Затверджую
Директор ________________
Індивідуальний навчальний план
з «геометрії»
учня/учениці 8 класу ПП,
яий/яка здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання
Теми навчальних занять |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю |
Повторення. Елементарні геометричні фігури та їхні властивості. Взаємне розміщення прямих на площині. Трикутники. Ознаки рівності трикутників. Коло і круг. Тема 1. ЧОТИРИКУТНИКИ (22 год) Чотирикутник, його елементи. Сума кутів чотирикутника. Паралелограм, його властивості й ознаки. Прямокутник, ромб, квадрат та їх властивості. Трапеція. Вписані та центральні кути. Вписані та описані чотирикутники. Теорема Фалеса. Середня лінія трикутника, її властивості. Середня лінія трапеції, її властивості Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: чотирикутник; опуклий і неопуклий чотирикутник; елементи чотирикутника; формулює: · означення і властивості вказаних у змісті чотирикутників; центральних і вписаних кутів; вписаного і описаного чотирикутників; середньої лінії трикутника і трапеції; · ознаки паралелограма; вписаного і описаного чотирикутників; · теорему: Фалеса; про суму кутів чотирикутника; класифікує чотирикутники; зображує та знаходить на малюнках чотирикутники різних видів та їх елементи; обґрунтовує належність чотирикутника до певного виду; доводить: властивості й ознаки паралелограма; властивості прямокутника, ромба, квадрата; застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту. |
|
Консультація з розділу: «ЧОТИРИКУТНИКИ» |
|
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу з розділу: «ЧОТИРИКУТНИКИ». Контрольна робота |
|
Тема 2. ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ (10 год) Узагальнена теорема Фалеса. Подібні трикутники. Ознаки подібності трикутників. Властивість медіани та бісектриси трикутника. Учень/учениця: наводить приклади подібних трикутників; пояснює зв’язок між рівністю і подібністю геометричних фігур; формулює: · теорему: про медіани трикутника; про властивість бісектриси трикутника; · означення подібних трикутників; · ознаки подібності трикутників; · узагальнену теорему Фалеса; зображує та знаходить на малюнках подібні трикутники;
обґрунтовує подібність трикутників; застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема при знаходженні відстаней на місцевості. |
|
Консультація з розділу: «ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ» |
|
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу з розділу: «ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ». Контрольна робота |
|
Тема 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ (14 год) Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. Теорема Піфагора. Перпендикуляр і похила, їх властивості.Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника.Значення синуса, косинуса, тангенса деяких кутів. Розв’язування прямокутних трикутників Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті; пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»; формулює: · властивості перпендикуляра і похилої; · означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника; · теорему Піфагора; · співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника; знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута; обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°; доводить теорему Піфагора; розв’язує прямокутні трикутники застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
|
Консультація з розділу: «РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ» |
|
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу з розділу: «РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРЯМОКУТНИХ ТРИКУТНИКІВ». Контрольна робота |
|
Тема 4. МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ Многокутник та його елементи. Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола. Поняття площі многокутника. Площі прямокутника, паралелограма, ромба, трикутника, трапеції. Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола; формулює: · означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола; · теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції; записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті; зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола; співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури; обчислює площі вказаних у змісті фігур; застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів; розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо. |
|
Консультація з розділу: «МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ» |
|
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу з розділу: «МНОГОКУТНИКИ. ПЛОЩІ МНОГОКУТНИКІВ». Контрольна робота |
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу. Чотирикутники та їх властивості. Площі многокутників. Подібність трикутників та її застосування. Теорема Піфагора . Розв’язування пр’ямокутних трикутників. Вписані та центральні кути. Вписані та описані многокутники |
|
Підсумкова контрольна робота |
|