Сімейне навчання. Індивідуальний навчальний план з геометрії 8 клас

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з геометрії розроблений для учнів 8 класу, які навчаються за сімейною формою навчання
Перегляд файлу

Затверджую

 Директор ________________

 

 

Індивідуальний навчальний план

з «геометрії»

учня/учениці   8 класу ПП,

яий/яка  здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

 

Теми навчальних занять

Дата/час проведення консультацій, видів контролю

Повторення. Елементарні геометричні фігури та їхні властивості. Взаємне розміщення прямих на площині. Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Коло і круг.

Тема 1. ЧОТИРИКУТНИКИ (22 год)

Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника. Паралелограм, його властивості й ознаки. Прямокутник, ромб, квадрат та їх властивості. Трапеція. Вписані та центральні кути. Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника, її властивості.

Середня лінія трапеції, її властивості

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника;

формулює:

·      означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції;

·      ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників;

·      теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника;

класифікує чотирикутники;

зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи;

обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду;

доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата;

застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту.

 

Консультація з розділу: «ЧОТИРИКУТНИКИ»

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу з розділу: «ЧОТИРИКУТНИКИ». Контрольна робота

 

Тема 2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ (10 год)

Узагальнена теорема Фалеса. Подібні трикутники. Ознаки подібності трикутників. Властивість медіани та бісектриси трикутника.

Учень/учениця:

наводить приклади подібних трикутників;

пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур;

формулює:

·   теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника;

·   означення подібних трикутників;

·   ознаки подібності трикутників;

·   узагальнену теорему Фалеса;

зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;

 

обґрунтовує подібність трикутників;

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості.

 

Консультація з розділу: «ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ»

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу з розділу: «ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ». Контрольна робота

 

Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ (14 год)

Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. Теорема Піфагора. Перпендикуляр і похила, їх властивості.Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника.Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів. Розв’язування прямокутних трикутників

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті;

пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»;

формулює:

·   властивості перпендикуляра і похилої;

·   означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника;

·   теорему Піфагора;

·  співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника;

знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута;

обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°;

доводить теорему Піфагора;

розв’язує прямокутні трикутники

застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту

 

Консультація з розділу: «РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ»

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу з розділу: «РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ». Контрольна робота

 

Тема 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ
(12 год)

Многокутник та його елементи. Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола. Поняття площі многокутника. Площі прямокутника, паралелограма, ромба, трикутника, трапеції.

Учень/учениця:

наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті;

пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола;

формулює:

·   означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола;

·   теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції;

записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті;

зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола;

співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури;

обчислює площі вказаних у змісті фігур;

застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів;

розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо.

 

Консультація з розділу: «МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ»

 

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу з розділу: «МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ». Контрольна робота

 

Повторення і систематизація навчального матеріалу.

Чотирикутники та їх властивості. Площі многокутників. Подібність трикутників та її застосування.  Теорема Піфагора . Розв’язування пр’ямокутних трикутників. Вписані та центральні кути. Вписані та описані многокутники

 

Підсумкова контрольна робота

 

 

docx
Додав(-ла)
Люта Юлія
Пов’язані теми
Математика, 8 клас, Планування
Додано
11 жовтня 2023
Переглядів
693
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку