Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 7 клас (ІІ-й семестр)
(70 годин/ 2 год. на тиждень)
За модельною навчальною програмою «Зарубіжна література 5-9 класи для закладів загальної середньої освіти» (автори Ніколенко О.М., Ісаєва О.О., Клименко Ж.В., Мацевко-Бекерська Л.В., Юлдашева Л.П., Рудніцька Н.П., Туряниця В.Г., Тіхоненко С.О., Вітко М.І., Джангобекова Т.А.), за підручником «Зарубіжна література» 7 клас авторського колективу під керівництвом Ніколенко О.М.
№ з/п
|
Тема уроку
|
Кількість годин
|
Дата
|
Примітки
|
|
РОЗСЛІДУЄМО ДЕТЕКТИВНІ ІСТОРІЇ (12 год).
|
|
|
|
1
|
Детективна література. Її характерні особливості. Різновиди детективів.
|
1
|
|
|
2-3
|
Едгар Аллан По . «Золотий жук». Захопливий сюжет твору «Золотий жук». Особливості композиційної будови твору – «розповідь у розповіді»
|
2
|
|
|
4-5
|
Образи Вільяма Леграна, Джупітера, оповідача.
|
2
|
|
|
6
|
Артур Конан Дойл. Оповідання про Шерлока Холмса «Пістрява стрічка». Особливості сюжету і композиції оповідань про Шерлока Холмса.
|
1
|
|
|
7-8
|
Шерлок Холмс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні «Пістрява стрічка».
|
2
|
|
|
9-10
|
Сутність «дедуктивного методу» Шерлока Холмса, утвердження в його образі сили інтелекту і моральних якостей.
|
2
|
|
|
11
|
Доктор Ватсон як оповідач. Різні точки зору на події як художній прийом створення атмосфери таємничості.
|
2
|
|
|
12
|
УПЧ. Артур Конан Дойл. «Спілка рудих». Іронічне зображення пристрасті людини до легкого збагачення.
|
1
|
|
|
13
|
УРМ (усно). Засідання детективного агенства.
|
1
|
|
|
14
|
Комплексна підсумкова робота.
|
1
|
|
|
|
ОСОБИСТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ (8 год).
|
|
|
|
15
|
Антуан де Сент-Екзюпері . «Маленький принц». Алегоричні образи у творі.
|
1
|
|
|
16-17
|
Ситуації, людські взаємини, моральні цінності в казці притчі «Маленький принц».
|
2
|
|
|
18-19
|
Філософський зміст твору. Маленький принц у ставленні до своєї планети, троянди, лиса та ін.
|
2
|
|
|
20
|
Риси людей у казкових персонажах твору.
|
1
|
|
|
21.
|
УРМ (письмово). Фанфік. Маленький принц на новій планеті…..
|
1
|
|
|
22.
|
Рюноске Акутаґава . «Павутинка». Утілення ідеї моральної відповідальності в новелі «Павутинка». Філософський зміст твору. Підтекст.
|
1
|
|
|
23.
|
Художні образи новели (Будда, Кандата). Символічні образи природи
|
1
|
|
|
|
СУТНІСТЬ ЛЮДИНИ (12 год).
|
|
|
|
24-25
|
Айзек Азімов . «Фах». Роздуми про майбутнє людини й людства.
|
2
|
|
|
26
|
Образ Джорджа Плейтена.
|
1
|
|
|
27-28
|
Проблема духовної реалізації людини.
|
2
|
|
|
29-30
|
Розуміння сутності культури й освіти, призначення людини в сучасному світі.
|
2
|
|
|
31-32
|
Розвиток мовлення. Захист учнівських проєктів. «Освіта майбутнього».
|
2
|
|
|
33-34
|
Ніл Річард Мак-Кіннон Ґейман . «Кораліна». Проблеми родинних стосунків, пошуку свого єства, самооцінки.
|
2
|
|
|
35
|
Казкові пригоди дівчинки Кораліни у фантастичному світі з іншими «татом» і «мамою».
|
1
|
|
|
36
|
Випробування та відкриття Кораліни.
|
1
|
|
|
37
|
УПЧ. Дж.Олдрідж «Останній дюйм »
Проблема взаємин між батьками і дітьми.
Символічність назви оповідання.
|
1
|
|
|
38
|
Комплексна підсумкова робота
|
1
|
|
|
|
Підсумки (2 год).
|
|
|
|
39-40
|
Актуальні теми і проблеми у творах класичної і сучасної літератури.
Гра «Літературний калейдоскоп». Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|