Календарний план індивідуальних занять позашкільного гуртка скрипалів 11-го року навчання

Про матеріал

Календарний план - дуже важливий інструмент у роботі вчителя. Даний план - це готове кліше, у яке треба лише вписати дату і учнів 11 року навчання, які у цей день приходять на індивідуальні заняття.

Перегляд файлу

Календарний план індивідуальних занять

позашкільного гуртка скрипалів 11-го року навчання

Уклала: Середа Світлана Василівна, керівник гуртка ансамблю скрипалів «Прима» Палацу дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради 2017 рік

Дата

Ф.І. учня

Тема заняття

            Мета заняття

Облад-

нання

Літера-

Тура

1.

 

 

Організаційне заняття

Організаційні питання. Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

2.

 

 

Повторення репертуару, підбір нової програми

Повторення матеріалу та репертуару минулого року з ціллю згадати засвоєне за минулий рік. Підбір нової програми. Прослуховування музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

3.

 

 

Художня виразність виконання музичного твору

Динамічні відтінки. Фразування: як відділити одну фразу від іншої. Емоційність музики, спроби її відчути та відтворити.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

4.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

5.

 

 

Техніка виконання музичного твору на скрипці

Наробіток техніки виконання на інструменті шляхом старанного відпрацьовування заданих п’єс та етюдів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

6.

 

 

Художні образи в музиці

Розгляд заданих музичних творів як музичні образи. Розвиток творчої уяви. Музика як емоція.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

7.

 

 

Сценічна майстерність

Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

8.

 

 

Кантилена

Кантиленні п’єси, технічні особливості виконання кантилени. Практичні знавички у роботі над кантиленними творами. Слухання творів кантиленного характеру.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

9.

 

 

Сценічна майстерність

Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

10.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

11.

 

 

Акорди та подвійні ноти. Флажолети.

. Техніка акордів та подвійних нот. Інтонація акордів та подвійних нот. Техніка флажолетів.

Скрипка, смичок, фортепіано,

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

12.

 

 

 

 

 

Сценічна майстерність

Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

13.

 

 

Кантилена

Кантиленні п’єси, технічні особливості виконання кантилени. Практичні знавички у роботі над кантиленними творами. Слухання творів кантиленного характеру.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

14.

 

 

Кантилена

Кантиленні п’єси, технічні особливості виконання кантилени. Практичні знавички у роботі над кантиленними творами. Слухання творів кантиленного характеру.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

15.

 

 

 

 

 

Сценічна майстерність

Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

16.

 

 

Динамічні відтінки. Фразування.

Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Практичне заняття

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

17.

 

 

Вібрація

Амплітуда музичного звуку. Види вібрації. Вправи на вібрацію. П’єси – робота за репертуарним планом. Слухання музичних творів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

18.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

19.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

20.

 

 

Техніка виконання музичного твору на скрипці

Наробіток техніки виконання на інструменті шляхом старанного відпрацьовування заданих п’єс та етюдів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

21.

 

 

Техніка виконання музичного твору на скрипці

Наробіток техніки виконання на інструменті шляхом старанного відпрацьовування заданих п’єс та етюдів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

22.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

23.

 

 

Сценічна майстерність

Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

24.

 

 

Акорди та подвійні ноти. Флажолети.

. Техніка акордів та подвійних нот. Інтонація акордів та подвійних нот. Техніка флажолетів.

Скрипка, смичок, фортепіано

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

25.

 

 

Художня виразність виконання музичного твору

Динамічні відтінки. Фразування: як відділити одну фразу від іншої. Емоційність музики, спроби її відчути та відтворити.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

26.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

27.

 

 

Сценічна майстерність

Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

28.

 

 

Техніка виконання музичного твору на скрипці

Наробіток техніки виконання на інструменті шляхом старанного відпрацьовування заданих п’єс та етюдів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

29.

 

 

Художні образи в музиці

Розгляд заданих музичних творів як музичні образи. Розвиток творчої уяви. Музика як емоція.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

30.

 

 

Техніка виконання музичного твору на скрипці

Наробіток техніки виконання на інструменті шляхом старанного відпрацьовування заданих п’єс та етюдів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

31.

 

 

Техніка виконання музичного твору на скрипці

Наробіток техніки виконання на інструменті шляхом старанного відпрацьовування заданих п’єс та етюдів.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

32.

 

 

Сценічна майстерність

Сценічний виступ як можливість донести свої почуття та вміння оточуючим, розкрити красу інструменту та виконуємого твору. Мотивація на успіх. Відпрацьовування зовнішньої атрибутики сценічного виступу.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

33.

 

 

Динамічні відтінки. Фразування.

Фразування музичних творів. Як вірно будувати музичну фразу за допомогою динаміки та вірних штрихів. Практичне заняття

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

34.

 

 

Інтонування на скрипці

Інтонація як один за найголовніших засобів передачі музичного змісту. Подолання складнощів чистого інтонування на скрипці у творах індивідуальної програми та ансамблевих партіях.

Скрипка, смичок, фортепіано

«Хрестоматія для скрипки» 3-4, 4-5 кл. ДМШ, «Юний скрипаль» 2,3 випуск.

35.

 

 

Художні образи в музиці

Розгляд заданих музичних творів як музичні образи. Розвиток творчої уяви. Музика як емоція.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

36.

 

 

Повторення матеріалу за рік

Повторення теоретичного та практичного матеріалу та всього репертуару. Підсумок за рік.

Скрипка, смичок, фортепіано, музична апаратура

Ансамблеві, оркестрові партії, ноти з Інтернету та інших джерел

 

docx
Додано
29 грудня 2017
Переглядів
634
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку