Календарний план з української мови
(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 2 години на тиждень)
Українська мова та читання : підруч. для 2 класу закладів середньої освіти
(у 2-х частинах). Ч.1/ М.С. Вашуленко, С.Г. Дубовик. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2019.-144с. : іл.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
І СЕМЕСТР |
|||
Звуки і букви |
|||
1 |
Аналізую звуковий склад слова. С. 4 – 5 |
|
|
2 |
Аналізую звуко - буквений склад слова. С. 6 – 7 |
|
|
3 |
Експериментую зі словами. С. 8 – 9 |
|
|
4 |
Діагностична робота. Списування. |
|
|
5 |
Правильно вимовляю і пишу слова із дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу. С. 10 – 11 |
|
|
6 |
Навчаюся вимовляти і писати слова з апострофом. |
|
|
7 |
Навчаюсь правильно наголошувати слова. С.14 – 15 |
|
|
8 |
Експериментую з наголосом. С. 16 – 17 |
|
|
9 |
Навчаюсь ділити слова на склади. С. 18 – 19 |
|
|
10 |
Навчаюсь правильно переносити слова. С.20 – 21 |
|
|
11 |
Навчаюсь правильно переносити слова. С.24 – 25 |
|
|
12 |
Навчаюсь розташовувати слова за алфавітом. С. 26 – 27 |
|
|
13 |
Діагностична робота. Робота з мовними одиницями. |
|
|
14 |
Навчаюсь розташовувати слова за алфавітом. |
|
|
Слово. Значення слова |
|||
15 |
Розпізнаю близькі за значенням слова. С. 32 – 33 |
|
|
16 |
Розпізнаю протилежні за значенням слова. С. 34 – 35 |
|
|
17 |
Розподіляю слова на групи. С. 36 – 37 |
|
|
18 |
Розрізняю пряме і переносне значення слова. С. 38 – 39 |
|
|
19 |
Пояснюю значення багатозначних слів. С. 40 – 41 |
|
|
20 |
Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. С. 42 - 44 |
|
|
21 |
Діагностична робота. Робота з мовними одиницями. |
|
|
22 |
Навчаюся доречно вживати слова в мовленні. |
|
|
Слова – назви ( предметів, ознак, дій, чисел) |
|||
23 |
Навчаюся визначати слова – назви предметів. С.46 – 47 |
|
|
24 |
Розрізняю слова, які відповідають на питання хто?, що? С. 50 – 51 |
|
|
25 |
Розрізняю слова, які є загальними і власними назвами |
|
|
26 |
Навчаюся писати імена, по батькові, прізвища. С 56 – 57 |
|
|
27 |
Навчаюся писати клички тварин. С 58 – 59 |
|
|
28 |
Навчаюся писати назви країн, міст, сіл, вулиць, річок, гір. С.60 – 61 |
|
|
29 |
Діагностична робота. Диктант. |
|
|
30 |
Навчаюся змінювати слова – назви предметів. С 62 – 65 |
|
|
31 |
Навчаюся вживати іменники у мовленні. Повторення та узагальнення вивченого.С.66 – 69 |
|
|
Календарний план з української мови
(2 клас НУШ. Індивідуальне навчання. 2 години на тиждень)
Українська мова та читання : підруч. для 2 класу закладів середньої освіти
(у 2-х частинах). Ч.1/ М.С. Вашуленко, С.Г. Дубовик. – К. : Видавничий дім «Освіта», 2019.-144с. : іл.
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
ІІ СЕМЕСТР |
32 |
Навчаюся визначати слова – назви ознак предметів. С. 70 – 7 1 |
|
|
33 |
Навчаюся добирати прикметники. С. 72 – 73 |
|
|
34 |
Навчаюся утворювати сполучення слів із прикметниками. С.74 – 75 |
|
|
35 |
Діагностична робота. Перевірка мовних знань та умінь. |
|
|
36 |
Навчаюся вживати прикметники в мовленні С.76 – 77 |
|
|
37 |
Навчаюся визначати слова – назви дій предметів. С.78 – 79 Діагностична робота. Діалог. |
|
|
38 |
Навчаюсь складати речення з дієсловами. С. 80 – 82 |
|
|
39 |
Навчаюсь вживати дієслова в мовленні. С. 82 – 83 |
|
|
40 |
Робота з деформованими реченнями. С.84 – 85 |
|
|
41 |
Навчаюся визначати слова, які називають числа. С.86 – 87 |
|
|
42 |
Навчаюся добирати числівники, утворювати сполучення слів з числівниками. С88 – 91 |
|
|
43 |
Діагностична робота. Диктант. |
|
|
44 |
Навчаюся вживати числівники в мовленні. С. 92 – 93 |
|
|
45 |
Навчаюся вживати іменники, прикметники, дієслова і числівники в мовленні. С. 94 – 95 |
|
|
46 |
Навчаюся розрізняти слова за значенням та питаннями. С.96 – 97 |
|
|
47 |
Навчаюся визначати в реченні службові слова і писати їх окремо від інших слів. С. 98 – 99 |
|
|
48 |
Діагностична робота. Перевірка мовних знань та умінь. |
|
|
49 |
Навчаюся вживати службові слова в мовленні. С. 100 – 102
|
|
|
Речення |
|||
50 |
Навчаюся розпізнавати речення за його основними ознаками. С. 104 – 105 |
|
|
51 |
Навчаюся правильно відтворювати інтонацію розповідних, питальних, спонукальних речень. С. 106 – 109 |
|
|
52 |
Діагностична робота. Диктант |
|
|
53 |
Навчаюся поширювати речення словами за поданими питаннями. С. 117 |
|
|
54 |
Навчаюся складати речення за малюнком. С. 118 – 120 |
|
|
Текст |
|||
55 |
Навчаюся розпізнавати текст за його основними ознаками, визначати частини тексту. С. 122 – 125 |
|
|
56 |
Діагностична робота. Списування. |
|
|
57 |
Навчаюся знаходити в текстах. виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст. С126 – 127 |
|
|
58 |
Навчаюся розрізняти текст – розповідь. С. 128 – 129 |
|
|
59 |
Навчаюся розрізняти текст – опис. С 130 – 131 |
|
|
60 |
Навчаюся складати текст за ілюстрацією. С. 132 |
|
|
61 |
Діагностична робота. Усний твір. |
|
|
62 |
Навчаюся складати текст за серією малюнків. С. 133 – 135 |
|
|
63 |
Навчаюся складати текст про події із власного життя. С.136 – 137 |
|
|
64 |
Повторення вивченого матеріалу з теми «Речення» . |
|
|
65 |
Повторення вивченого матеріалу з теми «Текст» |
|
|
66 |
Підсумковий урок. Узагальнення знань. |
|
|
|
|
|
|