8 клас алгебра
(I семестр - 32 години, 2 години на тиждень,
II семестр - 38 годин, 2 години на тиждень, усього 70 годин)
Підручник. А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір
Алгебра: підручник для 8 класу закладів загальної
середньої освіти, 2-ге видання, перероблене. – Харків «Гімназія», 2021.
№ уроку |
Тема уроку |
Кіль- кість годин |
Дата уроку |
Примітки |
|
|
І семестр |
32 |
|
|
|
1 - 32 |
Тема 1. Раціональні вирази. |
32 |
|
|
|
1 – 10 |
Додавання і віднімання раціональних дробів. |
10 |
|
|
|
1. |
Раціональні вирази. Раціональні дроби. |
1 |
|
|
|
2. |
Основна властивість раціонального дробу. |
1 |
|
|
|
3 - 4. |
Додавання та віднімання раціональних дробів з однаковими знаменниками. |
2 |
|
|
|
5. |
Зведення раціональних дробів до спільного знаменника. |
1 |
|
|
|
6 - 7. |
Додавання і віднімання дробів з різними знаменниками. |
2 |
|
|
|
8. |
Розв'язування вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
9. |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
|
10. |
Контрольна робота № 1. |
1 |
|
|
|
11 - 21 |
Множення та ділення раціональних дробів. Раціональні рівняння. |
11 |
|
|
|
11. |
Аналіз контрольної роботи. Множення дробів. |
1 |
|
|
|
12 - 13. |
Ділення дробів. Розв'язування вправ. |
2 |
|
|
|
14. |
Піднесення раціонального дробу до степеня з натуральним показником. |
1 |
|
|
|
15 - 16. |
Тотожні перетворення раціональних виразів. |
2 |
|
|
|
17 - 18. |
Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння. |
2 |
|
|
|
19. |
Розв'язування вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
20. |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
|
21. |
Контрольна робота № 2. |
1 |
|
|
|
22 - 32 |
Степінь з цілим показником. |
11 |
|
|
|
22. |
Аналіз контрольної роботи. Означення степеня з цілим від’ємним показником. |
1 |
|
|
|
23 - 24. |
Властивості степеня з цілим показником. |
2 |
|
|
|
25 - 26. |
Стандартний вигляд числа. Розв'язування вправ. |
2 |
|
|
|
27 - 28. |
Функція у = , її графік і властивості. |
2 |
|
|
|
29. |
Розв'язування вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
30. |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
|
31. |
Контрольна робота № 3. |
1 |
|
|
|
32. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення матеріалу, вивченого за І семестр. |
1 |
|
|
|
33 - 70 |
ІІ семестр |
38 |
|
|
|
33 - 46 |
Тема 2 Квадратні корені. Дійсні числа. |
14 |
|
|
|
33 - 34. |
Функція у = х2, її властивості і графік. |
2 |
|
|
|
35 - 36. |
Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь. |
2 |
|
|
|
37. |
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа. |
1 |
|
|
|
38 - 39. |
Властивості арифметичного квадратного кореня. |
2 |
|
|
|
40 - 41. |
Тотожні перетворення виразів, які містять квадратні корені. |
2 |
|
|
|
42. |
Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
|
43. |
Функція у = , її властивості і графік. |
1 |
|
|
|
44. |
Розв'язування вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
45. |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
|
46. |
Контрольна робота № 4. |
1 |
|
|
|
47 - 65 |
Тема 3. Квадратні рівняння. |
19 |
|
|
|
47 - 56 |
Формула коренів квадратного рівняння. |
10 |
|
|
|
47 - 48. |
Аналіз контрольної роботи. Означення квадратного рівняння. Неповні квадратні рівняння та їх розв’язування. |
2 |
|
|
|
49 - 50. |
Формула коренів квадратного рівняння. |
2 |
|
|
|
51. |
Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
|
52 - 53. |
Теорема Вієта. Розв'язування вправ. |
2 |
|
|
|
54. |
Розв'язування вправ. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
55. |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ. |
1 |
|
|
|
56. |
Контрольна робота № 5. |
1 |
|
|
|
57 - 65 |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. |
9 |
|
|
|
57 - 58. |
Аналіз контрольної роботи. Квадратний тричлен. Розкладання квадратного тричлена на лінійні множники. |
2 |
|
|
|
59 - 60. |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних рівнянь. |
2 |
|
|
|
61 - 62. |
Квадратне рівняння та рівняння, які зводяться до квадратних, як математичні моделі прикладних задач. |
2 |
|
|
|
63. |
Розв'язування задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
64. |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування вправ і задач. |
1 |
|
|
|
65. |
Контрольна робота № 6. |
1 |
|
|
|
66 - 70 |
Тема 4. Повторення і систематизація навчального матеріалу |
5 |
|
|
|
66.
|
Аналіз контрольної роботи. Тотожні перетворення раціональних виразів. |
1 |
|
|
|
67. |
Степінь із цілим показником. Квадратні корені. |
1 |
|
|
|
68. |
Розв’язування рівнянь, які зводяться до квадратних. Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
69. |
Підсумкова контрольна робота . |
1 |
|
|
|
70. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
1 |
|
|
|
8 клас геометрія
(70 год. I семестр — 32 год, 2 год на тиждень,
II семестр — 38 год, 2 год на тиждень)
Програма. Навчальна програма, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів» ( зі змінами, внесеними наказом Міністерства освіти і науки України від 03.08.2022 № 698).
Підручник. А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір
Геометрія: підручник для 8 класу закладів загальної
середньої освіти, 2-ге видання, перероблене. – Харків «Гімназія», 2021.
№ уроку |
Тема уроку |
Кіль- кість годин |
Дата уроку |
Примітки |
|
1 - 32 |
І семестр |
32 |
|
|
|
1 - 22 |
Тема 1. Чотирикутники. |
22 |
|
|
|
1. |
Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника. |
1 |
|
|
|
2. |
Паралелограм, його властивості. |
1 |
|
|
|
3 - 4. |
Ознаки паралелограма. Розв’язування задач. |
2 |
|
|
|
5. |
Прямокутник та його властивості. |
1 |
|
|
|
6. |
Ромб та його властивості. |
1 |
|
|
|
7. |
Квадрат та його властивості. |
1 |
|
|
|
8. |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
9. |
Трапеція та її властивості. |
1 |
|
|
|
10. |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
11. |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
12. |
Контрольна робота № 1. |
1 |
|
|
|
13 – 14. |
Аналіз контрольної роботи. Вписані та центральні кути. |
2 |
|
|
|
15 - 16. |
Вписані та описані чотирикутники. |
2 |
|
|
|
17 – 18. |
Середня лінія трикутника, її властивості. |
2 |
|
|
|
19. |
Середня лінія трапеції та її властивості. |
1 |
|
|
|
20. |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
21. |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
22. |
Контрольна робота № 2. |
1 |
|
|
|
23 - 32 |
Тема 2. Подібність трикутників. |
10 |
|
|
|
23. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнена теорема Фалеса. |
1 |
|
|
|
24. |
Властивість медіани трикутника. |
1 |
|
|
|
25. |
Властивість бісектриси трикутника. |
1 |
|
|
|
26. |
Означення подібних трикутників. Перша ознака подібності трикутників. |
1 |
|
|
|
27. |
Друга ознака подібності трикутників. |
1 |
|
|
|
28. |
Третя ознака подібності трикутників. |
1 |
|
|
|
29. |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
1 |
|
|
|
30. |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
31. |
Контрольна робота № 3. |
1 |
|
|
|
32. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення матеріалу, вивченого за І семестр. |
1 |
|
|
|
33 - 70 |
ІІ семестр |
38 |
|
|
|
33 - 47 |
Тема 3. Розв’язування прямокутних трикутників. |
15 |
|
|
|
33 - 34. |
Аналіз контрольної роботи. Перпендикуляр і похила, їх властивості. Метричні співвідношення в прямокутному трикутнику. |
2 |
|
|
|
35 - 36. |
Теорема Піфагора. |
2 |
|
|
|
37 - 38. |
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника. |
2 |
|
|
|
39 - 40. |
Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів. Розв’язування задач. Самостійна робота. |
2 |
|
|
|
41. |
Аналіз самостійної роботи. Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника. |
1 |
|
|
|
42 - 43. |
Розв’язування прямокутних трикутників. |
2 |
|
|
|
44 - 45. |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
2 |
|
|
|
46. |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
47. |
Контрольна робота № 4. |
1 |
|
|
|
48 - 65 |
Тема 4. Многокутники. Площі многокутників. |
18 |
|
|
|
48.
|
Аналіз контрольної роботи. Многокутник та його елементи. |
1 |
|
|
|
49. |
Многокутник, вписаний у коло. Многокутник, описаний навколо кола. |
1 |
|
|
|
50. |
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника. |
1 |
|
|
|
51 - 52. |
Площа паралелограма. Площа ромба. |
2 |
|
|
|
53 - 54. |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
2 |
|
|
|
55. |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
56. |
Контрольна робота № 5. |
1 |
|
|
|
57 - 58. |
Аналіз контрольної роботи. Площа трикутника. |
2 |
|
|
|
59. |
Розв’язування задач. |
1 |
|
|
|
60 - 61. |
Площа трапеції. |
2 |
|
|
|
62 - 63. |
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
2 |
|
|
|
64. |
Аналіз самостійної роботи. Розв'язування задач. |
1 |
|
|
|
65. |
Контрольна робота № 6. |
1 |
|
|
|
66 - 70
|
Тема 5. Повторення і систематизація навчального матеріалу. |
5 |
|
|
|
66. |
Аналіз контрольної роботи. Чотирикутники та їх властивості. |
1 |
|
|
|
67. |
Подібність трикутників. Застосування подібності трикутників. |
1 |
|
|
|
68. |
Теорема Піфагора. Розв’язування прямокутних трикутників. |
1 |
|
|
|
69. |
Підсумкова контрольна робота . |
1 |
|
|
|
70. |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення матеріалу, вивченого за рік. |
1 |
|
|
|