Урок ДОБРОТИ
Вперед, Добровірус!
-
Бесіда про коронавірус
- Поговоримо про коронавірус. Як ви розумієте, що таке коронавірус?
- Яких правил слід дотримуватись, щоб не заразитись цим вірусом?(маски, митии руки, дистанція, міряти температуру, антисептик)
- А хто з вас знає, які зміни з приходом коронавірусу прийшли у наше місто, та й у всю країну?(карантин вихідного дня, в транспорті, в магазинах тільки в масках)
- А як ви думаєте, для людей це все добре чи погано?
- Чому? (люди сумні, вони не бачать одного через те, що всі в масках, ті що хворіють теж нещасливі)
- Дивіться, виходить, що ми зараз живемо не дуже добре?
- А що ж ми можемо зробити, щоб було хоч трохи краще?
2. Знайомство з Добровірусом
- А ви знали, що на нашій планеті крім поганих злих вірусів є багато хороших?
- Знайомтесь! Це добрий вірус! Давайте ми йому придумаємо імя!(Добровірус)
- Від коронавірусу люди хворіють, кашляють, потрапляють в лікарні, а що ж буде з людиною, яка заразилась Добровірусом?
-
Він завітав сьогодні до нашого класу, щоб заразити кожного з вас! Боїтесь?
Але заразитись ним не так просто. Треба неабияк постаратись. І правила, яких дотримуємось при коронавірусі трохи змінити.
-
Вироблення правил
-
Мити руки – руками робити добрі справи, в народі кажуть «простягати руку допомоги» (вивішую картку)
-
Що доброго можна зробити руками? (помити посуд, замести, попилососити, виготовити листівку і подарувати, обняти когось, кому сумно)
-
Дотримуватись дистанції – йти один одному на допомогу (вивішую картку)
-
Не торкатись обличчя руками – краще за допомогою рук показати, що все чудово і побажати цього оточуючим (вивішую картку)
-
Не забувати про маску – вона зараз обов’язково має бути в кожного.
-
Виготовлення «маски-усміхашки»
-
У вас на партах лежать маски. Одягніть їх і погляньте один на одного. Який настрій у вас, коли дивитесь на сусіда по парті? А хочете змінити настрій? Давайте на своїй масці намалюємо щось таке, щоб коли глянеш, зразу настрій піднімався. (усмішку)
(діти малюють посмішку на масці)
-
А тепер надягніть маски і погляньте один на одного, на мене. Кожен з вас став значно радісніший і коли я дивлюсь на вас, мені теж хочеться посміхатись, нехай навіть під маскою, але настрій піднявся. Значить ми зробили добру справу – «маску-усміхашку»
(вивішую картку)
-
Поки маски зніміть і покладіть на край парти. Додому ви їх обов’язково одягнете, щоб заразити добром усіх, хто на вас буде дивитись.
-
Ну і ще одне правило, якогось радять дотримуватись при коронавірусі – користуватись антисептиком. А чим його можна замінити при Добровірусі, ми дізнаємось згодом.
(вивішую картку з закритим сердечком)
-
Перегляд та обговорення відео про їжачка
-
А зараз пропоную переглянути відео і сказати, чи побачили ви добрий вчинок. І якщо побачили, то хто його зробив і який саме це вчинок?
(відео про їжачка)ТЕЛЕВІЗОР
https://www.youtube.com/watch?v=Icx7hBWeULM&feature=emb_logo
Бесіда по мультфільму
-
Фізкультхвилинка
1,2,3,4,5
Бути добрими нас вчать.
Помагати, співчувати,
Обіймати й не кричати!
7. Малювання друзів Добровіруса
-
Скажіть, а чи відчув уже хтось з вас, що став добрішим?
-
Пропоную зробити ще одну гарну справу. У Добровіруса є багато братиків – теж хороших вірусів. Це і Усміхасик, і Щастусик, і Щедрик, і Цьомовірус і Виховасик, і Помагасик. Усі вони літають по світу і заряджають добром людей. А Добровірус сумує за ними. Давайте зробимо подарунок нашому гостю і намалюємо його братиків – добрих вірусів.
-
Закрийте оченята і уявіть, як же ж то вони можуть виглядати.
-
Перед вами папір і кольорові олівці. Намалюйте друга Добровірусу.
(малювання дітьми добрих вірусів)
-
Презентація «Добро»ТЕЛЕВІЗОР
-
А які ще добрі вчинки можна робити, скажете, коли переглянете малюнки.
-
Вони вам підкажуть багато доброго.
(перегляд презентації, бесіда)
-
Виготовлення «сердечної палички доброти»
-
Чи зарядились і заразились ви добром?
-
Пам’ятаєте, останнє правило про антисептик? Пропоную антисептик замінити чимось добрим і чарівним. Бо мені дуже хочеться, щоб у сьогоднішній день Доброти ви поділились цією рисою не лише в класі, а й вдома. Для цього ми з вами можемо виготовити чарівну сердечну паличку. Якщо нею торкнутись оточуючих, то вони обов’язково стануть добрішими.
(діти склеюють серця з паличкою)
-
Памятайте, про добрі справи не тільки треба говорити, а й робити. І не тільки в школі, щоб вчителька бачила, а й обов’язково вдома.
-
Добро у світі є, це пам’ятайте, діти
Отож сьогодні після школи спішіть його творити!