УКРАЇНСЬКА МОВА
до підручника «Українська мова та читання» (автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова) та
зошиту з розвитку мовлення «Малюю словом» ( 2021)
для 4 класу
4 години на тиждень
№ п/п |
Повторюю знання про звуки і букви. Спостерігаю за значенням слів |
Дата |
1 |
Ознайомлення з підручником та умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну с.1-3 |
|
2 |
Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви с.4-5 |
|
3 |
Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях с.6-7 |
|
4 |
Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях , др.зошит |
|
5 |
Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом с.8-9 |
|
6 |
Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу с.9-11 |
|
7 |
Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу , др.зошит |
|
8 |
Правильно наголошую слова с.11-14 |
|
9 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. «Враження від осінньої природи» с. 4-6 зошит «Малюю словом» |
|
10 |
Розташовую слова в алфавітному порядку с.14-15 |
|
11 |
Правильно поділяю слова для переносу с.15-16 |
|
12 |
Розрізняю пряме і переносне значення слів. Розгорнутої відповіді на подане запитання с.17-18 |
|
13 |
Добираю синоніми й антоніми с.19-20 |
|
14 |
Розпізнаю багатозначні слова с.21-22 |
|
15 |
Розвиток зв’язного мовлення.. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Хитрий Карло» с. 7-9 зошит «Малюю словом» . |
|
16 |
Досліджую фразеологізми с.23-24 |
|
17 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Значення слова» |
|
18 |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
19 |
Аналіз діагностувальної роботи. Визначаю будову слова с.25-26 |
|
Пригадую будову слова |
||
20 |
Розрізняю співзвучні префікси і прийменники с.27-29 |
|
21 |
Досліджую слова із префіксами пре- і при- с.29-31 |
|
22 |
Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. с.31-32 |
|
23 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будова слова» . |
|
24 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису. «Казка про яблуню і березу» с. 10-12 зошит «Малюю словом» |
|
25 |
Діагностувальна робота. Усний твір. |
|
26 |
Аналіз діагностувальної роботи. Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви с.33-34 |
|
27 |
Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви , др.зошит |
|
28 |
Визначаю рід і число іменників с.35-37 |
|
29 |
Досліджую відмінки і відмінкові питання с.37-39 |
|
30 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. «Моє ставлення до школи» с.13-15 зошит «Малюю словом» |
|
31 |
Діагностувальна робота. Діалог (усно/письмово) |
|
32 |
Аналіз діагностувальної роботи. Змінюю іменники за відмінками с.39-40 |
|
Дізнаюся більше про іменники |
||
33 |
Змінюю іменники за відмінками, др.зошит |
|
34 |
Визначаю початкову форму іменників с.41-42 |
|
35 |
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини с.43-45 |
|
36 |
Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини с.45-47 |
|
37 |
Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини с.48-50 |
|
38 |
Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників с.50-52 |
|
39 |
Діагностувальна робота. Списування. |
|
40 |
Аналіз діагностувальної роботи. Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників, др.зошит |
|
41 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Дві груші й одна» с. 16-18 зошит «Малюю словом» |
|
42 |
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини с.52-55 |
|
43 |
Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (продовження) с.55-57 |
|
44 |
Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини с.58-59 |
|
45 |
Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини с.60-61 |
|
46 |
Розбираю іменник як частину мови с.61-62 |
|
47 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом. «Мій улюблений журнал» с. 19-21 зошит «Малюю словом» |
|
48 |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Іменник |
|
49 |
Аналіз діагностувальної роботи. Пригадую вивчене про прикметник с.63-65 |
|
Дізнаюся більше про прикметники |
||
50 |
Пригадую вивчене про прикметник, др.зошит |
|
51 |
Спостерігаю за відмінюванням прикметниківс.65-68 |
|
52 |
Визначаю початкову форму прикметників с.68-69 |
|
53 |
Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках с.70-71 |
|
54 |
Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів, 72-74 |
|
55 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Шкідливість куріння» с. 22-24 зошит «Малюю словом» |
|
56 |
Діагностувальна робота. Письмовий переказ. |
|
57 |
Аналіз діагностувальної роботи. Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- , др.зошит |
|
58 |
Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк-с.74-75, |
|
59 |
Визначаю рід, число і відмінок прикметників с.76-77 |
|
60 |
Визначаю рід, число і відмінок прикметників, др.зошит |
|
61 |
Розбираю прикметник як частину мови с.78-79 |
|
62 |
Розбираю прикметник як частину мови, др.зошит |
|
63 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Про розум і вдячність диких тварин» с. 25-27 зошит «Малюю словом» |
|
64 |
Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр. |
|
ІІ семестр |
||
Пригадую числівники |
||
65 |
Розпізнаю числівники в реченні і тексті с.80-82 |
|
66 |
Досліджую форми родового відмінка числівників 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100 с.82-84 |
|
67 |
Правильно вживаю форми числівників на позначення часу протягом доби с.84-85 |
|
68 |
Закріплення і застосування знань про числівник |
|
69 |
Розпізнаю займенники с.86-87 |
|
70 |
Досліджую особові займенники с.88-89 |
|
71 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про своє ставлення до персонажів тексту. «Стосунки між однолітками» с. 28-31 зошит «Малюю словом» |
|
Досліджую займенники |
||
72 |
Спостерігаю за відмінюванням займенників 1-ої і 2-ої особи с.90-92 |
|
73 |
Досліджую відмінювання займенників 3-ої особи с.92-94 |
|
74 |
Розбираю займенники як частину мови с.94-96 |
|
75 |
Закріплення і застосування знань про займенники |
|
76 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Числівник» і «Займенник» тестові завдання. |
|
77 |
Діагностувальна робота . Диктант |
|
78 |
Аналіз діагностувальної роботи. Розпізнаю дієслова с.97-99 |
|
Дізнаюсь більше про дієслово |
||
79 |
Розпізнаю дієслова, др.зошит |
|
80 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Справжня дружба» с. 32-34 зошит «Малюю словом» |
|
81 |
Розпізнаю неозначену форму дієслова с.99-101 |
|
82 |
Змінюю дієслова за числами с.101-103 |
|
83 |
Визначаю часи дієслів с.103-105 |
|
84 |
Перевіряю написання закінчень дієслів теперішнього часус.106-107 |
|
85 |
Утворюю різні форми дієслів майбутнього часу с.108-109 |
|
86 |
Правильно записую закінчення дієслів майбутнього часу с.110-111 |
|
87 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про власні інтереси. «Моє хобі» с. 35-37 зошит «Малюю словом» |
|
88 |
Діагностувальна робота . Списування. |
|
89 |
Аналіз діагностувальної роботи. Утворюю дієслова минулого часу,с.112-113 |
|
90 |
Утворюю дієслова минулого часу, др.зошит |
|
91 |
Досліджую дієслова на -ся с.114-115 |
|
92 |
Розбираю дієслово як частину мови с.116-117 |
|
93 |
Закріплення і застосування знань про дієслово. |
|
94 |
Діагностувальна робота . Робота з мовними одиницями. Дієслово |
|
95 |
Аналіз діагностувальної роботи. Спостерігаю за прислівниками с.118-119 |
|
Досліджую прислівник |
||
96 |
Спостерігаю за прислівниками, др.зошит |
|
97 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Бурулька» с. 38-40 зошит «Малюю словом» |
|
98 |
Розрізняю прислівники і прикметники (с.120-122) |
|
99 |
Правильно записую прислівники (с.123-124) |
|
100 |
Утворюю прислівники (с.124-125) |
|
101 |
Закріплення і застосування знань про прислівник. |
|
102 |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Прислівник |
|
103 |
Аналіз діагностувальної роботи. Пригадую знання про речення. с.126-127 |
|
Будую речення |
||
104 |
Пригадую знання про речення, др.зошит |
|
105 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розмірковування на тему. «Мій рідний край» с. 41-43 зошит «Малюю словом» |
|
106 |
Розпізнаю і будую речення різних видів с.128-129 |
|
107 |
Визначаю головні і другорядні члени речення с.130-131 |
|
108 |
Встановлюю зв’язок слів у реченніс.132-133 |
|
109 |
Спостерігаю за однорідними членами речення с.134-135 |
|
110 |
Складаю речення з однорідними членами с.136-138 |
|
111 |
Застосовую знання про речення с.138-139 |
|
112 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання вибіркового переказу тексту. «Кмітливий грак» с. 44-46 зошит «Малюю словом» |
|
113 |
Перевірка знань з теми «Речення» |
|
114 |
Діагностувальна робота . Диктант |
|
115 |
Аналіз діагностувальної роботи. Пригадую будову тексту с.140-141 |
|
Застосовую знання про текст |
||
116 |
Визначаю тему і мету тексту с.142-143 |
|
117 |
Визначаю тему і мету тексту, др.зошит |
|
118 |
Складаю план тексту с.145-146 |
|
119 |
Розрізняю різновиди текстів с.146-148 |
|
120 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання чарівної казки. «Якби я був чарівником (була чарівницею)» с. 47-48 зошит «Малюю словом» |
|
121 |
Будую текст-опис с.149-150 |
|
122 |
Будую текст-міркування с.150-152 |
|
123 |
Складаю есе с.152-154 |
|
124 |
Розрізняю стилі текстів с.154-155 |
|
125 |
Повторення і закріплення знань про текст |
|
126 |
Перевірка знань з теми «Текст» |
|
127 |
Діагностувальна робота. Письмовий твір. |
|
128 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань |
|
129 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. «Миколка, Вітя і цуцик» с. 49-51 зошит «Малюю словом» |
|
130 |
Пригадую вивчене с.156-157 |
|
131 |
Застосовую знання з мови с.158-159 |
|
132 |
ДПА |
|
133 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення вивченого. *Резервний урок |
|
134 |
Повторення і закріплення вивченого. *Резервний урок |
|
135 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свою мрію. «Моя заповітна мрія» с. 52-55зошит «Малюю словом» |
|
136 |
Повторення і закріплення вивченого. *Резервний урок |
|
137 |
Повторення і закріплення вивченого. *Резервний урок |
|
138 |
Повторення і закріплення вивченого. *Резервний урок |
|
139 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання твору на тему «Безпечні літні канікули». |
|
140 |
Підсумковий урок за рік |
|
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР
_________Галина ВОЙТЕНКО
« » 2024/2025 н. р.