№ з\н |
Кіл-ть уроків |
Тема уроку |
Граматична/Лексична тема |
Дата |
Примітка |
І семестр |
|||||
1 |
1 |
Діагностичний етап |
20.10 |
|
|
2-3 |
2 |
Закріплення ряду шиплячих звуків «Ш-Щ-Ж».Підготовчі артикуляційні вправи. |
Читаю ,говорю, пишу про мову й мовлення.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
1.11 3.11 |
|
4-5 |
2 |
Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ш-Щ-Ж» в словах на кінці слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.12-14) |
Складаю підписи під малюнками.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун»
|
8.11 10.11 |
|
6-7 |
2 |
Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ш-Щ-Ж» в словах на кінці слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.15-16) |
15.11 17.11 |
|
|
8-9 |
2 |
Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ш-Щ-Ж» із приголосними. Зошит «Вимовляйчик» (стор.17-19) |
Слова добрі та ласкаві . Засвоюю мовленнєвий етикет.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
22.11 24.11 |
|
10-11 |
2 |
Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ш-Щ-Ж» у словосполученнях Зошит «Вимовляйчик» (стор.20) |
29.11 1.12 |
|
|
12 |
1 |
Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ш-Щ-Ж» у скоромовках. |
Виправляю деформовані речення
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
6.12 |
|
13 |
1 |
Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ш-Щ-Ж» у прислів’ях і приказках. |
8.12 |
|
|
14 |
1 |
Формування правильної вимови ряду шиплячих «Ш-Щ-Ж» у віршах. Диференціація шиплячих. |
Складаю речення за малюнками.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
13.12 |
|
15 |
1 |
Звук «С-З». Підготовчі артикуляційні вправи. |
Складаю і записую різні за метою висловлювання речення.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
14.12 |
|
16 |
1 |
Звук «С-З». Правильна вимова на початку слова. |
20.12 |
|
|
17 |
1 |
Формування правильної вимови «Л» на початку слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.2-4) |
22.12 |
|
|
ІІ семестр |
|||||
18-19 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» в чистомовках. Зошит «Вимовляйчик» (стор.5-6) |
Навчаюся використовувати порівняння.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
10.01 12.01 |
|
20-22 |
3 |
Формування правильної вимови «Л» в середині слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.7-9) |
17.01 19.01 24.01 |
|
|
23-24 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» слова протилежні за значенням. Зошит «Вимовляйчик» (стор.10-11) |
Змальовую словами.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
26.01 31.01 |
|
25-27 |
3 |
Формування правильної вимови «Л» в словах на кінці слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.12-14) |
2.02 7.02 9.02 |
|
|
28-30 |
3 |
Формування правильної вимови «Л» в словах на кінці слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.15-16) |
Складаю розповідь за малюнками.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
14.02 16.02
21.02 |
|
31-32 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» із приголосними. Зошит «Вимовляйчик» (стор.17-19) |
23.02 28.02 |
|
|
33-34 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» у словосполученнях Зошит «Вимовляйчик» (стор.20) |
Пишу про побачене на малюнку.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
2.03 7.03 |
|
35-36 |
2 |
Формування правильної вимови «Л» у скоромовках. |
9.03 14.03 |
|
|
37-39 |
3 |
Формування правильної вимови «Л» у прислів’ях і приказках. |
Складаю записку.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
16.03 28.03 30.03 |
|
40 |
1 |
Формування правильної вимови «Л» у віршах. |
4.04 |
|
|
41-42 |
2 |
Положення органів артикуляції під час вимови звука «Л’» Артикуляційні вправи. |
Розповідаю про побачене на малюнку.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
6.04 11.04 |
|
43-46 |
4 |
Знайомство зі звуком «Л’» вимова у словах і складах. Зошит «Вимовляйчик» (стор.21) |
13.04 18.04 20.04 27.04
|
|
|
47-48 |
2 |
Формування правильної вимови «Л’» у словах на початку слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.21) |
Розповідаю про побачене на малюнку.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
4.05 9.05 |
|
49-50 |
2 |
Формування правильної вимови «Л’» словах в середині слова слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.22) |
Розповідаю про побачене на малюнку.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
11.05 16.05
|
|
51-52 |
2 |
Формування правильної вимови «Л’» в словах на кінці слова. Зошит «Вимовляйчик» (стор.23) |
Розповідаю про побачене на малюнку.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
18.05 23.05
|
|
53 |
1 |
Формування правильної вимови «Л’» у реченнях і чистомовках. |
Розповідаю про побачене на малюнку.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
25.30 |
|
54 |
1 |
Формування правильної вимови «Л’» у скоромовках і віршах. |
Розповідаю про побачене на малюнку.
Зошит з розвитку мовлення «Щебетун» |
30.05 |
|
Календарно – тематичне планування
Учня 3А класу
Пояснювальна записка
Календарне планування МОДИФІКОВАНЕ розроблено за чинною програмою МОН «Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти з використанням програми для дітей із затримкою психічного розвитку ( Омельченко І.М.,Федорович Л.О.) та робочими зошитами :