Календарний план індивідуальних занять позашкільного гуртка скрипалів 8-го року навчання

Про матеріал

Календарний план - дуже важливий інструмент у роботі вчителя. Даний план - це готове кліше, у яке треба лише вписати дату і учнів 8 року навчання, які у цей день приходять на індивідуальні заняття.

Перегляд файлу

Календарний план індивідуальних занять

позашкільного гуртка скрипалів 8-го року навчання

Уклала: Середа Світлана Василівна, керівник гуртка ансамблю скрипалів «Прима» Палацу дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради 2017 рік

Дата

Ф.І. учня

Тема заняття

            Мета заняття

Облад-

нання

Літера-

Тура

1.

 

 

Організаційне заняття

Організаційні питання. Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

2.

 

 

Повторення репертуару, підбір нової програми

Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік. Підбір нової програми. Прослуховування музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

3.

 

 

 

 

 

Динамічні відтінки. Фразування.

Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Практичне заняття

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету

4.

 

 

Вібрація

Амплітуда музичного звуку. Види вібрації. Вправи на вібрацію. П’єси – робота за репертуарним планом. Слухання музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

5.

 

 

Вібрація

Амплітуда музичного звуку. Види вібрації. Вправи на вібрацію. П’єси – робота за репертуарним планом. Слухання музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ,

6.

 

 

 

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

7.

 

 

 

 

 

Тональність

Формування відчуття тональності при грі на скрипці. Розвиток «тонального» слуху на прикладах творів, які виконує учень.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

8.

 

 

Модуляція

Модуляція як засіб музичної виразності. Модуляція, її слухове визначення та передчуття. Виконання п’єс з модуляцією.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

9.

 

 

Інтонування переходів у позицію

Інтонація при переході у позицію. Прищеплення знавичок самокритичного музичного слуху та відповідальності за своє особисте виконання як п’єс індивідуального репертуару, так і ансамблевих та оркестрових партій.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

10.

 

 

Друга позиція

Переходи у 2-у позицію. Аплікатура 2-ї позиції. П’єси – робота за репертуарним планом. Слухання музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

11.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

12.

 

 

Хроматизм

Тон та півтона. Хроматичні переходи. Інтонація хроматичних переходів.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету

13.

 

 

Тональність

Формування відчуття тональності при грі на скрипці. Розвиток «тонального» слуху на прикладах творів, які виконує учень.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

14.

 

 

Проблеми постановки

Основні проблеми постановки рук на скрипці та їх наслідки. Виправлення деяких моментів у постановці рук на практиці, під час вивчення заданого репертуару.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

15.

 

 

Ведіння смичка

Основні проблеми неякісного звуку. Зручна постановка правої руки, вірна постановка смичка на струнах як запорука якісного звучання. Практичне заняття.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

16.

 

 

 

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

17.

 

 

Види позиційних переходів

Види переходів, відпрацьовування кожного з них. Розвиток «внутрішнього» музичного слуху за допомогою «передчуття» інтонації кожної наступної ноти.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

18.

 

 

 

 

 

Види позиційних переходів

Види переходів, відпрацьовування кожного з них. Розвиток «внутрішнього» музичного слуху за допомогою «передчуття» інтонації кожної наступної ноти.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ,

19.

 

 

Акорди та подвійні ноти. Флажолети.

. Техніка акордів та подвійних нот. Інтонація акордів та подвійних нот. Техніка флажолетів.

Скрипка, смичок, фортепіано,

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

20.

 

 

 

 

Ведіння смичка

Основні проблеми неякісного звуку. Вірна постановка смичка на струнах як запорука якісного звучання. Практичне заняття.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ

21.

 

 

 

 

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

22.

 

 

З’єднання позицій на скрипці

З’єднання 3-й та 5-й позицій. Розвиток «внутрішнього» музичного слуху, вміння «передчути» потрібну ноту у переході в іншу позицію.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

23.

 

 

 

 

Хроматизм

Тон та півтона. Хроматичні переходи. Інтонація хроматичних переходів.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

24.

 

 

Динамічні відтінки. Фразування.

Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Практичне заняття

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

25.

 

 

 

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

26.

 

 

 

 

 

 

Сценічна майстерність

Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

27.

 

 

 

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

28.

 

 

 

 

 

Вібрація

Амплітуда музичного звуку. Види вібрації. Вправи на вібрацію. П’єси – робота за репертуарним планом. Слухання музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

29.

 

 

 

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

30.

 

 

 

 

 

Динамічні відтінки. Фразування.

Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Практичне заняття

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

31.

 

 

 

 

Акорди та подвійні ноти. Флажолети.

. Техніка акордів та подвійних нот. Інтонація акордів та подвійних нот. Техніка флажолетів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

32.

 

 

 

 

 

З’єднання позицій на скрипці

З’єднання 3-й та 5-й позицій. Розвиток «внутрішнього» музичного слуху, вміння «передчути» потрібну ноту у переході в іншу позицію.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

33.

 

 

 

 

 

 

Сценічна майстерність

Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

34.

 

 

 

 

 

Динамічні відтінки. Фразування.

Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Практичне заняття.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

35.

 

 

 

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

36.

 

 

Повторення матеріалу за рік

Повторення теоретичного та практичного матеріалу та всього репертуару. Підсумок за рік.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

 

 

 

docx
Додано
29 грудня 2017
Переглядів
630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку