Календарно - тематичне планування з української мови (І семестр) для 8 класу (з російською мовою навчання).
Складено за такою навчальною програмою: Українська мова. 5 – 9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з російською мовою навчання/ Н.Бондаренко та ін.. − К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН України від 07 червня 2017 року № 804) .
Календарно - тематичне планування
Українська мова 8-А клас (з російською мовою навчання)
І семестр 2017-2018 н. р.
(30 год., 2 год. на тиждень)
(2 год. ущільнено на розсуд учителя)
Види контрольних робіт |
І семестр |
ІІ семестр |
||
Перевірка мовної теми |
2 |
|
2 |
|
Письмо: переказ |
1 |
|
1 |
|
твір |
1 |
|
1 |
|
Правопис: диктант |
1 |
|
1 |
|
РМ – 16 год. |
Усний переказ, діалог |
|
усний твір, читання вголос |
|
№ уроку |
Зміст матеріалу |
Дата уроку |
Примітки |
|||||||
План |
Факт |
План |
Факт |
|||||||
ТЕМА 1. ВСТУП. ПОВТОРЕННЯ ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО В 7 КЛАСІ ( 3 год. + 2 РМ = 5 год.) |
||||||||||
1. |
|
Вступ. Мова–найважливіший засіб пізнання,спілкування і впливу |
|
|
Інстр.БЖД |
|||||
2. |
|
Частини мови, їх значення та граматичні ознаки. Правопис числівників і займенників |
|
|
|
|||||
3. |
|
РМ № 1. Поглиблення знань про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення |
|
|
РМ № 1 |
|||||
4. |
|
РМ 2. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки (як засіб засвоєння почутого) |
|
|
РМ № 2 |
|||||
5. |
|
Контрольний диктант |
|
|
КД № 1 |
|||||
ТЕМА 2.1.СИНТАКСИС.ПУНКТУАЦІЯ.ЕЛЕМЕНТИ СТИЛІСТИКИ. Просте речення. Двоскладні речення. Головні й другорядні члени речення (10 год. + 6 РМ = 16 год.) |
||||||||||
6. |
|
Словосполучення. Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова |
|
|
|
|||||
7. |
|
Речення. Види речень за метою висловлювання, за інтонацією, за будовою; розділові знаки в них. |
|
|
|
|||||
8. |
|
Прості й складні, двоскладні й односкладні речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос |
|
|
|
|||||
9. |
|
РМ № 3. Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам'ятки історії та культури в художньому стилі |
|
|
РМ № 3. Усн.пер. |
|||||
10 |
|
РМ № 4. Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач, присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури |
|
|
РМ № 4. |
|||||
11. |
|
Просте речення. Двоскладні речення Головні члени речення. Підмет, способи його вираження |
|
|
|
|||||
12. |
|
Простий присудок. Складений дієслівний присудок |
|
|
|
|||||
13. |
|
Складений іменний присудок. Тире між підметом і присудком |
|
|
|
|||||
14. |
|
РМ № 5. Стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за планом) |
|
|
РМ № 5 |
|||||
15. |
|
Контрольний переказ |
|
|
КП № 1 |
|||||
16. |
|
Другорядні члени речення. Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки |
|
|
|
|||||
17. |
|
РМ № 6. Докладний письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії і культури в публіцистичному стилі (за планом, із використанням прикладок) |
|
|
РМ № 6. |
|||||
18 |
|
РМ № 7. Ділові папери. План роботи Додаток як другорядний член речення |
|
|
РМ № 7. |
|||||
19. |
|
Види обставин (за значенням), способи вираження їх. Порівняльний зворот, виділення його комами |
|
|
|
|||||
20. |
|
РМ № 8. Повідомлення на тему про мову, що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі |
|
|
РМ № 8. |
|||||
21 |
|
Контрольна робота № 1 з мовної теми «Синтаксис. Пунктуація. Елементи стилістики. Просте речення. Двоскладні речення. Головні й другорядні члени речення» |
|
|
КР № 2 |
|||||
ТЕМА 2.2. СИНТАКСИС. ПУНКТУАЦІЯ. ЕЛЕМЕНТИ СТИЛІСТИКИ. Односкладні речення. Неповні речення ( 7 год. + 2 РМ = 9 год.) |
||||||||||
22. |
|
Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Означено-особові, неозначено-особові речення |
|
|
|
|||||
23. |
|
РМ № 9. Усний твір-опис пам’ятки історії та культури за картиною в публіцистичному стилі (за складним планом) |
|
|
РМ № 9 |
|||||
24. |
|
Контрольний твір |
|
|
КТ № 1 |
|||||
25. |
|
Узагальнено-особові речення |
|
|
|
|||||
26. |
|
Безособові речення |
|
|
|
|||||
27. |
|
Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета (називні) |
|
|
|
|||||
28. |
|
Повні і неповні речення. Тире в неповних реченнях |
|
|
|
|||||
29. |
|
РМ № 10. Складання та розігрування діалогу-розпитування або домовляння (телефонної розмови) з використанням неповних речень односкладних речень |
|
|
РМ №10. Діалог |
|||||
30. |
|
Контрольна робота № 2 з мовної теми «Синтаксис. Пунктуація. Елементи стилістики. Односкладні речення. Неповні речення» |
|
|
КР № 2 |
|||||