Календарне планування з української мови для індивідуального навчання для 2 класу НУШ

Про матеріал
Календарне планування з української мови для індивідуального навчання для 2 класу НУШ
Перегляд файлу

Календарний план з української мови

(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 2 години на тиждень)

Українська мова та читання : підруч. для 2 класу закладів середньої освіти

 (у 2-х частинах). Ч.1/ М.С. Вашуленко, С.Г. Дубовик. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2019.-144с. : іл.

Тема уроку

Дата

Примітки

І СЕМЕСТР

Звуки і букви

1

Аналізую звуковий склад слова. С. 4 – 5 

 

 

2

Аналізую звуко - буквений склад слова. С. 6 – 7 

 

 

3

Експериментую зі словами. С. 8 – 9

 

 

4

Діагностична робота. Списування.

 

 

5

Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. С. 10 – 11

 

 

6

Навчаюся вимовляти  і писати слова  з апострофом.

 

 

7

Навчаюсь правильно наголошувати слова. С.14 – 15

 

 

8

Експериментую з наголосом. С. 16 – 17

 

 

9

Навчаюсь ділити слова на склади. С. 18 – 19

 

 

10

Навчаюсь правильно переносити слова. С.20 – 21

 

 

11

Навчаюсь правильно переносити слова. С.24 – 25

 

 

12

Навчаюсь розташовувати слова за алфавітом. С. 26 – 27

 

 

13

Діагностична робота. Робота з мовними одиницями.

 

 

14

 Навчаюсь розташовувати слова за алфавітом.

 

 

Слово. Значення слова

15

Розпізнаю близькі за значенням слова. С. 32 – 33

 

 

16

Розпізнаю протилежні за значенням слова. С. 34 – 35

 

 

17

Розподіляю слова на групи. С. 36 – 37

 

 

18

Розрізняю пряме і переносне значення слова. С. 38 – 39

 

 

19

Пояснюю значення багатозначних слів. С. 40 – 41

 

 

20

Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. С. 42 - 44

 

 

21

Діагностична робота. Робота з мовними одиницями.

 

 

22

Навчаюся доречно вживати слова в мовленні.

 

 

Слова – назви ( предметів, ознак, дій, чисел)

23

Навчаюся визначати слова – назви предметів. С.46 – 47

 

 

24

Розрізняю слова, які відповідають на питання

хто?, що? С. 50 – 51

 

 

25

Розрізняю слова, які є загальними і власними назвами

 

 

26

Навчаюся писати імена, по батькові, прізвища.

 С 56 – 57  

 

 

27

Навчаюся писати клички тварин. С 58 – 59

 

 

28

Навчаюся писати назви країн, міст, сіл, вулиць, річок, гір. С.60 – 61

 

 

29

Діагностична робота. Диктант.

 

 

30

Навчаюся змінювати слова – назви предметів. С 62 – 65

 

 

31

 Навчаюся вживати іменники у мовленні. Повторення та узагальнення вивченого.С.66 – 69

 

 

 


Календарний план з української мови

(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 2 години на тиждень)

Українська мова та читання : підруч. для 2 класу закладів середньої освіти

 (у 2-х частинах). Ч.1/ М.С. Вашуленко, С.Г. Дубовик. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2019.-144с. : іл.

Тема уроку

Дата

Примітки

ІІ СЕМЕСТР

 

32

Навчаюся визначати слова – назви ознак предметів.

С. 70 – 7 1

 

 

33

Навчаюся добирати прикметники. С. 72 – 73

 

 

34

Навчаюся утворювати сполучення слів із прикметниками. С.74 – 75

 

 

35

Діагностична робота. Перевірка мовних знань та умінь.

 

 

36

Навчаюся вживати прикметники в мовленні С.76 – 77

 

 

37

Навчаюся визначати слова – назви дій предметів.

С.78 – 79 Діагностична робота. Діалог.

 

 

38

Навчаюсь  складати речення з дієсловами. С. 80 – 82

 

 

39

Навчаюсь вживати дієслова в мовленні. С. 82 – 83

 

 

40

Робота з деформованими реченнями.  С.84 – 85

 

 

41

Навчаюся визначати слова, які називають числа.

С.86 – 87 

 

 

42

Навчаюся добирати числівники, утворювати сполучення слів з числівниками. С88 – 91

 

 

43

 Діагностична робота. Диктант.

 

 

44

Навчаюся вживати числівники в мовленні. С. 92 – 93 

 

 

45

Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні. С. 94 – 95

 

 

46

Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями.

С.96 – 97

 

 

47

Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів. С. 98 – 99

 

 

48

Діагностична робота. Перевірка мовних знань та умінь.

 

 

49

Навчаюся вживати службові слова в мовленні. С. 100 – 102

 

 

 

Речення

50

Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками. С. 104 – 105

 

 

51

Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних, питальних, спонукальних речень. С. 106 – 109

 

 

52

Діагностична робота. Диктант

 

 

53

Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями. С. 117

 

 

54

Навчаюся складати речення за малюнком. С. 118 – 120

 

 

Текст

55

Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками, визначати частини тексту. С. 122 – 125

 

 

56

Діагностична робота. Списування.

 

 

57

Навчаюся знаходити в текстах. виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст. С126 – 127

 

 

58

Навчаюся розрізняти текст – розповідь. С. 128 – 129

 

 

59

Навчаюся розрізняти текст – опис. С 130 – 131

 

 

60

Навчаюся складати текст за ілюстрацією. С. 132

 

 

61

Діагностична робота. Усний твір.

 

 

62

Навчаюся складати текст за серією малюнків.

С. 133 – 135

 

 

63

Навчаюся складати текст про події із власного життя.

С.136 – 137

 

 

64

Повторення вивченого матеріалу з теми «Речення» .

 

 

65

Повторення вивченого матеріалу з теми «Текст»

 

 

66

Підсумковий урок. Узагальнення знань.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Христова Лариса Миколаївна
    Дякую.Дуже вчасна публікація.Візьму як зразок.Посилання на Ваш матеріал зазначу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Інкл
Додано
14 січня 2022
Переглядів
4124
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку