ПОГОДЖУЮ
____________Заступник з НВР ______________________
Підпис ПІБ
_______________
Дата
Геометрія, 8 клас
2023-2024
Істер О.С.
Геометрія: підручник для 8-го кл. закладів загальної середньої освіти/ О.С. Істер. – К.: Генеза, 2021. Рекомендовано МОН України(наказ МОН України від 22.02.2021 №243)
Математика. Навчальна програма для учнів 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (затверджена наказом МОН України від 07.06.2017 № 804)
ІІ семестр
№ з/п |
Тема, зміст навчального матеріалу |
Кільк годин |
Дата |
Примітка |
Тема 3. Розв’язування прямокутних трикутників, 14 год. |
||||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
||||
Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур та співвідношень, указаних у змісті; пояснює: що таке похила та її проекція; що означає «розв’язати прямокутний трикутник»; формулює: · властивості перпендикуляра і похилої; · означення синуса, косинуса, тангенса гострого кута прямокутного трикутника; · теорему Піфагора; · співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника; знаходить на малюнках сторони прямокутного трикутника, відношення яких дорівнює синусу, косинусу, тангенсу вказаного гострого кута; обчислює значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30°, 45°, 60°; доводить теорему Піфагора; розв’язує прямокутні трикутники застосовує вивчені означення й властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту |
||||
31 |
Інструктаж із БЖД. Теорема Піфагора |
1 |
10.01.24 |
§18(с. 132) |
32 |
Теорема Піфагора |
1 |
15.01 |
|
33 |
Теорема Піфагора |
1 |
17.01 |
|
34 |
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
1 |
22.01 |
§19(с. 142) |
35 |
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
1 |
24.01 |
|
36 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
29.01 |
|
37 |
Синус, косинус і тангенс гострого кута прямокутного трикутника |
1 |
31.01 |
§20(с. 147) |
38 |
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
1 |
05.02 |
§20(с. 148) |
39 |
Співвідношення між сторонами і кутами прямокутного трикутника |
1 |
07.02 |
|
40 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
1 |
12.02 |
§21(с. 156) |
41 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
1 |
14.02 |
|
42 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
26.02 |
|
43 |
Контрольна робота з теми ″Розв’язування прямокутних трикутників″ |
1 |
28.02 |
|
44 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
04.03 |
|
Тема 4. Многокутники. Площі многокутників, 16 год. |
||||
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
||||
Учень/учениця: наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; пояснює, що таке: многокутник та його елементи; площа многокутника; многокутник, вписаний у коло та описаний навколо кола; формулює: · означення: многокутника, вписаного у коло; многокутника, описаного навколо кола; · теорему: про площу прямокутника, паралелограма, трикутника, трапеції; записує та пояснює формули площі геометричних фігур, указаних у змісті; зображує та знаходить на малюнках: многокутник і його елементи; многокутник, вписаний у коло; многокутник, описаний навколо кола; співвідносить з об'єктами навколишньої дійсності вказані у змісті фігури; обчислює площі вказаних у змісті фігур; застосовує вивчені означення, властивості та формули до розв’язування задач, зокрема знаходження площ реальних об’єктів; розв’язує задачі на: розбиття многокутника на рівновеликі; дослідження рівноскладеності многокутників тощо |
||||
45 |
Многокутник і його елементи. Сума кутів опуклого многокутника |
1 |
06.03 |
§22(с. 173) |
46 |
Многокутник, вписаний у коло, і многокутник, описаний навколо кола |
1 |
11.03 |
§22(с. 175) |
47 |
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника |
1 |
13.03 |
§23(с. 179) |
48 |
Площа прямокутника. Розв’язування задач |
1 |
18.03 |
|
49 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
20.03 |
|
50 |
Площа паралелограма |
1 |
25.03 |
§24(с. 184) |
51 |
Площа паралелограма. Розв’язування задач |
1 |
27.03 |
|
52 |
Площа трикутника |
1 |
08.04 |
§25(с. 189) |
53 |
Площа трикутника. Розв’язування задач |
1 |
10.04 |
|
54 |
Площа трикутника. Розв’язування задач |
1 |
15.04 |
|
55 |
Площа трапеції |
1 |
17.04 |
§26(с. 195) |
56 |
Площа трапеції. Розв’язування задач |
1 |
22.04 |
|
57 |
Площа трапеції. Розв’язування задач |
1 |
24.04 |
|
58 |
Розв’язування задач. Самостійна робота |
1 |
29.04 |
|
59 |
Контрольна робота з теми ″Многокутники. Площі многокутників″ |
1 |
01.05 |
|
60 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
06.05 |
|
Повторення і систематизація вивченого, 7 год. |
||||
61 |
Чотирикутники |
1 |
08.05 |
|
62 |
Подібність трикутників |
1 |
13.05 |
|
63 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
1 |
15.05 |
|
64 |
Площі чотирикутників |
1 |
20.05 |
|
65 |
Підсумкова контрольна робота |
1 |
22.05 |
|
66 |
Аналіз контрольної роботи |
1 |
27.05 |
|
67 |
Резерв |
1 |
29.05 |
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності |
||||
Учень/учениця: розв’язує задачі практичного змісту на: визначення відстані до недоступної точки; висоти предмета; знаходження кутів (кута підйому дороги, відкосу, кута, під яким видно деякий предмет) тощо |
31.08.2023 Учитель_________ _______________________
Дата Підпис ПІП учителя