КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
8 КЛАС
(Відповідно до навчальної програми: Українська мова. 5-9 класи.
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською
мовою навчання. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013
(зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07.06.2017 №804)
2 год на тиждень (70 годин на рік)
І семестр – 32 год
ІІ семестр – 38 год
Форми контролю |
І семестр |
ІІ семестр |
Перевірка мовної теми
|
2 |
2 |
Письмо: переказ |
1 |
1 |
твір |
1
|
1 |
Правопис: диктант |
1 |
1 |
Говоріння:
І семестр |
ІІ семестр |
діалог – 1 |
читання вголос – 1 |
усний переказ – 1 |
усний твір – 1 |
№ п/п |
Тема уроку |
К-сть год |
Дата |
Примітка |
||
Вступ (1 год) |
||||||
1 |
Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу |
1 |
|
|
||
2 |
Урок мовленнєвого розвитку №1. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті |
1 |
|
|
||
Повторення та узагальнення вивченого (3 год) |
||||||
3 |
Лексикологія. Фразеологія |
1 |
|
|
||
4 |
Морфологія й орфографія |
1 |
|
|
||
5 |
Основні правила правопису |
1 |
|
|
||
6 |
Урок мовленнєвого розвитку №2. Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури |
1 |
|
|
||
Синтаксис. Пунктуація (4 год) Словосполучення й речення |
||||||
7 |
Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова |
1 |
|
|
||
8 |
Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні |
1 |
|
|
||
9 |
Урок мовленнєвого розвитку №3. Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі |
1 |
|
|
||
10 |
Урок мовленнєвого розвитку №4. Письмовий переказ тексту місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) |
1 |
|
|
||
11 |
Граматична помилка та її умовне позначення |
1 |
|
|
||
12 |
Контрольна робота №1 |
1 |
|
|
||
Просте речення. Двоскладне речення (7+1 год) |
||||||
13 |
Підмет. Способи вираження підмета |
1 |
|
|
||
14 |
Присудок. Способи вираження присудка. Простий і складений присудки |
|
|
|
||
15 |
Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос. Тире між підметом та присудком |
1 |
|
|
||
16 |
Урок мовленнєвого розвитку №5. Контрольний докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в публіцистичному стилі (за простим або складним планом) |
1 |
|
|
||
17 |
Означення |
1 |
|
|
||
18 |
Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки |
1 |
|
|
||
19 |
Додаток |
1 |
|
|
||
20 |
Урок мовленнєвого розвитку №6.Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) з використанням називних речень для позначення місця |
1 |
|
|
||
21 |
Обставина. Види обставин (за значенням), способи вираження їх |
1 |
|
|
||
22 |
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами |
1 |
|
|
||
23 |
Урок мовленнєвого розвитку №7. Письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними членами речення |
1 |
|
|
||
Односкладне речення (7 год) |
||||||
24 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. |
1 |
|
|
||
25 |
Означено-особові речення. Неозначено-особові речення |
1 |
|
|
||
26 |
Урок мовленнєвого розвитку №8. Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними членами речення |
1 |
|
|
||
27 |
Узагальнено-особові речення |
1 |
|
|
||
28 |
Безособові речення |
1 |
|
|
||
29 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета. Називні речення. |
|
|
|
||
30 |
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях |
1 |
|
|
||
31 |
Контрольний текстовий диктант |
1 |
|
|
||
32 |
Контрольна робота №2 |
1 |
|
Усний переказ Діалог |
||
ІІ СЕМЕСТР |
||||||
Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами (5+ 1год) |
||||||
33 |
Однорідні члени речення зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком |
1 |
|
|
||
34 |
Поширені й непоширені однорідні члени речення. Смислові відношення між однорідними членами речення (єднальні, протиставні, розділові) |
1 |
|
|
||
35 |
Урок мовленнєвого розвитку №9. Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності |
1 |
|
|
||
36 |
Однорідні й неоднорідні означення |
1 |
|
|
||
37 |
Кома між однорідними членами речення |
1 |
|
|
||
38 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
||
39 |
Урок мовленнєвого розвитку № 10. Інтерв’ю в публіцистичному стилі |
1 |
|
|
||
40 |
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами |
1 |
|
|
||
Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) (5 год) |
||||||
41 |
Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертаннях |
1 |
|
|
||
42 |
Риторичні звертання |
1 |
|
|
||
43 |
Урок мовленнєвого розвитку №11. Письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом) |
1 |
|
|
||
44 |
Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах |
1 |
|
|
||
45 |
Групи вставних слів і словосполучень за значенням |
1 |
|
|
||
46 |
Урок мовленнєвого розвитку №12. Контрольний стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом) |
1 |
|
|
||
47 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
||
48 |
Контрольна робота №3. |
1 |
|
|
||
Речення з відокремленими членами (13 год) |
||||||
49 |
Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення |
1 |
|
|
||
50 |
Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях |
1 |
|
|
||
51 |
Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях |
1 |
|
|
||
52 |
Урок мовленнєвого розвитку №13. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки |
1 |
|
|
||
53 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
||
54 |
Урок мовленнєвого розвитку № 14. Усний твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі |
1 |
|
|
||
55 |
Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках |
1 |
|
|
||
56 |
Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках |
1 |
|
|
||
57 |
Урок мовленнєвого розвитку №15. Письмовий твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі |
1 |
|
|
||
58 |
Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках |
1 |
|
|
||
59 |
Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках |
1 |
|
|
||
60 |
Урок мовленнєвого розвитку № 16. Контрольний письмовий твір-опис місцевості на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі |
1 |
|
|
||
61 |
Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах |
1 |
|
|
||
62 |
Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах |
1 |
|
|
||
63 |
Контрольний текстовий диктант |
1 |
|
|
||
64 |
Відокремлені уточнювальні члени речення |
1 |
|
|
||
65 |
Відокремлені уточнювальні члени речення |
1 |
|
|
||
66 |
Тренувальні вправи |
1 |
|
|
||
Повторення в кінці року (3 год) |
||||||
67 |
Словосполучення |
1 |
|
|
||
68 |
Просте речення. Двоскладне й односкладне речення |
1 |
|
|
||
69 |
Просте ускладнене речення |
1 |
|
|
||
70 |
Контрольна робота №4 |
1 |
|
Читання вголос Усний твір |
||