Календарно-тематичне планування уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1 класі, за типовою освітньою програмою НУШ-1, розробленою під керівництвом Савченко О.Я.
ІI СЕМЕСТР
№ уроку |
Дата |
Тема |
Змістова лінія |
Примітка |
ІІ семестр
|
||||
Наше третє дослідження – «Людина і світ» |
||||
|
|
Як називається наша Батьківщина ? |
Людина в суспільстві |
|
|
|
Які державні символи України? |
Людина в суспільстві |
|
|
|
Чим славиться столиця України? |
Людина в суспільстві |
|
|
|
Про що можуть розповісти Герб та Прапор ? |
Людина в суспільстві |
|
|
|
Коли виникла наша держава? |
Людина в суспільстві |
|
|
|
Які пам`ятки культури прикрашають Україну? |
Людина в суспільстві |
|
|
|
Ким славетна Україна? |
Людина в суспільстві |
|
|
|
Де мій рідний край? Звідки я родом? |
Людина серед людей |
|
|
|
Яким був наш край у минулому ? |
Людина серед людей |
|
|
|
Чим відомий мій рідний край? |
Людина серед людей |
|
|
|
Які пам`ятки природи є в моєму рідному краї? |
Людина серед людей |
|
|
|
Урок-екскурсія. Подорож у природу взимку. |
Людина і природа |
|
|
|
Урок-екскурсія. Праця людей узимку |
Людина і природа |
|
|
|
Хто вдома «Помічник»? |
Людина |
|
|
|
Із чого складається добробут нашої країни? |
Людина |
|
|
|
Як підтримати захисників нашої держави? |
Людина в суспільстві |
|
|
|
Які народи живуть в Україні? |
Людина і світ |
|
|
|
Які в нас країни-сусіди? |
Людина і світ |
|
|
|
Які країни є на Землі ? |
Людина і світ |
|
|
|
Як визначні винаходи удосконалюють наш світ? |
Людина і світ |
|
|
|
Яким ми хочемо бачити світ у майбутньому? |
Людина і світ |
|
|
|
Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ! |
Людина і світ |
|
Наше четверте дослідження – «Людина і природа» |
||||
|
|
Як моє життя пов`язане з природою? |
Людина і природа |
|
|
|
Як я буду досліджувати природу? |
Людина і природа |
|
|
|
Які об`єкти природні, а що створили люди? |
Людина і природа |
|
|
|
Чому Сонце на Землі найголовніше? |
Людина і природа |
|
|
|
Чому без повітря немає життя? |
Людина і природа |
|
|
|
Мої досліди. Як виявити невидимку-повітря? |
Людина і природа |
|
|
|
Де міститься вода? |
Людина і природа |
|
|
|
Мої досліди. Які властивості має вода? |
Людина і природа |
|
|
|
Чому нам потрібна вода? |
Людина і природа |
|
|
|
Що означають слова «земля» та «грунт»? |
Людина і природа |
|
|
|
Який склад має грунт? |
Людина і природа |
|
|
|
Чому кажуть, що родючий грунт- «батько» врожаю? |
Людина і природа |
|
|
|
Якими бувають рослини? |
Людина і природа |
|
|
|
Як вивчати будову рослин? |
Людина і природа |
|
|
|
Як розрізняти дерева, кущі й трав`янисті рослини? |
Людина і природа |
|
|
|
Мої спостереження. Якими бувають культурні рослини? |
Людина і природа |
|
|
|
Яку користь культурні рослини приносять людям? |
Людина і природа |
|
|
|
Мої досліди. Як вирощувати кімнатні рослини? Узагальнення та систематизація. |
Людина і природа |
|
|
|
Якими бувають тварини? |
Людина і природа |
|
|
|
Хто такі комахи? |
Людина і природа |
|
|
|
Хто такі риби? |
Людина і природа |
|
|
|
Хто такі риби? |
Людина і природа |
|
|
|
Хто такі птахи? |
Людина і природа |
|
|
|
Хто такі звірі ? |
Людина і природа |
|
|
|
Як живеться моїм домашнім улюбленцям? |
Людина і світ |
|
|
|
Чому свійські тварини і люди-нерозлучні супутники? |
Людина і світ |
|
|
|
Як залежить діяльність людей від природних умов ? |
Людина і світ |
|
|
|
Які взаємозв`язки існують в природі?
|
Людина і світ |
|
|
|
Урок-екскурсія. Як спостерігати за природою навесні? |
Людина і світ |
|
|
|
Чому якість мого життя залежить від стану природи? |
Людина і світ |
|
|
|
Що шкодить природі? |
Людина і світ |
|
|
|
Як потрібно поводитися серед природи? |
Людина і світ |
|
|
|
Як оберігати рослини? |
Людина і світ |
|
|
|
Як не нашкодити тваринам? |
Людина і світ |
|
|
|
Як я можу допомагати природі? |
Людина і світ |
|
|
|
Урок-екскурсія. Які ознаки літа вже помітні? |
Людина і світ |
|
|
|
Підбиваємо підсумки: ми досліджуємо світ! |
Людина і світ |
|
|
|
Підсумковий урок за рік. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
Людина і світ |
|