Календарне планування української мови у 8 класі (за програмою з української мови для ЗНЗ з російською мовою навчання, 2017 р., автори – Н.В.Бондаренко, А.В.Ярмолюк та ін.) (70 год, 2 год на тиждень)
Календарне планування української мови у 8 класі
(за програмою з української мови для ЗНЗ з російською мовою навчання, 2017 р., автори – Н.В.Бондаренко, А.В.Ярмолюк та ін.)
(70 год, 2 год на тиждень)
Мовленнєва змістова лінія – 16 год.
|
І семестр |
ІІ семестр |
||
Перевірка мовної теми |
2 |
|
2 |
|
Письмо (переказ) |
1 |
|
1 |
|
Письмо ( твір) |
1 |
|
1 |
|
Диктант |
1 |
|
1 |
|
Читання мовчки |
1 |
|
- |
|
Аудіювання |
- |
|
1 |
|
Говоріння (індивідуально) |
усний переказ, діалог |
усний твір і читання вголос |
І СЕМЕСТР
№ з/п |
Дата |
Зміст програмового матеріалу |
Соціокультурна змістова лінія |
Приміт ки |
1 |
Б 04.09 ВГ 05.09 |
Вступ. Мова – найважливіший засіб пізнання, спілкування і впливу. |
Україна сучасна |
|
2 |
07.09 |
Повторення. Частини мови, їх значення та граматичні ознаки. |
|
|
3 |
Б 11.09 ВГ 12.09 |
Найскладніші випадки правопису частин мови. |
|
|
4 |
14.09 |
Словосполучення. Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова (практично). Головне й залежне слово в словосполученні. |
Історичні віхи життя українського народу |
|
5 |
Б 18.09 ВГ 19.09 |
Практичне засвоєння словосполучень, у яких трапляються помилки у формі залежного слова (у тому числі словосполучень, що різняться в українській і російській мовах). Використання у мовленні синонімічних словосполучень. |
|
|
6 |
21.09 |
РМ №1. Поглиблення знань про мовлення (усне і писемне), спілкування, текст, стилі і типи мовлення. Смислові зв’язки в тексті. Основна й уточнювальна інформація. Синтаксичні засоби зв’язку. Навчальне читання мовчки тексту-роздуму публіцистичного стилю (назва). |
Одвічні духовні цінності |
|
7 |
Б 25.09 ВГ 26.09 |
Речення. Види речень за метою висловлювання, за інтонацією, за будовою; розділові знаки в них (повторення). |
Видатні українці |
|
8 |
28.09 |
Порядок слів у реченні. Логічний наголос. РМ № 2. Створення есе «Шануй себе, шануватимуть і люди тебе». |
Одвічні моральні цінності |
|
9 |
Б 02.10 ВГ 03.10 |
Логічний наголос і порядок слів як засіб підвищення точності й виразності мовлення. Дотримання інтонації спонукальних і окличних речень, що передає різні емоційні відтінки значення. Риторичні запитання, виклад за допомогою запитань і відповідей як засіб увиразнення мовлення. |
Освіта |
|
10 |
05.10 |
Просте речення. Двоскладне речення Головні і другорядні члени. Підмет і присудок як головні члени речення. Способи вираження підмета, його практичне застосування в текстах різних стилів. |
|
|
11 |
Б 09.10 ВГ 10.10 |
РМ №4. Говоріння. Контрольний усний діалог |
|
|
12 |
12.10 |
Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). Правильне вживання форм присудка при підметі, вираженому словосполученням або складноскороченим словом. |
Література |
|
13 |
Б 16.10 ВГ 17.10 |
Простий і складений присудок. Єдність видо-часових форм дієслів-присудків як засіб зв’язку речень у тексті. Дотримання правильної інтонації у реченнях без зв’язки. |
Мистецтво |
|
14 |
19.10 |
Узгодження головних членів речення. Тире між підметом і присудком. |
Будівництво |
|
15 |
Б 23.10 ВГ 24.10 |
РМ №3. Особливості побудови опису місцевості, пам’яток історії і культури. Усний опис місцевості або пам’ятки історії і культури України. |
Архітектура |
|
16 |
26.11 |
Означення, додаток і обставина як другорядні члени речення (повторення). |
Живопис |
|
17 |
Б 06.11 ВГ 07.11 |
Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс. Прикладки, що беруться в лапки. |
Скульптура |
|
18 |
09.11 |
Види обставин (за значенням). Обставини часу як засіб зв’язку речень в описових і розповідних текстах. |
Світ людини |
|
19 |
Б 13.11 ВГ 14.11 |
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами. |
Зовнішня і внутрішня краса людини |
|
20 |
16.11 |
Контрольна робота №1. «Повторення. Словосполучення й речення. Просте речення. Двоскладне речення. Головні і другорядні члени речення» (тестові завдання). |
|
|
21 |
Б 20.11 ВГ 21.11 |
РМ №5. Контрольний письмовий твір-опис пам’яток історії і культури України на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом). |
Архітектура |
|
22 |
23.11 |
Односкладне речення. Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка: означено-особові, неозначено- особові. |
Шлях до гармонійної особистості |
|
23 |
Б 27.11 ВГ 28.11 |
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка: узагальнено-особові; безособові і підмета – називні. |
Взаємини між юнаком та дівчиною |
|
24 |
30.11 |
РМ №6. Усний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом). |
Архітектура. Будівництво. |
|
25 |
Б 04.12 ВГ 05.12 |
РМ №7. Контрольний письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом). |
|
|
26 |
07.12 |
Види односкладних речень, правильна їх побудова (практичне закріплення), вживання для відтворення внутрішнього стану людини і стану природи. Правильне вживання безособових речень. Речення двоскладні й односкладні різних видів як синтаксичні синоніми |
Дівоча гідність |
|
27 |
Б 11.12 ВГ 12.12 |
Контрольний диктант за І семестр. |
|
|
28 |
14.12 |
Використання в описі називних речень для позначення місця і часу дії. Переклад з російської мови речень однієї тематики. |
Чоловіча честь |
|
29 |
Б 18.12 ВГ 19.12 |
Контрольна робота №2 за темою «Односкладне речення» (тестові завдання). Читання мовчки |
|
|
30 |
21.12 |
Аналіз контрольної роботи |
|
|
31 |
ВГ 26.12 |
Повторення вивченого |
|
|
32 |
28.12 |
Узагальнення та систематизація вивченого у І семестрі. |
|
|