Календарне планування з української мови для 3 класу на 1 семестр за підручником І. Большакової, М. Пристінської

Про матеріал
Календарне планування з української мови для 3 класу на 1 семестр за підручником І. Большакової, М. Пристінської
Перегляд файлу

Календарне планування з української мови для 3 класу на 1 семестр за підручником  І. Большакової, М. Пристінської

 

Тема уроку

Дата

 

1

Я вивчаю українську мову.Письмо для себе (Ч. 1, с. 5-7).

 

2

Повторення. Текст. Речення. Слово. Науково-популярний текст. «Які є школи у світі». Дискусія (Ч. 1, с. 10-11).

 

3

Мова і мовлення. Ситуація спілкування. Усне і писемне мовлення (Ч. 1, с. 12-13).

 

4

 Урок розвитку мовлення Я спілкуюся з  другом/подругою (с.13)

 

5

Стилі мовлення. Добір заголовку до тексту (Ч. 1, с. 13- 15).

 

6

Культура мовлення. Редагування діалогу. Переказування тексту (Ч. 1, с. 15-16).

 

7

Культура мовлення. Правила етикету (Ч. 1, с. 16-18).

 

8

Усне мовлення. Діалог. (Ч. 1, с. 18-20).

 

9

Усне мовлення. Монолог. Звертання «Як я вчора виступав» (Грицько Бойко Робота з дитячою книжкою Вірші Грицька Бойка  (Ч. 1, с. 20-22).

 

10

Розвиток мовлення. Усний виступ (Ч. 1, с. 23).

 

11

Писемне мовлення. Роди літератури. «Такі різні бібліоте­ки» (Ч. 1, с. 23-26).

 

12

Я вибираю книгу. Відгук та анотація (Ч. 1, с. 26-27).

 

13

Розвиток мовлення. Анотація до книги (Ч. 1, с. 27-29).

 

14

Оповідання. Аналіз тексту. «Матильда» (скорочено) (за Р. Долом) (Ч. 1, с. 29-31).

 

15

Розвиток мовлення. Відгук про книгу (Ч. 1, с. 32).

 

16

«Що я знаю / умію?» Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Мова і мовлення». (Ч. 1, с. 33).

 

17

Діагностувальна робота. 

 

19

Звуки і букви. Усна народна творчість (Ч. 1, с. 34-35).

 

20

Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. Орфоепіч­ний словник (Ч. 1, с. 35-36).

 

21

Наголошені і ненаголошені голосні Правильно пишу. Ор­фограма. Робота з орфографічним словником (Ч. 1, с. 37- 39).

 

22

Наголошені і ненаголошені голосні. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 39-40).

 

23

Авторська казка. Вибірковий переказ. Уривки з казки К. Єгорушкіної Робота з дитячою книжкою. Казки Катерини Єгорушкіної (Ч. 1, с. 40-43).

 

24

Чергування голосних у коренях слів. Складання речень (Ч. 1, с. 43-44).

 

25

Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердо­сті і м’якості на письмі (Ч. 1, с. 45-46).

 

26

Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Чергування приголос­них (Ч. 1, с. 46-47).

 

27

Авторська казка. Ю. Ярмиш «Трамвай і щиглик» (Ч. 1, с. 48-49).

 

28

Докладний переказ. Ю. Ярмиш «Трамвай і щиглик». (Ч. 1, с. 50).

 

29

Підсумок за темою «Що я знаю / умію?» Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Звуки і букви» (Ч. 1, с. 51).

 

30

Діагностувальна робота.

 

31

Однозначні і багатозначні слова. (Ч. 1, с. 52-53).

 

32

Власне українські слова та слова з інших мов (Ч. 1, с. 53- 55).

 

33

Омоніми і багатозначні слова. Складання речень (Ч. 1, с. 55-57).

 

34

Пряме і переносне значення слів. Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда) (Ч. 1, с. 57—59).

 

35

Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда) (продовження). Порівняння казки і легенди Робота з дитячою книжкою. Міфи та легенди українців   (Ч. 1, с. 59- 60).

 

36

Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (українська народна казка) (Ч. 1, с. 60-63).

 

37

Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (продовження. Складання плану казки (Ч. 1, с. 63-64).

 

38

Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки. «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка) (Ч. 1, с. 65-66).

 

39

Антоніми. Робота з дитячою книжкою. Українські героїко-фантастичні народні казки. « (Ч. 1, с. 66-67).

 

40

«Що я знаю / умію?» Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Лексичне значення слова». (Ч. 1, с. 68).

 

41

Діагностувальна робота.

 

42

Закінчення слова. Розрізнення форми слова і споріднених слів (Ч. 1, с. 69-71).

 

43

Основа слова. Казка у віршованій формі. Леся Українка «Казка про Оха-чародія» (Ч. 1, с. 71-74).

 

44

Корінь слова. Споріднені слова. Складання речень (Ч. 1, с. 74-76).

 

45

Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів. (Ч. 1, с. 76-78).

 

46

Ненаголошені е, и в коренях слів (Ч. 1, с. 78-79).

 

47

Розвиток мовлення. Діалог (Ч. 1, с. 79).

 

48

Префікс. Утворення слів (Ч 1, с. 80).

 

49

Префікси і прийменники. Г. Фалькович «Все, що звечора наснилося» (Ч. 1, с. 81-82).

 

50

Вимова і правопис слів з префіксами роз-, без-. Досліджу­ємо медіа (Ч. 1, с. 82-83).

 

51

Правопис слів із префіксами з-, с-. Складання словосполу­чень і речень (Ч. 1, с. 83-84).

 

52

Апостроф після префіксів. Байка. Езоп «Лисиця і ворона» (Ч. 1, с. 84-87).

 

53

Суфікс. Леонід Глібов «Ґава і лисиця». Читання в особах(Ч. 1, с. 87-89).

 

54

Робота з дитячою книжкою. Байки українських поетів

 

55

Розвиток мовлення. Переказування байки (Ч. 1, с. 90).

 

56

Суфікс. Утворення нових слів. Розбір слів за будовою (Ч. 1, с. 90-91).

 

57

«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 92).. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Будова слова».

 

58

Діагностувальна робота.

 

48

Самостійні та службові частини мови. Г.Фалькович «За­гадка про того, хто ходить пішки». Дискусія (Ч. 1, с. 93- 95).

 

60

Поняття про іменник. Г. Фалькович «Грип». Письмо для себе (Ч. 1, с. 95-97).

 

62

Іменники. Назви істот і неістот. Складання списків імен­ників за темами (Ч. 1, с. 97-98).

 

62

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних імен­никах (Ч. 1, с. 98-99).

 

63

Байка. І. Франко «Байка про байку. Частина 1» (скороче­но) (Ч. 1, с. 100-102).

 

64

Розвиток мовлення. Вітання (Ч. 1, с. 102).

 

65

Правопис власних іменників. Оповідання. «Як Катруся хотіла вчитися» (скорочено) (за І. Роздобудько) (Ч. 1, с. 103-105).

 

66

Змінювання іменників за числами. Однина і множина (Ч. 1, с. 105-106).

 

67

П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси» (уривок, скорочено) (за Л. Мовчун) (Ч. 1, с. 106-107).

 

68

П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси» (уривок, скорочено) (за Л. Мовчун) (продовження) (Ч. 1, с. 108-109).

 

69

Розвиток мовлення. П’єса (Ч. 1, с. 109-110).

 

70

Рід іменників (Ч. 1, с. 110-111).

 

71

«Що я знаю / умію?» Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: іменник». (Ч. 1, с. 111).

 

72

Діагностувальна робота.

 

73

«Босо-взутий сніговик» (Олеся Мамчич)

 

74

Розвиток мовлення. Допис для вебсайту

 

75

Новий рік — на поріг

 

76

Оповідання про зиму

 

77

Сторінками дивовижного світу української мови та читання. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
28 травня 2023
Переглядів
1438
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку