Календарний план групових занять позашкільного гуртка молодшого ансамблю скрипалів (початковий рівень)

Про матеріал

Календарний план - дуже важливий інструмент у роботі вчителя. Даний план - це готове кліше, у яке треба лише вписати дату заняття молодшого ансамблю скрипалів. Допоможе хоча б приблизно орієнтуватися у розподіленні найважливіших тем для успішного всебічного розвитку юних скрипалів та вдосконалення ансамблевої гри. План розраховано на учбовий рік при заняттях 1 раз на тиждень.

Перегляд файлу

Календарний план групових занять позашкільного

гуртка молодшого ансамблю скрипалів

(початковий рівень)

Уклала: Середа Світлана Василівна, керівник гуртка ансамблю скрипалів «Прима» Палацу дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради 2017 рік

Дата

Тема

заняття

               Мета заняття

 Облад-

  нання

 Літера-

 тура

1.

 

Організаційне заняття

Організаційні питання. Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

1.

 

 

Повторення репертуару, підбір нової програми

Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік. Підбір нової програми.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

2.

 

 

Повторення репертуару, підбір нової програми

 Читання нот з листа. Розбір програми. Робота по партіях. Гра «Громко-тихо».

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

3.

 

Розбір програми

Читання нот з листа. Розбір програми. Робота по партіях. Гра «Вгадай інструмент».

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, партії

4.

 

Розбір програми

Читання нот з листа. Розбір програми. Робота по партіях. Гра «Вгадай інструмент».

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, партії

5.

 

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці. Гра «Фантики».

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

6.

 

Тональність

Формування відчуття тональності при грі на скрипці. Розвиток «тонального» слуху на прикладах ансамблевих партій, які виконує ансамбль. Гра «Громко-тихо».

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, партії

7.

 

Тональність

Формування відчуття тональності при грі на скрипці. Розвиток «тонального» слуху на прикладах ансамблевих партій, які виконує ансамбль. Гра «Громко-тихо».

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, партії

8.

 

Динамічні відтінки. Фразування.

Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Гра в унісон.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, партії. О. Якубовська «Догори по сходинках»

9.

 

Динамічні відтінки. Фразування

Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Гра п’єс в унісон.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, партії. О. Якубовська «Догори по сходинках»

10.

 

Інтонування в ансамблі

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування в ансамблі. Гра «Фантики».

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

11.

 

Інтонування в ансамблі

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування в ансамблі. Гра «Музично-не музично».

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

12.

 

Тональність

Формування відчуття тональності при грі на скрипці. Розвиток «тонального» слуху на прикладах ансамблевих партій, які виконує ансамбль. Гра «Громко-тихо».

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, партії

13.

 

Штрихи

Штрихи як засіб відтворення характеру та настрою твору. Засвоєння вірних штрихів у ансамблевих творах. Слухання музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

14.

 

Ведіння смичка

Основні проблеми неякісного звуку. Зручна постановка правої руки, вірна постановка смичка на струнах як запорука якісного звучання. Якість звуку в ансамблевому виконанні. 

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

15.

 

Штрихи

Штрихи як засіб відтворення характеру та настрою твору. Засвоєння вірних штрихів у ансамблевих творах. Гра «Музично-немузично».

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

16.

 

Ансамбль як єдиний організм

Намагання відчути ансамбль як єдиний організм за допомогою звернення уваги не тільки на своє виконання, але й на тих, хто тебе оточує. Гра «Громко-тихо».

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, партії

17.

 

Ансамбль як єдиний організм

Намагання відчути ансамбль як єдиний організм за допомогою звернення уваги не тільки на своє виконання, але й на тих, хто тебе оточує. Гра «Фантики».

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, партії

18.

 

Робота над вивченням ансамблевих партій

Вивчення ансамблевих партій за планом. Гра «Музично-немузично».

Скрипка, смичок, фортепіано,

Ансамблеві, партії

19.

 

Ведіння смичка

Основні проблеми неякісного звуку. Вірна постановка смичка на струнах як запорука якісного звучання. Робота над звуком. Гра «Вгадай інструмент».

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

20.

 

Інтонування в ансамблі

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування в ансамблі. Гра «Фантики».

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

21.

 

Ведіння смичка

Основні проблеми неякісного звуку. Вірна постановка смичка на струнах як запорука якісного звучання. Робота над звуком. Гра «Громко-тихо».

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

22.

 

Інтонування в ансамблі

Виховання «самокритичного музичного слуху», прищеплення знавичок особистої відповідальності за якісне виконання музичної партії. Відпрацьовування на практиці. Гра «Фантики».

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

23.

 

Динамічні відтінки. Фразування

Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Гра п’єс в унісон.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії. О. Якубовська «Догори по сходинках»

24.

 

 

 

 

Інтонування в ансамблі

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування в ансамблі. Гра «Фантики».

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

25.

 

Сценічна майстерність

Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, партії

26.

 

Інтонування в ансамблі

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування в ансамблі. Гра «Громко-тихо».

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

27.

 

Інтонування в ансамблі

Виховання «самокритичного музичного слуху», прищеплення знавичок особистої відповідальності за якісне виконання музичної партії. Відпрацьовування на практиці. Робота над якісним з’єднанням голосів в ансамблі.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, партії

28.

 

 

Інтонування в ансамблі

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування в ансамблі. Гра «Фантики».

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

29.

 

Динамічні відтінки. Фразування.

Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Гра п’єс в унісон.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії. О. Якубовська «Догори по сходинках»

30.

 

Художні образи в музиці

Розгляд заданих музичних творів як музичні образи. Розвиток творчої уяви. Музика як емоція. Робота над якісним з’єднанням голосів в ансамблі.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, партії

31.

 

Сценічна майстерність

Підготовка до виходу на сцену: настрій, одяг, поведінка на сцені. Репетиція уявного сценічного виступу. Робота над якісним з’єднанням голосів в ансамблі.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

32.

 

Сценічна майстерність

Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу. Робота над якісним з’єднанням голосів в ансамблі.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, партії

33.

 

Динамічні відтінки. Фразування.

Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Гра п’єс в унісон. Робота над якісним з’єднанням голосів в ансамблі.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії. О. Якубовська «Догори по сходинках»

34.

 

Інтонування в ансамблі

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування в ансамблі.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, партії

35.

 

Повторення матеріалу за рік

Повторення теоретичного та практичного матеріалу та всього репертуару. Підсумок за рік.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, партії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
30 грудня 2017
Переглядів
88
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку