Математичний квест "Островами за знаннями"

Про матеріал
Мета заходу: Розвивати творчу активність, співпрацю, почуття колективізму; виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати в команді задля досягнення спільної мети;розвивати здібності учнів та їх інтерес до математики.
Перегляд файлу

  Математичний

КВЕСТ

«Островами за знаннями»

Позакласний захід

для учнів 7-8 класів

 

http://ito.vspu.net/ENK/2011-2012/kompleks_new_magistru/rob_styd/13_14/Kuzmenko/images/klad.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мета заходу:   Розвивати творчу активність, співпрацю, почуття колективізму; виховувати культуру математичного мислення, вміння працювати в команді задля досягнення спільної мети;розвивати здібності учнів та їх інтерес до математики.

Обладнання : Мультимедійна дошка, конверти з картками, сундук із скарбами.

Вступне слово учителя.

Шановні діти! Сьогодні я запрошую вас стати учасниками цікавої гри – Математичного КВЕСТУ  «Островами за знаннями».

Квест – це гра, в якій учасники будуть проходити запланованим маршрутом і виконувати завдання для досягнення кінцевого результату.

У грі беруть участь дві команди 7 і 8 класу. Кожна команда отримує мапу із маршрутом , яким треба пройти . На кожному із островів ви отримаєте завдання. Виконавши кожне завдання  - ви здобудете ключ з кодом, який наприкінці відкриє скриньку із сюрпризом. Команди обирають капітанів, назву команди і девіз.

Щоб обрати мапу і колір команди вам пропонується розв’язати ребус. Команда, яка  першою впорається із завданням має право обрати маршрут і синій або жовтий колір команди. ( команди пов’язують сині або жовті краватки)

Ребус                  

            ,                                            ,,

,C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\картинки\depositphotos_169148728-stock-photo-small-tree-frog.jpg      С   C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\hph_1518009098_5a7afb0ad451c.jpg                , C:\Documents and Settings\User\Рабочий стол\картинки\оса.jpg  

(абсциса)

 

 

 

Маршрут №1.

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маршрут №2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               Учасники знайомляться з правилами поведінки під час проведення квесту, адже гра проходить в приміщенні навчального закладу ( острів – кабінет з відповідною назвою).

            На  кожному острові команда отримує конверт із завданням. Виконавши завдання  учитель записує на ньому кількість балів, які отримали учасники (код) і віддає ключ ( жовтий команді жовтого кольору, синій – синього)

Змагання розпочинаємо!

«Острів математики»

Завдання для команди 7 класу (10 б)

 Знайти корені рівняння і поставити у відповідність правильну відповідь

5x + 4х =405

 12x + 4х – 48 =256

( 3х-8)16=448

9(х-15)=72

48:( х+4) =8

12

23

45

2

19

        

 

 

 

 

Завдання для команди 8 класу(10 б)

 Знайти корені рівняння і поставити у відповідність правильну відповідь

 

8 (x - 16 )  =72

 13 x + х - 58 = 326-2х

56  : ( х+ 6 ) =7

( 5х + 24) : 8 = 13

48 : х + 4 = 8

2

25

12

24

16

 

 

               


«Острів трудового навчання»

Завдання для команди 7 класу (5 б)

                Щоб пофарбувати підлогу своєї хатини на острові Робінзон повинен знайти її площу. Скільки потрібно йому фарби , якщо розміри хатини дорівнюють 3м  і  4 м (довжина, ширина відповідно) ,а  однієї  банки фарби вистачає на 3  квадратні  метри поверхні підлоги?

Завдання для команди 8 класу (5 б)

               Для того , щоб утеплити  свою хатину на острові листами пенополистиролу Робінзон повинен знайти площу стін. Скільки потрібно взяти листів , якщо розміри хатини дорівнюють 3м, 4 м, 2 м (довжина, ширина, висота відповідно) , а розмір листа – 1 м на 1,5 м?

«Острів філології»

Завдання для команди 7 класу

 Скласти сенкан до слова «Математика» (5 б)

  1. Математика

Захоплююча, пізнавальна

     Навчає, доводить, переконує

Математика – цариця всіх наук

Урок 

 

Завдання для команди 8 класу

Скласти сенкан до слова «Рівняння» (5 б)

  1. Рівняння

Лінійне, квадратне,тригонометричне

Розв’язати, перетворити, скласти

Рівняння - рівність із невідомою змінною

Тотожність

 

«Острів мистецтва»

Завдання однакове для двох команд

        Учасникам  команди за 5 хвилин   пропонується  назвати і заспівати куплет  пісень, у тексті яких є числа, математичні поняття. Чим більше пісень виконає команда, тим більше балів набере ,  здобуде ключ з кодом і зможе далі рухатись маршрутом.

 

 «Два кольори мої два кольори…»

«Ой на горі два дубки…»

«Раз словечко, два словечко будет песенка…»

«Дважды два четыре…» і т.д

 

«Острів фізичної культури»

 

Завдання однакове для двох команд

       Учасникам  команди по черзі пропонується забити 10 баскетбольних м’ячів в баскетбольну корзину. Чим спритніше і точніше будуть діяти  учасники, тим швидше команда здобуде ключ з кодом і зможе далі рухатись маршрутом (5 б)

«Острів історії»

 

Завдання для команди 7 класу.

 

         Число, яке визначає рік реорганізації вашої школи в навчально-виховний комплекс зменшити на кількість учнів навчального закладу , потім зменшити ще в 9 разів і отримаєте кількість учнів початкової школи.

Завдання для команди 8 класу.

 Число, яке визначає рік , в якому збудований навчальний заклад  де ви зараз навчаєтесь, зменшити у 9 разів, результат  зменшити ще вдвічі, потім отриманий результат зменшити на кількість учнів вашої школи і ви отримаєте кількість учнів 7 класу.

 

( Якщо в учасників виникнуть труднощі з визначенням року , в якому збудовано і реорганізовано навчальний заклад, вони йдуть в музей і знаходять теку з історією школи , де є потрібні дані)

 

«Острів біології»

              На земній кулі є птахи – безпомилкові метеорологи. Вони прогнозують погоду на літо. Назва птахів зашифрована у прикладах. Ці птахи будують гніздо із піску у вигляді зрізаного конуса, в верхній основі якого відкладають яйця. Висота гнізда залежить від того, яким буде літо: сухим чи дощовим. Якщо літо дощове – гніздо високе, щоб вода не затопила його, якщо сухе – гніздо низьке. Розшифруйте назву птахів. Для цього розв’яжіть приклади і отримайте максимально 8 балів.

  1. 2 : 13
  2. 0,75 :
  3. 7 : 1
  4. 4 - (3 + )
  5. (8,5 + )- 2,5
  6. -
  7. + -
  8. 2 :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФЛАМІНГО

Учням демонструється картинка із зображенням фламінго.

 C:\Documents and Settings\Admin\Рабочий стол\фламинго.jpg

                         Учасники повертаються на «Острів математики» із зібраними ключами, підраховують  бали і дізнаються код скриньки.Але щоб її відкрити треба розгадати загадку.    

                                                 На базарі їх не купиш,

На дорозі не знайдеш,

     І не зважиш на терезах,

І ціни не підбереш.....

                                                                                                      (Знання!)

 

 

 

-         Вписують відгадку

 

 

                            Найцінніший скарб – це знання!

       Підведення підсумків.     Підводяться підсумки змагання. Учасники відкривають скриню і дістають солодкі подарунки.

1

 

docx
Додано
18 жовтня 2023
Переглядів
675
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку