Календарно - тематичне планування. Я досліджую світ. ! клас. 2 семестр. НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1 класі, за типовою освітньою програмою НУШ-1, розробленою під керівництвом Савченко О.Я.
Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ»  у 1 класі, за типовою освітньою програмою НУШ-1, розробленою під керівництвом Савченко О.Я.

ІI СЕМЕСТР

уроку

Дата

Тема

Змістова лінія

Примітка

ІІ семестр

 

Наше третє дослідження – «Людина і світ»

 

 

Як називається наша Батьківщина ?

Людина в суспільстві

 

 

 

Які державні символи України?

Людина в суспільстві

 

 

 

Чим славиться столиця України?

Людина в суспільстві

 

 

 

Про що можуть розповісти Герб та Прапор ?

Людина в суспільстві

 

 

 

Коли виникла наша держава?

Людина в суспільстві

 

 

 

Які пам`ятки культури прикрашають Україну?

Людина в суспільстві

 

 

 

Ким славетна Україна?

Людина в суспільстві

 

 

 

Де мій рідний край? Звідки я родом?

Людина серед людей

 

 

 

Яким був наш край у минулому ?

Людина серед людей

 

 

 

Чим відомий мій рідний край?

Людина серед людей

 

 

 

Які пам`ятки природи є в моєму рідному краї?

Людина серед людей

 

 

 

Урок-екскурсія. Подорож у природу взимку.

Людина і природа

 

 

 

Урок-екскурсія. Праця людей узимку

Людина і природа

 

 

 

Хто вдома «Помічник»?

Людина

 

 

 

Із чого складається добробут нашої країни?

Людина

 

 

 

Як підтримати захисників нашої держави?

Людина в суспільстві

 

 

 

Які народи живуть в Україні?

Людина і світ

 

 

 

Які в нас країни-сусіди?

Людина і світ

 

 

 

Які країни є на Землі ?

Людина і світ

 

 

 

Як визначні винаходи удосконалюють наш світ?

Людина і світ

 

 

 

Яким ми хочемо бачити світ у майбутньому?

Людина і світ

 

 

 

Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!

Людина і світ

 

Наше четверте дослідження – «Людина і природа»

 

 

Як моє життя пов`язане з  природою?

Людина і природа

 

 

 

 

 

Як я буду досліджувати природу?

Людина і природа

 

 

 

 

Які об`єкти природні, а що створили люди?

Людина і природа

 

 

 

 

Чому Сонце на Землі найголовніше?

Людина і природа

 

 

 

Чому без повітря немає життя?

Людина і природа

 

 

 

Мої досліди. Як виявити невидимку-повітря?

Людина і природа

 

 

 

Де міститься вода?

Людина і природа

 

 

 

Мої досліди. Які властивості має вода?

Людина і природа

 

 

 

Чому нам потрібна вода?

Людина і природа

 

 

 

Що означають слова «земля» та «грунт»?

Людина і природа

 

 

 

Який склад має грунт?

Людина і природа

 

 

 

Чому кажуть, що родючий грунт- «батько» врожаю?

Людина і природа

 

 

 

Якими бувають рослини?

Людина і природа

 

 

 

Як вивчати будову рослин?

Людина і природа

 

 

 

Як розрізняти дерева, кущі й трав`янисті рослини?

Людина і природа

 

 

 

Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини?

Людина і природа

 

 

 

Яку користь культурні рослини приносять людям?

Людина і природа

 

 

 

Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини?

Узагальнення та систематизація.

Людина і природа

 

 

 

Якими бувають тварини?

Людина і природа

 

 

 

Хто такі комахи?

Людина і природа

 

 

 

Хто такі риби?

Людина і природа

 

 

 

Хто такі риби?

Людина і природа

 

 

 

Хто такі птахи?

Людина і природа

 

 

 

Хто такі звірі ?

Людина і природа

 

 

 

Як живеться моїм домашнім улюбленцям?

Людина і світ

 

 

 

Чому свійські тварини і люди-нерозлучні супутники?

Людина і світ

 

 

 

Як залежить діяльність людей від природних умов ?

Людина і світ

 

 

 

Які взаємозв`язки існують в природі?

 

Людина і світ

 

 

 

Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою навесні?

Людина і світ

 

 

 

Чому якість мого життя залежить від стану природи?

Людина і світ

 

 

 

Що шкодить природі?

Людина і світ

 

 

 

Як потрібно поводитися серед природи?

Людина і світ

 

 

 

Як оберігати рослини?

Людина і світ

 

 

 

Як не нашкодити тваринам?

Людина і світ

 

 

 

Як я можу допомагати природі?

Людина і світ

 

 

 

Урок-екскурсія. Які ознаки літа вже помітні?

Людина і світ

 

 

 

Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ!

Людина і світ

 

 

 

Підсумковий урок за рік. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Людина і світ

 

 

docx
Додано
7 січня 2021
Переглядів
1654
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку