Календарний план індивідуальних занять позашкільного гуртка скрипалів 2-го року навчання

Про матеріал

Календарний план - дуже важливий інструмент у роботі вчителя. Даний план - це готове кліше, у яке треба лише вписати дату і учнів 2 року навчання, які у цей день приходять на індивідуальні заняття.

Перегляд файлу

Календарний план індивідуальних занять

позашкільного гуртка скрипалів 2-го року навчання

Уклала: Середа Світлана Василівна, керівник гуртка ансамблю скрипалів «Прима» Палацу дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради 2017 рік

Дата

Ф.І. учня

Тема заняття

            Мета заняття

Облад-

нання

Літера-

тура

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення основних тем, вивчених у минулому році

Повторення теми: Скрипка, її родичі, її темброві можливості. Повторення репертуару минулого року з ціллю згадати постановку, ігрові рухи. Сольфеджування.

Скрипка, смичок, фортепіано, нотний зошит, музична апаратура

Якубовська. «Догори по сходинках», «Юний скрипаль»,

1 випуск

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

2.

 

 

Повторення основних тем, вивчених у минулому році

Повторення частин інструменту, основ музичної грамоти, вивчених у минулому році. Постановка лівої та правої руки. Повторення деяких п’єс з минулого репертуару.

Скрипка, смичок, фортепіано, нотний зошит, музична апаратура

Якубовська. «Догори по сходинках», «Юний скрипаль»,

1 випуск

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

3.

 

 

Довжина нот, поняття метроритму

Повторення теми: Довжина нот, метроритм, розміри. Застосування цих понять на практиці під час виконання п’єс.

Скрипка, смичок, фортепіано, нотний зошит, музична апаратура

Якубовська. «Догори по сходинках», Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

.4.

 

 

 

 

 

 

Знаки альтерації, тон та півтона

Теоретичне та практичне засвоєння тем: Знаки альтерації, тон та півтона. Слухання музичних прикладів.

Скрипка, смичок, фортепіано, нотний зошит, музична апаратура

Якубовська. «Догори по сходинках», Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

5.

 

 

 

 

 

Подвійні ноти

Подвійні ноти на відкритих струнах як акомпануючи партія для першого голосу. Перші знавички ансамблевого виконання.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Юний скрипаль»,

1 випуск

 

6.

 

 

Розподіл смичка

Розподіл смичка. Розподілюючий штрих, теорія та практика. Сольфеджування.

Скрипка, смичок, фортепіано, нотний зошит.

Якубовська. «Догори по сходинках»

7.

 

 

Інтонування на скрипці

Гра п’єс з нескладною мелодією з намаганням дуже вірно її інтонувати. Виховання «самокритичного музичного слуху». Прослуховування музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, нотний зошит, музична апаратура

«Юний скрипаль»,

1 випуск, Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

8.

 

 

Інтонування на скрипці

Гра п’єс з нескладною мелодією з намаганням дуже вірно її інтонувати. Виховання «самокритичного музичного слуху». Прослуховування музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, нотний зошит, музична апаратура

«Юний скрипаль»,

1 випуск, Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

9.

 

 

 

 

 

 

Інтонування на скрипці

Гра п’єс з нескладною мелодією з намаганням дуже вірно її інтонувати. Виховання «самокритичного музичного слуху». Прослуховування музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Юний скрипаль»,

1 випуск, Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

10.

 

 

 

 

Дрібна техніка

Вправи та етюди на дрібну техніку для її розвитку. Закріплення ігрових рухів.

Скрипка, смичок, фортепіано

О. Гарлицький. «Крок за кроком»

11.

 

 

Кантилена

Засоби художньої виразності під час виконання кантиленних творів. Прослуховування музики кантиленного характеру.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

12.

 

 

 

 

Мажор та мінор

Чим відрізняється мажор від мінору. Тон та півтона між 1-м та 2-м пальцями. Закріплення у заданих музичних п’єсах.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Юний скрипаль»,

1 випуск

13.

 

 

 

 

 

Аплікатурні особливості

Особливості застосування 4-го пальця та відкритих струн. Інтонація 4-го пальця. Засвоєння цієї теми у гамах та заданих музичних п’єсах..

Скрипка, смичок, фортепіано

 

«Юний скрипаль»,

1 випуск

14.

 

 

 

 

Повторення пройдених тем

Кантилена. Мажор та мінор. Аплікатурні особливості. Тон та півтона між 1-м та 2-м пальцями. Робота за репертуарним планом.

Скрипка, смичок, фортепіано,

«Юний скрипаль»,

1 випуск

15.

 

 

 

 

Урок практичного закріплення минулих тем

Закріплення теоретичних знань на практиці шляхом виконання на інструменті гам, п’єс, етюдів.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Юний скрипаль»,

1 випуск, «Вибрані етюди» для 1-3 кл. ДМШ

16.

 

 

 

 

Інтонування на скрипці

Гра п’єс з нескладною мелодією з намаганням дуже вірно її інтонувати. Виховання «самокритичного музичного слуху». Прослуховування музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

17.

 

 

Інтонування на скрипці

Гра п’єс з нескладною мелодією з намаганням дуже вірно її інтонувати. Виховання «самокритичного музичного слуху». Прослуховування музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

18.

 

 

Ритмічні, темпові ознаки музичного твору

Повторення теми: Розміри. Знайомство з основними темповими позначками у музичних творах. Закріплення постановки рук та ігрових рухів під час виконання заданої програми.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Юний скрипаль»,

1 випуск, «Вибрані етюди» для 1-3 кл. ДМШ

19.

 

 

«Три кити» у музиці

Пісня, танок, марш як основні характери у музиці. Аналіз музичних творів, які учень грає, формування відчуття відповідного стилю та настрою п’єси.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Юний скрипаль»,

1 випуск, «Вибрані етюди» для 1-3 кл. ДМШ

20.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонування 1-го пальця – ноти біля поріжка та далі нього. Музичні приклади, практичне засвоєння у заданій програмі.

Скрипка, смичок, фортепіано,

О. Гарлицький. «Крок за кроком»

21.

 

 

Штрихи

Чергування деташе та легато – практичне засвоєння. Розподілюючий штрих. Інші види штрихів – повторення.

Скрипка, смичок, фортепіано

О. Гарлицький. «Крок за кроком»

22.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонування 4-го пальця (нота чиста та з бемолем або діезом). Хроматизм. Вірне інтонування.

Скрипка, смичок, фортепіано

О. Гарлицький. «Крок за кроком»

23.

 

 

 

 

Техніка гри на інструменті

Технічне відпрацьовування творів з заданої програми для більш вправного їх виконання. Слухання творів технічного характеру.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

24.

 

 

 

 

 

Техніка гри на інструменті

Технічне відпрацьовування творів з заданої програми для більш вправного їх виконання. Слухання творів технічного характеру.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

25.

 

 

Техніка гри на інструменті

Технічне відпрацьовування творів з заданої програми для більш вправного їх виконання. Слухання творів технічного характеру.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

26.

 

 

Інтонування на скрипці

Відпрацьовування інтонації шляхом виконання заданих п’єс за допомогою «самокритичного музичного слуху». Закріплення постановки та ігрових рухів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

.27.

 

 

Інтонування на скрипці

Відпрацьовування інтонації шляхом виконання заданих п’єс за допомогою «самокритичного музичного слуху». Закріплення постановки та ігрових рухів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Якубовська. «Догори по сходинках», «Юний скрипаль»,

1 випуск

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

28.

 

 

Інтонування на скрипці

Відпрацьовування інтонації шляхом виконання заданих п’єс за допомогою «самокритичного музичного слуху». Закріплення постановки та ігрових рухів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Якубовська. «Догори по сходинках», «Юний скрипаль»,

1 випуск

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

29.

 

 

Техніка гри на інструменті

Відпрацьовування техніки гри шляхом вивчення заданих п’єс та вправ. Образне виконання творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Юний скрипаль»,

1 випуск

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

30.

 

 

Художні образи в музиці

Розгляд заданих музичних творів як музичні образи. Розвиток творчої уяви. Музика як емоція.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Юний скрипаль»,

1 випуск

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

31.

 

 

Сценічна майстерність

Підготовка до виходу на сцену: настрій, одяг, поведінка на сцені. Репетиція уявного сценічного виступу.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Юний скрипаль»,

1 випуск

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

32.

 

 

Інтонування, ритмічні особливості творів

Відпрацьовування інтонації заданих творів. Затакт. Розподіл та напрям ведіння смичка у неповному такті.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Юний скрипаль»,

1 випуск

 

33.

 

 

Види реприз

Музична грамота – види реприз: вольта, сеньо, «ліхтар»,«Da Capo al  Fine». Розпізнавання їх у нотному тексті. Повторення минулого матеріалу

Скрипка, смичок, фортепіано

«Юний скрипаль»,

1 випуск

 

34.

 

 

Інтонування та техніка

Інтонація та технічна вправність у творах, які учень виконує. Наробіток якісного виконання музики на скрипці.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Якубовська. «Догори по сходинках», «Юний скрипаль»,

1 випуск

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

35.

 

 

Інтонування та техніка

Інтонація та технічна вправність у творах, які учень виконує. Наробіток якісного виконання музики на скрипці.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Якубовська. «Догори по сходинках», «Юний скрипаль»,

1 випуск

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

36.

 

 

Підсумкове заняття

Повторення вивченого за учбовий рік та підсумки.

Скрипка, смичок, фортепіано, нотний зошит, музична апаратура

Якубовська. «Догори по сходинках», «Юний скрипаль»,

1 випуск

Д. Харріс. «П’єси з МР3-акомпанемен-

том»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
29 грудня 2017
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку