Орієнтовне календарно - тематичне планування складено за новою програмою відповідно до програми, чинної у 2018-2019 навчальному році. Рівень стандарту. Академічний рівень.
«Всесвітня історія». Рівень стандарту. Академічний рівень
10 клас
(35 год)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
Розділ 1. ПЕРЕДУМОВИ ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. ВІЙНА ТА РЕВОЛЮЦІЇ |
|||
1. |
Початок “Великої війни”. Воїнні кампанії 1914 – 1916 років |
|
|
2. |
Перебіг бойових дій у 1917 – 1918 роках. Наслідки Першої світової війни. |
|
|
3. |
Практична робота. Перша світова: повсякденне життя в умовах фронту і тилу. |
|
|
4. |
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
|
Розділ 2. ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ |
|||
5. |
Формування Версальсько – Вашингтонгської системи договорів |
|
|
6. |
Спроба перегляду повоєнних договорів у 1920-ті рр. і створення системи колективної безпеки. |
|
|
7. |
Практична робота. Вогнища напруги в міжнародних відносинах: причини, сторони та наслідки протистояння. |
|
|
8. |
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
|
Розділ 3. Провідні держави світу в 1920—1930-х рр |
|||
9. |
Зростання ролі США на міжнародній арені. |
|
|
10. |
Особливості розвитку Великої Британії та Франції в 1920–1930-ті рр. |
|
|
11. |
Італія та Іспанія в 1920–1930-х рр. |
|
|
12. |
Німеччина. Вплив світової економічної кризи на політичне життя країни. |
|
|
13. |
Радянський Союз. |
|
|
14. |
Практична робота. Тоталітарні режими: державний контроль над публічним життям і суспільною свідомістю. |
|
|
15. |
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
Розділ 4. ДЕРЖАВИ ЦЕНТРАЛЬНО-СХІДНОЇ ЄВРОПИ |
|||
16. |
Друга Річ Посполита. Чехословацька республіка у міжвоєнні роки. |
|
|
17. |
Угорщина та Румунія в 1920 – 1930 рр. |
|
|
18. |
Болгарія в міжвоєнні роки. Від Королівства сербів, хорватів і словенців до Югославії. |
|
|
19. |
Практична робота. Міжнаціональні відносини у державах Центрально-Східної Європи. |
|
|
20. |
Узагальнення. Тематичний контроль |
|
|
Тема 5. Країни Азії та Латинської Америки. |
|||
21. |
Особливості розвитку Японії та Китаю у міжвоєнний період. |
|
|
22. |
Антиколоніальна боротьба в Індії. Близькосхідна проблема. |
|
|
23. |
Практична робота:.Азія та Латинська Америка: протиборство демократичних сил і диктаторських режимів. |
|
|
24. |
Узагальнення. Тематичний контроль. |
|
|
Тема 6. Розділ 6. ПЕРЕДУМОВИ ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ |
|||
25. |
Утворення вогнищ війни на Далекому Сході, Африці та Європі. |
|
|
26. |
Політика “умиротворення” агресора. |
|
|
27. |
Практична робота. Імперська політика Радянського Союзу |
|
|
Розділ 7. ДРУГА СВІТОВА ВІЙНА
|
|||
28. |
Початок Другої світової війни. |
|
|
29. |
Воєннікампанії 1942-1943 рр. Окупаційний режим у поневолених країнах. Рух Опору |
|
|
30. |
Завершення та підсумки Другої світової війни |
|
|
31. |
Практичне заняття. Примусова праця у Третьому Райху. Трагедія ув’язнених у німецьких концтаборах та їх доля. |
|
|
32. |
Узагальнення. Тематичне оцінювання. |
|
|
Розділ 8. ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ ТА КУЛЬТУРА В МІЖВОЄННИЙ ПЕРІОД |
|||
33. |
Найважливіші досягнення науки і техніки, їх вплив на повсякденне життя людей. |
|
|
34. |
Особливості розаитку культури в міжвоєнний період. Олімпійський рух |
|
|
35. |
Підсумкове узагальнення. |
|
|