КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ для 5 класу з українською мовою навчання за програмою 2013 р. зі змінами 2015, 2017 рр. (ІІ семестр)
4 години на тиждень
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
для 5 класу за програмою 2013 р. зі змінами 2015, 2017 рр.
ІІ семестр
Пор.№ |
Навчальний матеріал |
Кіл.год. |
Датапров. |
|
Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] та [о] перед складом з наголошеним [у] в коренях слів. Орфографічний словник. Орфограма (практично). Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення. Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків. Вимова і правопис префіксів роз-, без-Спрощення в групах приголосних. Найпоширеніші випадки чергування голосних і приголосних звуків (практично). Чергування [о] – [а], [е] – [і], [е] – [и]; [о], [е] з [і]; [и] – [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [х] у коренях слів; [г], [к], [х] – [ж], [ч], [ш] – [з′], [ц′], [с′]. Основні випадки чергування у – в, і – й, з – із – зі (правила милозвучності). Вимова і правопис префіксів з- (зі-, с-), роз (розі-). ТКР. Аналіз контрольних робіт. РЗМ. Есе (розмірковування в довільній формі) про красу й милозвучність української мови Позначення м’якості приголосних на письмі буквами ь, і, є, ю, я. Основні правила переносу. Правила вживання знака м’якшення (повторення й поглиблення). Правила вживання апострофа |
3
1 2
2
2
3
4 |
|
|
Відомості із синтаксису й пунктуації. Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення. Головне й залежне слово в словосполученні.. Речення, його граматична основа (підмет і присудок). Речення з одним головним членом (загальне ознайомлення). Види речень за метою висловлення; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні (повторення). Пунктуаційна помилка та її умовне позначення (практично). РЗМ. Письмовий твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стиліТКР. Контрольний диктант. Аналіз контрольних робіт. |
2
2
2
2 2 |
|
|
Другорядні члени речення: додаток, означення, обставина. |
5 |
|
|
Речення з однорідними членами (без сполучників і зі сполучниками а, але, і). Кома між однорідними членами. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами. РЗМ. Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення. Аналіз письмового переказу. ТКР. Контрольний переказ. Аналіз контрольних робіт.
Звертання. Непоширені й поширені звертання. Розділові знаки при звертанні (повторення). РЗМ. Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів. Ділові папери. Оформлення конверта (або адреси на поштовій листівці).
Ознайомлення з найбільш уживаними вставними словами та сполученнями слів (практично). Виділення вставних слів на письмі комами.
Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. Кома між частинами складного речення, з’єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв’язком. ТКР. Контрольний твір. Аналіз контрольних робіт. |
4
2
2
3
2
2
2
2 |
|
|
Пряма мова. Діалог. Розділові знаки в реченнях із прямою мовою. Тире при діалозі. РЗМ. Складання діалогів. |
6
1 |
|
|
Повторення й узагальнення вивченого в кінці року.Лексикологія. Будова слова й орфографія. Фонетика й графіка. Орфоепія й орфографія. Синтаксис і пунктуація.ТКР. Аналіз контрольних робіт. РЗМ. Тлумачення лексичного значення ужитих у реченнях (текстах) слів, добір синонімів, антонімів.Читання речень (текстів) з дотриманням правил вимови слів та інтонування речень.Написання речень і текстів з поясненням написання слів та вживання розділових знаків |
6
2 3 |
|