8.
Порівняльний зворот. Розвиток граматичних
навичок.
As … as
Not so … as
Перегляд файлу
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови на І семестр у 8 - Д класі / 3 год. на тиждень
Планування складено за програмою «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних
закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов. 5-9 класи, Київ, 2017р.
Карп юк О.Д., English ( Year 8) (Англійська мова (8-й рік навчання)): підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2016.
Карпюк О.Д., Робочий зошит з англійської мови для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Тернопіль: Лібра Терра, 2016.
№
Дата
При-мітка
Сфера
спілку вання
Мовленнєві функції
Мовленнєві зразки
Лексичний матеріал
Грама-тичний матеріал
Аудію-вання
Говоріння
Читання
Письмо
Домашнє завдання
Я і мої друзі (11 год.)
Unit 1. It ’ s Your Life / Lesson 1. Family and Friends
Я і мої друзі. Прощавайте літ-ні канікули.
Введення лексичних одиниць.
висловлювати своє ставлення до поведінки та вчинків людей;
висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв'язку з почутим, побаче- ним (радість, подив, сумнів, стурбованість тощо);
реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді;
обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо;
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку;
надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям;
розповідати про свої ідеали, захоплення, спосіб життя та уподобання;
оцінювати стан речей, події, факти
The hardest thing for me is …
I try very hard with …
Kind, reliable, sociable, helpful, understanding, ambitious, lazy, strict, honest, friendly, fair, complaining, amusing, jealous, overprotective, pessimistic
Past Simple
Впр.1,2 с.13
Впр. 1, с.4
Впр.3, с.4
РЗ впр. 1,2, с. 4
Впр.1, с. 14
Про літні канікули.
Розвиток діалогічного мовлення.
The hardest thing for me is …
I try very hard with …
Past Simple
Впр.1, с.19
Впр. 4, с.6
Впр.1, с.12
Впр. 6, с.7
РЗ впр. 1,2, с. 4
РЗ впр.8,с 9
Я і мої друзі.
Активізація лексики по темі.
Past Simple
Впр.1,2 с.13 Впр.1, с.19
Впр. 1, с.4
Впр. 4, с.6
Впр.1, с.12
Впр.3, с.4
Впр. 6, с.7
РЗ впр. 1,2, с. 4
Впр.1, с. 14
РЗ впр.8,с 9
Чи ти хороший друг?
Формування лексичних навичок.
A person who … is …
Прикмет - ники
Впр. 3, 18
Впр. 1, с. 19
РЗ впр. 1, 2, 3, с. 12
РЗ впр. 4, с. 12
Впр.5 с.14
Друзі та дружба. Формування навичок аудіювання.
Brave , stubborn , thoughtful , selfish , serious , generous , optimistic, polite
Present Simple
Впр.1,2, с.19-20
Впр.1,с.21 Впр.2,с.22
Впр.3, с.20
Впр.7, с.24
РЗ впр. 7,8 с. 14
Друзі та дружба. Формування навичок говоріння.
What does a true friend do?
What do you look like?
Впр.5,с. 23
Впр.4, с.22 Впр.6, с.23
РЗ впр. 6,с. 7
РЗ впр. 10,с. 16
Друзі за листуванням.
Розвиток навичок пис. мовлення.
РЗ впр. 8,9, с. 15
Впр. 5, с. 28
Порівняльний зворот. Розвиток граматичних навичок.
As … as
Not so … as
As … as or not so…as
Впр. 1, с. 25
Впр.13, с. 18
Чи ти справжній друг?
Розвиток навичок читання.
We have … in common
Catch up with , weirdo , pretend , came across , tease , get on with, have a lot in common
Впр.6, с.28, впр.4, с. 28
Впр.1, с.26
Впр.2,с.28
Впр. 5, с. 48 (вис. рів.)
Написання листа другу.
Вдосконалення навичок письм. мовлення.
Write back soon .
Keep in touch .
Thank you for your letter
ЛО теми
Tenses
Впр. 1, с. 29
Впр. 3. 47
РЗ впр. 14а, с. 20
РЗ впр.11, 16
РЗ впр. 12, с. 18
РЗ впр. 14,с. 19-20
Значення дружби.
Систематизація та узагальнення знань, умінь та навичок (ЗУН).
The story is about …
Devoted, generous, greedy, lonely, to bother, to devote
Впр. 3, 4, с. 56
Впр. 1, с. 54
Впр. 3, с. 29
Стиль життя (10 год.)
Unit 1. It’s Your Life / Lesson 2. Healthy Lifestyle
Стиль життя. Здоровий спосіб життя.
Введення лексичних одиниць .
висловлювати своє ставлення до поведінки та вчинків людей;
висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим (радість, подив, сумнів, стурбованість тощо);
реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді;
обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо;
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку;
надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям;
розповідати про свої ідеали, захоплення, спосіб життя та уподобання;
оцінювати стан речей, події, факти
I didn’t sleep a wink
I slept like a dog
Sleep is very important
Rapid , solve , nightmare , breathe , stage , previous , to relax , an eyelid
Article
Впр. 2, с. 30
Впр.1, с.30,
Впр. 4, с.31 Впр.5, с.32
Впр.2,с30
Впр. 6
Впр.7,с.32
РЗ впр. 1, с. 21
Впр. 4, с. 31
Здорові звички. Формування лексичних навичок.
How healthy is your diet?
A flavor , to depend on , fizzy , to be at risk, to take one’s time
Adverbs, adjective
Впр. 4б, с. 35
Впр. 5, с. 35
Впр.1, с.33
Впр.2,с.34 Впр.4,с.35
Впр.5,с.35
Впр.3, с34
Впр. 6, с. 36
РЗ впр. 3, с. 21
Впр. 7, с. 36 (вис. Рів.)
РЗ Впр. 2, с. 21
Бути здоровим важливо.
Майбутні часи.
Формування грамат. Навичок.
I am coming/ going/ etc.
It arrives/ it finishes
Future Tenses
Why is exercising wise ?
Впр. 2, с. 37
Впр. 1, с. 37
Впр.3,4 с.38
РЗ впр. 4, с. 23
впр. 5, с. 24
Впр. 6, 7, с. 39
Їжа та здоров’я. Розвиток навичок мовлення.
If you … you …
Atmosphere, treasure hunt, hiking, scenery
Tenses
Впр. 2б, с. 41
Впр. 4, с. 42
Впр.1, с.39, Впр.2а, с. 41
Впр.1,с.39 Впр.2, с.41
РЗ впр. 7а, с. 26
Впр.4,с.
42
РЗ впр. 6, с. 25, Впр. 7а, с. 26
Впр. 3, с. 41
РЗ впр. 7б, с. 27
Вільний час та хобі.
Активізація лексики. Роз-виток навичок аудіювання .
I am good at …
I’ m good at/interested …
I can’t stand …
I’m tired of/bad at …
Tenses
Впр.7а , с.44, впр. 9, с. 45
Впр.6,с.43 Впр. 8, с. 44
Впр.7б) , с.44
РЗ впр. 9, с. 29
РЗ впр. 8, с. 28
впр. 10, с. 30
Здоровий спосіб життя.
Вдосконалення навичок читання та усного мовлення.
You should/ 1 hould’t …
Why don’t you …?
You’d better…
ЛО теми
Giving advice
РЗ впр. 2, с. 45
Впр.1, с. 45
РЗ впр. 12а, с. 31
РЗ впр. 13, с. 35
Впр. 3, с. 45
РЗ впр. 12б, с. 33
Написання електронних листів.
Формування навичок письма.
Кореспонденція.
Формування навичок усного та пис. мовлення.
14/16 жовтня – вих.
Домашнє читання. Формування лексич навичок та навичок читання.
Devoted , generous , greedy , hard - working , to devote , to bother, lonely
Tenses
Впр.9, с.51
Впр.3,с.56 Впр.11, с.52
Впр. 12, с.53
Впр. 7, с. 50
Впр. 12, с. 53
Впр. 13, с. 53 (вис. Рів.)
РЗ впр.14, с. 35
Систематизація та узагальнення знань, умінь та навичок по темі.
Література (10 год.)
Unit 3. Your Preferences / Lesson 1. Do You Need a Book?
Література.
Введення та активізація лексики.
висловлювати своє ставлення до поведінки та вчинків людей;
висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим (радість, подив, сумнів, стурбованість тощо);
реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді;
обмінюва-тись думками з приводу подій, ситуацій тощо;
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку;
надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям;
розповідати про свої ідеали, захоплення, спосіб життя та уподобання;
оцінювати стан речей, події, факти
Books teach us ..
Stories can teach us …
Author, genre, emotion, pattern, poet, poetry, novel, novelist, drama, dramatist, amusing, emotional
Впр. 2, с. 116
Впр. 1, с. 114
РЗ впр. 1, с.52
Впр. 2 с. 116 (утв. речен за табл.),
слова вивч.
Книги – наші друзі. Формуванн лекс навичок, розвиток навичок вир читання.
Впр. 1, с. 114
Впр. 4, с. 117
Впр. 1, с. 114-115 (вир чит), слова до дикт ст.115, 117
Літературні жанри.
Розвиток навичок усного та письм говоріння.
Впр.4, с. 117
Впр.7, 119
Впр.3, ст.116
РЗ Впр.5, ст.53.
Написати лист про улюбл жанр.
Книги в нашому житті. Розвиток навичок читання.
Впр.6, с.119
Впр.7, с.119
РЗ Впр.6, ст.54.
РЗ Впр.7, ст.55.
Улюбленний письменник, поет, книга.
Розвиток навичок говоріння
Впр.8, ст.121
РЗ Впр.10, ст.56.
Впр.7, с.119 (розповідь про пись-менника)
Шкілн бібліотека. Обладнання та послуги.
Пряма та непряма мова. Формування граматичних навичок.
…am/is/are done …
Fiction , non - fiction, author, genre, emotion, pattern, poet, poetry, novel, novelist, drama, dramatist, amusing, emotional
Active and Passive Voice. Present Simple
Впр. 1, с. 122
Впр. 3, с. 123
Впр. 8, с. 121
Впр. 2, с. 122
Впр. 4, с. 123
Впр. 7, с. 125 (пис)
Впр. 6, с. 124 (вст. Слова)
У бібліотеці. Вибір книги для читання. Розвиток навичок аудіювання.
This book is written by …
Впр. 7, с. 128
Впр. 2, с. 129
Впр. 3, с. 127
Впр. 1, с. 125
Впр. 2а,с. 126
Впр. 2б, с. 127
РЗ
Впр. 6, с. 127 (письм розповідь про А.Мілна),
слова ст.128
Улюблений літературний герой.
Розвиток навичок говоріння.
What are you reading now?
What books do you like to read?
Imagination, truthful, true-to-life, to hold attention/
interest, right after smth
Впр. 8а, с. 132
РЗ впр. 8, с. 55
Впр. 1,с . 129
Впр. 3, с. 130
Впр. 4, 5, 6, с. 131
Впр. 6, с. 131
Впр. 8б, с. 132
РЗ впр. 15, с. 59
Впр. 6, 7, с. 54
Впр.8б, ст.132 (вивч діалог),
РЗ впр. 13 , с. 58,
слова ст.133.
Моя улюблена книга.
Формування навичок письма.
… is the author of …. The book is about …
РЗ впр. 13, с. 58
Впр. 1, с. 135
РЗ впр. 14, с. 59
Впр. 11, 12, с. 57
РЗ впр. 10, с. 134, напис. розповідь про книгу.
Агата Крісті. Систематизація та узагальнення ЗУН по темі.
Involved, poison, tutor, mystery
Впр. 4, с. 165
Впр. 5, с. 176
Впр. 4, с. 175
РЗ Впр. 13, с. 58
Впр. 1,2, с. 164
Впр. 7а, с. 167
Впр. 7, с. 177
Музика (10 год.)
Unit 3. Your Preferences / Lesson 2. Music Is Heard Everywhere
Музика у нашому житті. Муз. стилі та інструменти. Введення та активізація лексики .
висловлювати своє ставлення до поведінки та вчинків людей;
висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв’язку з почутим, побаченим (радість, подив, сумнів, стурбованість тощо);
реагувати на пропозиції та уточнювати відповіді;
обмінюватись думками з приводу подій, ситуацій тощо;
пропонувати, приймати, відхиляти пропозицію;
аргументувати свій вибір, точку зору, власну думку;
надавати оцінку подіям, ситуаціям, вчинкам, діям;
розповідати про свої ідеали, захоплення, спосіб життя та уподобання;
оцінювати стан речей, події, факти
I listen to ..
My …has always been crazy about ..
My … has never liked …
Concert, conductor, orchestra, composer, violin, flute, saxophone, guitar, organ, etc. rock’n’roll, hip-hop, disco, etc. choir, opera, symphony, etc. pianist, violinist, etc.
Впр. 4, с. 140
Впр. 1с, с. 138
Впр. 6, с. 140
Впр. 3., 139
РЗ впр. 1, с. 61
Впр. 5, с. 140 (напис. речення)
слова ст.139
Музичні жанри.
Формування лексичних навичок.
Впр. 7, с. 141
РЗ впр. 4, с. 62
РЗ впр. 2, с. 61, слова до диктанту.
Музика повсюди. Відомі композитори.
Розвиток навичок читання.
What do you know about …?
Впр. 1, с. 141
Впр. 5, 6, с. 145
впр. 2, с. 143
впр.7, с. 146
Впр. 3, 4, с. 144
РЗвпр. 5, с. 63
Ст.142-143 (вир. чит. діалога),
РЗ впр. 6, 7, с. 64
Пасивний стан мин прост часу. Формування грам. Навичок.
… was performed/recorded/written…
Past Passive Simple
Впр. 3, с. 147
Впр. 9, с. 66
Впр.1, с. 146
Впр. 2,4, с.147 РЗ впр. 8, с. 65
Впр. 5, с. 148
РЗ впр. 10, с. 67
Музиканти та виконавці. Розвиток навичок письма.
Впр. 1, 2, 3, с. 149
Впр. 4, с. 150
Впр. 6, с. 148
Впр. 11, 12, с. 168
Впр.12, ст.169 (усн),
Впр.8, ст.168 (пис).
Музичні зірки. Розвиток навичок аудіювання.
To be keen on
Впр. 6, с. 153
Впр. 7, с. 153
РЗ
Впр. 8, с. 155 (проект)
Впр. 13, 14, с. 69-70
Відвідування музичних заходів.
Формування навичок говоріння.
I was interested in …/I wasn’t interested in…
To lean over, to give a hand, to walk out
Впр. 1, с. 155
Впр. 2, с. 157
Впр. 3, 4, с. 158
Впр. 5, с. 159
Впр. 8, с. 160
РЗ впр. 15, 16, с. 72
РЗ впр. 19, 20, с. 74-75
На концерті. Формування навичок письма.
Впр. 1, с. 162
РЗ Впр. 17, 18, с. 73
Впр. 2, с. 163 (проект по темі)
Виконання та презентація проектів по темі.
Проект по темі.
Систематизація та узагальнення ЗУН по темі.
What event did you attend?
Впр. 12, с. 170
Впр. 10, 11, с. 168
Впр. 12, с. 169
Впр. 8, 9, с. 168
РЗ впр. 21, с. 76
РЗ впр. 23, 24, с. 78
Контроль навичок аудіювання з теми «Література».
Підготуватися до к/р з читання, повторення лексики.
Й
Контроль навичок читання з теми «Я і мої друзі»
Повторити схему написання твору.
Контроль навичок письма з теми «Стиль життя», «Музика»
Повторити теми з усного мовлення.
Контроль навичок говоріння з теми (на вибір) «Я і мої друзі», «Стиль життя», «Література», «Музика».
Повторення вивч. м атеріалу.
Аналіз контрольних робіт.
Повторення лексичного та граматичного матеріалу.
Підсумковий урок за І семестр.
Реєстрація на сайті «На Урок»
×
Давай дружити!
Оновлення «На Урок» — в кожну стрічку Facebook
×
Розсилка «На Урок»
Ми надсилатимемо наші цікаві та дуже корисні статті щоп’ятниці