Календарне планування української мови для 8 класу (за програмою Українська мова для ЗНЗ з російською мовою навчання, 2017 р., автори –Н. В. Бондаренко, А. В. Ярмолюк та ін.)
ІІ СЕМЕСТР
30 |
10.01 |
Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях. |
Людина у світі матеріального |
31 |
11.01 |
Однорідні члени речення із сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком як засіб деталізації та конкретизації. |
Людина у світі матеріального |
32 |
17.01 |
Речення з кількома рядами однорідних членів. Кома між однорідними членами. |
|
33 |
18.01 |
Однорідні й неоднорідні означення. Розділові знаки при них. |
|
34 |
24.01 |
РМ №8. Контрольний стислий переказ тексту наукового стилю за простим планом. |
|
35 |
25.01 |
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. |
Культура молодіжного дозвілля |
36 |
31.01 |
РМ №9. Говоріння. Усний твір-оповідання за поданим кінцем у науковому стилі (за простим планом). |
|
37 |
01.02 |
Правильна побудова речень із сполучниками не лише…, а й …, як…, так і…. Переклад з російської мови речень з однорідними членами |
Культура молодіжного дозвілля |
38 |
07.02 |
РМ №10. Тематичні виписки як засіб засвоєння почутого і прочитаного. |
|
39 |
08.02 |
Синонімічність рядів однорідних членів з різними типами зв'язку між ними. Інтонація речень з однорідними членами. |
Культура молодіжного дозвілля |
40 |
14.02 |
РМ №11. Усний твір-оповідання на основі почутого |
|
41 |
15.02 |
РМ № 12. Письмовий твір-оповідання на основі почутого |
|
42 |
21.02 |
Речення із звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями). Звертання непоширені і поширені. Розділові знаки при звертанні . |
Культура молодіжного дозвілля |
43 |
22.02 |
Форми звертань у діалозі, приватних листах та в офіційних документах. РМ № 13. Навчальне аудіювання тексту публіцистичного стилю. |
|
44 |
28.02 |
Вставні слова (словосполучення, речення) у реченні. Розділові знаки при них. |
Вибір професії |
45 |
01.03 |
Використання звертань і вставних слів для передачі ставлення до адресата. |
Вибір професії |
46 |
07.03 |
Синонімічність вставних слів і речень. Використання вставних слів як засобу зв’язку речень у тексті. Робота з текстом. |
Вибір професії |
47 |
14.03 |
РМ №14. Переклад з російської мови тексту публіцистичного стилю національно - патріотичної спрямованості з використанням речень із звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями). |
|
48 |
15.03 |
РМ №15. Контрольний письмовий твір-оповідання на основі почутого (з обрамленням). |
|
49 |
21.03 |
Використання виражальних можливостей речень зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями) в усному й писемному мовленні. Інтонація речень із звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями). |
Вибір професії |
50 |
22.03 |
Контрольна робота №3. «Речення з однорідними членами, речення із звертаннями, вставними словами» (тестові завдання). |
|
51 |
04.04 |
Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення, в тому числі уточнювальні. Розділові знаки при відокремлених членах речення. |
Відкриття |
52 |
05.04 |
Відокремлені прикладки (поширені, непоширені). Розділові знаки при відокремлених прикладках. Відокремлення прикладок із як, мов, немов, наче. |
Відкриття |
53 |
11.04 |
Правильна побудова речень із дієприкметниковими і дієприслівниковими зворотами, розділові знаки при них Дієприслівникові звороти як засіб зв'язку речень у тексті. |
Пошуки |
54 |
12.04 |
Відокремлені означення (поширені, непоширені). Умови відокремлення означень, їхня роль у мовленні. |
Пошуки |
55 |
18.04 |
Відокремлені додатки. Умови відокремлення додатків, їхня роль у мовленні. Практична побудова висловлень у публіцистичному й науковому стилях із відокремленими додатками |
Знахідки |
56 |
19.04 |
Відокремлені обставини. Умови відокремлення обставин, їхня роль у мовленні. |
Знахідки |
57 |
25.04 |
Синтаксичний розбір речення з відокремленими членами. |
Подорожі |
58 |
26.04 |
Синонімічність простих речень з відокремленими членами і складних речень. Контрольний диктант за ІІ семестр |
Подорожі |
59 |
02.05 |
Пряма і непряма мова як способи передачі чужого мовлення. Розділові знаки при прямій мові. Синонімічність різних способів передачі прямої мови. Заміна прямої мови непрямою |
Враження |
60 |
03.05 |
РМ №16. Ділові папери. План роботи. . Створення плану участі класу в конкурсі «Сайт мого класу – найкращий!» |
|
61 |
10.05 |
Цитата як спосіб передачі чужого мовлення. Розділові знаки при цитаті. |
Гармонія в прирроді |
62 |
16.05 |
Діалог і полілог. Розділові знаки в діалозі та полілозі (повторення). Інтонація речень з прямою мовою, діалогом. |
Екологічна культура |
63 |
17.05 |
Контрольна робота №4 «Речення з відокремленими членами. Пряма і непряма мова » (тестові завдання). |
|
64 |
23.05 |
Узагальнення й систематизація вивченого про просте речення. |
|
65 |
24.05 |
Підсумково-узагальнювальний урок. Узагальнення й систематизація вивченого про просте речення. |
|