Календарний план індивідуальних занять позашкільного гуртка скрипалів 4-го року навчання

Про матеріал

Календарний план - дуже важливий інструмент у роботі вчителя. Даний план - це готове кліше, у яке треба лише вписати дату і учнів 4 року навчання, які у цей день приходять на індивідуальні заняття.

Перегляд файлу

Календарний план індивідуальних занять

позашкільного гуртка скрипалів 4-го року навчання

Уклала: Середа Світлана Василівна, керівник гуртка ансамблю скрипалів «Прима» Палацу дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради 2017 рік

Дата

Ф.І. учня

Тема заняття

            Мета заняття

Облад-

нання

Літера-

Тура

1.

 

 

Організаційне заняття

Організаційні питання. Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

2.

 

 

Повторення репертуару, підбір нової програми

Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік. Підбір нової програми.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

3.

 

 

Повторення техніки штрихів

Легато, стаккато, розподілюючий штрих. Читання нот з листа. Розбір програми.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Вибрані етюди» 1-3 кл. ДМШ, О. Гарлицький «Крок за кроком», ансамблеві партії.

4.

 

 

Акорди та подвійні ноти

Техніка акордів та подвійних нот. Інтонація акордів та подвійних нот. Техніка флажолетів.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

5.

 

 

Позиційна гра

Техніка переходів у 3-ю позицію. Етюд Ю. Сулімова. Відпрацьовування простих та складних переходів 1-м та 2-м пальцями. Закріплення технічної вправності у 1-й позиції.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позиційна гра

Техніка переходів у 3-ю позицію. Етюд Ю. Сулімова. Відпрацьовування простих та складних переходів 1-м та 2-м пальцями. Закріплення технічної вправності у 1-й позиції.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

7.

 

 

Позиційна гра

Інтонація переходів у 3-ю позицію. Види переходів. Техніка складних переходів у 3-ю позицію (переходи з 1-го на 2 вгору, з 2-го на 1-й палець униз). Гра в 3-й позиції без переходів.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

8.

 

 

Позиційна гра

Інтонація переходів у 3-ю позицію. Види переходів. Техніка складних переходів у 3-ю позицію (переходи з 1-го на 2, 3-й палець вгору, з 2, 3-го на 1-й палець униз). Гра в 3-й позиції без переходів.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

9.

 

 

Позиційна гра

Інтонація переходів у 3-ю позицію. Види переходів. Техніка складних переходів у 3-ю позицію (переходи з 1-го на 2, 3-й палець вгору, з 2, 3-го на 1-й палець униз). Гра в 3-й позиції без переходів.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

10.

 

 

 

 

 

 

Комбінація позицій у скрипкових творах

Відпрацьовування інтонації у переходах різних видів. Розвиток «самокритичного музичного слуху», вміння «передчувати» наступний звук.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії

11.

 

 

 

 

 

 

Комбінація позицій у скрипкових творах

Відпрацьовування інтонації у переходах різних видів. Розвиток «самокритичного музичного слуху», вміння «передчувати» наступний звук.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії

12.

 

 

Основи вібрації

Вібрація як засіб музичної виразності, емоційного «забарвлення» музичного звуку. Вправи на вібрацію. Заохочення застосовувати вібрацію у п’єсах, які учень грає.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

13.

 

 

 

 

 

 

Інтонування на скрипці

Чисте інтонування як один за основних засобів передачі музичного змісту. Складнощі чистого інтонування на скрипці та їх подолання.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії

14.

 

 

 

 

 

 

Інтонування на скрипці

Чисте інтонування як один за основних засобів передачі музичного змісту. Складнощі чистого інтонування на скрипці та їх подолання.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії

15.

 

 

Проблеми постановки

Основні проблеми постановки рук на скрипці та їх наслідки. Виправлення деяких моментів у постановці рук на практиці, під час вивчення заданого репертуару.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

16.

 

 

Ведіння смичка

Основні проблеми неякісного звуку. Зручна постановка правої руки, вірна постановка смичка на струнах як запорука якісного звучання. Практичне заняття.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

17.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

18.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

19.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

20.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

21.

 

 

Сценічна майстерність

Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

22.

 

 

Тональність

Тональність. Опорні звуки музичного ладу. Відчуття тональності у творах, які учень виконує, за допомогою сольфеджування мелодії. Виховання «внутрішнього» музичного слуху при грі на інструменті.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії

23.

 

 

Тональність

Тональність. Опорні звуки музичного ладу. Відчуття тональності у творах, які учень виконує, за допомогою сольфеджування мелодії. Виховання «внутрішнього» музичного слуху при грі на інструменті.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії

24.

 

 

Технічна вправність гри у 1-й та 3-й позиціях

Наробіток технічної вправності під час гри як у 1-й, так і у 3-й позиції. Вправність переходів. Інтонація переходів.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

25.

 

 

Розподіл смичка

Особливості розподілу смичка у різних штрихових комбінаціях. Прищеплення намагань використовувати увесь смичок під час гри. Розподіл смичка на різній динаміці.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

26.

 

 

Розподіл смичка

Особливості розподілу смичка у різних штрихових комбінаціях. Прищеплення намагань використовувати увесь смичок під час гри. Розподіл смичка на різній динаміці.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

27.

 

 

Засоби музичної виразності

Засоби музичної виразності при грі на скрипці, шляхи їх досягнень. Виховання виразного, творчого відношення до власного виконання. Прослуховування музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

28.

 

 

Ритмічні особливості музичних творів

Ритмічні комбінації в нотному тексті, вміння їх прораховувати та вірно виконувати. Практичне заняття.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

29.

 

 

Вібрація

Перші знавички вібрації та спроби застосовувати їх на практиці. Художнє «забарвлення» музики за допомогою вібрації.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ

30.

 

 

Розвиток пальцевої техніки

Вправність пальцевої (дрібної) техніки. Мотивації для відпрацьовування технічних уривків нотного тексту.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

31.

 

 

Розвиток пальцевої техніки

Вправність пальцевої (дрібної) техніки. Мотивації для відпрацьовування технічних уривків нотного тексту.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

32.

 

 

Кантилена

Кантиленні п’єси, технічні особливості виконання кантилени. Практичні знавички у роботі над кантиленними творами. Слухання творів кантиленного характеру.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

33.

 

 

Кантилена

Кантиленні п’єси, технічні особливості виконання кантилени. Практичні знавички у роботі над кантиленними творами. Слухання творів кантиленного характеру.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

34.

 

 

Штрихи

Виконання п’єс вірними штрихами як засіб технічної легкості та вірності передачі художнього змісту твору. Прослуховування музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

35.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація переходів у позицію. Загальна інтонаційна робота над творами з репертуарного плану.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

36.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація переходів у позицію. Загальна інтонаційна робота над творами з репертуарного плану.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

37.

 

 

Повторення матеріалу за рік

Повторення теоретичного та практичного матеріалу та всього репертуару. Підсумок за рік.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки», 2-3, 3-4 кл. ДМШ, «Юний скрипаль», 1, 2 випуски.

 

 

 

 

docx
Додано
29 грудня 2017
Переглядів
683
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку