КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН 10 клас математика рівень стандарту Мерзляк АГ

Про матеріал
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН 10 клас математика рівень стандарту Мерзляк АГ Підготувала учитель математики Пасько Ганна Михайлівна
Перегляд файлу

 

              ПОГОДЖЕНО

заступник директора з навчально-виховної роботи                             Т.В.Болотіна                                 

 

                        

 

 

                       04.01.2021

 

 

 

                               

04.01.2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                   

 

 

 

                                                                  

 

 

 

 

 

 

 

 

з алгебри і початків аналвзу та геометрії в 10 – х классах

рівень стандарту

 

 2024/2025 навчальний рік.                                                           

                                                 Учитель: Пасько Ганна Михайлівна

                  

 

 

 

 

 

                                                                   І.В.Недостоєва

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   У 10-х класах навчання ведеться за навчальною програмою,

 

Навчальна програма з математики( алгебра і початки аналізу та геометрія)  учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту

 

Затверджена  наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року

 

Розміщеною на сайті Міністерства освіти і науки України https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv

 

   Викладання предметів ведеться з використанням підручників:

 

Математика: алгебра і початки аналізу та геометрія, рівень стандарту: підруч. для 10 кл. закладів загальної середньої освіти / А.Г.Мерзляк, Д.А.Номіровський, Д.А.Полонський, М.С.Якір. – Х.:Гімназія, 2018.-256с.:іл..

 

Рекомендовано Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 31.05.2018 № 551)

 

Розміщеною на сайті Інституту модернізації змісту освіти, в розділі Підручники, Електронні версії підручників

https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/10-klas/14-matematika-10-klas/matematika-algebra--pochatki-analzu-ta-geometrya-rven-standartu-pdruchnik-dlya-10-klasu-zakladv-zagalno-seredno-osvti-merzlyak-a-g-nomrovskiy-d-a-polonskiy-v-b-yakr-m-s-/

 

   При викладанні предмету використовуються посібники:

 

Математика. 10 кл.: рівень стандарту : збірник задач, тестів і контрольних робіт  / А. Г. Мерзляк, В. Б. Полонський, Ю.М. Рабінович, М.С.Якір.—Х. : Гімназія, 2018. — 192 с. : іл.

 

Схвалено для використання у ЗНЗ комісією з математики Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України ( лист Інституту модернізації змісту освіти від 14.08.2018 № 22.1/ 12-Г-762)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідно до робочого навчального  плану школи на 2024-2025 навчальний рік 

в 10-х класах алгебра вивчатиметься 4 години на тиждень: алгебра вивчатиметься

2 години на тиждень, геометрія вивчатиметься 2 години на тиждень

 

Розподіл годин на вивчення окремих тем з алгебри, геометрії, кількість тематичних оцінювань :

 

Алгебра

 

назва теми

кількість

годин

кількість тематичних контрольних  робіт

програма

фактично

програма

фактично

Функції, їхні властивості та графіки

15

19

1

1

Тригонометричні функції

18

23

1

1

Похідна та її застосування

14

19

1

1

Резерв

7

9

1

1

                                                                     РАЗОМ

54

70

4

4

 

 

Геометрія

 

 

назва теми

кількість

годин

кількість тематичних контрольних  робіт

програма

фактично

програма

фактично

Паралельність прямих і площин у просторі

17

20

1

1

Перпендикулярність прямих і площин у просторі

17

24

1

1

Координати і вектори

10

18

1

1

Повторення. Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. Резерв.

7

8

1

1

                                                          РАЗОМ

51

70

4

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ

з алгебри і початків аналізу (рівень стандарту), 10    клас 

 

Дата

Теми уроку

§

підручника

Коригування дати

І семестр

 

Тема 1. ФУНКЦІЇ, ЇХНІ  ВЛАСТИВОСТІ ТА ГРАФІКИ 19 ( 15 год)

 

 

Учень/учениця:

користується різними способами задання функцій;

знаходить область визначення функціональних залежностей; значення функцій при заданих значеннях аргументу і значення аргументу, за яких функція набуває даного значення;

встановлює за графіком функції її основні властивості;

встановлює властивості функцій;

обчислює та порівнює значення виразів, які містять степені з раціональними показниками, корені;

розпізнає та схематично зображує графіки степеневих функцій;

моделює реальні процеси за допомогою степеневих функцій.

1

 

Найбільше та найменше значення функції

Парні та непарні функції.

§1 п 1

 

 

2

 

Розв’язування вправ.

 

 

 

3

 

Степенева функція з натуральним показником

§1 п 2

 

 

4

 

Розв’язування вправ.

 

 

 

5

 

Степенева функція із цілим показником

§1 п 3

 

 

6

 

Розв’язування вправ.

 

 

 

7

 

Означення кореня п-го степеня.

§1 п 4

 

 

8

 

Розв’язування вправ.

 

 

 

9

 

Властивості кореня п-го степеня.

§1 п 5

 

 

10

 

Розв’язування вправ.

 

 

 

11

 

Означення та властивості степеня з раціональним показником

§1 п 6

 

 

12

 

Розв’язування вправ.

 

 

 

13

 

Ірраціональні рівняння

§1 п 7

 

 

14

 

Розв’язування вправ.

 

 

 

15

 

Розв’язування вправ.

 

 

 

16

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

 

 

 

17

 

Розв’язування вправ

§1 п 1-7

 

 

18

 

Узагальнення і систематизація знань

§1 п 1-7

 

 

19

 

Контрольна робота №1

§1 п 1-7

 

 

10.11

Тема 2. ТРИГОНОМЕТРИЧНІ ФУНКЦІЇ 23 (18 год)

Учень/учениця:

вміє переходити від радіанної міри кута до градусної й навпаки;

встановлює відповідність між дійсними числами і точками на одиничному колі;

розпізнає і схематично будує графіки тригонометричних функцій;

ілюструє властивості тригонометричних функцій за допомогою графіків;

перетворює нескладні тригонометричні вирази;

застосовує тригонометричні функції до опису реальних процесів;

розв’язує найпростіші тригонометричні рівняння.

20

 

Аналіз контрольної роботи. №1.

Радіанна міра кутів.

 

§2 п 8

 

 

21

 

Тригонометричні функції числового аргументу

§2 п 9

 

 

22

 

Знаки значень тригонометричних функцій.

Парність і непарність тригонометричних функцій

§2 п 10

 

 

23

 

Розв’язування вправ

 

 

 

24

 

Властивості та графіки тригонометричних функцій

§2 п 11

 

 

25

 

Розв’язування вправ

 

 

 

26

 

Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного й того самого аргументу

§2 п 12

 

 

27

 

Розв’язування вправ

 

 

 

28

 

Формули додавання .

§2 п 13

 

 

29

 

Розв’язування вправ

 

 

 

30

 

Формули зведення

§2 п 14

 

 

31

 

Розв’язування вправ

 

 

 

32

 

Рівняння cos x = b

§2 п 15

 

 

ІІ семестр

33

 

Розв’язування вправ

 

 

 

34

 

Рівняння sin x = b  tg x = b

§2 п 16

 

 

35

 

Розв’язування вправ

 

 

 

36

 

Тригонометричні рівняння, які зводяться до алгебраїчних

§2 п 17

 

 

37

 

Розв’язування вправ.

 

 

 

38

 

Розв’язування вправ. Самостійна робота

§2 п13- 17

 

 

39

 

Розв’язування вправ

§2 п13- 17

 

 

40

 

Розв’язування вправ

§2 п13- 17

 

 

41

 

Узагальнення і систематизація знань

§2 п13- 17

 

 

42

 

Контрольна робота № 2

§2 п13- 17

 

 

 

Тема 3. ПОХІДНА ТА ЇЇ ЗАСТОСУВАННЯ  19 (14 год)

Учень/учениця:

розуміє значення поняття похідної для опису реальних процесів, зокрема механічного руху;

знаходить швидкість зміни величини в точці; кутовий коефіцієнт і кут нахилу дотичної до графіка функції в даній точці;

диференціює функції, використовуючи таблицю похідних і правила диференціювання;

застосовує похідну для знаходження проміжків монотонності і екстремумів функції, побудови графіків;

знаходить найбільше і найменше значення функції;

розв’язує нескладні прикладні задачі на знаходження найбільших і найменших значень реальних величин.

43

 

Аналіз контрольної роботи №2

Задачі про миттєву швидкість і дотичну до графіка функції

 

§3 п 18

 

 

44

 

Поняття похідної.

§3 п 19

 

 

45

 

Правила обчислення похідних

§3 п 20

 

 

46

 

Розв’язування вправ

 

 

 

47

 

Рівняння дотичної

§3 п 21

 

 

48

 

Розв’язування вправ

 

 

 

49

 

Ознака зростання і спадання функції

§3 п 22

 

 

50

 

Розв’язування вправ

 

 

 

51

 

Точки екстремуму функції

§3 п 23

 

 

52

 

Розв’язування вправ

 

 

 

53

 

Найбільше і найменше значення функції

§3 п 24

 

 

54

 

Розв’язування вправ

 

 

 

55

 

Побудова графіків функцій

  §3 п 25

 

 

56

 

Розв’язування вправ

 

 

 

57

 

Розв’язування вправ

 

 

 

58

 

Розв’язування вправ.Самостійна робота

§3 п18- 25

 

 

59

 

Розв’язування вправ

§3 п18- 25

 

 

60

 

Узагальнення і систематизація знань

§3 п18- 25

 

 

61

 

Контрольна робота № 3

§3 п18- 25

 

 

 

ПОВТОРЕННЯ,УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

 8 (7 год)

 

62

 

Аналіз контрольної роботи №3

Функції, їхні властивості та графіки

§1

 

 

63

 

Тригонометричні функції.

§2

 

 

64

 

Похідна та її застосування.

§3

 

 

65

 

Розв’язування задач і вправ

§1-3

 

 

66

 

Розв’язування задач і вправ

 

 

 

67

 

Узагальнення і систематизація знань

§1-3

 

 

68

 

Підсумкова контрольна робота за рік

§1-3

 

 

69

 

Аналіз підсумкової контрольної роботи за рік

§1-3

 

 

70

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ

з геометрії (рівень стандарту), 10   клас 

 

 

Дата

Тема уроку

 

§

 

Коригування дати

І семестр

 

Тема 1.  ПАРАЛЕЛЬНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ   19 (17  год)

 

Учень/учениця:

називає основні поняття стереометрії;

розрізняє означувані та не означувані поняття, аксіоми та теореми;

формулює аксіоми стереометрії та наслідки з них;

застосовує аксіоми стереометрії та наслідки з них до розв’язання нескладних задач;

класифікує за певними ознаками взаємне розміщення прямих, прямих і площин, площин у просторі за кількістю їх спільних точок;

встановлює паралельність прямих, прямої та площини, двох площин;

з’ясовує, чи є дві прямі мимобіжними;

зображає фігури у просторі;

застосовує відношення паралельності між прямими і площинами у просторі до опису відношень між об’єктами навколишнього світу.

1

 

Основні поняття стереометрії. Аксіоми стереометрії.

§4 п27

 

 

2

 

Розв’язування задач і вправ

 

 

 

3

 

Просторові фігури. Початкові відомості про многогранники

§4 п28

 

 

4

 

Розв’язування задач і вправ

 

 

 

5

 

Взаємне розміщення двох прямих у просторі

§4 п29

 

 

6

 

Розв’язування задач і вправ

 

 

 

7

 

Паралельність прямої та площини

§4 п30

 

 

8

 

Розв’язування задач і вправ

 

 

 

9

 

Паралельність площин

§4 п31

 

 

10

 

Розв’язування задач і вправ

 

 

 

11

 

Паралельне проектування

§4 п32

 

 

12

 

Розв’язування задач і вправ

 

 

 

13

 

Розв’язування задач і вправ

 

 

 

14

 

Розв’язування задач і вправ

§4 п27-32

 

 

15

 

Розв’язування задач і вправ Самостійна робота

§4 п27-32

 

 

16

 

Розв’язування задач і вправ.

§4 п27-32

 

 

17

 

Розв’язування задач і вправ

§4 п27-32

 

 

18

 

Узагальнення і систематизація знань

§4 п27-32

 

 

19

 

Контрольна робота № 1

§4 п27-32

 

 

Тема 2. ПЕРПЕНДИКУЛЯРНІСТЬ ПРЯМИХ І ПЛОЩИН У ПРОСТОРІ  24 (17 год)

 

Учень/учениця:

встановлює та обґрунтовує перпендикулярність прямих, прямої та площини, двох площин;

формулює означення кута між прямими, прямою та площиною, площинами; теорему про три перпендикуляри;

застосовує відношення між прямими і площинами у просторі, відстані і кути у просторі до опису об’єктів навколишнього світу;

розв’язує задачі на знаходження відстаней та кутів в просторі, зокрема практичного місту.

20

 

Аналіз контрольної роботи №1.

Кут між прямими в просторі.

§5 п33

 

 

21

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

22

 

Перпендикулярність прямої та площини.

§5 п34

 

 

23

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

24

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

25

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

26

 

Перпендикуляр і похила.

§5 п35

 

 

27

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

28

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

29

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

30

 

.Кут між прямою та площиною

§5 п36

 

 

31

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

ІІ семестр

32

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

33

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

34

 

Двогранний кут. Кут між площинами

§5 п37

 

 

35

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

36

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

37

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

38

 

Розв’язування  задач та вправ Самостійна робота

§5 п36-37

 

 

39

 

Розв’язування  задач та вправ

§5 п36-37

 

 

40

 

Розв’язування  задач та вправ.

§5 п36-37

 

 

41

 

Розв’язування  задач та вправ

§5 п36-37

 

 

42

 

Узагальнення і систематизація знань

§5 п36-37

 

 

43

 

Контрольна робота № 2

§5 п36-37

 

 

Тема 3. КООРДИНАТИ І ВЕКТОРИ В  ПРОСТОРІ  18 (10год)

 

Учень/учениця:

користується аналогією між векторами і координатами на площині й у просторі;

усвідомлює важливість векторно-координатного методу в математиці;

виконує операції над векторами;

застосовує вектори для моделювання і обчислення геометричних і фізичних величин;

знаходить відстань між двома точками, координати середини відрізка, координати точок симетричних відносно початку координат та координатних площин;

використовує координати у просторі для вимірювання відстаней, кутів;

44

 

Аналіз контрольної роботи №3.

Декартові координати точки в просторі

 

§6 п38

 

 

45

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

46

 

Вектори у просторі.

§6 п39

 

 

47

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

48

 

Додавання і віднімання векторів

§6 п40

 

 

49

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

50

 

Множення вектора на число

§6 п41

 

 

51

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

52

 

Скалярний добуток векторів

§6 п42

 

 

53

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

54

 

Розв’язування  задач та вправ

 

 

 

55

 

Розв’язування  задач та вправ

§6 п38-42

 

 

56

 

Розв’язування  задач та вправ

§6 п38-42

 

 

57

 

Розв’язування  задач та вправ. Самостійна робота

§6 п38-42

 

 

58

 

Розв’язування  задач та вправ

§6 п38-42

 

 

59

 

Розв’язування  задач та вправ

§6 п38-42

 

 

60

 

Узагальнення і систематизація знань

§6 п38-42

 

 

61

 

Контрольна робота № 3

§6 п38-42

 

 

 

ПОВТОРЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА  СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

8 (7 год)

 

62

 

Аналіз контрольної роботи №3

Паралельність  у просторі

§4 п27-32

 

 

63

 

Перпендикулярність  у просторі

§5 п33-37

 

 

64

 

Координати і вектори в просторі.

§6 п38-42

 

 

65

 

Розв’язування  задач та вправ

§§ 4-6

 

 

66

 

Розв’язування  задач та вправ

§§ 4-6

 

 

67

 

Узагальнення і систематизація знань

§§ 4-6

 

 

68

 

Підсумкова  контрольна робота за рік

§§ 4-6

 

 

69

 

Аналіз підсумкової контрольної роботи за рік.

§§ 4-6

 

 

70

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

1