Календарний план - дуже важливий інструмент у роботі вчителя. Даний план - це готове кліше, у яке треба лише вписати дату і учнів 11 року навчання, які у цей день приходять на індивідуальні заняття.
Календарний план індивідуальних занять
позашкільного гуртка скрипалів 11-го року навчання
Уклала: Середа Світлана Василівна, керівник гуртка ансамблю скрипалів «Прима» Палацу дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради 2017 рік
№ |
Дата |
Ф.І. учня |
Тема заняття |
Мета заняття |
Облад- нання |
Літера- Тура |
1. |
|
|
Організаційне заняття |
Організаційні питання. Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
2. |
|
|
Повторення репертуару, підбір нової програми |
Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік. Підбір нової програми. Прослуховування музичних творів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
3. |
|
|
Художня виразність виконання музичного твору |
Динамічні відтінки. Фразування: як відділити одну фразу від іншої. Емоційність музики, спроби її відчути та відтворити. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
4. |
|
|
Інтонування на скрипці |
Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
5. |
|
|
Техніка виконання музичного твору на скрипці |
Наробіток техніки виконання на інструменті шляхом старанного відпрацьовування заданих п’єс та етюдів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
6. |
|
|
Художні образи в музиці |
Розгляд заданих музичних творів як музичні образи. Розвиток творчої уяви. Музика як емоція. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
7. |
|
|
Сценічна майстерність |
Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
8. |
|
|
Кантилена |
Кантиленні п’єси, технічні особливості виконання кантилени. Практичні знавички у роботі над кантиленними творами. Слухання творів кантиленного характеру. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
9. |
|
|
Сценічна майстерність |
Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
10. |
|
|
Інтонування на скрипці |
Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
11. |
|
|
Акорди та подвійні ноти. Флажолети. |
. Техніка акордів та подвійних нот. Інтонація акордів та подвійних нот. Техніка флажолетів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
12. |
|
|
Сценічна майстерність |
Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
13. |
|
|
Кантилена |
Кантиленні п’єси, технічні особливості виконання кантилени. Практичні знавички у роботі над кантиленними творами. Слухання творів кантиленного характеру. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
14. |
|
|
Кантилена |
Кантиленні п’єси, технічні особливості виконання кантилени. Практичні знавички у роботі над кантиленними творами. Слухання творів кантиленного характеру. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
15. |
|
|
Сценічна майстерність |
Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
16. |
|
|
Динамічні відтінки. Фразування. |
Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Практичне заняття |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
17. |
|
|
Вібрація |
Амплітуда музичного звуку. Види вібрації. Вправи на вібрацію. П’єси – робота за репертуарним планом. Слухання музичних творів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
18. |
|
|
Інтонування на скрипці |
Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
19. |
|
|
Інтонування на скрипці |
Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
20. |
|
|
Техніка виконання музичного твору на скрипці |
Наробіток техніки виконання на інструменті шляхом старанного відпрацьовування заданих п’єс та етюдів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
21. |
|
|
Техніка виконання музичного твору на скрипці |
Наробіток техніки виконання на інструменті шляхом старанного відпрацьовування заданих п’єс та етюдів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
22. |
|
|
Інтонування на скрипці |
Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
23. |
|
|
Сценічна майстерність |
Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
24. |
|
|
Акорди та подвійні ноти. Флажолети. |
. Техніка акордів та подвійних нот. Інтонація акордів та подвійних нот. Техніка флажолетів. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
25. |
|
|
Художня виразність виконання музичного твору |
Динамічні відтінки. Фразування: як відділити одну фразу від іншої. Емоційність музики, спроби її відчути та відтворити. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
26. |
|
|
Інтонування на скрипці |
Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
27. |
|
|
Сценічна майстерність |
Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
28. |
|
|
Техніка виконання музичного твору на скрипці |
Наробіток техніки виконання на інструменті шляхом старанного відпрацьовування заданих п’єс та етюдів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
29. |
|
|
Художні образи в музиці |
Розгляд заданих музичних творів як музичні образи. Розвиток творчої уяви. Музика як емоція. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
30. |
|
|
Техніка виконання музичного твору на скрипці |
Наробіток техніки виконання на інструменті шляхом старанного відпрацьовування заданих п’єс та етюдів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
31. |
|
|
Техніка виконання музичного твору на скрипці |
Наробіток техніки виконання на інструменті шляхом старанного відпрацьовування заданих п’єс та етюдів. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
32. |
|
|
Сценічна майстерність |
Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
33. |
|
|
Динамічні відтінки. Фразування. |
Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Практичне заняття |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
34. |
|
|
Інтонування на скрипці |
Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях. |
Скрипка, смичок, фортепіано |
«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск. |
35. |
|
|
Художні образи в музиці |
Розгляд заданих музичних творів як музичні образи. Розвиток творчої уяви. Музика як емоція. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |
36. |
|
|
Повторення матеріалу за рік |
Повторення теоретичного та практичного матеріалу та всього репертуару. Підсумок за рік. |
Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура |
Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел |