Тест "Річна контрольна робота за 7 клас з української мови"

Про матеріал
Контрольна робота складається з 2 варіантів тестових завдань, а також творчої роботи на високий рівень
Перегляд файлу

Контрольна робота з української мови 7 клас

Варіант І

  1. Вибрати рядок, у якому записані лише дієслова. (0,5б.)
    а) читати, малювання, їздити, летіти.
    б) швидко, спішити, скакати, хворіти;
    в) прийшла, зійшли, співають, зеленіє.
    г) ясніє, зелень, швидкий, якісно.
  2. Дієслово означає … (0,5б.)
    а) ознаку предмета; б) дію предмета; в) називає предмет; г) ознаку дії .
  3.  Позначити рядок, у якому всі дієслова є інфінітивами.   (0,5б.)                              а) охопити, побачити, ішов.

  б) говорити, спати, сміятися.

       в)сидіти, наїжачитися, діждалися.

       г)малювала, стежити, махати.

  1.  Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою. (1,5б.)

А Минулий.                                                  1 Радіють, розповідають.

Б Теперішній.                                               2 Переписав, поневолив.

В Майбутній.                                                3 Буду допомагати, визволимо.

                                                                       4 Запалив, скрикнув.

                                                                        5 Аналізую, ідуть.

                                                                        6 Допущу, зроблю.

5. Установити відповідність між дієсловами та їх способами. (1,5б.)

А Дійсний.     1 Поллється, задзвонить.

Б Умовний.     2 Спишіть, принеси.

В Наказовий     3 Розказала, турбують.

 4 Допоміг би, прийшла б.

 5 Спечіть, стежте.

 6 Обґрунтувала б, прибіг би.

6. Позначте рядок, у якому всі слова — дієприслівники: (0,5б.)

   А) вантажити, сказавши, працюючи, дарувавши   

   Б) заслухавши, віривши, знаючи, кохаючи;

   В) сказаний, посивівши, заспівавши, роблять;        

   Г) відзначивши, зів’ялий, згублений, вивчивши.

7. Позначте рядок, у якому всі дієприслівники з часткою НЕ  пишуться     окремо: (0,5б.)

    А) не/пускаючи, не/вгаваючи, не/вирішивши, не/знаючи;

    Б) не/кажучи, не/здужавши, не/дотягнувши, не/працюючи;

    В) не/хтуючи, не/взявши, не/застеливши, не/знайшовши;

    Г)не/діючи, не/сумуючи, не/бажаючи, не/перемігши.

8. У якому рядку всі дієприкметники доконаного виду? (0,5б.)

      а) Розбитий, зламаний, скошений, забутий;

      б) спалений, зігнутий, згасаючий, бажаючий;

      в) працюючий, побачений, стиснутий, волаючий;

       г) читаючий, помолоділий, стомлений, співаючий.

9. У якому рядку всі дієприкметники пасивного стану? (0,5б.)

        а) Змелений, схвалений, зварений, намальований;

        б) зволожений, зів'ялий, знесилений, зібраний;

        в) пожовклий, осяяний, почорнілий, випечений;

        г) розв'язаний, змелений, дихаючий, діючий.

10. У якому рядку всі прийменники пишуться через дефіс? (0,5б.)
            а) Із/за, з/під, з/попід, з/поміж, з/посеред.
            б) З/поза, з/за, в/наслідок, по/при, не/зважаючи на.
            в) За/для, за/ради, по/серед, по/руч, в/наслідок.
            г) Незалежно/ від, згідно/з, під/час, відповідно/до, з/понад.

11. У якому рядку всі сполучники складні? (0,5б.)
          а) Щоб, немов, ніж, якби, раз.
          б) Якщо, теж, також, бо, немовби.
          в) Мовбито, немовбито, начеб, проте, нібито.
          г) Начебто, цебто, щоб, буцімто, але.

  1.     Через дефіс треба писати всі займенники рядка (0,5б.)

А) аби/чий, хтозна/кому, хтозна/чий, ні/хто

Б) ані/чий, будь/хто, бозна/кого, чий/небудь

В) де/котрий, що/небудь, ні/скільки, хто/сь

Г) будь/який, казна/чиє, казна/що, який/небудь

13. Разом треба писати всі прислівники у варіанті  (0,5 б.)

А ні/коли, на/впроти, з/вечора

Б  на/рівні, під/ряд, віч/на/віч

В  на/переваги, на/взнак,раз/у/раз

Г) куди/небудь, з/ненацька, за/раз

Д без/упину, зо/зла, зі/споду

14.Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника  (0,5б.)

А) зручно — більш зручно — найбільш зручніше
Б) гаряче — більш гарячіше — найбільш гаряче
В)  довго — більш довго — більш найдовше
Г)  радісно — більш радісно — найбільш радісно

 

Високий рівень

Напишіть твір-опис  зовнішності людини «Рідна мати моя»  ( 3б.)



 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з української мови

Варіант ІІ

  1. Усі прийменники написано правильно в рядку

А) відповідно до, щодо, за-для, позаду 

Б) з-посеред, окрім, під-кінець, заради 

В) у галузі, за винятком, з-під, навпроти 

Г) на зустріч, згідно з, всупереч, поміж 

 

  1. Разом треба писати всі прислівники у варіанті 

А) ні/коли, на/впроти, з/вечора

Б)  на/рівні, під/ряд, віч/на/віч

В)  на/переваги, на/взнак,раз/у/раз

Г) куди/небудь, з/ненацька, за/раз

 

  1. Через дефіс треба писати всі прислівники у варіанті 

А) хтозна/скільки, ані/звідки, коли/небудь

Б) по/братськи, по/маленьку, по/твоєму 

В)  десь/інде, все/одно, видимо/невидимо 

Г)   по/нашому, по/трохи, по/мисливськи

4. У якому рядку всі дієприкметники доконаного виду?

      а) Розбитий, зламаний, скошений, забутий;

      б) спалений, зігнутий, згасаючий, бажаючий;

      в) працюючий, побачений, стиснутий, волаючий;

      г) читаючий, помолоділий, стомлений, співаючий.

5. У якому рядку всі дієприкметники пасивного стану?

      а) Змелений, схвалений, зварений, намальований;

      б) зволожений, зів'ялий, знесилений, зібраний;

      в) пожовклий, осяяний, почорнілий, випечений;

      г) розв'язаний, змелений, дихаючий, діючий.

6. Позначити рядок, у якому всі дієслова є інфінітивами.                                     

           а) охопити, побачити, ішов.

  б) говорити, спати, сміятися.

       в)сидіти, наїжачитися, діждалися.

       г)малювала, стежити, махати.

7.   Установити відповідність між дієсловами та їх способами. (1,5б.)

А Дійсний.     1 Поллється, задзвонить.

Б Умовний.     2 Спишіть, принеси.

В Наказовий     3 Розказала, турбують.

 4 Допоміг би, прийшла б.

 5 Спечіть, стежте.

  1. Обґрунтувала б, прибіг би.

 

 

8. Установити відповідність між дієсловами та їх часовою формою. (1,5б.)

А Минулий.                                                  1 Радіють, розповідають.

Б Теперішній.                                               2 Переписав, поневолив.

В Майбутній.                                                3 Буду допомагати, визволимо.

                                                                       4 Запалив, скрикнув.

                                                                        5 Аналізую, ідуть.

                                                                        6 Допущу, зроблю.

9. Позначте рядок, у якому всі дієприслівники з часткою НЕ  пишуться     окремо: (0,5б.)

    А) не/пускаючи, не/вгаваючи, не/вирішивши, не/знаючи;

    Б) не/кажучи, не/здужавши, не/дотягнувши, не/працюючи;

    В) не/хтуючи, не/взявши, не/застеливши, не/знайшовши;

    Г)не/діючи, не/сумуючи, не/бажаючи, не/перемігши.

10. Позначте рядок, у якому всі слова — дієприслівники: (0,5б.)

   А) вантажити, сказавши, працюючи, дарувавши   

   Б) заслухавши, віривши, знаючи, кохаючи;

   В) сказаний, посивівши, заспівавши, роблять;        

   Г) відзначивши, зів’ялий, згублений, вивчивши.

11.Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника  (0,5б.)

А) зручно — більш зручно — найбільш зручніше
Б) гаряче — більш гарячіше — найбільш гаряче
В)  довго — більш довго — більш найдовше
Г)  радісно — більш радісно — найбільш радісно

  1.  Вибрати рядок, у якому записані лише дієслова. (0,5б.)
    а) читати, малювання, їздити, летіти.
    б) швидко, спішити, скакати, хворіти;
    в) прийшла, зійшли, співають, зеленіє.
    г) ясніє, зелень, швидкий, якісно.
  2.  Дієслово означає … (0,5б.)
    а) ознаку предмета; б) дію предмета; в) називає предмет; г) ознаку дії .
  3. Через дефіс треба писати всі займенники рядка (0,5б.)

А) аби/чий, хтозна/кому, хтозна/чий, ні/хто

Б) ані/чий, будь/хто, бозна/кого, чий/небудь

В) де/котрий, що/небудь, ні/скільки, хто/сь

          Г) будь/який, казна/чиє, казна/що, який/небудь

 

Високий рівень

Напишіть твір-опис  зовнішності людини «Рідна мати моя»  ( 3б.)

 

docx
Додано
27 серпня 2019
Переглядів
1578
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку