з алгебри і початків аналвзу та геометрії в 10 – х классах рівень стандарту
2024/2025 навчальний рік. Учитель: Пасько Ганна Михайлівна
І.В.Недостоєва
|
▼ У 10-х класах навчання ведеться за навчальною програмою,
Навчальна програма з математики( алгебра і початки аналізу та геометрія) учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту
Затверджена наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року
Розміщеною на сайті Міністерства освіти і науки України https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv
▼ Викладання предметів ведеться з використанням підручників:
Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту: підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти / А.Г.Мерзляк, Д.А.Номіровський, Д.А.Полонський, М.С.Якір. – Х.:Гімназія, 2018.-256с.:іл..
Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 31.05.2018 № 551)
Розміщеною на сайті Інституту модернізації змісту освіти, в розділі Підручники, Електронні версії підручників
▼ При викладанні предмету використовуються посібники:
Математика. 10 кл.: рівень стандарту : збірник задач, тестів і контрольних робіт / А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, Ю.М. Рабінович, М.С.Якір.—Х. : Гімназія, 2018. — 192 с. : іл.
Схвалено для використання у ЗНЗ комісією з математики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України ( лист Інституту модернізації змісту освіти від 14.08.2018 № 22.1/ 12-Г-762)
Відповідно до робочого навчального плану школи на 2024-2025 навчальний рік
в 10-х класах алгебра вивчатиметься 4 години на тиждень: алгебра вивчатиметься
2 години на тиждень, геометрія вивчатиметься 2 години на тиждень
Розподіл годин на вивчення окремих тем з алгебри, геометрії, кількість тематичних оцінювань :
Алгебра
назва теми |
кількість годин |
кількість тематичних контрольних робіт |
||
програма |
фактично |
програма |
фактично |
|
Функції, їхні властивості та графіки |
15 |
19 |
1 |
1 |
Тригонометричні функції |
18 |
23 |
1 |
1 |
Похідна та її застосування |
14 |
19 |
1 |
1 |
Резерв |
7 |
9 |
1 |
1 |
РАЗОМ |
54 |
70 |
4 |
4 |
Геометрія
назва теми |
кількість годин |
кількість тематичних контрольних робіт |
||
програма |
фактично |
програма |
фактично |
|
Паралельність прямих і площин у просторі |
17 |
20 |
1 |
1 |
Перпендикулярність прямих і площин у просторі |
17 |
24 |
1 |
1 |
Координати і вектори |
10 |
18 |
1 |
1 |
Повторення. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Резерв. |
7 |
8 |
1 |
1 |
РАЗОМ |
51 |
70 |
4 |
5 |
ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з алгебри і початків аналізу (рівень стандарту), 10 клас
№ |
Дата |
Теми уроку |
§ підручника |
Коригування дати |
|
І семестр |
|||||
Тема 1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ 19 ( 15 год)
|
|||||
Учень/учениця: користується різними способами задання функцій; знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення; встановлює за графіком функції її основні властивості; встановлює властивості функцій; обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені; розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій; моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій. |
|||||
1 |
|
Найбільше та найменше значення функції Парні та непарні функції. |
§1 п 1 |
|
|
2 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
3 |
|
Степенева функція з натуральним показником |
§1 п 2 |
|
|
4 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
5 |
|
Степенева функція із цілим показником |
§1 п 3 |
|
|
6 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
7 |
|
Означення кореня п-го степеня. |
§1 п 4 |
|
|
8 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
9 |
|
Властивості кореня п-го степеня. |
§1 п 5 |
|
|
10 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
11 |
|
Означення та властивості степеня з раціональним показником |
§1 п 6 |
|
|
12 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
13 |
|
Ірраціональні рівняння |
§1 п 7 |
|
|
14 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
15 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
16 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
|
|
|
17 |
|
Розв’язування вправ |
§1 п 1-7 |
|
|
18 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
§1 п 1-7 |
|
|
19 |
|
Контрольна робота №1 |
§1 п 1-7 |
|
|
10.11 Тема 2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ 23 (18 год) |
|||||
Учень/учениця: вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки; встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі; розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій; ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків; перетворює нескладні тригонометричні вирази; застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів; розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння. |
|||||
20 |
|
Аналіз контрольної роботи. №1. Радіанна міра кутів. |
§2 п 8 |
|
|
21 |
|
Тригонометричні функції числового аргументу |
§2 п 9 |
|
|
22 |
|
Знаки значень тригонометричних функцій. Парність і непарність тригонометричних функцій |
§2 п 10 |
|
|
23 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
24 |
|
Властивості та графіки тригонометричних функцій |
§2 п 11 |
|
|
25 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
26 |
|
Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу |
§2 п 12 |
|
|
27 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
28 |
|
Формули додавання . |
§2 п 13 |
|
|
29 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
30 |
|
Формули зведення |
§2 п 14 |
|
|
31 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
32 |
|
Рівняння cos x = b |
§2 п 15 |
|
|
ІІ семестр |
|||||
33 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
34 |
|
Рівняння sin x = b tg x = b |
§2 п 16 |
|
|
35 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
36 |
|
Тригонометричні рівняння, які зводяться до алгебраїчних |
§2 п 17 |
|
|
37 |
|
Розв’язування вправ. |
|
|
|
38 |
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота |
§2 п13- 17 |
|
|
39 |
|
Розв’язування вправ |
§2 п13- 17 |
|
|
40 |
|
Розв’язування вправ |
§2 п13- 17 |
|
|
41 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
§2 п13- 17 |
|
|
42 |
|
Контрольна робота № 2 |
§2 п13- 17 |
|
|
Тема 3. ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ 19 (14 год) |
|||||
Учень/учениця: розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху; знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці; диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання; застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків; знаходить найбільше і найменше значення функції; розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин. |
|||||
43 |
|
Аналіз контрольної роботи №2 Задачі про миттєву швидкість і дотичну до графіка функції |
§3 п 18 |
|
|
44 |
|
Поняття похідної. |
§3 п 19 |
|
|
45 |
|
Правила обчислення похідних |
§3 п 20 |
|
|
46 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
47 |
|
Рівняння дотичної |
§3 п 21 |
|
|
48 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
49 |
|
Ознака зростання і спадання функції |
§3 п 22 |
|
|
50 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
51 |
|
Точки екстремуму функції |
§3 п 23 |
|
|
52 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
53 |
|
Найбільше і найменше значення функції |
§3 п 24 |
|
|
54 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
55 |
|
Побудова графіків функцій |
§3 п 25 |
|
|
56 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
57 |
|
Розв’язування вправ |
|
|
|
58 |
|
Розв’язування вправ.Самостійна робота |
§3 п18- 25 |
|
|
59 |
|
Розв’язування вправ |
§3 п18- 25 |
|
|
60 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
§3 п18- 25 |
|
|
61 |
|
Контрольна робота № 3 |
§3 п18- 25 |
|
|
ПОВТОРЕННЯ,УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ 8 (7 год)
|
|||||
62 |
|
Аналіз контрольної роботи №3 Функції, їхні властивості та графіки |
§1 |
|
|
63 |
|
Тригонометричні функції. |
§2 |
|
|
64 |
|
Похідна та її застосування. |
§3 |
|
|
65 |
|
Розв’язування задач і вправ |
§1-3 |
|
|
66 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
67 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
§1-3 |
|
|
68 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
§1-3 |
|
|
69 |
|
Аналіз підсумкової контрольної роботи за рік |
§1-3 |
|
|
70 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
з геометрії (рівень стандарту), 10 клас
№ |
Дата |
Тема уроку
|
§
|
Коригування дати |
|||
І семестр |
|||||||
Тема 1. ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ 19 (17 год)
|
|||||||
Учень/учениця: називає основні поняття стереометрії; розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми; формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них; застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач; класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок; встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин; з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними; зображає фігури у просторі; застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу. |
|||||||
1 |
|
Основні поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії. |
§4 п27 |
|
|
||
2 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
||
3 |
|
Просторові фігури. Початкові відомості про многогранники |
§4 п28 |
|
|
||
4 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
||
5 |
|
Взаємне розміщення двох прямих у просторі |
§4 п29 |
|
|
||
6 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
||
7 |
|
Паралельність прямої та площини |
§4 п30 |
|
|
||
8 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
||
9 |
|
Паралельність площин |
§4 п31 |
|
|
||
10 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
||
11 |
|
Паралельне проектування |
§4 п32 |
|
|
||
12 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
||
13 |
|
Розв’язування задач і вправ |
|
|
|
||
14 |
|
Розв’язування задач і вправ |
§4 п27-32 |
|
|
||
15 |
|
Розв’язування задач і вправ Самостійна робота |
§4 п27-32 |
|
|
||
16 |
|
Розв’язування задач і вправ. |
§4 п27-32 |
|
|
||
17 |
|
Розв’язування задач і вправ |
§4 п27-32 |
|
|
||
18 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
§4 п27-32 |
|
|
||
19 |
|
Контрольна робота № 1 |
§4 п27-32 |
|
|
||
Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ 24 (17 год)
|
|||||||
Учень/учениця: встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин; формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри; застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу; розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту. |
|||||||
20 |
|
Аналіз контрольної роботи №1.Кут між прямими в просторі. |
§5 п33 |
|
|
||
21 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
22 |
|
Перпендикулярність прямої та площини. |
§5 п34 |
|
|
||
23 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
24 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
25 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
26 |
|
Перпендикуляр і похила. |
§5 п35 |
|
|
||
27 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
28 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
29 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
30 |
|
.Кут між прямою та площиною |
§5 п36 |
|
|
||
31 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
ІІ семестр |
|||||||
32 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
33 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
34 |
|
Двогранний кут. Кут між площинами |
§5 п37 |
|
|
||
35 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
36 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
37 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
38 |
|
Розв’язування задач та вправ Самостійна робота |
§5 п36-37 |
|
|
||
39 |
|
Розв’язування задач та вправ |
§5 п36-37 |
|
|
||
40 |
|
Розв’язування задач та вправ. |
§5 п36-37 |
|
|
||
41 |
|
Розв’язування задач та вправ |
§5 п36-37 |
|
|
||
42 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
§5 п36-37 |
|
|
||
43 |
|
Контрольна робота № 2 |
§5 п36-37 |
|
|
||
Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ В ПРОСТОРІ 18 (10год)
|
|||||||
Учень/учениця: користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі; усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці; виконує операції над векторами; застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин; знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин; використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів; |
|||||||
44 |
|
Аналіз контрольної роботи №3.Декартові координати точки в просторі |
§6 п38 |
|
|
||
45 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
46 |
|
Вектори у просторі. |
§6 п39 |
|
|
||
47 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
48 |
|
Додавання і віднімання векторів |
§6 п40 |
|
|
||
49 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
50 |
|
Множення вектора на число |
§6 п41 |
|
|
||
51 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
52 |
|
Скалярний добуток векторів |
§6 п42 |
|
|
||
53 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
54 |
|
Розв’язування задач та вправ |
|
|
|
||
55 |
|
Розв’язування задач та вправ |
§6 п38-42 |
|
|
||
56 |
|
Розв’язування задач та вправ |
§6 п38-42 |
|
|
||
57 |
|
Розв’язування задач та вправ. Самостійна робота |
§6 п38-42 |
|
|
||
58 |
|
Розв’язування задач та вправ |
§6 п38-42 |
|
|
||
59 |
|
Розв’язування задач та вправ |
§6 п38-42 |
|
|
||
60 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
§6 п38-42 |
|
|
||
61 |
|
Контрольна робота № 3 |
§6 п38-42 |
|
|
||
ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ 8 (7 год)
|
|||||||
62 |
|
Аналіз контрольної роботи №3 Паралельність у просторі |
§4 п27-32 |
|
|
||
63 |
|
Перпендикулярність у просторі |
§5 п33-37 |
|
|
||
64 |
|
Координати і вектори в просторі. |
§6 п38-42 |
|
|
||
65 |
|
Розв’язування задач та вправ |
§§ 4-6 |
|
|
||
66 |
|
Розв’язування задач та вправ |
§§ 4-6 |
|
|
||
67 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
§§ 4-6 |
|
|
||
68 |
|
Підсумкова контрольна робота за рік |
§§ 4-6 |
|
|
||
69 |
|
Аналіз підсумкової контрольної роботи за рік. |
§§ 4-6 |
|
|
||
70 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
||
1