Читання
І семестр (3,5 г. на тиждень)
47 годин
за підручником для 2 класу, автор Н.Богданець-Білоскаленко, частина 2,
Київ «Грамота» 2019
|
|
|
|
№
|
Тема уроку |
Дата |
Стор. |
1 |
Моя Україна. «Як калина дівчину врятувала». Змістова лінія «Читаємо». |
|
4-5 |
2 |
А.Камінчук «Батьківщина» Змістова лінія «Читаємо». |
|
6-7 |
3 |
Взаємодіємо усно. Художньо-творча діяльність(творче завдання -4) З.Мензантюк «Український прапор» |
|
7-8 |
4 |
Золота осінь Л.Новикова «Осінь» Досліджуємо медіа |
|
11 |
5 |
«Щедра осінь» за Ю.Збанацьким. Художньо-творча діяльність(творче завдання -4) |
|
11-12 |
6 |
Робота з дитячою книжкою. Сучасні українські письменники - дітям. Рекомендоване коло читання. |
|
|
7 |
Школа Взаємодіємо усно. Л.Левицький «Осінь чарівна»,В.Гринько «День у день» ( творче завдання - вірш напам’ять ) |
|
13-15
|
8 |
«Пригода із знаком м’якшення» З.Мензантюк. Комунікація через мистецтво.Ідеї для акторів,завдання- 8 |
|
15-16 |
9 |
День учителя В.Дворецька «Хто дає наук основу» |
|
17 |
10 |
«Музикант» -Н. Сиротич, «Головна професія»-А.Костецький |
|
18 |
11 |
Книжка –важливе джерело знань Взаємодіємо усно.Бібліотеки.Енциклопедії. Досліджуємо медіа. Ідеї для акторів,зав.№ 7. |
|
19-21 |
12 |
Робота з дитячою книжкою. Сучасні українські письменники - дітям. Рекомендоване коло читання. |
|
|
13 |
Досліджуємо текст:висловлюємо думку. «Якими були перші книжки» Художньо-творча діяльність(творче завдання -2)
|
|
22-23 |
15 |
Усна народна творчість Прислів’я та приказки( творче завдання № 5- вивчити на пам’ять) Комунікація через мистецтво.Ідеї для акторів,зав.№ 6 |
|
24-25 |
16 |
Народні та літературні загадки. |
|
26-27 |
17 |
Скоромовки.Лічилки. Творче завдання № 2- вивчити на пам’ять мирилку) |
|
28-29 |
18 |
Робота з дитячою книжкою. Сучасні українські письменники - дітям. Рекомендоване коло читання. |
|
|
19 |
Лічилки.Мирілки. |
|
30-32 |
20 |
Казки.«Колосок» Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка» Змістова лінія «Читаємо». Досліджуємо медіа. |
|
32-34 |
21 |
Українська народна казка «Закопане золото». Будова тексту. |
|
35-36 |
22 |
Хліб-усьому голова «Покрова». Легенда про Б.Хмельницького. Художньо-творча діяльність |
|
37-39 |
23 |
Осінь у твоєму місті чи селі А.Григорук « Дивовижні імена» « Міста України» |
|
40-41 |
24 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
25 |
Змістова лінія «Читаємо». «Давній Київ», «Гарно жити у селі» Робота над текстом. Досліджуємо медіа. |
|
42-43 |
26 |
Музеї країни Змістова лінія «Читаємо». Музеї країни. Робота над текстом. Структура тексту-абзац. Досліджуємо медіа. |
|
44-45 |
27 |
Родина Творчий шлях М.Морозенко «Україночка»(вірш напам’ять), «До любого тата», «Подбати про маму» Робота над текстом. |
|
46-49 |
28 |
Працюємо в сім’ї Робота над оповіданням «Мудра голка» А.М‘ястківський |
|
50-51 |
29 |
Робота над оповіданням В.Сенцовського «Як лопату вчили працювати».Ідеї для «письменників» (міні-твір «Як я допомагаю в дома») |
|
52-53 |
30 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
31 |
Увічливі слова Казка «Бабуся Ввічливість» Досліджуємо медіа. |
|
54-55 |
32 |
Красива осінь вишиває клени Л.Костенко «Білочка восени» Ідеї для «письменників»,ідеї для «художників». |
|
|
33 |
Осінь у малярстві Взаємодіємо усно. Комунікація через мистецтво( творче завдання № 5) Репродукції картин. |
|
58-59 |
34 |
Вирій у небі О.Олесь» Ой навіщо мені листя». Складання плану до тексту « Як пташки, знають куди їм летіти ?» Досліджуємо медіа |
|
60-61 |
35 |
О.Копиленко «Осінній клопіт» |
|
|
36 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
37 |
Сипле вітер дощиком А.Качан «Дощова осінь», З.Тамбур «Вероніка й рожева парасолька» Змістова лінія « Взаємодіємо письмово».Творчі завдання :ідеї для «письменників»( міні-твір ),ідеї для «акторів» (складання діалогу) |
|
63-64 |
38 |
Зима морозяна надворі О.Сенатович « Веселий сніг» Змістова лінія « Взаємодіємо письмово»- ідеї для «письменників» |
|
66-68 |
39 |
В.Сухомлинський «Як синичка будить мене» » Художньо-творча діяльність(творче завдання -7) |
|
69-70 |
40 |
М.Морозенко «Снігурі»,А.Журавльова «Годівниця» » Художньо-творча діяльність(творче завдання -4) |
|
70-71 |
41 |
О.Олесь «Зима», А.Черниш « Прикмети» Досліджуємо медіа |
|
72 |
42 |
Робота з дитячою книжкою |
|
|
43 |
Робота над текстом В. Сухомлинського «Протоптали стежку» |
|
72-73 |
44 |
Будьте совісними Структура тексту. В.Сухомлинський «Як Наталя в Лисиці хитринку купила» |
|
74-75 |
45 |
М.Савка «Біла пані» Досліджуємо медіа |
|
76 |
46 |
Робота над текстом «Звідки приходить сніг?» Ідеї для «художників» |
|
77-78 |
47 |
Підсумковий урок «Я відчуваю, думаю, дію…» |
|
|