Методична розробка включає теми занять циклу «Весна», що містить 9 занять, три з яких подані в розробці. Під час занять діти освоюють тему, вивчають пісні, вірші, логоритміки, пальцеві ігри українською та англійською мовами; виконують вироби та малюнки на заняттях з образотворчого мистецтва. Цикл завершується масовим виховним заходом «Веснянки співаємо, весну зустрічаємо», під час якого, діти показують, свої вміння та навички, які вони отримали під час занять
Конспект заняття.
Тема: « Весна. Пробудження природи.»
Мета:
Навчальна:
Виховна:
- Виховувати у дітей бажання милуватися красою природи.
- Викликати естетичне переживання від весняного пробудження природи, настання тепла.
- Виховувати інтерес до вивчення іноземної мови.
Розвиваюча:
- Розвивати мовленнєву активність дітей, розширювати словник.
- Викликати інтерес до пізнання природи.
- Сприяти розвиткові пізнавального інтересу, пам’яті, уваги.
Тип заняття: Засвоєння нових знань.
Види діяльності: ігрова, продуктивна, пізнавальна, комунікативна.
Матеріал та обладнання: малюнки та маленькі дзеркальця для фонетичної зарядки, картинки з зображенням весни, травички, квітів, птахів; штучні квіти, іграшкові пташки, макет зеленого деревця, макет травички., іграшка- дракон.
Література:
Інтернет джерела:
- http://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-vesnu/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.b
--http://www.babyeng.ru/catalog/songs_HeadAndShoulders.phpiz.ua
- http://www.english-cartoons.com.
Хід заняття
Вчитель: Hello boys and girls!
Діти: Good morning, good morning, good morning to you
Good morning, good morning, I am glad to see you!
Вчитель:Nice to meet you too! Sit down, please! Let’s begin our lesson!
Вчитель: Діти, давайте згадаємо, що в нашому ротику живе язичок. Вранці язичок просинається, дивиться у віконце. На вулиці сяє яскраво сонечко. Язичок здивований, бо ще вчора було холодно й дощик накрапав. Він широко відкриває ротик і каже [a:] star, car, park.
Сонечко всміхнулося язичку [i:] please, green, tree, і язичок відповів сонечку своєю посмішкою [i:]. Язичок швидко став прибирати в своєму будиночку. Почав вибивати пил з килимку [t-t-t] tram, tea, toy, потім здував пил з меблів [w-w-w] weather, windy, white. Коли все стало чисто, він вибіг на подвір’я і побачив щеня, що заричало на нього [r-r-r] red, rabbit, tree, а язичок всміхнувся йому [i:-i:-i:]. Щеня потоваришувало з язичком і вони гарно провели час.
Вчитель: - What season it is now?
Діти: -It’s spring.
Вчитель: -What is the weather like today?
Діти: - It’s sunny.(It’s windy. It’s cloudy. It’s rainy.)
Вчитель: - Do you like it?
Діти: - Yes, I do. (No, I don’t).
Сьогодні ми поговоримо з вами про надзвичайну пору року. А яку саме, ви дізнаєтесь відгадав мою загадку:
Де вона проходить –
Там травиця сходить,
Квіти розцвітають,
Солов’ї співають.
Що це за пора року?
Діти: Весна.
Вчитель: Діти, а як довідатися, що прийшла весна?
Діти: за ознаками.
Вчитель: Давайте пограємо в гру «Назвіть ознаки весни». Назвіть мені, будь ласка, найперші ознаки весни.
Діти по черзі називають, а вчитель показує картинки з весняними пейзажами.
Діти:
- Сонце світить яскраво та теплішає.
- Пташки повертаються з теплих країн.
- Квіти з’являються, травичка.
- На деревах з’являються перші листочки.
- День стає довше, а ніч коротшає.
Вчитель: Все ви вірно кажете. Ой, дивіться, а ось і наш друже завітав на заняття.
Іграшка-дракон: Hi, kids! Glad to see you! How are you?
Діти: Hi, Dragon! We are fine, thank you.
Вчитель: Діти, дивіться, а Дракончик приніс нам щось.
Вчитель: Та це ж і є ознаки весни. Тут і квіточки є, і маленька пташечка, зелені деревця, і , навіть, травичка… Щось мені Дракончик хоче сказати, я бачу. (Дракончик ніби щось нашептує на вухо вчителеві.) А, він каже, що все це приніс, бо дуже хоче навчити вас називати всі ці слова англійською, і потім поспілкуватися з вами. Тож слухайте уважно та повторюйте за ним.
Дракончик ( бере в лапки макет деревця та каже): a tree
Діти: a tree
Дракончик (бере в лапки макет травички та каже): grass
Діти: grass
Дракончик (бере в лапки іграшкову пташку та каже): a bird
Діти: a bird
Дракончик (бере в лапки штучну квіточку та каже): a flower
Діти: a flower.
Вчитель: А зараз пограємо у гру. У кого в руках предмет, той називає його англійською. (Діти по черзі передають один одному вищеназвані предмети, і називають їх з допомогою вчителя: a tree, a bird, a flower, grass.)
Вчитель: А зараз, діти, послухайте, який віршик про весну я для вас підготувала.
Вірш «Spring»
Spring is here, spring is here.
Winter is gone and flowers appear.
Вчитель: Stand up, children and repeat after me!
(Діти повторюють вірш за вчителем кілька разів)
(Вчитель проводить рухливу гімнастику, яку діти вивчили раніше).
Head and shoulders knees and toes,
Knees and toes.
Head and shoulders knees and toes,
Knees and toes.
Eyes and ears
And mouth and nose.
Head and shoulders knees and toes,
Knees and toes.
Вчитель: Дракончик дуже хоче розказати вам, чому йому подобається весна. Слухайте, та повторюйте.
Дракончик (каже повільно, а діти повторюють за ним):
Вчитель: Діти, а зараз ваша черга розказати, чому вам подобається весна. Підходьте по черзі до Дракончика, він вас питатиме, а ви показуйте та розказуйте.
(Діти по черзі підходять до столу вчителя, вибирають макет відповідного предмету та за допомогою вчителя відповідають на питання Дракона) .
Дракон: - Why do you like spring?
Діти:
Вчитель: Сьогодні ми, діти, навчилися розказувати англійською, чому нам подобається весна та її головні ознаки, розпочали вивчати вірш про весну та гарно провели час з нашим другом Дракончиком. А зараз час прощатися з ним і він вам усім каже: До побачення!
Дракончик: Good bye, my friends!
Діти: Good bye, Dragon!
Вчитель: Stand up, children! Good bye, children!
Діти: Good bye, teacher!
Вчитель: See you soon!