До розіграшу
залишилось:
16 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

Календарний план групових занять позашкільного гуртка старшого ансамблю скрипалів (основний та вищий рівень)

Про матеріал

Календарний план - дуже важливий інструмент у роботі вчителя. Даний план - це готове кліше, у яке треба лише вписати дату заняття старшого ансамблю скрипалів. Допоможе хоча б приблизно орієнтуватися у розподіленні найважливіших тем для успішного всебічного розвитку юних скрипалів та вдосконалення ансамблевої гри. План розраховано на учбовий рік при заняттях 1 раз на тиждень.

Перегляд файлу

Календарний план групових занять

позашкільного гуртка старшого ансамблю скрипалів

(основний та вищий рівень)

Уклала: Середа Світлана Василівна, керівник гуртка ансамблю скрипалів «Прима» Палацу дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради 2017 рік

Дата

Тема

заняття

               Мета заняття

 Облад-

  нання

 Літера-

 тура

1.

 

Організаційне заняття

Організаційні питання. Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

1.

 

Повторення репертуару, підбір нової програми

Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік. Підбір нової програми. Прослуховування музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

2.

 

Динамічні відтінки. Фразування.

Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Робота по партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

3.

 

Вібрація

Амплітуда музичного звуку. Види вібрації. Вправи на вібрацію. Ансамблеві партії  – робота по партіях.. Слухання музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

4.

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. Робота по партіях та з’єднання партій.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

5.

 

Інтонування переходів у позицію

Інтонація при переході у позицію. Прищеплення знавичок самокритичного музичного слуху та відповідальності за своє особисте виконання як п’єс індивідуального репертуару, так і ансамблевих та оркестрових партій. Робота по партіях та з’єднання партій.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

6.

 

Тональність

Формування відчуття тональності при грі на скрипці. Розвиток «тонального» слуху на прикладах творів, які виконуємо в ансамблі.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

7.

 

Модуляція

Модуляція як засіб музичної виразності. Модуляція, її слухове визначення та передчуття. Робота по партіях та в ансамблевому виконанні.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

8.

 

Інтонування переходів у позицію

Інтонація при переході у позицію. Прищеплення знавичок самокритичного музичного слуху та відповідальності за своє особисте виконання як п’єс індивідуального репертуару, так і ансамблевих та оркестрових партій.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

9.

 

Штрихи

Штрихи як засіб відтворення характеру та настрою твору. Засвоєння вірних штрихів у ансамблевих творах. Слухання музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

10.

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у ансамблевих та оркестрових партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

11.

 

Хроматизм

Тон та півтона. Хроматичні переходи. Інтонація хроматичних переходів у ансамблевих та оркестрових партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

12.

 

Тональність

Формування відчуття тональності при грі на скрипці. Розвиток «тонального» слуху на прикладах творів, які виконуємо в ансамблі.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

13.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у ансамблевих та оркестрових партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

14.

 

Ведіння смичка

Основні проблеми неякісного звуку. Зручна постановка правої руки, вірна постановка смичка на струнах як запорука якісного звучання. Робота по партіях та в ансамблевому виконанні.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

15.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у ансамблевих та оркестрових партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

16.

 

Художня виразність виконання музичного твору

Динамічні відтінки. Фразування: як відділити одну фразу від іншої. Емоційність музики, спроби її відчути та відтворити. Робота по партіях та в ансамблевому виконанні.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

17.

 

Художні образи в музиці

Розгляд заданих музичних творів як музичні образи. Розвиток творчої уяви. Музика як емоція. Відпрацьовування виразності ансамблевого виконання.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

18.

 

Інтонування переходів у позицію

Інтонація при переході у позицію. Прищеплення знавичок самокритичного музичного слуху та відповідальності за своє особисте виконання як п’єс індивідуального репертуару, так і ансамблевих та оркестрових партій.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

19.

 

Художня виразність виконання музичного твору

Динамічні відтінки. Фразування: як відділити одну фразу від іншої. Емоційність музики, спроби її відчути та відтворити. Робота по партіях та в ансамблевому виконанні.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

20.

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у ансамблевих та оркестрових партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

21.

 

Художні образи в музиці

Розгляд заданих музичних творів як музичні образи. Розвиток творчої уяви. Музика як емоція. Відпрацьовування виразності ансамблевого виконання.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

22.

 

Хроматизм

Тон та півтона. Хроматичні переходи. Інтонація хроматичних переходів. Робота по партіях та в ансамблевому виконанні.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

23.

 

Динамічні відтінки. Фразування.

Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Відпрацьовування у ансамблевому виконанні.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

24.

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

25.

 

Сценічна майстерність

Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

26.

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

27.

 

Вібрація

Амплітуда музичного звуку. Види вібрації. Вправи на вібрацію. Ансамблеві партії – робота невеличкими групами та цілим ансамблем. Слухання музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

28.

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у ансамблевих та оркестрових партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

29.

 

Динамічні відтінки. Фразування.

Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Відпрацьовування у ансамблевому виконанні.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

30.

 

Художні образи в музиці

Розгляд заданих музичних творів як музичні образи. Розвиток творчої уяви. Музика як емоція. Відпрацьовування виразності ансамблевого виконання.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

31.

 

Художні образи в музиці

Розгляд заданих музичних творів як музичні образи. Розвиток творчої уяви. Музика як емоція. Відпрацьовування виразності ансамблевого виконання..

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

32.

 

Сценічна майстерність

Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

33.

 

Інтонування переходів у позицію

Інтонація при переході у позицію. Прищеплення знавичок самокритичного музичного слуху та відповідальності за своє особисте виконання як п’єс індивідуального репертуару, так і ансамблевих та оркестрових партій.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

34.

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у ансамблевих та оркестрових партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

35.

 

Штрихи

Штрихи як засіб відтворення характеру та настрою твору. Засвоєння вірних штрихів у ансамблевих партіях. Слухання музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

36..

 

Повторення матеріалу за рік

Повторення теоретичного та практичного матеріалу та всього репертуару. Підсумок за рік.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
30 грудня 2017
Переглядів
146
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку