Орієнтовне КТП з укр. мови для 7 кл. на 2019-2020 н.р.

Про матеріал
КТП уклали згідно з листом МОНУ від 01.07.2019 р. № 1/11-5966 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році». Відповідає такій програмі. Програма. Українська мова. 5 − 9 класи. Програма для ЗНЗ з українською мовою навчання / укл.: Г. Т. Шелехова та ін. (зі змінами, затвердженими наказом МОНУ № 804 від 07.06.2017 р.). К. : ВД «Освіта», 2013. URL: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas (дата звернення: 10.08.2019)
Перегляд файлу

Українська мова

7 клас

88 год.

(2,5 год. на тиждень)

Програма. Українська мова. 5  9 класи. Програма для ЗНЗ з українською мовою навчання / укл.: Г. Т. Шелехова та ін. (зі змінами, затвердженими наказом МОНУ № 804 від 07.06.2017 р.). К. : ВД «Освіта», 2013. URL:  https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-5-9-klas (дата звернення: 10.08.2019)

КТП уклали відповідно до листа МОНУ від 01.07.2019 р. № 1/11-5966 «Щодо методичних рекомендацій про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році».

Підручник. Глазова О. П. Українська мова : підруч. для 7 класу ЗНЗ. К. : ВД «Освіта», 2015. 272 с.

 

Усього

годин

Перевірка мовн. теми

Дикт.

Письм.

переказ

Письм.

твір

Діалог

Усн.

переказ

Усн.

твір

Чит.

уголос

Зош.

РМ

ТО

Рік

88

6

2

2

1

1

1

1

1

9

22

9

І сем.

41

3

1

1

0

1

1

0

0

5

10

4

ІІ сем.

47

3

1

1

1

0

0

1

1

4

12

5

 

Календарно-тематичне планування на 2019  2020 н. р.

І  ІІ семестри

з/п

Тема, зміст навчального матеріалу

Дата

Примітка

І семестр

Вступ

1

Вступ. Літературна норма української мови.

Редагування речень, у яких порушено літературні норми української мови.

 

Рекоменд.

2

РМ1

РМ Відомості про мовлення. Повторення й поглиблення вивченого про текст, його структурні особливості, мовні засоби зв’язку речень у тексті. Мікротема тексту (практично).

 

 

3

РМ2

АН

РМ Повторення вивченого про стилі мовлення. Поняття про публіцистичний стиль.

Аудіювання тексту публіцистичного стилю. Обґрунтування вибору стилю для розкриття в тексті суспільно важливої теми.

 

Рекоменд.

4

РМ3

РМ Докладний усний переказ тексту публіцистичного стилю з елементами роздуму (за простим планом).

 

 

Повторення та узагальнення вивченого

5

Розділові знаки у вивчених синтаксичних конструкціях.

Складання й розігрування діалогу, який доповнює прослуханий або прочитаний текст про рослину — символ України (калину, вербу, тополю та ін.), з використанням реплік-речень зі звертаннями та вставними словами.

 

Рекоменд.

6

Вивчені частини мови.

 

 

7

Правопис вивчених частин мови.

 

 

8

РМ4

КП1

РМ Контрольний докладний письмовий переказ тексту-роздуму дискусійного характеру в публіцистичному стилі.

 

 

9

РМ5

РМ Написання есе (орієнтовні теми: «Гармонія людини і природи як велика духовна цінність», «Земле барвінкова, дай мені здоров’я!») в публіцистичному стилі з використанням речень зі звертаннями та вставними словами.

 

 

10

РМ6

ТО1 (10 ф)

РМ Аналіз письмового переказу.

 

 

Морфологія. Орфографія

Дієслово

11

Дієслово: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

 

 

12

Форми дієслова: неозначена форма, особові форми, дієприкметник, дієприслівник, безособові форми на -но, -то (загальне ознайомлення).

 

 

13

Ч

Неозначена форма дієслова (інфінітив).

Читання й аналіз тексту інструкції з використання побутового приладу, яка містить дієслова в неозначеній формі.

 

Рекоменд.

14

Особові форми дієслова. Правопис -ться, -шся в дієсловах (повторення).

 

 

15

Доконаний і недоконаний види дієслова.

 

 

16

Часи дієслів.

 

 

17

Теперішній час. Дієслова І та ІІ дієвідміни. Букви е, и в особових закінченнях дієслів І та ІІ дієвідмін (повторення).

 

 

18

Теперішній час. Дієвідмінювання дієслів теперішнього часу.

 

 

19

Минулий час. Зміна дієслів у минулому часі.

 

 

20

Майбутній час. Дієвідмінювання дієслів майбутнього часу.

 

 

21

Тренувальні вправи.

 

 

22

КР1

ТО2 (12 ф)

КР № 1. «Дієслово. І частина»: тестування, виконання завдань.

 

 

23

Способи дієслів (дійсний, умовний, наказовий). Творення дієслів умовного способу.

 

 

24

Творення дієслів наказового способу. Знак м’якшення у дієсловах наказового способу.

 

 

25

Ч

Безособові дієслова.

Виразне читання художніх текстів, у яких наявні описи стану природи, з коментуванням ролі в мовленні безособових дієслів (наприклад: хмариться, дощить, сутеніє, світає та под.).

 

Рекоменд.

26

Способи творення дієслів.

 

 

27

Не з дієсловами (повторення). Тренувальні вправи.

 

 

28

КР2

КР № 2. «Дієслово. ІІ частина»: тестування, виконання завдань.

 

 

Дієприкметник

29

Дієприкметник як особлива форма дієслова: значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Правопис відмінкових закінчень дієприкметників.

 

 

30

Дієприкметниковий зворот.

 

 

31

Розділові знаки в реченнях із дієприкметниковими зворотами.

 

 

32

КД1

ТО3 (10 ф)

Контрольний диктант  1.

 

 

33

Активні й пасивні дієприкметники. Творення й відмінювання активних дієприкметників теперішнього й минулого часу.

 

 

34

Обмеженість уживання форм активних дієприкметників теперішнього часу в сучасній українській мові, способи їх заміни.

 

 

35

Безособові дієслівні форми на -но, -то.

 

 

36

РМ7

РМ Ділові папери. Складання звіту про виконану роботу (оформлення в школі зимового саду; створення класного блога й т. ін.) в офіційно-діловому стилі з використанням безособових дієслівних форм на -но, -то.

 

 

37

Правопис суфіксів дієприкметників. Написання -н- у дієприкметниках та -нн- у прикметниках дієприкметникового походження.

 

 

38

Не з дієприкметниками Тренувальні вправи.

 

 

39

КР3

КР № 3. «Дієприкметник»: тестування, виконання завдань.

 

 

40

РМ8

ТО4 (8 ф)

РМ Складання й розігрування діалогів відповідно до запропонованої ситуації спілкування з елементами зауважень, пропозицій з використанням у реченнях-репліках дієприкметникових зворотів (наприклад: не розв’язані вчасно; не виконані належним чином; не звірені за словником, не згаяний (час) та ін.).

 

 

41

РМ9, 10

РМ Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов’язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників (наприклад: освічений, розвинений, упевнений, натруджені (руки), досягнутий (успіх), докладені (зусилля), заслужена (перемога). Складання й розігрування діалогів, що характеризують психічні стани людей, із використанням фразеологізмів, які містять дієприкметники (наприклад: як водою облитий; як ошпарений; як громом прибитий).

 

 

ІІ семестр

42

РМ11

РМ Особливості будови опису зовнішності людини. Докладний усний переказ розповідного тексту художнього стилю з елементами опису зовнішності людини (за складним планом).

 

 

43

РМ12

РМ Письмовий твір-опис зовнішності людини за картиною українського художника (Т. Шевченка, М. Пимоненка, О. Мурашка та ін.) у художньому стилі з використанням дієприкметників і дієприкметникових зворотів (за складним планом).

 

 

44

РМ13

РМ Аналіз письмового твору.

 

 

Дієприслівник

45

Дієприслівник як особлива форма дієслова: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

 

 

46

Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті та одиничному дієприслівникові.

 

 

47

Розділові знаки при дієприслівниковому звороті та одиничному дієприслівникові.

 

 

48

Вид і час дієприслівників. Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, творення їх.

 

 

49

Дієприслівники недоконаного і доконаного виду, творення їх.

 

 

50

Не з дієприслівниками. Тренувальні вправи.

 

 

51

КР4

РМ14

АН

КР  4. «Дієприслівник»: тестування.

РМ Аудіювання тексту, що містить дієприслівники, з’ясування їхньої ролі в мовленні.

 

Рекоменд.

52

РМ15

КП2

ТО5 (12 ф)

РМ Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту художнього стилю про виконання певних дій.

 

 

53

РМ16

РМ Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів (за складним планом).

 

 

54

РМ17

РМ Аналіз письмового переказу.

 

 

55

РМ18

КТ1

РМ Контрольний письмовий твір розповідного характеру про виконання автором улюбленої справи в художньому стилі (орієнтовні теми: «Душу я у вишивку вкладаю», «Як я створюю прикраси з бісеру», «У гуртку оригамі», «Збирання моделей човнів – улюблене заняття чоловіків нашої родини», «Як наш клас готує контент для заповнення блога»).

 

 

56

РМ19

РМ Аналіз письмового твору.

 

 

Прислівник

57

Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.

 

 

58

Розряди прислівників (практично).

 

 

59

Творення прислівників.

 

 

60

Ступені порівняння прислівників.

 

 

61

ТО6 (9 ф)

Ступені порівняння прислівників.

Створення мікротексту з елементами порівняння літературного твору та його екранізації (різних моделей гаджетів, комп’ютерних ігор тощо) з використанням прислівників різних ступенів порівняння.

 

Рекоменд.

62

Правопис прислівників.

Написання прислівників окремо, разом, через дефіс.

 

 

63

Написання прислівників окремо, разом, через дефіс.

 

 

64

Написання прислівникових словосполучень типу раз у раз, з дня на день.

 

 

65

И та і в кінці прислівників. Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників та дієприкметників.

 

 

66

Букви -н- та -нн- у прислівниках.

 

 

67

Не і ні з прислівниками.

 

 

68

Тренувальні вправи.

 

 

69

КР5

РМ20

ЧМН

КР № 5. «Прислівник»: тестування.

РМ Читання мовчки тексту, що містить прислівники, з’ясування ролі прислівників у мовленні.

 

Рекоменд.

70

РМ21

ТО7 (9 ф)

РМ Складання анотації на книжку з використанням прислівників.

 

 

71

РМ22

РМ Портретний нарис у публіцистичному стилі.

 

 

Прийменник

72

Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні. Зв’язок прийменника з непрямими відмінками іменника.

 

 

73

Види прийменників за будовою. Непохідні й похідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо та через дефіс.

 

 

74

Синонімічні й антонімічні прийменники. Прийменниково-іменникові конструкції в ролі членів речення.

Редагування речень, у яких допущено помилки у вживанні прийменників (у три години дня; консультація по фізиці; не прийшов із-за хвороби).

 

Рекоменд.

Сполучник

75

Сполучник як службова частина мови. Використання сполучників у простому та складному реченнях: сполучники сурядності і підрядності.

 

 

76

Види сполучників за будовою, походженням. Написання сполучників разом та окремо.

 

 

77

ТО8 (7 ф)

Розрізнення сполучників й однозвучних слів. Синонімічні й антонімічні  сполучники.

Складання пам’ятки «Як відрізнити сполучники й однозвучні з ними інші частини мови з прийменниками та частками (проте − про те, зате − за те, якби − як би та ін.)».

 

Рекоменд.

Частка

78

Частка як службова частина мови. Частки формотворчі та словотворчі.

 

 

79

Частки, що надають слову або реченню  додаткових відтінків (практично).

 

 

80

Правопис часток. Написання часток -бо, -но, -то, -от,-таки.

 

 

81

Правопис часток не і ні з різними частинами мови (узагальнення).

Складання проекту логотипа рідного міста (села, школи, класу) з використанням у його описі  різних частин мови з часткою не і префіксом не.

 

Рекоменд.

82

КД2

Контрольний диктант  2.

 

 

Вигук

83

Вигук як особлива частина мови. Групи вигуків за значенням.

 

 

84

Ч

Дефіс у вигуках. Кома й знак оклику при вигуках.

Виразне читання текстів з вигуками.

 

Рекоменд.

85

Тренувальні вправи.

 

 

86

КР6

КР № 6. «Службові частини мови»: тестування, виконання завдань.

 

 

Узагальнення й систематизація

87

Узагальнення й систематизація вивченого  про частини мови, правопис і використання їх у мовленні.

Написання речень і текстів з поясненням написання слів — різних частин мови та вживання розділових знаків.

 

Рекоменд.

88

ТО9 (11 ф)

Підсумковий урок.

 

 

Учитель − Поліна Володимирівна Мокрушина

Перевірено

___вересня                                                                                                                              ЗДНВР С. КОЛЄСНІКОВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Умовні позначки:

КТП − календарно-тематичне планування

РМ − урок розвитку мовлення

КР − контрольна робота

КП − контрольний переказ

КТ − контрольний твір

КД − контрольний диктант

Рекоменд. − рекомендовані види робіт з РМ

АН  навчальне аудіювання

Ч − читання

ЧМН − навчальне читання мовчки

ТО − тематичне оцінювання

Кольори:

Жовтий − уроки РМ

Зелений − контрольні роботи

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Брик Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
4363
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку