Математичний
КВЕСТ
«Островами за знаннями»
Позакласний захід
для учнів 7-8 класів
Мета заходу: Розвивати творчу активність, співпрацю, почуття колективізму; виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати в команді задля досягнення спільної мети;розвивати здібності учнів та їх інтерес до математики.
Обладнання : Мультимедійна дошка, конверти з картками, сундук із скарбами.
Вступне слово учителя.
Шановні діти! Сьогодні я запрошую вас стати учасниками цікавої гри – Математичного КВЕСТУ «Островами за знаннями».
Квест – це гра, в якій учасники будуть проходити запланованим маршрутом і виконувати завдання для досягнення кінцевого результату.
У грі беруть участь дві команди 7 і 8 класу. Кожна команда отримує мапу із маршрутом , яким треба пройти . На кожному із островів ви отримаєте завдання. Виконавши кожне завдання - ви здобудете ключ з кодом, який наприкінці відкриє скриньку із сюрпризом. Команди обирають капітанів, назву команди і девіз.
Щоб обрати мапу і колір команди вам пропонується розв’язати ребус. Команда, яка першою впорається із завданням має право обрати маршрут і синій або жовтий колір команди. ( команди пов’язують сині або жовті краватки)
Ребус
, ,,
, С ,
(абсциса)
Маршрут №1.
Маршрут №2.
Учасники знайомляться з правилами поведінки під час проведення квесту, адже гра проходить в приміщенні навчального закладу ( острів – кабінет з відповідною назвою).
На кожному острові команда отримує конверт із завданням. Виконавши завдання учитель записує на ньому кількість балів, які отримали учасники (код) і віддає ключ ( жовтий команді жовтого кольору, синій – синього)
Змагання розпочинаємо!
«Острів математики»
Завдання для команди 7 класу (10 б)
Знайти корені рівняння і поставити у відповідність правильну відповідь
5x + 4х =405 |
12x + 4х – 48 =256 |
( 3х-8)16=448 |
9(х-15)=72 |
48:( х+4) =8 |
12 |
23 |
45 |
2 |
19 |
Завдання для команди 8 класу(10 б)
Знайти корені рівняння і поставити у відповідність правильну відповідь
8 (x - 16 ) =72 |
13 x + х - 58 = 326-2х |
56 : ( х+ 6 ) =7 |
( 5х + 24) : 8 = 13 |
48 : х + 4 = 8 |
2 |
25 |
12 |
24 |
16 |
«Острів трудового навчання»
Завдання для команди 7 класу (5 б)
Щоб пофарбувати підлогу своєї хатини на острові Робінзон повинен знайти її площу. Скільки потрібно йому фарби , якщо розміри хатини дорівнюють 3м і 4 м (довжина, ширина відповідно) ,а однієї банки фарби вистачає на 3 квадратні метри поверхні підлоги?
Завдання для команди 8 класу (5 б)
Для того , щоб утеплити свою хатину на острові листами пенополистиролу Робінзон повинен знайти площу стін. Скільки потрібно взяти листів , якщо розміри хатини дорівнюють 3м, 4 м, 2 м (довжина, ширина, висота відповідно) , а розмір листа – 1 м на 1,5 м?
«Острів філології»
Завдання для команди 7 класу
Скласти сенкан до слова «Математика» (5 б)
Захоплююча, пізнавальна
Навчає, доводить, переконує
Математика – цариця всіх наук
Урок
Завдання для команди 8 класу
Скласти сенкан до слова «Рівняння» (5 б)
Лінійне, квадратне,тригонометричне
Розв’язати, перетворити, скласти
Рівняння - рівність із невідомою змінною
Тотожність
«Острів мистецтва»
Завдання однакове для двох команд
Учасникам команди за 5 хвилин пропонується назвати і заспівати куплет пісень, у тексті яких є числа, математичні поняття. Чим більше пісень виконає команда, тим більше балів набере , здобуде ключ з кодом і зможе далі рухатись маршрутом.
«Два кольори мої два кольори…»
«Ой на горі два дубки…»
«Раз словечко, два словечко будет песенка…»
«Дважды два четыре…» і т.д
«Острів фізичної культури»
Завдання однакове для двох команд
Учасникам команди по черзі пропонується забити 10 баскетбольних м’ячів в баскетбольну корзину. Чим спритніше і точніше будуть діяти учасники, тим швидше команда здобуде ключ з кодом і зможе далі рухатись маршрутом (5 б)
«Острів історії»
Завдання для команди 7 класу.
Число, яке визначає рік реорганізації вашої школи в навчально-виховний комплекс зменшити на кількість учнів навчального закладу , потім зменшити ще в 9 разів і отримаєте кількість учнів початкової школи.
Завдання для команди 8 класу.
Число, яке визначає рік , в якому збудований навчальний заклад де ви зараз навчаєтесь, зменшити у 9 разів, результат зменшити ще вдвічі, потім отриманий результат зменшити на кількість учнів вашої школи і ви отримаєте кількість учнів 7 класу.
( Якщо в учасників виникнуть труднощі з визначенням року , в якому збудовано і реорганізовано навчальний заклад, вони йдуть в музей і знаходять теку з історією школи , де є потрібні дані)
«Острів біології»
На земній кулі є птахи – безпомилкові метеорологи. Вони прогнозують погоду на літо. Назва птахів зашифрована у прикладах. Ці птахи будують гніздо із піску у вигляді зрізаного конуса, в верхній основі якого відкладають яйця. Висота гнізда залежить від того, яким буде літо: сухим чи дощовим. Якщо літо дощове – гніздо високе, щоб вода не затопила його, якщо сухе – гніздо низьке. Розшифруйте назву птахів. Для цього розв’яжіть приклади і отримайте максимально 8 балів.
ФЛАМІНГО
Учням демонструється картинка із зображенням фламінго.
Учасники повертаються на «Острів математики» із зібраними ключами, підраховують бали і дізнаються код скриньки.Але щоб її відкрити треба розгадати загадку.
На базарі їх не купиш,
На дорозі не знайдеш,
І не зважиш на терезах,
І ціни не підбереш.....
(Знання!)
- Вписують відгадку
Найцінніший скарб – це знання!
Підведення підсумків. Підводяться підсумки змагання. Учасники відкривають скриню і дістають солодкі подарунки.
1