Календарне планування (за програмою О. Я. Савченко). 2 клас (читання-І семестр)

Про матеріал
Календарне планування складено відповідно до Типової осівтньої програми О.Я.Савченко та реалізується через змістові лінії. Теми уроків з читання, доцільно використовувати при плануванні та проведені тематичних днів.
Перегляд файлу

Читання

І семестр (3,5 г. на тиждень)

47 годин

за підручником для 2 класу, автор Н.Богданець-Білоскаленко, частина 2,

Київ «Грамота» 2019

 

 

 

 

 

Тема уроку

Дата

Стор.

1

Моя Україна.

«Як калина дівчину врятувала». Змістова лінія «Читаємо». 

 

4-5

2

 А.Камінчук «Батьківщина» Змістова лінія «Читаємо». 

 

6-7

3

Взаємодіємо усно. Художньо-творча діяльність(творче завдання -4)

З.Мензантюк «Український прапор»

 

7-8

4

Золота осінь

Л.Новикова «Осінь» Досліджуємо медіа

 

11

5

«Щедра осінь» за Ю.Збанацьким. Художньо-творча діяльність(творче завдання -4)

 

11-12

6

Робота з дитячою книжкою. Сучасні українські письменники - дітям. Рекомендоване коло читання.

 

 

 

7

Школа

Взаємодіємо усно. Л.Левицький «Осінь чарівна»,В.Гринько «День у день» ( творче завдання - вірш напам’ять  )

 

13-15

 

8

«Пригода із знаком м’якшення» З.Мензантюк.

Комунікація через мистецтво.Ідеї для акторів,завдання- 8

 

15-16

9

День учителя

В.Дворецька «Хто дає наук основу»

 

17

10

«Музикант» -Н. Сиротич, «Головна професія»-А.Костецький

 

18

11

Книжка –важливе джерело знань

Взаємодіємо усно.Бібліотеки.Енциклопедії. Досліджуємо медіа.

Ідеї для акторів,зав.№ 7.

 

19-21

12

Робота з дитячою книжкою. Сучасні українські письменники - дітям. Рекомендоване коло читання.

 

 

13

Досліджуємо текст:висловлюємо думку. «Якими були перші книжки» Художньо-творча діяльність(творче завдання -2)

 

 

22-23

15

Усна народна творчість

Прислів’я та приказки( творче завдання № 5- вивчити на пам’ять)

Комунікація через мистецтво.Ідеї для акторів,зав.№ 6

 

24-25

16

Народні та літературні загадки.

 

26-27

17

Скоромовки.Лічилки. Творче завдання № 2- вивчити на пам’ять мирилку)

 

28-29

18

Робота з дитячою книжкою. Сучасні українські письменники - дітям. Рекомендоване коло читання.

 

 

19

Лічилки.Мирілки.

 

30-32

20

Казки.«Колосок» Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка»  Змістова лінія «Читаємо». Досліджуємо медіа.

 

32-34

21

Українська народна казка «Закопане золото». Будова тексту.

 

35-36

22

Хліб-усьому голова

  «Покрова». Легенда про Б.Хмельницького.

 Художньо-творча діяльність

 

37-39

23

Осінь у твоєму місті чи селі

А.Григорук « Дивовижні імена» « Міста України»

 

40-41

24

Робота з дитячою книжкою.

 

 

25

Змістова лінія «Читаємо».  «Давній Київ», «Гарно жити у селі» Робота над текстом. Досліджуємо медіа.

 

42-43

26

Музеї країни

Змістова лінія «Читаємо».  Музеї країни. Робота над текстом.

Структура тексту-абзац. Досліджуємо медіа.

 

44-45

27

Родина

Творчий шлях М.Морозенко «Україночка»(вірш напам’ять), «До любого тата», «Подбати про маму» Робота над текстом.

 

46-49

28

Працюємо в сім’ї

Робота  над оповіданням «Мудра голка» А.М‘ястківський

 

50-51

29

Робота  над оповіданням В.Сенцовського «Як лопату вчили працювати».Ідеї для «письменників» (міні-твір «Як я допомагаю в дома»)

 

52-53

30

Робота з дитячою книжкою.

 

 

31

Увічливі слова

Казка «Бабуся Ввічливість» Досліджуємо медіа.

 

54-55

32

Красива осінь вишиває клени

Л.Костенко «Білочка восени» Ідеї для «письменників»,ідеї для «художників».

 

 

33

Осінь у малярстві

Взаємодіємо усно. Комунікація через мистецтво( творче завдання № 5)  Репродукції картин.

 

58-59

34

Вирій у небі

О.Олесь» Ой навіщо мені листя». Складання плану до тексту

« Як пташки, знають куди їм летіти ?» Досліджуємо медіа

 

60-61

35

О.Копиленко «Осінній клопіт»

 

 

36

Робота з дитячою книжкою.

 

 

37

Сипле  вітер дощиком

А.Качан «Дощова осінь», З.Тамбур «Вероніка й рожева парасолька» Змістова лінія « Взаємодіємо письмово».Творчі завдання :ідеї для «письменників»( міні-твір ),ідеї для «акторів» (складання діалогу)

 

63-64

38

Зима морозяна надворі

О.Сенатович « Веселий сніг» Змістова лінія « Взаємодіємо письмово»- ідеї для «письменників»

 

66-68

39

В.Сухомлинський «Як синичка будить мене» » Художньо-творча діяльність(творче завдання -7)

 

69-70

40

М.Морозенко «Снігурі»,А.Журавльова «Годівниця» » Художньо-творча діяльність(творче завдання -4)

 

70-71

41

О.Олесь «Зима», А.Черниш « Прикмети» Досліджуємо медіа

 

72

42

Робота з дитячою книжкою

 

 

43

Робота над текстом В. Сухомлинського «Протоптали стежку»

 

72-73

44

Будьте совісними

Структура тексту. В.Сухомлинський «Як Наталя в Лисиці хитринку купила»

 

74-75

45

М.Савка «Біла пані» Досліджуємо медіа

 

76

46

Робота над текстом «Звідки приходить сніг?» Ідеї для «художників»

 

77-78

47

Підсумковий урок «Я відчуваю, думаю, дію…»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 серпня 2019
Переглядів
6005
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку