Календарний план індивідуальних занять позашкільного гуртка скрипалів 7-го року навчання

Про матеріал

Календарний план - дуже важливий інструмент у роботі вчителя. Даний план - це готове кліше, у яке треба лише вписати дату і учнів 7 року навчання, які у цей день приходять на індивідуальні заняття.

Перегляд файлу

Календарний план індивідуальних занять

позашкільного гуртка скрипалів 7-го року навчання

Уклала: Середа Світлана Василівна, керівник гуртка ансамблю скрипалів «Прима» Палацу дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради 2017 рік

Дата

Ф.І. учня

Тема заняття

            Мета заняття

Облад-

нання

Літера-

тура

1.

 

 

Організаційне заняття

Організаційні питання. Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2 випуск.

2.

 

 

Повторення репертуару, підбір нової програми

Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік. Підбір нової програми. Прослуховування музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2 випуск.

3.

 

 

Повторення техніки штрихів

Розподілюючий штрих, стакато, легато, Мартеле. Прослуховування музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2 випуск.

4.

 

 

Проблеми постановки

Основні проблеми постановки рук на скрипці та їх наслідки. Виправлення деяких моментів у постановці рук на практиці, під час вивчення заданого репертуару.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2 випуск.

5.

 

 

Ведіння смичка

Основні проблеми неякісного звуку. Зручна постановка правої руки, вірна постановка смичка на струнах як запорука якісного звучання. Практичне заняття.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2 випуск.

6.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2 випуск.

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2 випуск.

8.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2 випуск.

9.

 

 

Акорди та подвійні ноти. Флажолети.

. Техніка акордів та подвійних нот. Інтонація акордів та подвійних нот. Техніка флажолетів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Вибрані етюди»1-3 кл.

10.

 

 

Позиційна гра

Техніка переходів у 3-ю позицію. Етюд Ю. Сулімова. Відпрацьовування простих та складних переходів 1-м та 2-м пальцями. Закріплення технічної вправності у 1-й позиції.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2 випуск.

11.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Позиційна гра

Техніка переходів у 3-ю позицію. Етюд Ю. Сулімова. Відпрацьовування простих та складних переходів 1-м та 2-м пальцями. закріплення технічної вправності у 1-й позиції.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Вибрані етюди»1-3 кл.

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтонування переходів у позицію

Інтонація при переході у позицію. Прищеплення знавичок самокритичного музичного слуху та відповідальності за своє особисте виконання як п’єс індивідуального репертуару, так і ансамблевих та оркестрових партій.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Вибрані етюди»1-3 кл., п’єси з Інтернету

13.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтонування переходів у позицію

Інтонація при переході у позицію. Прищеплення знавичок самокритичного музичного слуху та відповідальності за своє особисте виконання як п’єс індивідуального репертуару, так і ансамблевих та оркестрових партій.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Вибрані етюди»1-3 кл., п’єси з Інтернету

14.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інтонування переходів у позицію

Інтонація при переході у позицію. Прищеплення знавичок самокритичного музичного слуху та відповідальності за своє особисте виконання як п’єс індивідуального репертуару, так і ансамблевих та оркестрових партій.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Вибрані етюди»1-3 кл., п’єси з Інтернету

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Види позиційних переходів

Види переходів, відпрацьовування кожного з них. Розвиток «внутрішнього» музичного слуху за допомогою «передчуття» інтонації кожної наступної ноти.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Вибрані етюди»1-3 кл., п’єси з Інтернету

16.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Види позиційних переходів

Види переходів, відпрацьовування кожного з них. Розвиток «внутрішнього» музичного слуху за допомогою «передчуття» інтонації кожної наступної ноти.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Вибрані етюди»1-3 кл., п’єси з Інтернету

17.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Види позиційних переходів

Види переходів, відпрацьовування кожного з них. Розвиток «внутрішнього» музичного слуху за допомогою «передчуття» інтонації кожної наступної ноти.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Вибрані етюди»1-3 кл., п’єси з Інтернету

18.

 

 

 

Вібрація

Амплітуда музичного звуку. Види вібрації. Вправи на вібрацію. П’єси – робота за репертуарним планом. Слухання музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Вибрані етюди»1-3 кл., п’єси з Інтернету

19.

 

 

Вібрація

Амплітуда музичного звуку. Види вібрації. Вправи на вібрацію. П’єси – робота за репертуарним планом. Слухання музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Вибрані етюди»1-3 кл., п’єси з Інтернету

20.

 

 

Вібрація

Амплітуда музичного звуку. Види вібрації. Вправи на вібрацію. П’єси – робота за репертуарним планом. Слухання музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Вибрані етюди»1-3 кл., п’єси з Інтернету

21.

 

 

З’єднання позицій на скрипці

З’єднання 3-й та 5-й позицій. Розвиток «внутрішнього» музичного слуху, вміння «передчути» потрібну ноту у переході в іншу позицію.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії

22.

 

 

З’єднання позицій на скрипці

З’єднання 3-й та 5-й позицій. Розвиток «внутрішнього» музичного слуху, вміння «передчути» потрібну ноту у переході в іншу позицію.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії

23.

 

 

Штрихи

Штрихи як засіб «розмальовування» музичної картини. Практичне застосування різноманітних штрихів.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії

24.

 

 

Штрихи

Штрихи як засіб «розмальовування» музичної картини. Практичне застосування різноманітних штрихів.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії

25.

 

 

Друга позиція

Переходи у 2-у позицію. Аплікатура 2-ї позиції. П’єси – робота за репертуарним планом. Слухання музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві партії, «Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ

26.

 

 

Хроматизм

Тон та півтона. Хроматичні переходи. Інтонація хроматичних переходів.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Вибрані етюди»1-3 кл.

27.

 

 

Тональність

Формування відчуття тональності при грі на скрипці. Розвиток «тонального» слуху на прикладах творів, які виконує учень.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії

28.

 

 

Тональність

Формування відчуття тональності при грі на скрипці. Розвиток «тонального» слуху на прикладах творів, які виконує учень.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії

29.

 

 

Модуляція

Модуляція як засіб музичної виразності. Модуляція, її слухове визначення та передчуття. Виконання п’єс з модуляцією.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії

30.

 

 

Модуляція

Модуляція як засіб музичної виразності. Модуляція, її слухове визначення та передчуття. Виконання п’єс з модуляцією.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії

31.

 

 

Штрихи

Виконання п’єс вірними штрихами як засіб технічної легкості та вірності передачі художнього змісту твору. Прослуховування музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії

32.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація переходів у позицію. Загальна інтонаційна робота над творами за репертуарним планом.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету

33.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація переходів у позицію. Загальна інтонаційна робота над творами за репертуарним планом.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету

34.

 

 

Хроматизм

Особливості виконання хроматичних переходів. Прищеплення уважного відношення до нотного тексту, знаків альтерації. Виконання етюдів на хроматизми.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Вибрані етюди»1-3 кл., п’єси з Інтернету, ансамблеві, оркестрові партії

35.

 

 

Вібрація

Види вібрації. Вправи на вібрацію. П’єси – робота за репертуарним планом. Слухання музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету

36.

 

 

Повторення матеріалу за рік

Повторення теоретичного та практичного матеріалу та всього репертуару. Підсумок за рік.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
29 грудня 2017
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку