засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. Зв’язок

прийменника з непрямими відмінками іменника. Види

прийменників за будовою.

 

69

РМ

17

1

 

 

РМ№17. Портретний нарис у публіцистичному стилі.

 

70

1

 

 

Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних

прийменників разом, окремо та через дефіс.

 

71

1

 

 

Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-

іменникові конструкції в ролі членів речення. Редагування

речень, у яких допущено помилки у вживанні прийменників (у три години дня; консультація по фізиці;

не прийшов із-за хвороби).

 

72

КД2

1

 

 

Контрольний диктант.

 

 

Сполучник

73

1

 

 

 

Сполучник як службова частина мови. Види сполучників

за будовою, походженням. Використання сполучників у

простому і складному реченнях: сполучники сурядності й

підрядності.

 

 

74

1

 

 

 

Написання сполучників разом та окремо.

 

75

РМ

18

1

 

 

 

РМ№18.  Докладний усний переказ

тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом).

 

76

1

 

 

 

Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні

й антонімічні сполучники. Складання пам’ятки «Як

відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини

мови з прийменниками та частками (проте – про те, зате – за те, якби – як би та ін.)».

 

 

Частка

77

1

 

 

 

Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі.

 

78

1

 

 

Частки, що надають слову або реченню додаткових

відтінків (практично).

 

79

РМ

19

1

 

 

РМ№19. Контрольний докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі.

 

КОНТРОЛЬНИЙ ПЕРЕКАЗ

80

1

 

 

Правопис часток не і ні з різними частинами мови

(узагальнення). Складання проекту логотипа рідного міста (села, школи, класу) з використанням у його описі різних частин мови з часткою не і префіксом не.

 

81

РМ

20

1

 

 

РМ№20. Аналіз письмового переказу.

 

82

1

 

 

Написання часток -бо, -но, -то, -от, -таки.

 

Вигук

83

1

 

 

Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за

значенням. Виразне читання текстів з вигуками.

 

84

1

 

 

Дефіс у вигуках. Кома і знак оклику при вигуках.

 

85

КР6

ТО6

1

 

 

 

Контрольна робота№6. Прийменник, сполучник, частка, вигук (тестування).

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого

86-87

2

 

 

Узагальнення й систематизація вивченого про частини

мови, правопис і використання їх у мовленні.

 

88

1

 

 

Підсумковий урок

 

 

1

 

doc
Додано
25 серпня 2019
Переглядів
5703
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку