Календарно - тематичне планування уроків з української мови для 4 класу НУШ за підручником К.І.Пономарьова, Л.А.Гайова "Українська мова.Читання" , частина 1, 4 години на тиждень

Про матеріал
Календарно - тематичне планування. Українська мова. 4 клас НУШ за програмою О.Савченко до підручника "Українська мова.Читання" К.І.Пономарьової, Л.А.Гайової, Ч.1, 4 год/тиждень
Перегляд файлу

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

 до підручника «Українська мова та читання» (автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова) та

зошиту з розвитку мовлення «Малюю словом» ( 2021)

для 4 класу  

4 години на тиждень

 

№ п/п

 

Повторюю знання про звуки і букви.

Спостерігаю за значенням слів

Дата

1

Ознайомлення з підручником та умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну с.1-3

 

2

Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви с.4-5

 

3

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях с.6-7

 

4

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях , др.зошит

 

5

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом с.8-9

 

6

Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу с.9-11

 

7

Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу , др.зошит

 

8

Правильно наголошую слова с.11-14

 

9

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. «Враження від осінньої природи»        с. 4-6 зошит «Малюю словом»

 

10

Розташовую слова в алфавітному порядку с.14-15

 

11

Правильно поділяю слова для переносу с.15-16

 

12

Розрізняю пряме і переносне значення слів. Розгорнутої відповіді на подане запитання   с.17-18

 

13

Добираю синоніми й антоніми  с.19-20

 

14

Розпізнаю багатозначні слова  с.21-22

 

15

Розвиток зв’язного мовлення.. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Хитрий Карло»  с. 7-9 зошит «Малюю словом» . 

 

16

Досліджую фразеологізми  с.23-24

 

17

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Значення слова» 

 

18

Діагностувальна робота. Диктант.

 

19

Аналіз діагностувальної роботи.  Визначаю будову слова  с.25-26 

 

Пригадую будову слова

20

Розрізняю співзвучні префікси і прийменники  с.27-29

 

21

Досліджую слова із префіксами пре- і при-  с.29-31

 

22

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів.  с.31-32

 

23

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будова слова» .

 

24

Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису. «Казка про яблуню і березу»  с. 10-12 зошит «Малюю словом»

 

25

Діагностувальна робота. Усний твір.

 

26

Аналіз діагностувальної роботи. Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви  с.33-34 

 

27

Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви , др.зошит

 

28

Визначаю рід і число іменників  с.35-37

 

29

Досліджую відмінки і відмінкові питання  с.37-39

 

30

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. «Моє ставлення до школи» с.13-15 зошит «Малюю словом»

 

31

Діагностувальна робота. Діалог (усно/письмово)

 

32

 Аналіз діагностувальної роботи. Змінюю іменники за відмінками  с.39-40

 

Дізнаюся більше про іменники

33

Змінюю іменники за відмінками, др.зошит

 

34

Визначаю початкову форму іменників  с.41-42

 

35

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини  с.43-45

 

36

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини  с.45-47

 

37

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини  с.48-50

 

38

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників с.50-52

 

39

Діагностувальна робота. Списування.

 

40

Аналіз діагностувальної роботи.  Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників, др.зошит

 

41

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Дві груші й одна»  с. 16-18 зошит «Малюю словом»

 

42

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини  с.52-55

 

43

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (продовження) с.55-57

 

44

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини  с.58-59

 

45

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини  с.60-61

 

46

Розбираю іменник як частину мови  с.61-62

 

47

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом. «Мій улюблений журнал»  с. 19-21 зошит «Малюю словом»

 

48

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Іменник 

 

49

Аналіз діагностувальної роботи.  Пригадую вивчене про прикметник с.63-65

 

Дізнаюся більше про прикметники

50

Пригадую вивчене про прикметник, др.зошит

 

51

Спостерігаю за відмінюванням прикметниківс.65-68

 

52

Визначаю початкову форму прикметників с.68-69

 

53

Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках с.70-71

 

54

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів, 72-74

 

55

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Шкідливість куріння» с. 22-24 зошит «Малюю словом»

 

56

Діагностувальна робота. Письмовий переказ.

 

57

Аналіз діагностувальної роботи.  Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- , др.зошит

 

58

Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-с.74-75,  

 

59

Визначаю рід, число і відмінок прикметників с.76-77

 

60

Визначаю рід, число і відмінок прикметників, др.зошит

 

61

Розбираю прикметник як частину мови с.78-79

 

62

Розбираю прикметник як частину мови, др.зошит

 

63

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Про розум і вдячність диких тварин» с. 25-27 зошит «Малюю словом»

 

64

Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр.

 

ІІ семестр

Пригадую числівники

65

Розпізнаю числівники в реченні і тексті  с.80-82

 

66

Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 с.82-84

 

67

Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби  с.84-85

 

68

Закріплення і застосування знань про числівник

 

69

Розпізнаю займенники с.86-87

 

70

Досліджую особові займенники  с.88-89

 

71

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту. «Стосунки між однолітками»  с. 28-31 зошит «Малюю словом»

 

Досліджую займенники

72

Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-ої особи  с.90-92

 

73

Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи   с.92-94

 

74

Розбираю займенники як частину мови  с.94-96

 

75

Закріплення і застосування знань про займенники

 

76

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Числівник» і «Займенник» тестові завдання.

 

77

Діагностувальна робота . Диктант

 

78

Аналіз діагностувальної роботи.  Розпізнаю дієслова с.97-99

 

Дізнаюсь більше про дієслово

79

Розпізнаю дієслова, др.зошит

 

80

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом.  «Справжня дружба»  с. 32-34 зошит «Малюю словом»

 

81

Розпізнаю неозначену форму дієслова с.99-101

 

82

Змінюю дієслова за числами с.101-103

 

83

Визначаю часи дієслів с.103-105

 

84

Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часус.106-107

 

85

Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу  с.108-109

 

86

Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу с.110-111

 

87

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні інтереси. «Моє хобі» с. 35-37 зошит «Малюю словом»

 

88

Діагностувальна робота . Списування.

 

89

Аналіз діагностувальної роботи.  Утворюю дієслова минулого часу,с.112-113

 

90

Утворюю дієслова минулого часу,  др.зошит

 

91

Досліджую дієслова на -ся  с.114-115

 

92

Розбираю дієслово як частину мови с.116-117

 

93

Закріплення і застосування знань про дієслово.

 

94

Діагностувальна робота . Робота з мовними одиницями. Дієслово

 

95

Аналіз діагностувальної роботи.  Спостерігаю за прислівниками  с.118-119

 

Досліджую прислівник

96

Спостерігаю за прислівниками, др.зошит

 

97

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Бурулька»  с. 38-40 зошит «Малюю словом»

 

98

Розрізняю прислівники і прикметники (с.120-122)

 

99

Правильно записую прислівники (с.123-124)

 

100

Утворюю прислівники (с.124-125)

 

101

Закріплення і застосування знань про прислівник.

 

102

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Прислівник

 

103

Аналіз діагностувальної роботи.  Пригадую знання про речення. с.126-127

 

Будую речення

104

Пригадую знання про речення, др.зошит

 

105

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розмірковування на тему. «Мій рідний край» с. 41-43 зошит «Малюю словом»

 

106

Розпізнаю і будую речення різних видів с.128-129

 

107

Визначаю головні і другорядні члени речення с.130-131

 

108

Встановлюю зв’язок слів у реченніс.132-133

 

109

Спостерігаю за однорідними членами речення с.134-135

 

110

Складаю речення з однорідними членами   с.136-138

 

111

Застосовую знання про речення   с.138-139

 

112

Розвиток зв’язного мовлення. Написання вибіркового переказу тексту. «Кмітливий грак» с. 44-46 зошит «Малюю словом»

 

113

Перевірка знань з теми «Речення»

 

114

Діагностувальна робота . Диктант

 

115

Аналіз діагностувальної роботи. Пригадую будову тексту  с.140-141

 

Застосовую знання про текст

116

Визначаю тему і мету тексту с.142-143

 

117

Визначаю тему і мету тексту, др.зошит

 

118

Складаю план тексту с.145-146

 

119

Розрізняю різновиди текстів с.146-148

 

120

Розвиток зв’язного мовлення. Написання чарівної казки. «Якби я був чарівником (була чарівницею)» с. 47-48 зошит «Малюю словом»

 

121

Будую текст-опис с.149-150

 

122

Будую текст-міркування с.150-152

 

123

Складаю есе с.152-154

 

124

Розрізняю стилі текстів с.154-155

 

125

Повторення і закріплення знань про текст

 

126

Перевірка знань з теми «Текст»

 

127

Діагностувальна робота. Письмовий твір.

 

128

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань

 

129

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Миколка, Вітя і цуцик»  с. 49-51 зошит «Малюю словом»

 

130

Пригадую вивчене с.156-157

 

131

Застосовую знання з мови с.158-159

 

132

ДПА

 

133

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення вивченого. *Резервний урок

 

134

Повторення і закріплення вивченого. *Резервний урок

 

135

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свою мрію. «Моя заповітна мрія» с. 52-55зошит «Малюю словом»

 

136

Повторення і закріплення вивченого. *Резервний урок

 

137

Повторення і закріплення вивченого. *Резервний урок

 

138

Повторення і закріплення вивченого. *Резервний урок

 

139

Розвиток зв’язного мовлення. Написання твору на тему «Безпечні літні канікули».

 

140

Підсумковий урок за рік

 

 

ПОГОДЖЕНО

Заступник директора з НВР

_________Галина ВОЙТЕНКО

«                 »    2024/2025 н. р.

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
25 серпня
Переглядів
1576
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку