Календарний план - дуже важливий інструмент у роботі вчителя. Даний план - це готове кліше, у яке треба лише вписати дату і учнів 9 року навчання, які у цей день приходять на індивідуальні заняття.
Календарний план індивідуальних занять
позашкільного гуртка скрипалів 9-го року навчання
Уклала: Середа Світлана Василівна, керівник гуртка ансамблю скрипалів «Прима» Палацу дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради 2017 рік
№ |
Дата |
Ф.І. учня |
Тема заняття |
Мета заняття |
Облад- нання |
Літера- Тура |
|||
1. |
|
|
Організаційне заняття |
Організаційні питання. Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
«Хрестоматія для скрипки» 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
|||
2. |
|
|
Повторення репертуару, підбір нової програми |
Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік. Підбір нової програми. Прослуховування музичних творів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
|||
3. |
|
|
Динамічні відтінки. Фразування. |
Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Практичне заняття |
|
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
4. |
|
|
Вібрація |
Амплітуда музичного звуку. Види вібрації. Вправи на вібрацію. П’єси – робота за репертуарним планом. Слухання музичних творів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
5. |
|
|
Вібрація |
Амплітуда музичного звуку. Види вібрації. Вправи на вібрацію. П’єси – робота за репертуарним планом. Слухання музичних творів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, |
|||
6. |
|
|
Інтонування на скрипці |
Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.Ш, |
|||
7. |
|
|
Тональність |
Формування відчуття тональності при грі на скрипці. Розвиток «тонального» слуху на прикладах творів, які виконує учень. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії |
|||
8. |
|
|
Модуляція |
Модуляція як засіб музичної виразності. Модуляція, її слухове визначення та передчуття. Виконання п’єс з модуляцією. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії |
|||
9. |
|
|
Інтонування переходів у позицію |
Інтонація при переході у позицію. Прищеплення знавичок самокритичного музичного слуху та відповідальності за своє особисте виконання як п’єс індивідуального репертуару, так і ансамблевих та оркестрових партій. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
|||
10. |
|
|
Друга позиція |
Переходи у 2-у позицію. Аплікатура 2-ї позиції. П’єси – робота за репертуарним планом. Слухання музичних творів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
11. |
|
|
Інтонування на скрипці |
Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
|||
12. |
|
|
Хроматизм |
Тон та півтона. Хроматичні переходи. Інтонація хроматичних переходів. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
13. |
|
|
Тональність |
Формування відчуття тональності при грі на скрипці. Розвиток «тонального» слуху на прикладах творів, які виконує учень. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
|||
14. |
|
|
Проблеми постановки |
Основні проблеми постановки рук на скрипці та їх наслідки. Виправлення деяких моментів у постановці рук на практиці, під час вивчення заданого репертуару. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
15. |
|
|
Ведіння смичка |
Основні проблеми неякісного звуку. Зручна постановка правої руки, вірна постановка смичка на струнах як запорука якісного звучання. Практичне заняття. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
16. |
|
|
Інтонування на скрипці |
Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
|||
17. |
|
|
Види позиційних переходів |
Види переходів, відпрацьовування кожного з них. Розвиток «внутрішнього» музичного слуху за допомогою «передчуття» інтонації кожної наступної ноти. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
18. |
|
|
Види позиційних переходів |
Види переходів, відпрацьовування кожного з них. Розвиток «внутрішнього» музичного слуху за допомогою «передчуття» інтонації кожної наступної ноти. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, |
|||
19. |
|
|
Акорди та подвійні ноти. Флажолети. |
. Техніка акордів та подвійних нот. Інтонація акордів та подвійних нот. Техніка флажолетів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, |
Ансамблеві, партії, п’єси з Інтернету |
|||
20. |
|
|
Ведіння смичка |
Основні проблеми неякісного звуку. Вірна постановка смичка на струнах як запорука якісного звучання. Практичне заняття. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ |
|||
21. |
|
|
Інтонування на скрипці |
Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
|||
22. |
|
|
З’єднання позицій на скрипці |
З’єднання 3-й та 5-й позицій. Розвиток «внутрішнього» музичного слуху, вміння «передчути» потрібну ноту у переході в іншу позицію. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
Ансамблеві, оркестрові партії |
|||
23. |
|
|
Хроматизм |
Тон та півтона. Хроматичні переходи. Інтонація хроматичних переходів. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
Ансамблеві, оркестрові партії |
|||
24. |
|
|
Динамічні відтінки. Фразування. |
Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Практичне заняття |
|
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
25. |
|
|
Інтонування на скрипці |
Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
26. |
|
|
Сценічна майстерність |
Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
27. |
|
|
Інтонування на скрипці |
Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
28. |
|
|
Вібрація |
Амплітуда музичного звуку. Види вібрації. Вправи на вібрацію. П’єси – робота за репертуарним планом. Слухання музичних творів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
29. |
|
|
Інтонування на скрипці |
Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
30. |
|
|
Динамічні відтінки. Фразування. |
Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Практичне заняття |
|
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
31. |
|
|
Акорди та подвійні ноти. Флажолети. |
. Техніка акордів та подвійних нот. Інтонація акордів та подвійних нот. Техніка флажолетів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
32. |
|
|
З’єднання позицій на скрипці |
З’єднання 3-й та 5-й позицій. Розвиток «внутрішнього» музичного слуху, вміння «передчути» потрібну ноту у переході в іншу позицію. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
Ансамблеві, оркестрові партії |
|||
33. |
|
|
Сценічна майстерність |
Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
34. |
|
|
Динамічні відтінки. Фразування. |
Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Практичне заняття |
|
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
35. |
|
|
Інтонування на скрипці |
Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||
36. |
|
|
Повторення матеріалу за рік |
Повторення теоретичного та практичного матеріалу та всього репертуару. Підсумок за рік. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, п’єси з Інтернету |
|||