календарний план до підручника Карпюк 10 кл 3 години на тиждень І- ІІ семестри.
попереджаю, що змістових ліній нема, тому що програми 10-11 класу будуть оновлюватись лише в цьому році. (змістові лінії є в оновленій програмі 5-9 класи)
10 клас І семестр English 10 (Karpiuk)
|
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна компетенція |
Загально-навчальна компетенція |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Тема і підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Мовленнєві функції |
Мовленнєві зразки |
Фонети ка
|
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюва ння |
Мовлення |
Письмо |
|
|
Дом. завд. |
|||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|||||||||||||||||||||||
Unit 1 People and Relationship.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сім’я.
|
|
описувати людей; -
характеризувати якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми;
повідомляти про події, що мали місце в минулому, але вже не відбуваються в теперішній час; - порівнювати події минулого із подіями сьогодення;
|
If the child is the youngest in the family, he will probably be very charming |
[ æ ][ ei ] Інтонація питальних речень. |
|
Ст. 4. Антоніми. |
Впр. 2 ст.4-5 |
Впр. 2 ст.4
|
Впр.3 ст. 5 |
Впр. 5-а ст. 6 |
Знання суспільства і культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами: повсякденне життя умови життя міжособистісні стосунки цінності, ідеали, норми поведінки соціальні правила поведінки ритуальна поведінка
|
розрізняти і продукувати незнайомі звуки розуміти і зв'язувати незнайомі звукові відрізки слухати і розуміти звуковий потік і сприймати його як осмислений ряд фонетичних елементів
|
Що впливає на особистість. (доповідь) |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Що впливає на особистість.
|
|
He is generous, imaginative |
[ e ] [ i: ] |
Словотворення. Префіксація. |
Прикметники. Ст.6
|
|
|
Впр. 5-в ст.6
|
|
Впр. 6 ст.6
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Риси характеру. |
|
He used to have quite a temper when he was a child.
|
[ ɔ ][ɔu ] Інтонація питальних речень. |
Used to
|
Впр.1 ст. 7
|
|
|
Риси характеру мого друга. |
Впр. 2-3 ст.7 |
Впр. 4-5 ст.7 |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Друзі дитинства.
|
|
He used to play the piano |
[ au]
|
Used to with Infinitive Ст. 8 |
Ст. 10 |
Впр. 2 ст.10 |
Впр. 3-4 ст.10 |
Впр. 6 ст.9
|
Впр. 2ст.8 |
Впр. 4-5 ст.9 |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Відкрий себе. |
|
He seems to be… |
Буквосполучення “ng” [ Ƞ ]
|
Used to + infinitive |
Ст. 12 |
Впр. 1 ст.12 |
Впр. 1 ст.12 |
Впр. 1, ст.10 |
Впр. 4 ст.13 |
Впр. 5 ст.13 |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Який я? Анкетування. |
|
He acts as if … |
Буквосполучення “th”
|
Used to + infinitive |
Впр. 6 ст. 15 |
|
|
Впр. 5 ст.13 |
Впр. 3 ст.14 |
Анкетування друзів. |
||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Особистість. Позакласне читання.
|
|
порівнювати вчинки і ситуації; - запитувати і надавати інформацію; - висловлювати власні думки і припущення
|
You could say…, but also… |
Буквосполучення “th”
|
|
Ст. 16-17 |
Впр.2 ст.16 |
1 збірник |
Зовнішність мого друга. |
Впр. 5 ст.17 |
здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури в межах змісту програми здатність визначити й використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур вживання та вибір привітань вживання та вибір форм звертання вживання та вибір вигуків правила вступу до розмови
Правила ввічливості
Вирази народної мудрості |
уважно стежити за презентованою інформацією усвідомлювати мету поставленого завдання; ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи активно застосовувати мову, що вивчається використовувати адекватні матеріали для самостійного вивчення знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію
|
Описати зовнішність друга.
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
Особистість і її стосунки з іншими. |
|
… It’s true that …, but… |
[ju: ] [ Λ] |
|
Ст. 19 |
Впр. 1 ст.18 |
|
Впр. 3 ст.19 |
Впр. 4 ст.19 |
Написати твір Якості, притаманні креативній особистості.
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Проектна робота. Англомовний друг.
|
|
|
[ ð ] [ Ɵ ] |
|
Впр. 1ст.21 |
Впр. 1(a) ст.21 |
Впр.2 (в) ст.21 |
Впр.2(а) ст.21 |
Впр. 1(в) ст.21 Впр. 3ст.21 |
Мої стосунки з друзями. (усне повідомлення)
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Друг по листуванню.
|
|
|
[f] [v]
|
|
|
|
збірник. |
Презентація проектів. |
|
Мій найкращій друг.(написати твір) |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Поповнення мовного порт-фоліо.
|
|
|
[ au]
|
Перевір себе. Впр. 2 ст.18 |
|
Впр. 5 ст. 17 |
|
Впр. 5-с ст. 17 |
Впр. 5-в ст. 17 |
Оформити постер Мій англомовний друг. |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сім’я.
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі |
|
Буквосполучення “ng” [ Ƞ ]
|
|
Впр. 1 ст.18 |
Впр. 4 ст.18 |
Впр. 3 ст.18 |
Впр. 4 ст.18
|
Описати обох сестер, письмово. |
|
|
Впр. 5-а ст. 17 |
|||||||||||||||||||||||
Unit 2 Choose the Career. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Робота. |
|
|
This work requires an ability to …
|
[ au]
|
Словотворення. Суфіксація. |
Ст. 20 |
Впр.2-3 ст.20-22 |
|
Впр.6-7 ст.22
|
Впр.4 ст.33 |
|
|
Впр.1 ст.20 Впр.4 ст.22 |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Сучасні професії.
|
|
|
They need a person who can …
|
Буквосполучення “ng” [ Ƞ ]
|
|
|
Впр.1 ст.23 |
збірник |
Впр.5-6 ст.22 |
Впр.2-3 ст.23 |
|
|
Впр. 4 ст.23 |
|||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Трудові вміння та навички. |
|
характеризувати професійні якості людини;
розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
розповідати про свої захоплення, уподобання, мрії, аргументуючи власний вибір
- приймати або відхиляти пропозицію; - запитувати і надавати інформацію;
- обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших
|
The applicants for this job need a …
|
[ e ] [ i: ] |
Tense Revision Present Perfect Present Perfect Continuous Ст. 25 |
Ст. 23 |
Впр 1-3 ст.25 |
|
Впр.6 ст.25 |
Впр.4 ст.25 |
Знання суспільства і культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами: повсякденне життя умови життя міжособистісні стосунки цінності, ідеали, норми поведінки соціальні правила поведінки ритуальна поведінка
|
організовувати й застосовувати засоби навчання для самоосвіти визначати власні потреби та цілі організувати власні стратегії для досягнення цих цілей відповідно до своїх особливостей та здібностей сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і застосовувати інші компетенції, для того щоб діяти у специфічній навчальній ситуації (на основі спостереження, здогадки, запам'ятовування тощо)
|
Впр.5 ст.25 |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Професії та професійні навички. |
|
My dad works in … as a … |
[ au]
|
Present Perfect Continuous
|
Ст. 26 |
Впр 4-5 ст.26 |
Впр 1, 6 ст.26 Впр 2b, 3,4 ст.27 |
Впр 2 ст.26 |
Впр 3ст.26 Впр 1 ст.27 |
Впр 2a ст.27 |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Вимоги до особистісних якостей. |
|
He has always been good at …so he has a degree in …
|
[f] [v]
|
|
Ст. 27 |
Впр 1,3 ст.28 |
Впр 3a ст.28-29 |
Впр 3b ст.29 |
|
Впр 2 ст.28 |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Вимоги до кваліфікації. |
|
What have you been doing?
|
[u: ]
|
Ст. 28 |
|
Впр 4-5 ст.30
|
Впр 6 ст.30 |
|
|
Написати об’яву «Є вакансії».
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Лексико-граматичний. Освіта та професії. |
|
The job in…seems a better choice because…
|
[ w ]
|
Ст. 31 |
Впр 1a,2 ст.31-32 Впр 3 ст.32-33 |
|
Впр 1b-c ст.31 |
|
|
«Шукаю роботу» Написати електронне оголошення.
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Листування. Стилі листів.
|
|
The job … doesn’t sound very suitable for … because... |
[u: ]
|
Ст. 31 |
Впр 2-а ст.31 |
|
Впр 3-а ст.32 |
Впр 2-в ст.31 |
|
Впр 4ст.33
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Ділові листи. Заяви. Оголошення. |
|
|
[ ɔ ] [ɔu ] |
Ст. 33 |
Впр 3-в ст.33 |
|
Впр 4ст.33 Презентація листів |
Написати резюме про прийом на роботу.
|
|
Написати оголошення про прийом на роботу. |
||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
Unit 3. Шкільне життя. (10 годин)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Шкільне життя.. |
|
- запитувати і надавати інформацію;
- висловлювати свою точку зору та аргументувати її;
- розповідати про свої захоп-лення, уподоб-бання, мрії, аргументуючи власний вибір;
- знаходити схожі риси і відмінності в освітніх системах різних країн;
- давати власну оцінку фактам; - висловлювати припущення та прогнозувати ймовірність подій і наслідків
|
It’s obviously that ….
|
[f] [v]
|
|
Ст. 37 Впр 4 ст.36
|
Впр 1 ст.52
|
Впр 2 ст.36
|
Впр 1 ст.36
|
Впр 5 ст.38
|
здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури в межах змісту програми здатність визначити й використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур
вживання та вибір привітань вживання та вибір форм звертання вживання та вибір вигуків правила вступу до розмови
Правила ввічливості
Вирази народної мудрості |
знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію використовувати нові технології |
Впр 6 ст.38
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
Відношення британських підлітків до школи. |
|
They provide students with … |
[I ] [i:]
|
Умовні речення I типу. Впр 1 ст.40 Впр 3-4 ст.41
|
Ст. 39 Впр 1 ст.39 Learn or study
|
Впр 6 ст.38
|
|
Впр 2, ст.39 Впр 2, ст.40
|
Впр 2,ст.40 (письмово) |
Впр 5-6 ст.41 |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Заклади освіті. |
|
If I don’t get into university I’ll go to the courses to get a driver’s license. |
[ ʃ ]
|
Умовні речення I типу.
|
Ст. 43
|
Впр 1 ст.42 |
Впр 3-4 ст.42 |
Впр. 2 ст.42 |
Впр. 6 ст.43 (письмово) |
Впр 5 ст.43 Знайти інформацію про систему освіти в Україні. |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Система освіти в Україні. |
|
If they offer…, I’ll attend…
|
[au ] [ ou]
Фоне Тика
[ æ ]
[ w ]
|
|
Корисні фрази Ст. 44
|
|
Впр 1-3 ст.44 |
Школи в Україні. |
Впр.2 ст 44 |
Знайти інформацію про систему освіти за кордоном. |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Школи у Великобританії та США. |
|
I’ll apply… if they arrange…
|
[ w ]
[ ei ] [ ai ]
[ r ]
|
Умовні речення I типу.
|
Ст. 45 |
Впр 2 ст.45 |
|
Впр.3 А ст 46 Впр. 4 ст 47
|
Впр.3 В ст 46 |
Порівняти систему освіти в Україні та за кордоном (таблиця)
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Англійська-мова міжнародного спілкування.
|
|
What’s your opinion of…?
|
[ r ] |
Умовні речення I типу.
|
|
Впр. 5, ст 47
|
збірник |
|
Впр. 5, ст 47
|
Впр. 5, ст 47 переказ |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Навчальні курси. |
|
You’ve got a point there.
|
[ ʒ ]
|
|
Власні назви |
Впр 7 ст.48 |
|
Впр 6 ст.48 |
|
Написати заяву про прийом на курс.
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Резюме про прийом на курс. |
|
I don’t think so. The problem’s that… |
|
|
Ст.49 |
Впр 3 ст.50 |
збірник |
Впр 2 ст.49 |
Впр 1 ст.49 |
Написати оголошення про прийом на курс.
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Який навчальний заклад обрати.
|
|
|
|
|
Корисні фрази Ст. 51 Власні назви |
Впр 4 ст.51 |
|
Впр 4 ст.51 Обговорення
|
|
Описати навчальний заклад свого міста (за вибором учня)
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Перевір свої знання.
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
|
|
Впр 2 ст.52 |
Впр 1 ст.52 |
Впр 4 ст.52 |
Впр 3 ст.52 |
|
|
|
|
Розробити постер «Мій навчальний заклад»
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|||||||||||||||||||||||
Unit 4. Національна кухня.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Національна кухня. |
|
знаходити схожі риси і відмінності в національних кухнях своєї та інших країн; - висловлювати своє враження та емоції у зв’язку з побаченим чи почутим; - пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;
описувати реалії рідної та іншомовної культур; - висловлювати припущення щодо можли-вості виконання дій, які б могли відбутись за певних умов; -розповідати про свої уподобання; - давати поради та реагувати на поради інших; - запитувати та надавати інформацію |
The main meal of the day is called …
|
[I ] [i:]
|
|
Ст. 54-55 |
Впр 3ст.54 |
Впр 3ст.54 |
Впр 1ст.54 |
Впр 2ст.54
|
здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури в межах змісту програми здатність визначити й використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур
|
розрізняти і продукувати незнайомі звуки розуміти і зв'язувати незнайомі звукові відрізки слухати і розуміти звуковий потік і сприймати його як осмислений ряд фонетичних елементів
уважно стежити за презентованою інформацією усвідомлювати мету поставленого завдання; ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи активно застосовувати мову, що вивчається використовувати адекватні матеріали для самостійного вивчення знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію
|
Впр 3ст.56 |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Національна британська кухня. |
|
It is well-known that … It is brawn made from … |
[ ʃ ]
|
|
Ст. 56 |
|
|
Впр 6ст.56 |
|
Впр 3ст.54 переказ |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Страви української кухні. |
|
I would cook fish with vegetables if I had one. |
[au ] [ ou]
Фоне Тика
[ æ ]
[ w ]
|
|
Ст. 57 Впр 1 ст.58 |
Впр 7ст.57 |
|
Впр 8ст.57 |
Впр 2ст.58 |
Впр 3ст.58 |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Лексико-граматичний. Звичаї харчування у Великобританії. |
|
If I were you I’d choose roast beef. |
[ w ]
[ ei ] [ ai ]
[ r ]
|
Умовні речення II типу. Впр 1 ст.59 |
|
|
|
Впр 2 ст.59 |
Впр 3-5 ст. 60 |
Впр 6 ст.60 |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Меню. Меню під час посту. |
|
If you were there, which items would you eat? |
[ r ] |
Умовні речення II типу.
|
|
Впр 5 ст. 62 |
Впр 3-4ст. 61 |
Впр 1-2ст. 61 |
|
Моя улюблена страва. (рецепт) |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Приготування страв за рецептами. |
|
The reasons I prefer … are …
|
[ ʒ ]
|
|
Корисні фрази Ст. 63 |
|
|
|
Впр 4 ст. 64 |
Ресторан з англійською кухнею в твоєму місті. |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Українська гостинність.
|
|
I’d say … is better because … |
|
Впр 2 ст. 64 |
Впр 1 ст. 64 |
Впр 5 ст. 64 |
|
Впр 3 ст. 64 |
|
Знання суспільства і культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами: повсякденне життя умови життя міжособистісні стосунки цінності, ідеали, норми поведінки соціальні правила поведінки ритуальна поведінка
|
Підготувати проект «Я-власник ресторану» |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
Смаки. Уподобання. |
|
|
|
I would cook |
Корисні фрази Ст. 66 |
Впр 6 ст. 65 |
|
Презентація проектів «Я-власник ресторану» |
Впр 4 ст. 68 |
Впр 5 ст. 68 |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Поповнення мовного портфоліо
|
|
|
|
Впр.2 ст 69 |
Впр.1 ст 69 |
Впр.3 ст 70 |
Впр.4 ст 71 |
Впр.1-3 ст 67 |
Меню української родини на день. |
Описати рецепт традиційної української страви. |
||||||||||||||||||||||||||
|
|
Повторення та систематизація. |
|
|
|
|
If you had been |
Three basic parts of a paragraph |
|
|
Схожі риси в національних кухнях країн |
Написати рецепт традиційної української страви. |
Скласти святкове українське меню. |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль читання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль усного мовлення |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль письма |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 клас ІI семестр English 10 (Karpiuk)
|
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєва компетенція |
Соціокультурна компетенція |
Загально-навчальна компетенція |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Підтема ситуативного спілкування |
Урок в НМК |
Мовленнєві функції |
Мовленнєві зразки |
Фонети ка
|
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання |
Аудіюва ння |
Мовлення |
Письмо |
|
|
Дом. завд. |
|||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|||||||||||||||||||
Unit 5 COMMUNICATION TECHNOLOGIES (10 годин)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Сучасні засоби комунікації і технології в нашому житті. Reading
|
|
описувати предмети та явища; - запитувати та надавати інформацію; - обговорювати перспективи та аргументувати свою точку зору; - розповідати про свої захоплення й уподобання;
|
A computer is an electronic machine which can be used to …
|
[ æ ][ ei ] Інтонація питальних речень. |
Phrasal Verbs
|
an access, an attachment, a data, a device, hardware, input, output, software, a website, online, to surf, an icon, a device, to delete |
PB ex.2,3, 4, 5, pp.72-74; ex.7, p.75 WB ex.3, p.48 |
PB Article, p.p.72-74 |
PB ex.1b, p.72;
|
PB ex.1a,p.72ex.6, p.75;
|
Знання суспільства і культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами: повсякденне життя умови життя міжособистісні стосунки цінності, ідеали, норми поведінки соціальні правила поведінки ритуальна поведінка
|
розрізняти і продукувати незнайомі звуки розуміти і зв'язувати незнайомі звукові відрізки слухати і розуміти звуковий потік і сприймати його як осмислений ряд фонетичних елементів
|
WB ex.1,2*, p.47; слова вчити |
|||||||||||||||||||
|
|
Сучасні технології Reading and vocabulary |
|
A computer system consists of People use the Internet to access …
|
[ e ] [ i: ] |
|
an attachment, a directory, to click, a blog, a Wikipedia
|
PB ex.1,2, 3, p.76; WB ex.1, 2, p.49 |
|
PB ex.8, 9, p.75
|
WB ex.4*, p.48 |
WB ex.1, 2, p.49 |
||||||||||||||||||||||
|
|
Комп’ютерне обладнання та основні операції. Grammar |
|
Scroll up to the top of the page |
[ ɔ ][ɔu ] Інтонація питальних речень. |
Phrasal Verbs
|
to scroll up / down, hack into, to log off/out, to back up, to pick email, to zoom in/out, to print out
|
PB Grammar Point, ex.1, 2, 3, p.77; WB ex.1, p.49; ex.2, p.50 |
|
|
PB ex.4, p.77;
|
WB ex.3*, p.50
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Всесвітня мережа. Listening |
|
The Internet is a network of…. |
[ au]
|
|
to chat online, a web browser, to search out information, to compress files, a service provider, to get connected |
; |
PB ex.3,4, p.79 |
PB ex.1,2, 5, p.79; |
WB ex.1*,p.50
|
WB ex.2*, p.51 |
||||||||||||||||||||||
|
|
Веб-ресурси. Use of English |
|
In my view, this one… We need to consider … |
Буквосполучення “ng” [ Ƞ ]
|
Phrasal Verbs
|
a website, a hypertext, a cyber café, a hacker, a network |
PB ex.1a,p.80; WB ex.1, p.52
|
|
PB ex.1b, p.80; ex.3, p.81 |
PB ex2, p.81;
|
WB ex.2, p.52; ex.3, p.53
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|||||||||||||||||||
|
|
Улюблені сайти. Use of English |
|
розпитувати з метою роз’яс-нення і уточнен-ня інформації та надання необ-хідних відпові-дей;
- давати поради та реагувати на поради інших; - аргументувати свій вибір
|
To my way of thinking … |
Буквосполучення “th”
|
|
a website, a hypertext, a cyber café, a hacker, a network |
PB ex.1,2a, p.82; WB ex.1, p.53 |
|
PB ex.4,5, p.83
|
PB ex.2b, 3, p.82;
|
здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури в межах змісту програми
|
уважно стежити за презентованою інформацією усвідомлювати мету поставленого завдання
|
WB ex.2*,p.53 |
|||||||||||||||||||
|
|
Інтернет-кафе. |
|
Another reason is that … |
Буквосполучення “th”
|
|
a website, a hypertext, a cyber café, a hacker, a network |
WB ex.3,4, p.54 |
|
PB ex.6, 7b, p.84; ex.8, p.85 |
PB ex.7a,p.84
|
WB ex.5*,p.54
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Проектна робота |
|
|
[ju: ] [ Λ] |
|
|
PB ex.9, p.85 (group project) |
|
|
|
Підготувати проект |
||||||||||||||||||||||
|
|
Написання електронного листа. Writing |
|
|
[ ð ] [ Ɵ ] |
|
styles of email messages |
PB ex.2, p.86; ex.4, p.87 PB ex.5a,b; 6 p.88 - 89
|
|
PB ex.1, p.86; ex.3, p.87; WB ex.5,p.54 (step 6) |
WB ex.1,2*, p.55 |
Написати лист PB ex.7 A,B*, p.89;
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Сучасні технології
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі |
|
Буквосполучення “ng” [ Ƞ ]
|
|
Впр. 1 ст.18 |
Впр. 4 ст.18 |
Впр. 3 ст.18 |
Впр. 4 ст.18
|
Описати обох сестер, письмово. |
|
|
Впр. 5-а ст. 17 |
|||||||||||||||||||
Unit 6 IS THE EARTH IN DANGER? (10 годин) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Природні катаклізми Reading |
|
|
Natural disasters are becoming more frequent in Ukraine. |
[ au]
|
|
a hurricane, a landslide, a frequency, a threat, a cause,
|
ex.1,3,p.97
|
|
|
PB ex.2 p.97;
|
|
|
Слова вчити WB ex.1*, 2, p.60 |
|||||||||||||||||||
|
|
Правила безпеки під час стих.лиха. Vocabulary |
|
|
Every year there are big and small disasters in Ukraine. |
Буквосполучення “ng” [ Ƞ ]
|
|
a reason, resistant, to respond, to occur, to damage
|
PB ex.5, pp.95-96 ; |
|
PB ex.6, p.96 |
|
|
|
WB ex.4, pp.58-59 |
|||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|||||||||||||||||||
|
|
Пошуки причин і шляхів запобігання природнім стихійним лихам. Grammar |
|
характеризувати професійні якості людини;
розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
розповідати про свої захоплення, уподобання, мрії, аргументуючи власний вибір
- приймати або відхиляти пропозицію; - запитувати і надавати інформацію;
- обговорювати перспективи, давати поради, реагувати на поради інших
|
If we used bicycles, we would have less air pollution. |
[ e ] [ i: ] |
Conditionals (I, II)
|
|
WB ex.1, p.60 |
|
PB ex.3b,4, p.98 |
PB ex.1,2,3a, p.98;
|
Знання суспільства і культури спільноти або спільнот країни, мова якої вивчається, у межах тематики ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами: повсякденне життя умови життя міжособистісні стосунки цінності, ідеали, норми поведінки соціальні правила поведінки ритуальна поведінка
|
організовувати й застосовувати засоби навчання для самоосвіти визначати власні потреби та цілі організувати власні стратегії для досягнення цих цілей відповідно до своїх особливостей та здібностей сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо |
WB ex.2*, pp.60-61 |
|||||||||||||||||||
|
|
Дії під час стих лиха Listening |
|
If an earthquake occurs …., you should … Hurricanes are very strong winds that come form … |
[ au]
|
Conditionals (I, II)
|
a sandstorm, a tidal wave, to affect, to reduce, to destroy, to occur, an accident, to threaten, to provoke, a catastrophe |
PB ex.4, p.99
|
PB ex.2,3, 5a,b, p.99
|
|
PB ex.1, p.99; WB ex.1, pp.61-62;
|
WB ex.2, p.62
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Спогади про стихійні лиха Speaking |
|
Make sure all windows are closed. Keep the fire doors closed. |
[f] [v]
|
|
|
WB ex.1,p.63
|
|
PB ex.1,2,3 p.100 |
WB ex. 2*, p.63
|
PB ex.,4, p.100 |
||||||||||||||||||||||
|
|
Природні катаклізми Use Your English |
|
|
[u: ]
|
Conditionals (I, II)
|
|
PB ex.1, 2a, p.101; ex.3,4a, pp.102-103;
|
|
PB ex.4b, p.103 |
PB ex.2b, p.101;
|
WB ex.1,2*, p.64 |
||||||||||||||||||||||
|
|
Природні катаклізми Use Your English |
|
|
[ w ]
|
|
|
WB ex.3, 4a, p.64-65 |
|
PB ex.5,6,7, p.104
|
WB ex.4b, p.65 |
WB ex.4b, p.65 |
||||||||||||||||||||||
|
|
Робота над проектом |
|
|
[u: ]
|
|
|
PB ex.7, p.104;
|
|
|
PB ex.8*, p.104;
|
Підготувати проект |
||||||||||||||||||||||
|
|
Написання замітки в газету. Writing |
|
|
[ ɔ ] [ɔu ] |
|
a stage, a method, to generate ideas, brainstorming, free writing, clustering
|
PB Writing Point, ex.1a, 2, pp.105-106
|
|
PB ex.1b, 3, 4, p.105-106
|
WB ex.1*, p.66
|
Написати замітку |
||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|||||||||||||||||||
|
|
Природні катаклізми
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||
Unit 7 THE WORLD OF PAINTING (10 годин)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Розвиток живопису в Україні Reading |
|
- запитувати і надавати інформацію;
- висловлювати свою точку зору та аргументувати її;
- розповідати про свої захоп-лення, уподоб-бання, мрії, аргументуючи власний вибір;
- знаходити схожі риси і відмінності в освітніх системах різних країн;
давати власну оцінку фактам; - висловлювати припущення та прогнозувати ймовірність подій і наслідків
|
The painting … is regarded as a master-piece and belong to the period of … It is represented by … It is considered to be … N. is highly praised by …
|
[f] [v]
|
|
landscape, seascape, still-life, battle scene, water colours, to capture, to portray, a trend, baroque, to reflect, a sitter, folk, abstraction, avant-garde, classicism, futurism, impressionism, realism
|
PB ex.6,p.113; ex.2, 3, pp.114-115 PB ex.2,p.113; WB ex.2, pp.70-71
|
|
PB ex.7, p.113 |
PB ex.1,p.114
|
вживання та вибір привітань вживання та вибір форм звертання вживання та вибір вигуків правила вступу до розмови
Правила ввічливості
Вирази народної мудрості |
знаходити, розуміти і при необхідності передавати нову інформацію використовувати нові технології |
Слова вчити WB ex.5*,p.69ex.1, p.70
|
|||||||||||||||||||
|
|
Розвиток живопису в Україні Vocabulary |
|
A. was a brilliant painter of seascape |
[I ] [i:]
|
Past Perfect Tense
|
landscape, seascape, still-life, battle scene, water colours, to capture, to portray, a trend, baroque, to reflect, a sitter, folk, abstraction, avant-garde, classicism |
PB ex.6,p.113; ex.2, 3, pp.114-115; WB ex.2, pp.70-71
|
|
PB ex.7, p.113 |
PB ex.1,p.114
|
WB ex.5*,p.69ex.1, p.70
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Живопис Grammar |
|
After I had finished I left. Mary had been painting since yesterday evening. |
[ ʃ ]
|
Past Perfect Continuous Tense
|
|
PB Grammar Points, ex.1,2, 4, 6, pp.116-117
|
|
|
PB ex.3, 5, p.116-117;
|
WB ex.1,2,3,4, pp. 71-72; ex.5*,p. 73
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Національна галерея в Лондоні Listening |
|
|
[au ] [ ou]
Фоне Тика
[ æ ]
[ w ]
|
|
an exhibition, unique, to highlight, to avoid, to recognize
|
PB ex.5,p.119
|
PB ex.3,4, p.118
|
PB ex.1,2, p.118;
|
WB ex.1, p.73
|
WB ex.2*,p.74 |
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
|||||||||||||||||||
|
|
Відвідування галереї Speaking |
|
характеризувати професійні якості людини;
розпитувати з метою роз’яснення і уточнення інформації та надання необхідних відповідей;
розповідати про свої захоплення, уподобання, мрії, аргументуючи власний вибір
|
Why not to visit…? It would be a good idea to …
|
[ w ]
[ ei ] [ ai ]
[ r ]
|
Past Perfect Continuous Tense
|
an exhibit, an exponent, an exposition, an item, to contain, to be on a display |
PB ex.2,p.120
|
|
PB ex.1,3,4, pp.120 -122 |
WB ex.1, 2 p.74-75 |
норми поведінки соціальні правила поведінки ритуальна поведінка
|
організовувати й застосовувати засоби навчання для самоосвіти визначати власні потреби та цілі організувати власні стратегії для досягнення цих цілей відповідно до своїх особливостей та здібностей
|
WB ex.3*, p.76 |
|||||||||||||||||||
|
|
Англійські живописці Use Your English |
|
We need to consider …
|
[ r ] |
|
|
PB ex.3, pp.123-124 WB ex.1, p.76 |
|
PB ex.4, p.124 |
PB ex.1,2, p.123;
|
WB ex.2*, p.77-78 |
||||||||||||||||||||||
|
|
Галереї Лондона Use Your English |
|
For one thing…., for another … |
[u: ]
|
Past Perfect Continuous Tense
|
|
PB ex.8, p.125-126
|
|
PB ex.6,7, p.125; ex.9, p.126
|
PB ex.5, p.125, ex.4*, p.80 |
WB ex.3,pp.78 -79; |
||||||||||||||||||||||
|
|
Робота над проектом |
|
|
[ w ]
|
|
|
PB ex.9, p.126
|
|
|
|
Підготувати проект |
||||||||||||||||||||||
|
|
Написання есе. Writing
|
|
|
[u: ]
|
|
an essay, drafting, revising, editing, proofreading, cohesive devices, transitions, coherence |
PB Writing Point,p.127 ex.2a,3, p.128;
|
|
PB ex.1, p.127; ex.2b,p.128
|
WB ex.1,2*, p.80
|
Написати есе.
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми з метою корекції у подальшій роботі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Unit 8 DO YOU LIKE SPORTS? (10годин)
|
|
|
|
|
|
[ ʒ ]
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Спорт і дозвілля. Reading |
|
знаходити схожі риси і відмінності в національних кухнях своєї та інших країн; - висловлювати своє враження та емоції у зв’язку з побаченим чи почутим; - пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;
описувати реалії рідної та іншомовної культур; - висловлювати припущення щодо можли-вості виконання дій, які б могли відбутись за певних умов; -розповідати про свої уподобання; - давати поради та реагувати на поради інших; - запитувати та надавати інформацію
- висловлювати своє враження та емоції у зв’язку з побаченим чи почутим; - пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;
|
I go jogging every week.
|
[I ] [i:]
|
|
a cricket, an injury, jogging, riding, sailing, a sport event |
PB ex.1,3, 4, pp.134-136; WBex.2, .82 |
|
PB ex.2, p.134; |
PB ex.5*, p.136;
|
здатність привести до спільного знаменника рідну й іноземну культури в межах змісту програми здатність визначити й використати різні стратегії для контакту з представниками інших культур
|
розрізняти і продукувати незнайомі звуки розуміти і зв'язувати незнайомі звукові відрізки слухати і розуміти звуковий потік і сприймати його як осмислений ряд фонетичних елементів
|
Слова WB ex.1, 3, p.82-83 |
|||||||||||||||||||
|
|
Види спорту. Vocabulary |
|
I couldn’t imagine a life without sport.
|
[ ʃ ]
|
|
be in the open, to stay fit, a load of rubbish, an achievement, a coach,
|
PB ex.6,p.136ex.5,p.137 WB ex.3, p.84 |
|
PB ex.7,p.136 ; ex.1,2, 3, p.137 |
PB ex.4,p.137 p.83
|
WB ex.4*,p.83 |
||||||||||||||||||||||
|
|
Ставлення до занять спортом Grammar |
|
|
[au ] [ ou]
Фоне Тика
[ æ ]
[ w ]
|
Tense Revision: Past Tenses & Future Tenses
|
a contest, a participant, a referee, to achieve, to draw, to hit, to lose, to score, to play draughts, ski slope, a coach, a referee |
PB ex.1, 2, 4, 5, pp.138-139; WB ex.2, p.84
|
|
|
PB ex.3, 6*, pp.138-139;
|
WB ex.1, p.84; ex.3, p.85 |
||||||||||||||||||||||
|
|
Американський футбол Listening
|
|
Baseball dates back … Cricket is peculiarly associated with England
|
[ w ]
[ ei ] [ ai ]
[ r ]
|
|
a league, to determine, to attend a game, associated football, rugby
|
PB ex.7,p.141 WB ex.1, p.85 |
PB ex.4,5, p.140
|
PB ex.2,3, p.140; ex.6, 8, p.141;
|
PB ex.1,p.140
|
WB ex.2, p.85; ex.3*,p.86
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Враження від проглянутих змагань Speaking
|
|
- What did you think of the game? - I liked it immensely!
|
[ r ] |
Tense Revision: Past Tenses & Future Tenses
|
tobogganing, a disgrace, an opposition, a pitch, a promotion,
|
PB ex.2, p.142 ex.4a, p.143; |
|
PB ex.1, 2, 3, 4b, 5 pp.142-143
|
WB 1, 2* p.86;
|
Скласти діалог |
||||||||||||||||||||||
|
|
Спорт Use Your English |
|
It was neither exciting nor skillful.
|
[ ʒ ]
|
|
to oppose, to promote, to tackle, to get injured |
PB ex.1,2,5, p.144-145
|
|
PB ex.4,pp.144-145; |
PB ex.3,p.144 WB ex.1,p.87 |
WB ex.2, p.87
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Спортивні фанати Use Your English |
|
|
|
Tense Revision: Past Tenses & Future Tenses
|
|
WB ex.3, p.87
|
|
PB ex.5,6, p.146 |
|
|
PB ex. 7,8, p.146 |
|||||||||||||||||||||
|
|
Контроль читання |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Робота над проектом My Favourite Sport |
|
I go jogging every week. I couldn’t imagine a life without sport.
|
|
Tense Revision: Past Tenses & Future Tenses
|
a cricket, an injury, jogging, riding, sailing, a sport event, to kick
|
Worksheets “My Favourite Sport” |
|
|
|
Підготувати проект |
||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль усного мовлення |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Написання есе «Спорт у житті людей» Writing |
|
|
|
|
Methods of ordering: chro-nological, spatial, logical. The concluding paragraph of an essay. A final comment.
|
PB ex.6, 7, pp.148-149; |
|
PB ex.6, p.148 |
PB ex.5,p.148 ex.8*, p.149;
|
Написати есе |
||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль письма |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу теми з метою корекції у подальшій роботі |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Підсумковий урок |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||