Українська мова
(3,5 години на тиждень)
/Українська мова та читання: підручник для 3 класу закладів загальноїсередньої освіти: у 2 ч.
Ч.1Л.Варзацька, Т.Трохименко - Тернопіль: Навчальна книга - Богдан,2020
ІІ семестр
№п/п |
Тема |
Дата |
Прим. |
Прим. |
Прим. |
Прим. |
57 |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній Впр.189-194 |
|
|
|
|
|
58 |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній Впр. 195-199 |
|
|
|
|
|
59 |
Змінювання іменників за питаннями Впр. 200-203 |
|
|
|
|
|
60 |
*РЗМ Твір-розповідь «Лижні змагання» |
|
|
|
|
|
61 |
Підсумковий урок з теми іменник. с.85 |
|
|
|
|
|
62 |
Тема: Прикметник Прикметник як частина мови . Впр. 204-209 |
|
|
|
|
|
63 |
Зв’язок прикметників з іменниками Впр. 210-213. |
|
|
|
|
|
64 |
Змінювання прикметників за числами та питаннями. Впр. 214-218 |
|
|
|
|
|
65 |
Діагностична робота «Списування» |
|
|
|
|
|
66 |
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
67 |
*РЗМ Творення віршів |
|
|
|
|
|
68 |
Змінювання прикметників за родами Впр. 219-224 |
|
|
|
|
|
69 |
Зв'язок прикметників з іменниками. Впр. 225-229 |
|
|
|
|
|
70 |
Змінювання прикметників за родами Впр. 230-234 |
|
|
|
|
|
71 |
Родові закінчення прикметників Впр. 235-239 |
|
|
|
|
|
72 |
Змінювання прикметників за числами в сполученні з іменниками . Впр. 240-244 |
|
|
|
|
|
73 |
Повторення вивченого матеріалу з теми «Прикметник» с.103 |
|
|
|
|
|
74 |
*РЗМ Творення віршів |
|
|
|
|
|
75 |
Діагностична робота «Диктант» |
|
|
|
|
|
76 |
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
77 |
Підсумковий урок з теми «Прикметник» |
|
|
|
|
|
78 |
Тема: Числівник Числівник як частина мови. Впр. 245-250 |
|
|
|
|
|
79 |
Роль числівників у мовленні. Впр. 251-256 |
|
|
|
|
|
80 |
Вимова і правопис числівників. Вправляння у написанні числівників. Впр. 257-262 |
|
|
|
|
|
81 |
*РЗМ Складання загадок |
|
|
|
|
|
82 |
Повторення вивченого матеріалу з теми «Числівник» с.109 |
|
|
|
|
|
83 |
Діагностична робота. Перевірка мовних знань та вмінь з тем «Прикметник», «Числівник» |
|
|
|
|
|
84 |
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
85 |
Підсумковий урок з теми «Числівник» |
|
|
|
|
|
86 |
Тема: Дієслово Роль дієслів у мовленні. Впр. 263-267 |
|
|
|
|
|
87 |
Зв'язок дієслів з іншими частинами мови. Впр. 268-272 |
|
|
|
|
|
88 |
*РЗМ Твір-розповідь «Моя заповітна мрія» |
|
|
|
|
|
89 |
Змінювання дієслів за числами. Впр. 273-277 |
|
|
|
|
|
90 |
Змінювання дієслів за часами. Робота з реченнями. Впр. 272-283 |
|
|
|
|
|
91 |
Теперішній, майбутній та минулий час. Впр. 284-287 |
|
|
|
|
|
92 |
Вправляння у визначенні часу дієслів. Впр. 288-292 |
|
|
|
|
|
93 |
Утворення дієслів теперішнього, майбутнього та минулого часу. Впр. 293-297 |
|
|
|
|
|
94 |
Вправляння у визначенні часу та числа дієслів. Впр. 298-301 |
|
|
|
|
|
95 |
*РЗМ Твір-опис «Надійшла весна прекрасна» |
|
|
|
|
|
96 |
Написання не з дієсловами Впр. 302-306 |
|
|
|
|
|
97 |
Повторення вивченого матеріалу з теми «Дієслово» с.128 |
|
|
|
|
|
98 |
Діагностична робота «Диктант» |
|
|
|
|
|
99 |
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
100 |
Підсумковий урок з туми «Дієслово» |
|
|
|
|
|
101 |
Тема: Речення Види речень. Звертання. Впр. 307-311 |
|
|
|
|
|
102 |
*РЗМ Переказ із творчим доповненням |
|
|
|
|
|
103 |
Члени речення. Головні та другорядні члени речення. Впр. 312-317 |
|
|
|
|
|
104 |
Зв'язок слів у реченні. Впр. 318-322 |
|
|
|
|
|
105 |
Визначення головних і другорядних членів речення. Впр. 323-327 |
|
|
|
|
|
106 |
Діагностична робота «Письмовий переказ» |
|
|
|
|
|
107 |
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
108 |
Підсумковий урок з теми «Речення» с.139 |
|
|
|
|
|
109 |
*РЗМ Творення казки |
|
|
|
|
|
110 |
Тема: Текст Види та будова текстів. Заголовок Впр.328-332 |
|
|
|
|
|
111 |
Найважливіші в тексті слова Впр.333-337 |
|
|
|
|
|
112 |
Тема і головна думка (мета) тексту Впр.338-343 |
|
|
|
|
|
113 |
Текст-розповідь Впр.344-347 |
|
|
|
|
|
114 |
Текст- опис. Впр.348-352 |
|
|
|
|
|
115 |
Текст- міркування Впр.353-357 |
|
|
|
|
|
116 |
*РЗМ Створення історії |
|
|
|
|
|
117 |
Есе Впр. 358-362 |
|
|
|
|
|
118 |
Діагностична робота. Перевірка мовних знань та умінь з тем «Дієслово», «Речення», «Текст» |
|
|
|
|
|
119 |
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
|
|
|
120 |
Про те саме по-різному Впр. 363-367 |
|
|
|
|
|
121 |
Підсумковий урок з теми «Речення» с. 157 |
|
|
|
|
|
122 |
Підсумковий урок за 2 семестр та рік. |
|
|
|
|
|
123 |
*РЗМ Стислий переказ |
|
|
|
|
|