Календарне-тематичне планування з англійської мови для 7 класу за підручником КалініноїЛ.В. Поглиблне вивичення (5 годин на тиждень). Планування представлене із змістовими лініями відповідно до програми
Календарно-тематичне планування з англійської мови на 2 семестр за підручником Калініної Л.В. для 7 класу
|
|
Коректировк |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
№ |
Дата |
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Мовленнєві фрази |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Лексика |
Граматика |
Д/з |
|||||
Тема: «Велика Британія» |
|||||||||||||||||
Очікуваний результат: Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення, короткі розповіді на знайомі теми; читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти за сферою інтересів, використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у необхідних ситуаціях, які виникають під час подорожі чи перебування в країні, мова якої вивчається; пише особисті листи і записки; має достатній словниковий запас для висловлювання з деякою нерішучістю на повсякденні теми; вживає досить правильно поширені граматичні структури; володіє зрозумілою вимовою, правильно інтонує речення.
|
|||||||||||||||||
Змістові лінії: |
|||||||||||||||||
Безпека та екологічний розвиток: Описує види екотуризму |
|||||||||||||||||
Громадська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
|||||||||||||||||
Здоров’я і безпека: |
|||||||||||||||||
Підприємливість та фінансова грамотність: Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови |
|||||||||||||||||
77 |
|
|
|
Опрацювання теми «Різдвян ісвіта у Великій Британії» через читання |
|
Прослуховування презентації з теми |
|
Читання додаткового тексту |
|
|
|
доповнити діалог Завдання за індивідуальними картками |
|||||
78 |
|
|
|
Опрацюваняя теми «Різдвяна та традиційна кухня Британців» через письмо |
|
|
Розпоідьза темою |
|
Написання листа другові про традиції харчування у сімї |
|
|
Доповнити речення Написати листа |
|||||
79 |
|
|
|
Опрацювання теми «Різниця святкування» через говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання за індивідуальними карткамми |
|||||
80 |
|
|
|
Опрацювання теми «Великобританія. Англія та англій- Ці.Символи Англії» через аудіювання
|
- They are different from…
|
“Dino’s Day in London” SB p. 106 Tapescript on unit 4.1. |
SB Ex.1, p. 99
|
|
Writing an introduction to a narrative essay SB p. 106
|
-continental; -to be different from… - security. SB Ex.1 (a), p. 102-103 |
Present and Past Simple in active and passive voice
|
SB Ex.1 (b), p. 102-103
SB Ex.1 (c), p. 102-103 |
|||||
81 |
|
|
|
Опрацювання теми «Визначні пам’ятки Лондону» через аудіювання
|
- It’s not cricket; -…is their stereotype. |
|
|
Talking about England and the English SB p.103-104 |
WB Ex. 53, p.37-38 |
|
SB Ex. 1 (a,b),p. 99-100
|
Ex.2, p. 101-102 Завдання за індивідуальними картками |
|||||
82 |
|
|
|
Опрацювання теми «Подорож Лондоном» через читання |
|
|
Ex. 6 (a,b,c), p. 105-106 |
|
WB Ex. 54, p.37-38 |
|
|
Вставити пропущені літери в тексті Вправи за прочитаним текстом |
|||||
83 |
|
|
|
Практика письма. Написання оповідання |
|
|
|
|
|
|
|
Скласти оповідання |
|||||
84 |
|
|
|
Опрацювання теми «Шотландія» через читання |
- the Scots were driven off… |
“My Heart’s in the Highland” |
SB Ex.1, p. 107
|
“The Free Scots” SB p.111 |
How to write a body of a narrative essay
|
- fortress; - castle; - clan; |
Revision: the Present Perfect |
Ex. 2, р.110-111 Додаткові завдання |
|||||
85
|
|
|
|
Опрацювання теми «Символи Шотландії» через говоріння |
- in other words… - each clan… |
|
Ex.6 (a), p. 113 |
|
SB p. 113-114 |
- tartan; - to have a title.
|
SB Ex.1 (a), p. 108-109 |
SB Ex.1 (b), p. 108-109
|
|||||
86 |
|
|
|
Опрацювання теми «З історії Шотландії» через говоріння
|
|
|
|
|
WB Ex.57 p.39-40 |
SB Ex. 1 (a,b,c), p. 109-110 |
|
SB Ex.1 (c), p. 108-109 Завдання за індивідуальними картками |
|||||
87 |
|
|
|
Опрацювання теми «Визначні люди Шотландії» через аудіювання |
|
|
Ex.6 (b), p. 113 |
|
WB Ex.58 p.39-40 |
|
|
Скласти розповідь про видатну людину Шотоандії |
|||||
88
|
|
|
|
Написання стислого перекладу прочитаного тексту
|
|
|
|
|
|
|
|
Перекласти текст Переказ тексту |
|||||
89 |
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|||||
90
|
|
|
|
Опрацювання теми «Запрошуємо до Уельсу» через читання |
- England conquered Wales…
|
“Acrostic about Wales” SB p.114 |
SB Ex.1, p. 114
|
“The Prince of Wales” SB p. 116-117 |
How to write an ending of a narrative essay |
- to wrong; -to rebel; -to be ruled by…; |
Revision: yes/no questions in the passive voice
|
Ex. 1, p. 118 завдання за індивідуальними картками |
|||||
91
|
|
|
|
Опрацювання теми «Символи Уельса» через говоріння
|
- the people of Wales argued… - the prince of Wales… |
|
Ex.2, p. 119 |
|
SB p. 119 WB Ex. 61 p.42-43 |
-shield. SB Ex. 4 (a), p. 116 |
SB Ex. 1, (a,) p.115
|
SB Ex. 1, (b,) p.115 SB Ex. 1, (c) p.115
|
|||||
92
|
|
|
|
Опрацювання теми «З історії Уельсу» через письмо |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
93
|
|
|
|
Опрацювання теми «Що можна побачити в Уельсі» через аудіювання |
|
|
|
|
WB Ex. 62 p.42-43 |
|
New Grammar: WH-questions in the passive voice
|
SB Ex. 4 (b), p. 116 Додаткові вправи |
|||||
94
|
|
|
|
Опрацювання теми «Північна Ірландія» через читання |
- in my view… - …is an enjoyable |
“Customs and Traditions of Ireland” |
SB Ex. 1, p. 120
|
“Talking about Ireland and the Irish” SB p.123-124 |
Writing a narrative essay about a mind trip to Ireland
|
- to focus on… - to mingle; - to be positive about… |
Revision |
Ex. 2, p. 125 Ex. 3, p. 125 |
|||||
95
|
|
|
|
Опрацювання теми «Географічне Положення» через говоріння
|
attraction - …is in my list of likes |
SB p. 126 Tapescript on Unit 4.4.
|
Ex. 1, p.126 |
|
SB p.126
|
SB Ex.1, p. 122-123 |
|
Вивчити слова SB Ex.2, p. 122-123
|
|||||
96
|
|
|
|
Опрацювання теми «Традиції Північна Ірландії» через аудіювання
|
|
|
Ex. 2, p.126 |
|
WB Ex. 65, p.44-45 |
|
|
WB Ex. 66, p.44-45 |
|||||
97
|
|
|
|
Опрацювання теми «Ірландія та ірландці» через читання
|
|
|
Ex. 2, p. 125 |
Ex. 1, p. 124-125 |
|
|
|
Ex.3, p.125 Переказ тексту |
|||||
98
|
|
|
|
Опрацювання теми «Відомі ірландці» через читання
|
|
|
|
Ex. 1, p. 126 |
Ex.2, p.126 |
|
|
Ex. XII,p.126 Ex.XIII,p.126 |
|||||
99
|
|
|
|
Опрацювання теми «Уявна подорож до Уельсу» через письмо |
|
|
|
|
|
|
|
Скласти лист другу про подорож до Уельсу |
|||||
100 |
|
|
|
Опрацювання теми «Мій прогрес з англійської» через говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
Скласти діалог Доповнити речення |
|||||
101 |
|
|
|
Розвиток граматичних навичок.
|
|
|
|
|
|
Виконанання вправ за додатковою літературою |
|
Виконання вправ за додатковою літературою |
|||||
102 |
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми.
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|||||
Тема: «Спорт» |
|||||||||||||||||
Очікуваний результат: Розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення, короткі розповіді на знайомі теми; читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти за сферою інтересів, без підготовки вступає в розмову на теми, що стосується особистих інтересів та теми повсякденного життя; пише особисті листи і записки з наданням простої актуальної інформації; має достатній словниковий запас для висловлювання з деякою нерішучістю на повсякденні теми; вживає досить правильно поширені граматичні структури; володіє зрозумілою вимовою, правильно інтонує речення.
|
|||||||||||||||||
Змістові лінії: |
|||||||||||||||||
Безпека та екологічний розвиток: |
|||||||||||||||||
Громадська відповідальність: Визначає власні спортивні уподобання та потреби |
|||||||||||||||||
Здоров’я і безпека: Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту |
|||||||||||||||||
Підприємливість та фінансова грамотність: |
|||||||||||||||||
103
|
|
|
|
Опрацювання теми «Спорт в Україні» через говоріння
|
- Ukraine is famous for…
|
“Popular Ukrainian sports” SB p.137 |
SB Ex. 1, p. 130
|
“About Sport preferences” SB p. 135-136 |
How to write a leaflet SB p.138
|
-gymnastics; -tournament; -track and field events. |
The Present Perfect Active and Passive |
Ex.3, p. 136 робота за додатковими картками |
|||||
104
|
|
|
|
Опрацювання теми «Види спорту» через читання
|
-…popular in Ukraine |
Tapescript on Unit 5.1. |
|
|
WB Ex. 69, p.47 |
|
|
Вивчити члова WB Ex. 70, p.47 |
|||||
105
|
|
|
|
Опрацювання теми «Чому ми займаємося спортом» через аудіювання
|
- …is very exciting |
|
|
|
|
SB Ex.1 , (a),p. 133-134
|
SB Ex.1 (a,), p. 130-131
|
SB Ex.1 (b,), p. 130-131 SB Ex.1 (c,), p. 130-131
|
|||||
106
|
|
|
|
Опрацювання теми «Популярні у підлітків види спорту» через письмо |
|
|
Ex. 1,2, p. 137 |
|
|
|
Ex.2 (a,b), p. 132 |
SB Ex.1 , (b),p. 133-134 SB Ex.1 , (c),p. 133-134 |
|||||
107
|
|
|
|
Опрацювання теми «Спорт в Україні» через говоріння
|
|
Прослуховування тематичних діалогів |
|
|
|
Складання діалогу |
|
Вивчити складений діалог |
|||||
108 |
|
|
|
Опрацювання теми «Написання спортивного буклету» через письмо |
|
|
|
|
|
|
|
Скласти план написання буклету Завдання за картками |
|||||
109
|
|
|
|
Опрацювання теми «Спорт у Великобританії» через читання
|
- I think it’s good when… - children can sign up for… |
“Too Fast” SB p. 139
|
SB Ex. 1, p. 139
|
“Sports in Britain” SB p.143-145 |
How to write a letter of invitation to a sport event
|
- amateur; - newcomer; - to be originated in…
|
Revision of all kinds of questions in |
Вивчити слова Завдання за додатковими картками |
|||||
110
|
|
|
|
Опрацювання теми «Види спорту родом з Великобританії» через аудіювання
|
- every day is given for… |
|
Ex. 1,2, p. 145-146
|
|
|
SB Ex. 1 (a,), p. 142-143 |
the Present Perfect Tense SBEx.1(a,) p. 140
|
SBEx.1(b,) p. 140 SBEx.1(c,) p. 140
|
|||||
111
|
|
|
|
Опрацювання теми «Спортивні турніри Великобританії» через говоріння |
|
|
Ex. 3, p. 141 |
|
SB p. 146-147
|
|
|
SB Ex. 1 (b,), p. 142-143 SB Ex. 1 (c,), p. 142-143 |
|||||
112
|
|
|
|
Опрацювання теми «Який вид спорту з Великобританії я б хотів спробувати» через монологічне мрвоення |
|
|
|
|
WB Ex. 73 p.50-51 |
|
New Grammar: yes/no questions in the Past Perfect |
WB Ex. 74 p.50-51 Написати про свій улюблений вид спорту |
|||||
113
|
|
|
|
Опрацювання теми «Написання запрошення на спортивне змагання» через письмо
|
|
|
|
|
|
|
SB Ex.2(a), p.141-142 |
SB Ex.2(b), p.141-142 Додаткові завдання |
|||||
114
|
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|||||
115
|
|
|
|
Опрацювання теми «Спорт в США» через аудіювання |
- Americans take up |
“Skating Rhyme” |
|
“I am his Brother” |
How to design a sports page SB p. 153
|
-spectacular; -dressing room; |
Revision SB Ex. 1,2, p. 148 |
Вивчити слова SB Ex. 1, p. 147 |
|||||
116
|
|
|
|
Опрацювання теми «Популярні види спорту в США Баскетбол в США» через читання |
sport… - Parents are sure… - Many kinds of sport… |
SB p. 148 |
Ex. 1,2, p. 153-154 |
|
WB Ex.77 p.53-54 |
-to be awarded… Ex. 1, SB p. 149-150 |
|
Вивчити слова WB Ex.78p.53-54 |
|||||
117
|
|
|
|
Опрацювання теми «Хокей – улюблений американський спорт» через монологічне мовлення
|
|
|
|
SB p. 150-151 |
|
Ex. 2, SB p. 149-150 |
|
Ex.3, p. 149 |
|||||
118 |
|
|
|
Опрацювання теми «Що я знаю про Спорт США» через діалогічне мовлення |
|
|
Ex. 1, p. 154
|
|
How to write a paragraph about your attitude to winners/losers
|
|
|
Завдання за індивід індивіді картками |
|||||
119
|
|
|
|
Опрацювання теми «Спортивні зірки» через письмо |
- Do you think…is going to win?
|
“A Real Sport Star” SB p. 158-159
|
Ex. 3, p. 157
|
“Making Prediction in Sport” SB p. 157-158 |
|
- underlog; -top ranked loser; -fan; -to have loyalty to…
|
|
SB p. 158-159
|
|||||
120
|
|
|
|
Опрацювання теми «Спортивні зірки України» через аудіювання
|
- I bet they will
|
Tapescript on Unit 5.4.
|
Ex. 1, 159-160 |
|
SB p. 160
|
SB Ex. 1, p. 156-157 |
Revision |
Вивчити правило SB Ex. 2, p. 156-157 |
|||||
121
|
|
|
|
Опрацювання теми «Сергій Бубка та КеліКларк» через читання
|
-…is a great sport star |
|
Ex. 2, р.159-160 |
|
WB Ex. 81p.56-57 |
|
|
WB Ex. 82p.56-57 Вивчити діалог |
|||||
122
|
|
|
|
Опрацювання теми «Мій улюблений спортсмен» через говоріння
|
|
|
|
Ex. 3, р.159-161 |
|
SB Ex. 2, p. 158 |
|
Описати свого улюбленого спортсмена |
|||||
123
|
|
|
|
Опрацювання через аудіювання теми «A real Sport star» |
|
|
Ex. 4, р.164 |
|
Складання ліалогу |
|
SB Ex. 2, p.161 |
Вико нання вправ за додаткомими картками |
|||||
124
|
|
|
|
Домашнє читання.
|
|
Читання додаткової літератури
|
|
|
|
Виконання вправ |
|
Переклад прочитаного тексту Переказ тексту |
|||||
125
|
|
|
|
Урок розвитку граматичних навичок.
|
|
|
|
Читання додаткового тексту з граматичнмми структурами |
|
Граматичні вправи |
|
|
|||||
126 |
|
|
|
Урок розвитку лексичних навичок |
|
Вивчення нових слів |
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО Викнаннядодаткових вправ |
|||||
127 |
|
|
|
Проектна робота |
|
|
|
|
|
|
|
Виконати проектну роботу |
|||||
Узагальнюючий урок у теми |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені ЛО |
|||||||||
Тема: «Кіно і театр» |
|||||||||||||||||
Очікуваний результат: Здійснює обмін інформацією, який потребує простих пояснень на знайомі теми; розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення, короткі розповіді на знайомі теми; читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти за сферою інтересів, використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у необхідних ситуаціях, пише прості зв’язні тексти на різноманітні знайомі теми у мережах сфери інтересів; має достатній словниковий запас для висловлювання з деякою нерішучістю на повсякденні теми; вживає досить правильно поширені граматичні структури; володіє зрозумілою вимовою, правильно інтонує речення.
|
|||||||||||||||||
Змістові лінії: |
|||||||||||||||||
Безпека та екологічний розвиток: |
|||||||||||||||||
Громадська відповідальність: Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|||||||||||||||||
Здоров’я і безпека: |
|||||||||||||||||
Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
|||||||||||||||||
128
|
|
|
|
Опрацювання теми «Кіно та кінотеатр. Чи любиш ти кіно?» через письмо
|
- …is a big hit; - The film has a long run; |
“From the History of Cinema” SB p. 169 |
|
“Film Favourites” SB p. 166-167 |
How to write an e-mail to your friend about your favourite film |
- cartoon; -blockbuster; -acting; -to be a big hit.
|
Revision: the verb “to make” in the meaning of “creation, production” |
Вивчити слова SB Ex. 1, p.163
|
|||||
129
|
|
|
|
Опрацювання теми «Жанри фільмів. Улюблені фільми» Через читання
|
- I couldn’t drag my eyes off the screen. |
Tapescript on Unit 6.1. |
Ex. 6, (a,b), p. 168 |
|
WB Ex.85-86, p.60 |
|
SB Ex. 1 (a,b,c), p. 164-165
|
Вивчити слова SB p. 169
|
|||||
130
|
|
|
|
Опрацювання теми «Відомі кінозірки» через говоріння
|
|
|
Ex.3, p. 167
|
|
|
SB Ex. 1 (a,), p. 165-166 |
New grammar construction make+object+basic form of the verb without to
|
SB Ex. 1 (,b), p. 165-166
SB Ex. 1 (c,), p. 165-166 Скласти діалог
Скласти діалог |
|||||
131
|
|
|
|
Опрацювання теми «Смаки у кінематографі» через аудіювання
|
|
|
|
Ex.3, p. 167
|
|
|
SB Ex. 2 (a,b), p. 165 |
||||||
132 |
|
|
|
Опрацювання теми через діалогічне мовлення
|
|
|
|
SB p. 170
|
|
SB Ex 1(a,b,c), p.171
|
|
||||||
133
|
|
|
|
Опрацювання теми «Чи подобається тобі театр?Види театру» через монологічне мовлення
|
- I never miss a chance of… - They say the performance |
“Theatre Chant” SB p. 170
|
SB Ex. 1, p. 170
|
|
How to write a personal letter about your theatre experience |
- repertoire; -scenery; -rehearsal; -amateur theatre. |
Revision: Let’s+infinitive without ‘to’
|
Вивчити слова Завдання за індивід індивіді картками |
|||||
134
|
|
|
|
Опрацювання теми «У театрі. Мій візит до театру» через письмо
|
… - I enjoyed every minute of… |
|
Ex. 6 (a,b) p. 176-177 |
|
SB p. 177
|
|
SB Ex 1(a), p.171
|
SB Ex 1(b), p.171 SB Ex 1(c), p.171
|
|||||
135
|
|
|
|
Урок розвитку граматични навичок.
|
|
|
|
|
WB Ex.89-p.62-63 |
SB Ex. 4 (a), p. 172-173 |
New GrammarLet+object+bare form without ‘to’
|
SB Ex.2, p. 171-172 |
|||||
136
|
|
|
|
Опрацювання теми «Практика написання листа – похід до театру» через письмо |
|
|
|
“Theatre Experience” SB p. 173-175 |
|
SB Ex. 4 (b), p. 172-173 |
|
WB Ex.90,p.62-63 |
|||||
137
|
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми. Повторити вивчені ЛО
|
|||||||||||||
138
|
|
|
|
Опрацювання теми «Зустрічаємо зірок театру і кіно. Українські зірки театру і кіно» через аудіювання
|
- I adore… - …is my favourite… -…is talented. |
Proverbs SB p. 178 |
|
“Theatre” SB p. 181 |
How to design a poster SB p. 182
|
- mature; -renowned; -to make the most of… - to make a debut.
|
Revision of grammar Ex. 1, p. 178-179 |
Ex. 2, p. 178-179 Ex. 3, p. 178-179 |
|||||
139
|
|
|
|
Опрацювання теми «Правила поведінки в театрі» через читання
|
|
|
Ex. 6 (a,b) p. 181-182 |
|
WB Ex.93-94, p.66-67 |
SB Ex.4 (a,), p. 179-180 |
|
SB Ex.4 (b), p. 179-180 SB Ex.4 (c), p. 179-180 |
|||||
140
|
|
|
|
Опрацювання теми «Мій улюблений актор/акторка» через діалогічне мовлення |
|
|
|
SB Ex. 1, p. 178
|
|
|
WB Ex.93, p.66-67 |
WB Ex.94, p.66-67 |
|||||
141
|
|
|
|
Захист проектів.
|
|
|
|
|
Робота із словниками |
Робота над проектом |
|
|
|||||
142
|
|
|
|
Опрацювання теми «У театрі» через читання |
|
|
|
Читання додаткової літератури |
|
|
|
Переклад тексту Переказ тексту |
|||||
143
|
|
|
|
Опрацювання теми «Відомі фільми для дітей.Спільні інтереси» через письмо |
- what do you think…? - How do you compare…? |
“Dovzhenko Films” SB p.187-188
|
|
“A Book or a Film” SB p. 185-186 |
How to write an e-mail of invitation SB p. 187-188 |
- gripping; -an outstanding plot; - to share interests.
|
Revision |
Вивчити слова SB Ex. 1, p. 183
|
|||||
144
|
|
|
|
Опрацювання теми через діалогічне мовлення
|
- What’s your opinion…? |
Tapescript on Unit 6.4.
|
|
|
WB Ex.97, p.68-69 |
|
|
WB Ex.98, p.68-69 Завдання за індивідуальними картками |
|||||
145
|
|
|
|
Опрацювання теми «Книга чи фільм?» через монологічне мовлення
|
|
|
Ex. 6 (a,b), p. 187 |
|
|
SB Ex. 1,2 (a), p.184 |
|
SB Ex. 1,2 (b), p.184 |
|||||
146
|
|
|
|
Опрацювання теми «Опис походу в кіно» Через аудіювання
|
|
SB Ex.,2 (a), p.184 |
|
|
SB Ex. 1,(a), p.185 |
|
|
Завданняза індивід індивіді картаками |
|||||
147
|
|
|
|
Узагальнюючий урок повторити вивчені ЛО
|
|||||||||||||
Тема: «Україна» |
|||||||||||||||||
Очікуваний результат: Веде діалоги, що потребує простих пояснень на знайомі теми; розуміє основний зміст чіткого нормативного мовлення, короткі розповіді на знайомі теми; читає із задовільним рівнем розуміння прості тексти за сферою інтересів, використовує широкий діапазон простих мовленнєвих засобів у необхідних ситуаціях, пише прості зв’язні тексти на різноманітні знайомі теми у мережах сфери інтересів; має достатній словниковий запас для висловлювання з деякою нерішучістю на повсякденні теми; вживає досить правильно поширені граматичні структури; володіє зрозумілою вимовою, правильно інтонує речення.
|
|||||||||||||||||
Змістові лінії: |
|||||||||||||||||
Безпека та екологічний розвиток: Складає перелік місць для екотуризму у своєму регіоні |
|||||||||||||||||
Громадська відповідальність: Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва |
|||||||||||||||||
Здоров’я і безпека: Пояснює правила безпеки пересування Києвом |
|||||||||||||||||
Підприємливість та фінансова грамотність: |
|||||||||||||||||
148
|
|
|
|
Опрацювання теми «Київ – столиця України» через читання
|
- as legend goes… -according to…
|
“Yaroslav the Wise” SB p. 198 |
|
“Talking about Kyiv’s Past” |
How to advertise special events
|
- immortal; -to be named after; |
Revision: Numbers from 13-19, |
Вивчити слова SB Ex.1, p. 191
|
|||||
149
|
|
|
|
Опрацювання теми «Визначні місця Київа» через аудіювання
|
-the name of the city |
|
Ex.3, p. 197
|
SB p.196 |
SB p.199
|
-as legend goes…
|
SB Ex. 1 (a,), p. 192-193 |
SB Ex. 1 (b), p. 192-193 SB Ex. 1 (c,), p. 192-193 |
|||||
150 |
|
|
|
Опрацювання теми «Що приваблює нас в Київі» через письмо
|
|
|
Ex. 6(a), p. 198 |
|
WB Ex.101, p.71 |
|
|
Ex. 6(a), p. 198 завдання за картками |
|||||
151
|
|
|
|
Опрацювання теми «Написання флаєра щодо визн. місць Київа» через письмо |
|
Tapescript on Unit 7.1. |
|
|
|
SB Ex.4 (a,), p. 194-196 |
New Grammar: Numbers greater than 100
|
SB Ex.4 (b,), p. 194-196 SB Ex.4 (c,), p. 194-196 |
|||||
152 |
|
|
|
Опрацювання теми «Презентування одного з історичних місць» через монологічне мовлення
|
|
|
Ex. 6(b), p. 198 |
|
Ex.102, p.71 |
|
SB Ex.2 (a), p.193-194 |
SB Ex.2 (b), p.193-194 Завдання за картками |
|||||
153
|
|
|
|
Опрацювання теми Серце Київа. Визначні місця в центрі Київа. Тур по Київу» через діалогічне мовлення
|
- I’m still under the impression of… |
“Kyiv Rhyme” SB p. 201 |
SB Ex. 1, p. 200
|
“Touring Kyiv” SB p.205-206 |
How to write a brochure SB p.207-208
|
- guide; -legendary; -souvenir; -a breathtaking view.
|
Grammar Revision: the usage of articles with the geographical names
|
Вивчити слова Ex.3, p. 207 |
|||||
154 |
|
|
|
Практика написання брошури. Опрацювання теми через письмо
|
- …left me breathless; -I couldn’t take my eyes off… |
|
Ex 6 (a,b), p. 207 |
|
WB Ex.105-106, p.73-74 |
SB Ex.4 (a,b,c), p. 203-204 |
SB Ex. 1 (a,b), p. 201-202 New Grammar constructions ‘as…as’ ‘not so…as’
|
SB Ex.2 (a,), p.203 SB Ex.2 (b,), p.203 |
|||||
155
|
|
|
|
Опрацювання теми «Відомі українці. Українці та історія України» через говоріння
|
- It’ll be interesting for you to know… |
Quotes of great people SB p. 209 |
SB Ex. 1, p. 208 Ex.1,2, p. 213-214 |
“Once and Forever” SB p. 211-212 |
How to write a tourist flier SB p.213
|
-country-men; -noticeable; - to make a will; |
Revision SB Ex. 1 (a), p. 209-210 |
Ex. 1 (b),p. 209-210 Ex. 1 (c),p. 209-210 |
|||||
156 |
|
|
|
Опрацювання теми «Українці, якими я пишаюсь» через читання
|
-Thanks to… -…reminds us of… - …is revived |
|
Ex. 3, p. 213 |
|
WB Ex.109, p.76-77 |
- to pay tribute to… SB Ex. 4 (a,), p. 210-211 |
|
SB Ex. 4 (b,),
p. 210-211
|
|||||
157
|
|
|
|
Природа України – її квіти та дерева. Урок –написання сторінки в довіднику про красу Київа навесні. |
- Look how beautiful… - What a wonderful view! - Kyiv in blossom and in bloom is… |
|
SB Ex.1, p. 214
|
|
How to write a page for a tourist guide book SB p.219
|
-gloriuos; -horse chestnut; -to be in full blossom; - to have much to offer.
|
Revision |
Вивчити слова Ex.4, p. 217
|
|||||
158
|
|
|
|
Опрацювання теми «Асканія Нова» через говоріння
|
|
|
|
|
WB Ex.113, p.79-80 |
SB Ex. 4 (a,), p.216-217 |
|
Завдання за додатковими завданнями |
|||||
159
|
|
|
|
Опрацювання теми «Козацтво в українській історії» через аудіювання |
|
|
Ex. 6 (a,b), p. 218-219 |
“Talking about Kyiv in Blossom” SB p. 216 |
|
|
|
SB Ex. 4 (b,), p.216-217 |
|||||
160
|
|
|
|
Урок-екскурсія по Запорізькій Січі. |
|
“The Enchanted Place” SB p. 219 Tapescript on Unit 7.4.
|
|
|
|
|
|
WB Ex.113, p.79-80 |
|||||
161 |
|
|
|
Домашнє читання.
|
|
|
|
Читання додаткової літератури |
|
|
|
Переклад рочитаного тексту переказ тексту |
|||||
162 |
|
|
|
Повторення лексичного матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|||||||
163 |
|
|
|
Узагальнюючий урок з теми.
|
|||||||||||||
164 |
|
|
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|||||||
165 |
|
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|||||||
166 |
|
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|||||||
167 |
|
|
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|||||||
1