Календарне планування з УЛ 6 клас 2019-2020 н.р.

Про матеріал
Календарне планування з УЛ 6 клас 2019-2020 н.р. Не бачу напам'ять "Думка" Т. Шевченка...
Перегляд файлу

Українська література

6 клас

(2/70 год)

Фронтальні види контрольних робіт

 

Контрольні роботи:

І семестр

ІІ семестр

3

3

контрольний твір

1

1

тести, відповіді на запитання

2

 

 

2

Уроки розвитку

мовлення

у.

 

п.

у.

 

п.

Уроки ПЧ

2

2

Виразне читання

1

1

Література рідного краю

2

2

Повторення та узагальнення

1

1

Перевірка зошитів

4

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ з/п

Дата

Зміст уроку

Примітка

І СЕМЕСТР

Вступ

1

 

 Книжка в житті людини. Творча майстерня автора від давнини до сьогодення. Зміни формату книги впродовж віків. Сучасний читач і його роль у «новому житті» твору.

 

Загадково прекрасна і славна давнина України

2

 

Календарно-обрядові пісні. Роль і місце пісні в житті українців. Головні календарні обряди. Народна обрядова пісня, її різновиди.

ТЛ: народна пісня.

 

3

 

Пісні літнього циклу «У ржі на межі», «Ой біжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору» (русальні); «Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло, Купайло» (купальські); «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька» (жниварські). /на вибір/

 

Напам’ять 2 пісні (на вибір учня)

4

 

Пісні зимового циклу «Ой хто, хто Миколая любить», «Засівна», «Нова радість стала», «Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка».

ТЛ: повтори: рефрен, анафора. /на вибір/

5

 

Веснянки «Ой весна, весна – днем красна», «Ой кувала зозуленька», «Кривий танець». /на вибір/

6

 

Народні колискові пісні: «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать». Колискова пісня в житті дитини. Провідні мотиви колискових, лексичні особливості їх.

ТЛ: колискова, повтори (рефрен), анафора.

7

 

ЗМ № 1. Усний твір-роздум «Пісня – душа народу».

 

Тематична 1

8

 

Пісні літературного походження. «Ще не вмерла України…» Павла Чубинського, Михайла Вербицького – національний гімн нашої держави.

ТЛ: гімн.

Напам'ять

9

 

Легенда про дівчину Україну, яку Господь обдарував піснею, та її зв'язок із «Молитвою» Олександра Кониського й М. Лисенка – духовним гімном України.

 

Напам'ять 1 пісню (на вибір)

10

 

Стрілецькі пісні. «Ой у лузі червона калина похилилася» Степана Чарнецького і Григорія Труха. Патріотичні мотиви пісень літературного походження.

11

 

УВЧ № 1 напам’ять популярних пісень літературного походження, що стали народними

 

12

 

УПЧ № 1. В. Близнець. «Звук павутинки»

 

13

 

КР № 1 за темами: «Вступ», «Календарно-обрядові пісні», «Пісні літературного походження». Комбіновані завдання

 

Тематична 2

14

 

Микола Вороний. Коротко про письменника. «Євшан-зілля».

 

15

 

Патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів у поемі «Євшан-зілля». Роль слова, пісні, історії в житті будь-якої людини. Краса природи рідного краю.

ТЛ: ліричний герой (повторення), ліро-епічний твір, поема

 

16

 

УПЧ № 2. Євген Гуцало. Оповідання «До Танаськи по молоко».

 

17

 

Тарас Шевченко. Відомості про перебування поета в Петербурзі. Патріотичні мотиви творів Т. Шевченка.

 

18

 

Т. Шевченко. «Думка» («Тече вода в синє море...»)

Напам'ять

19

 

Т. Шевченко. Поема «Іван Підкова» (без вступу)

 

20

 

Володимир Рутківський. Коротко про письменника. «Джури козака Швайки» («На козацьких  островах»). Твір про волелюбних, сміливих героїв, які вміють вистояти у складних ситуаціях. Історична основа твору.

 

21

 

Незвичайні здібності козаків-характерників. Сміливість і відвага козацьких джур Грицика й Санька.

 

22

 

Засудження підступності, жорстокості та підлості зрадників. Тема боротьби українських козаків проти татарської орди.

 

23

 

ЗМ № 2. Написання вітального слова на честь літературного героя.

 

24

 

КР № 2. Твір «А душі й тільки треба…» ( – степ широкий та небо, під сідлом коник чалий, побратим нелукавий.»)

 

Тематична 3

Я і світ

25

 

Леся Українка. Дитинство поетеси, роль родини у її вихованні. Неповторний світ дитинства у поезії «Мрії»

 

26

 

Леся Українка. Образ мужньої, сильної духом дівчинки, її життєрадісний погляд на світ, вільнолюбство, впевненість, розвинена уява у вірші «Як дитиною, бувало...»

Напам'ять

27

 

Леся Українка. Гармонія людини і природи. Поезія «Тиша морська»

 

28

 

КР № 3 за творчістю М. Вороного, Т. Шевченка, В. Рутківського, Лесі Українки Різнорівневі завдання

 

29 – 30

 

УЛРК № 1-2. Літературні персоналії територіальної громади (поезія).

 

 

31

 

Повторення та узагальнення.

 

Зошит. Тематична 4. І семестр. Скоригована.

ІІ СЕМЕСТР

32

 

Володимир Винниченко. Дитинство письменника. Оповідання «Федько-халамидник». Художня розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками.

 

33

 

В. Винниченко. Оповідання «Федько-халамидник». Добро і зло, благородство й підлість у творі.

 

34

 

В. Винниченко. Оповідання «Федько-халамидник». Щедрий на добро внутрішній світ героя.

 

35

 

В. Винниченко. «Федько-халамидник». Федько як особистість.

ТЛ: головний герой, другорядні герої

 

36

 

УПЧ № 3. В. Винниченко. Оповідання «Ой випила-вихилила...», «Кумедія з Костем».

 

37

 

Станіслав Чернілевський. Поезії «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички...». Настрої і почуття, висвітлені в поезіях (любов, доброта, висока духовність). Образ рідної людини та важливість родинних цінностей.

 

38

 

Ірина Жиленко. Стисло про поетесу. Поезія «Жар-птиця»

 

39

 

І. Жиленко. Вірші «Підкова», «Гном у буфеті». Поетичні роздуми про дружбу, доброту, красу, про людське щастя і шляхи до нього, про те, що може врятувати сучасний світ.

 

40

 

Ігор Калинець. Цікавий епізод із життя поета. «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим» (збірка «Дивосвіт»). /на вибір/ Своєрідність форми його поезій.

Напам'ять 1 поезію (на вибір).

41

 

Емма Андієвська – сучасна українська письменниця і художниця. Її казки-притчі. «Казка про яян». Прихований повчальний зміст твору. Добро й любов до світу.

ТЛ: притча.

 

42

 

«Говорюща риба». Принципи толерантного ставлення до інших, вірності мріям, прагнення гармонії зі світом.

 

43

 

Порушення питань моралі, дружби, сили слова у казці-притчі. Образи твору.

 

44

 

КР № 4. Розлогі відповіді на запитання. Володимир Винниченко, Станіслав Чернілевський, Ірина Жиленко, Ігор Калинець, Емма Андієвська.

 

45

 

УПЧ № 4. Ігор Калинець «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою»;

Емма Андієвська «Казка про двох пальців».

 

Тематична 1

Пригоди й романтика

46

 

Всеволод Нестайко – визнаний у світі український дитячий письменник. «Тореадори з Васюківки» (фрагменти). Пригодницький захопливий сюжет твору.

ТЛ: повість, пригодницький твір.

 

47

 

Мрія і дійсність, романтичне і буденне в повісті.

 

48

 

Смішне, комічне, романтичне у творі. Мовні засоби гумору.

 

49

 

Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього. Проблеми у творі.

 

50

 

ЗМ № 3. Усне переказування епізодів повісті з докладним цитуванням авторського тексту.

 

51

 

Ярослав Стельмах. Коротко про письменника. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» (фрагменти). Таємничі, веселі й незвичайні події в повісті.

 

52

 

 

Уява, фантазія і романтичність у житті сучасної людини.

Реальні (звичайні) та пригодницькі події в повісті.

 

53

 

Характеристика образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків.

 

Тематична 2

54

 

УВЧ № 2. Читання напам'ять прозового уривка з повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».

Вивчити напам'ять уривок від слів
«Мовчазний таємничий ліс оточував мене зусібіч» до слів «І ще
страшніше».

55

 

Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка багатьох творів для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9» – фантастична, романтична, багатоепізодна повість про виховання гідності та мужності.  ТЛ: сюжет, його елементи

 

56

 

Робота над змістом твору. Проблеми сміливості й боягузтва в повісті.

 

57

 

Роль сім’ї у формуванні життєвих переконань людини.

Стосунки між різними поколіннями в родині.

 

58

 

Клим Джура рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя.

 

59

 

ЗМ № 4. Написання листа літературному героєві.   Написання листа авторові улюбленої книжки.

 

60

 

КР № 5. Письмовий твір (за вивченими творами В. Нестайка, Я. Стельмаха, Лесі Ворониної) :

  1.   «Безсмертя і добро, вічність і краса – основа життя людини на землі»;
  2.   «Місце уяви та фантазії у житті сучасної людини»;
  3.   Як виховати у собі риси сміливості, хоробрості, кмітливості?».

 

Тематична 3

Гумористичні твори

61

 

Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Велика роль гумору в житті українців.

Леонід Глібов. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці «Щука». Будова байки.

ТЛ: гумор, сатира, байка, алегорія, мораль.

 

62

 

«Муха і Бджола». Зневага до надокучливих, ледачих людей, що живуть за рахунок інших. Викриття дурості й пихатості в байці «Жаба і Віл».

д/з: створити власну байку

63

 

Степан Руданський. Стисло про письменника. Співомовки С. Руданського – унікальне явище у світовому письменстві. Показ кмітливості у співомовці «Добре торгувалось»,

ТЛ: гумореска, співомовка.

 

64

 

«Запорожці у короля». Висміювання моральних вад, негативних рис характеру, авторська симпатія до простої людини, до її розуму, кмітливості, почуття гумору, вміння посміятися над власною безпорадністю, відстояти свою гідність

 

65

 

Павло Глазовий. «Еволюція», «Найважча роль». Основні ідеї творів, художні особливості гуморесок.

Напам'ять 1 гумореску (на вибір).

66

 

«Заморські гості», «Похвала», «Кухлик». Іронічно-пародійна спрямованість гумористичних і сатиричних творів. /2-3 – на вибір/

 

67

 

КР № 6 Різнорівневі завдання. Леонід Глібов, Степан Руданський, Павло Глазовий.

 

68

 

УЛРК № 3. Літературні персоналії територіальної громади (проза) Е. Гром «Казки Грома»

 

69

 

УЛРК № 4. Літературні персоналії територіальної громади (драматургія) Херсонщина для дітей

 

70

 

Повторення й узагальнення вивченого впродовж року

 

Зошит. Тематична 4. ІІ семестр. Скоригована. Річна.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Троценко Олена Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Мілько Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Давиденко Вікторія Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 серпня 2019
Переглядів
9546
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку