Календарне планування з української мови для 3 класу на 1 семестр за підручником І. Большакової, М. Пристінської
№ |
Тема уроку |
Дата
|
1 |
Я вивчаю українську мову.Письмо для себе (Ч. 1, с. 5-7). |
|
2 |
Повторення. Текст. Речення. Слово. Науково-популярний текст. «Які є школи у світі». Дискусія (Ч. 1, с. 10-11). |
|
3 |
Мова і мовлення. Ситуація спілкування. Усне і писемне мовлення (Ч. 1, с. 12-13). |
|
4 |
Урок розвитку мовлення Я спілкуюся з другом/подругою (с.13) |
|
5 |
Стилі мовлення. Добір заголовку до тексту (Ч. 1, с. 13- 15). |
|
6 |
Культура мовлення. Редагування діалогу. Переказування тексту (Ч. 1, с. 15-16). |
|
7 |
Культура мовлення. Правила етикету (Ч. 1, с. 16-18). |
|
8 |
Усне мовлення. Діалог. (Ч. 1, с. 18-20). |
|
9 |
Усне мовлення. Монолог. Звертання «Як я вчора виступав» (Грицько Бойко Робота з дитячою книжкою Вірші Грицька Бойка (Ч. 1, с. 20-22). |
|
10 |
Розвиток мовлення. Усний виступ (Ч. 1, с. 23). |
|
11 |
Писемне мовлення. Роди літератури. «Такі різні бібліотеки» (Ч. 1, с. 23-26). |
|
12 |
Я вибираю книгу. Відгук та анотація (Ч. 1, с. 26-27). |
|
13 |
Розвиток мовлення. Анотація до книги (Ч. 1, с. 27-29). |
|
14 |
Оповідання. Аналіз тексту. «Матильда» (скорочено) (за Р. Долом) (Ч. 1, с. 29-31). |
|
15 |
Розвиток мовлення. Відгук про книгу (Ч. 1, с. 32). |
|
16 |
«Що я знаю / умію?» Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Мова і мовлення». (Ч. 1, с. 33). |
|
17 |
Діагностувальна робота. |
|
19 |
Звуки і букви. Усна народна творчість (Ч. 1, с. 34-35). |
|
20 |
Наголос. Наголошені і ненаголошені склади. Орфоепічний словник (Ч. 1, с. 35-36). |
|
21 |
Наголошені і ненаголошені голосні Правильно пишу. Орфограма. Робота з орфографічним словником (Ч. 1, с. 37- 39). |
|
22 |
Наголошені і ненаголошені голосні. Навчальний діалог (Ч. 1, с. 39-40). |
|
23 |
Авторська казка. Вибірковий переказ. Уривки з казки К. Єгорушкіної Робота з дитячою книжкою. Казки Катерини Єгорушкіної (Ч. 1, с. 40-43). |
|
24 |
Чергування голосних у коренях слів. Складання речень (Ч. 1, с. 43-44). |
|
25 |
Приголосні тверді, м’які, пом’якшені. Позначення твердості і м’якості на письмі (Ч. 1, с. 45-46). |
|
26 |
Дзвінкі та глухі приголосні звуки. Чергування приголосних (Ч. 1, с. 46-47). |
|
27 |
Авторська казка. Ю. Ярмиш «Трамвай і щиглик» (Ч. 1, с. 48-49). |
|
28 |
Докладний переказ. Ю. Ярмиш «Трамвай і щиглик». (Ч. 1, с. 50). |
|
29 |
Підсумок за темою «Що я знаю / умію?» Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Звуки і букви» (Ч. 1, с. 51). |
|
30 |
Діагностувальна робота. |
|
31 |
Однозначні і багатозначні слова. (Ч. 1, с. 52-53). |
|
32 |
Власне українські слова та слова з інших мов (Ч. 1, с. 53- 55). |
|
33 |
Омоніми і багатозначні слова. Складання речень (Ч. 1, с. 55-57). |
|
34 |
Пряме і переносне значення слів. Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда) (Ч. 1, с. 57—59). |
|
35 |
Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда) (продовження). Порівняння казки і легенди Робота з дитячою книжкою. Міфи та легенди українців (Ч. 1, с. 59- 60). |
|
36 |
Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (українська народна казка) (Ч. 1, с. 60-63). |
|
37 |
Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (продовження. Складання плану казки (Ч. 1, с. 63-64). |
|
38 |
Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки. «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка) (Ч. 1, с. 65-66). |
|
39 |
Антоніми. Робота з дитячою книжкою. Українські героїко-фантастичні народні казки. « (Ч. 1, с. 66-67). |
|
40 |
«Що я знаю / умію?» Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Лексичне значення слова». (Ч. 1, с. 68). |
|
41 |
Діагностувальна робота. |
|
42 |
Закінчення слова. Розрізнення форми слова і споріднених слів (Ч. 1, с. 69-71). |
|
43 |
Основа слова. Казка у віршованій формі. Леся Українка «Казка про Оха-чародія» (Ч. 1, с. 71-74). |
|
44 |
Корінь слова. Споріднені слова. Складання речень (Ч. 1, с. 74-76). |
|
45 |
Чергування голосних і приголосних звуків у коренях слів. (Ч. 1, с. 76-78). |
|
46 |
Ненаголошені е, и в коренях слів (Ч. 1, с. 78-79). |
|
47 |
Розвиток мовлення. Діалог (Ч. 1, с. 79). |
|
48 |
Префікс. Утворення слів (Ч 1, с. 80). |
|
49 |
Префікси і прийменники. Г. Фалькович «Все, що звечора наснилося» (Ч. 1, с. 81-82). |
|
50 |
Вимова і правопис слів з префіксами роз-, без-. Досліджуємо медіа (Ч. 1, с. 82-83). |
|
51 |
Правопис слів із префіксами з-, с-. Складання словосполучень і речень (Ч. 1, с. 83-84). |
|
52 |
Апостроф після префіксів. Байка. Езоп «Лисиця і ворона» (Ч. 1, с. 84-87). |
|
53 |
Суфікс. Леонід Глібов «Ґава і лисиця». Читання в особах(Ч. 1, с. 87-89). |
|
54 |
Робота з дитячою книжкою. Байки українських поетів |
|
55 |
Розвиток мовлення. Переказування байки (Ч. 1, с. 90). |
|
56 |
Суфікс. Утворення нових слів. Розбір слів за будовою (Ч. 1, с. 90-91). |
|
57 |
«Що я знаю / умію?» (Ч. 1, с. 92).. Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Будова слова». |
|
58 |
Діагностувальна робота. |
|
48 |
Самостійні та службові частини мови. Г.Фалькович «Загадка про того, хто ходить пішки». Дискусія (Ч. 1, с. 93- 95). |
|
60 |
Поняття про іменник. Г. Фалькович «Грип». Письмо для себе (Ч. 1, с. 95-97). |
|
62 |
Іменники. Назви істот і неістот. Складання списків іменників за темами (Ч. 1, с. 97-98). |
|
62 |
Власні і загальні іменники. Велика буква у власних іменниках (Ч. 1, с. 98-99). |
|
63 |
Байка. І. Франко «Байка про байку. Частина 1» (скорочено) (Ч. 1, с. 100-102). |
|
64 |
Розвиток мовлення. Вітання (Ч. 1, с. 102). |
|
65 |
Правопис власних іменників. Оповідання. «Як Катруся хотіла вчитися» (скорочено) (за І. Роздобудько) (Ч. 1, с. 103-105). |
|
66 |
Змінювання іменників за числами. Однина і множина (Ч. 1, с. 105-106). |
|
67 |
П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси» (уривок, скорочено) (за Л. Мовчун) (Ч. 1, с. 106-107). |
|
68 |
П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси» (уривок, скорочено) (за Л. Мовчун) (продовження) (Ч. 1, с. 108-109). |
|
69 |
Розвиток мовлення. П’єса (Ч. 1, с. 109-110). |
|
70 |
Рід іменників (Ч. 1, с. 110-111). |
|
71 |
«Що я знаю / умію?» Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: іменник». (Ч. 1, с. 111). |
|
72 |
Діагностувальна робота. |
|
73 |
«Босо-взутий сніговик» (Олеся Мамчич) |
|
74 |
Розвиток мовлення. Допис для вебсайту |
|
75 |
Новий рік — на поріг |
|
76 |
Оповідання про зиму |
|
77 |
Сторінками дивовижного світу української мови та читання. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр |
|