ІІ семестр |
||||
46 |
1 |
Біографічна довідка Марка Твена. Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра»(уривок із повісті). |
|
|
47 |
1 |
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра»(продовження).
|
|
|
48 |
1 |
Глянь, яка красива наша Україна. Іван Нечуй-Левицький «Зимовий ліс». |
|
|
49 |
1 |
День надворі білий, білий…Василь Симоненко «Снігу, снігу сиплеться довкола» . Володимир Підпалий «Зимовий бір». |
|
|
50 |
1 |
Урок позакласного читання 8 |
|
|
51 |
1 |
Біографічна довідка Максима Рильського. Максим Рильський «Зимовий танок». Яків Щоголів «Зимовий ранок» . |
|
|
«СЕКРЕТ ПО СЕКРЕТУ»: гумористичні вірші й оповідання |
||||
52 |
|
Вступ до теми. Грицько Бойко «Секрет по секрету». Грицько Бойко «Маринка та Галинка» |
|
|
53 |
1 |
Дмитро Білоус «Як сойка бабусю підвела»
|
|
|
54 |
1 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах». Галина Ткачук «Нерозмінна монета». |
|
|
55 |
1 |
Надія Кибальчич «Спогади кота Сивка»(уривок з оповідання).
|
|
|
56 |
1
|
Біографічна довідка Михайла Слабошпицького. Михайло Слабошпицький «Що ж буде з Костиком?» |
|
|
57 |
|
Михайло Слабошпицький «Що ж буде з Костиком?» (продовження). |
|
|
58 |
1 |
Урок позакласного читання 9 |
|
|
59 |
1 |
Гумористичні твори в різних джерелах друкованої продукції (Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом "Гумористичні вірші та оповідання"). |
|
|
60 |
1 |
Урок літературної творчості. Твори Василя Сухомлинського. |
|
|
61 |
1 |
Контрольна робота 5: аудіювання (письмово). Олег Буцень «Полохливий гриб». |
|
|
«ЗВИЧАЙНА ЛЮДИНА»: ОПОВІДАННЯ ПРО ДОРБІ СЕРЦЯ ТА ГАРНІ ВЧИНКИ |
||||
62 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Вступ. Василь Сухомлинський «Важко бути людиною» (оповідання). |
|
|
63 |
1 |
Василь Сухомлинський «Доброго вам здоров’я, дідусю». |
|
|
64 |
1 |
Олег Буцень «Пустощі». |
|
|
65 |
1 |
Урок позакласного читання 10 |
|
|
66 |
1 |
Олег Буцень «Пустощі» (продовження). |
|
|
67 |
1 |
Урок літературної творчості Олега Буценя «Пустощі». Складання плану, головні і другорядні персонажі, позитивні і негативні персонажі. |
|
|
68- 69
|
2 |
«Про Хлопчика, який не вмів робити нічого корисного» (скорочено) за Інною Волоскевич. (Сонячні вітрила, с. 133-138). |
|
|
70 |
1 |
Остап Вишня «Солов’яча яєчня». |
|
|
71 |
1 |
Остап Вишня «Солов’яча яєчня» (продовження). |
|
|
72 |
1 |
Читаю, замислююсь. Алла Потапова «Світ прекрасний навколо тебе…» |
|
|
73 |
1 |
Урок позакласного читання 11 |
|
|
74 |
1 |
Біографічна довідка Олеся Донченка. За Олесем Донченком «Безкозирка» (уривок із повісті «Заповітне слово»). |
|
|
75 |
1 |
За Олесем Донченком «Безкозирка» (продовження). |
|
|
76 |
1 |
Григір Тютюнник «Ласочка». |
|
|
77 |
1 |
Григір Тютюнник «Ласочка» (продовження). |
|
|
78 |
1 |
Читаю, замислююсь. Анатолій Костецький «Не хочу!» (напам’ять). |
|
|
79 |
1 |
Микола Бук «Є в нас друзі». Повторюю, пригадую, творю. |
|
|
80 |
1 |
Урок позакласного читання 12 |
|
|
81 |
1 |
Контрольна робота 6: навичка читання мовчки (письмово). За М. Ішуніною «Ластівочки». |
|
|
«ЦЕЙ ЛІС ЖИВИЙ»: НАУКОВО-ХУДОЖНІ ТВОРИ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ |
||||
82 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Вступ до теми. Паола Утевська «Ліс-трудівник». |
|
|
83 |
1 |
Науково-художні оповідання. У країні знань. Паола Утевська «Гості з далеких берегів» (скорочено). |
|
|
84 |
1 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах». Саша Кочубей «Володарка лісу». |
|
|
85 |
1
|
Олег Буцень «Неприємна пригода». |
|
|
86 |
1
|
Олег Буцень «Неприємна пригода» (продовження). |
|
|
87 |
|
Урок позакласного читання 13 |
|
|
88 |
1 |
«Весна йде та йде» (напам’ять) за твором Марко Вовчок. |
|
|
89 |
1 |
«Приходила весна» за Борисом Грінченком. |
|
|
90 |
1 |
Ми любимо весну, зелену, чудесну. «Весна – неначе карусель» Богдан-Ігор Антонович. «Вечір дихає весною» Андрій М’ястківський |
|
|
91 |
1 |
Тамара Коломієць «Квітень» (напам’ять). |
|
|
92 |
1 |
Анатолій Костецький «Квіткові сни». Повторюю, пригадую, творю. |
|
|
93 |
1 |
Контрольна робота 7: робота з літературним твором. |
|
|
«НЕБАЧЕНІ СВІТИ» :ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА, ПОВІСТЬ-КАЗКА, П’ЄСА |
||||
94 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Леся Воронина «Слон на ім’я Гудзик». |
|
|
95 |
1 |
Урок позакласного читання 14 |
|
|
96 |
1
|
Леся Воронина «Слон на ім’я Гудзик» (творча робота: складання продовження казки). |
|
|
97 – 98 |
2 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної у країнської дитячої літератури для читання в 3, 4 класах». Леся Воронина «Пригоди голубого папуги» (скорочено). |
|
|
99 |
1 |
Сашко Дерманський «Казки дракона Омелька» |
|
|
100
|
1
|
Сашко Дерманський «Казки дракона Омелька» (продовження). |
|
|
101 |
1 |
Сашко Дерманський «Казки дракона Омелька». Робота над змістом казки. |
|
|
102 |
1 |
Всеволод Нестайко «Країна Сонячних Зайчиків» |
|
|
103 |
1 |
Всеволод Нестайко «Країна Сонячних Зайчиків» (продовження). |
|
|
104 |
1 |
Михайло Слабошпицький «По зірки». |
|
|
105 |
1 |
Урок позакласного читання 15 |
|
|
106 |
1 |
Урок літературної творчості. Складання казки або казкової історії про казкову країну або місто. |
|
|
107 |
1 |
Відкриваю таємниці п’єси-казки. Микола То-менко «Орел-Срібнокрилець». |
|
|
108 |
1 |
Микола Томенко «Орел - Срібнокрилець» (продовження) |
|
|
109- 110 |
1 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах». Іван Андрусяк «Як подружитися з Чакалкою» (п’єса). |
|
|
111 |
1 |
Сторінками дитячих журналів . |
|
|
112 |
1
|
Повтори, пригадай, твори, вигадуй. Контрольна робота 8: навичка читання вголос (усно). За Ю. Дмитрієвим « Жаба - наш друг».
|
|
|
113 |
1 |
Урок позакласного читання 16 |
|
|
114 |
1 |
Контрольна робота 8: навичка читання вголос (усно). За Ю. Дмитрієвим « Жаба - наш друг».
|
|
|
«ЛЮБИ, ШАНУЙ, ОБЕРІГАЙ УСЕ, ЩО ЗВЕТЬСЯ УКРАЇНА»: ВІРШІ ПРО БАТЬКІВЩИНУ |
||||
115 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Ігор Січовик «Рідний край». Марія Людкевич «Під небом України». |
|
|
116 |
1 |
Петро Осадчук «Послухай, як струмок дзвенить…». |
|
|
117 |
1 |
Дмитро Павличко «Де найкраще місце на землі». Дмитро Павличко «Рідна мова» (напам’ять). |
|
|
118 |
1 |
Микола Сингаївський «Я все люблю». Ганна Черінь «Рідна хата». |
|
|
119 |
1 |
Підсумкова контрольна робота / Державна підсумкова атестація. |
|
|
120 |
1 |
Аналіз контрольної роботи. Біографічна довідка Ліни Костенко. Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна». |
|
|
121 |
1 |
Урок позакласного читання 17 |
|
|
122 |
1 |
Ліна Костенко «Пісенька про космічного гостя». |
|
|
123 |
1 |
Володимир Сосюра «Любіть Україну». |
|
|
124 |
1 |
Урок-КВК. |
|
|
125 |
1 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|
|