Календарно-тематичне планування уроків англійської мови в 3 класі “ENGLISH 3” автора А.Несвіт
(2 год. на тиждень) на 2019-2020 н.р.
№ п\п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
Примітка |
||||
Лексичний |
Граматичний |
Фонетичний |
||||||||||
рецептивні |
інтеракційні |
продуктивні |
||||||||||
|
||||||||||||
1 |
|
Вміє представити себе |
Повторення. Знову до школи. Розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення |
Представляє себе |
Впр.2.с.6 |
Коротка форма I’m |
Вимова вивчених виразів |
Розуміє діалог |
Розігрує діалог |
Розповідає про себе |
Впр.5.с.7 |
Family and friends 2 p.4 |
2 |
|
Веде діалог про урок англійської мови |
На уроці англійської мови. Активізація ЛО |
Демонструє інтерес до англійської мови |
Впр.3.с.8 |
Коротка форма I’m |
Вимова вивчених слів Впр.1.с.8 |
Розуміє діалог |
Розігрує діалог |
Розповідає та пише повідомлення про уроки англійської мови |
Впр.5.с.9 |
Family and friends 2 p.68 |
3 |
|
Пише повідомлення про пори року |
Пори року та погода. Презентація ЛО |
Робить повідомлення про пори року та погоду |
Впр.1.с.10 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткі речення |
Погоджуєть ся або не погоджуєть ся з інформа цією |
Описує пори року |
Впр.5.с.11 |
Family and friends 3 p.6 |
4 |
|
Пише повідомлення про місяці |
Пори року та погода. Читання та обговорення тексту |
Демонструє літні та зимові розваги |
Впр.1,3. с.12 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Читає і розуміє короткий текст |
Співпрацює в групі |
Описує місяці |
Впр.5.с.13 |
|
5 |
|
Пише повідомлення про улюблену пору року |
Моя улюблена пора року. Вживання модального дієслова can |
Демонструє літні та зимові розваги |
Впр.1.с.14 |
Модальне дієслово can |
Вимова вивчених слів |
Розуміє коротке повідомлення у віршованій формі |
Складає та розігрує діалог за зразком |
Описує улюблену пору року |
Впр.5.с.15 |
Family and friends 2 p.70 |
6 |
|
Вміє описувати погоду |
Погода. Опис погоди |
Описує погоду |
Впр.1.с.16 |
Теперішній простий час. Заперечна форма |
Вимова вивчених слів |
Розуміє коротке повідомлення у віршованій формі |
Співпрацює в парі |
Описує погоду |
Впр.5.с.17 |
Grammar Friends 2 p.62 |
7 |
|
Пише повідомлення про погоду в Україні |
Погода в Україні та в світі |
Розповідає про погоду в Україні |
ЛО теми |
Загальні питання |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткі речення |
Погоджує ться або не погоджує ться з інформа цією |
Описує погоду в Україні. |
Впр.5.с.19 |
|
8 |
|
Пише повідомлення про природу за зразком |
Природа навколо нас. Вживання вказівного займенника this |
Закликає берегти природу |
Впр.1.с.20 |
Вказівний займенник this |
Вимова вивчених слів |
Читає та розуміє короткий текст |
Співпрацює в парі |
Описує природу |
Впр.5.с.21 |
Family and friends 2 p.73 |
|
|
|||||||||||
10 |
|
Пише повідомлення про свій робочий тиждень |
Наша школа. Робочий тиждень учня. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Демонструє розуміння потреби планувати свій робочий тиждень |
Впр.1.с.24 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє коротке повідомлення у віршованій формі |
Ставить та відповідає на питання про робочий тиждень учня |
Розповідає про свій робочий тиждень |
Впр.5.с.25 |
Family and friends 2 p.36 |
11 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Шкільні предмети. Активізація ЛО |
Усвідомлює потребу збирати свої шкільні предмети в портфель регулярно самостійно |
Впр.1.с.26 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткий текст |
Ставить та відповідає на питання |
Доповнює текст |
Впр.5.с.27 |
|
12 |
|
Складає діалог про улюблений предмет |
Мій улюблений шкільний предмет. Презентація нових ЛО |
Вибирає улюблений предмет |
Впр.1.с.18 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє прослуханй текст |
Веде діалог про улюблений предмет |
Розповідає які предмети люблять друзі |
Впр.5.с.29 |
Family and friends 2 p.38 |
13 |
|
Розповідає що робить на улюбленому уроці |
На уроці. Виконання тестових завдань |
Дотримується правил ввічливості |
Впр.1.с.30 |
Теперішній простий час. Питальна форма |
Вимова вивчених слів |
Знаходить правильну інформацію та доповнює речення |
Розігрує діалог |
Описує улюблений предмет |
Впр.1.с.30 Впр.5.с.31 |
|
14 |
|
Вміє описати свою класну кімнату |
Речі в класі. Вживання вказівних займенників в однині та в множині |
Дотримується правил ввічливості |
Впр.1.с.32 |
Вказівні займенники |
Вимова вказівних займенників |
Розуміє та доповнює короткі речення |
Співпрацює в парі |
Описує класну кімнату |
Впр.5.с.33 |
Family and friends 2 p.42 |
15 |
|
Вміє вживати граматичну структуру There is\are в мовленні |
Моя класна кімната. Вживання граматичної структури There is\are |
Демонструє розуміння необхідності дотримання чистоти |
Впр.1.с.34 |
Граматична структура There is\are |
Вимова нових слів |
Розуміє короткий текст |
Співпрацює в парі |
Презентує класну кімнату |
Впр.1.с.34 Впр.5.с.35 |
Family and friends 2 p.42 |
16 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Вільний час після уроків. Читання тексту та виконання тестових завдань |
Усвідомлює важливість активного відпочинку |
Впр.1.с.36 |
Теперішній простий час |
Вимова нових ЛО |
Розуміє короткий текст та знаходить правильну інформацію |
Співпрацює в парі |
Розповідає про свій вільний час |
Впр.1.с.36 Впр.5.с.37 |
Family and friends 2 p.73 |
|
|
|||||||||||
17 |
|
Вміє представити свою сім’ю |
Моя сім’я. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Демонструє любов до своєї сім’ї |
Впр.1.с.40 |
Вказівні займенники в однині та в множині |
Вимова вивчених слів |
Розуміє коротке повідомлення у віршованій формі |
Доповнює діалог |
Описує сімейне фото |
Впр.5.с.41 |
Family and friends 3 p.4 |
18 |
|
Пише повідомлення про свою сім’ю |
Сім’я мого друга. Вдосконалення навичок читання |
Демонструє любов до своєї сім’ї |
Впр.1.с.42 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє текст |
Погоджує ться або не погоджує ться з інформа цією |
Пише повідомлення про свою сім’ю |
Впр.5.с.43 |
Family and friends 1 p.42 |
19 |
|
Вміє створювати родинне дерево |
Родинне дерево. Презентація ЛО |
Демонструє любов до своєї сім’ї |
Впр.1.с.44 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє прослуха ний текст |
Погоджує ться або не погоджує ться з інформа цією |
Знаходить правильну інформацію до тексту |
Впр.5.с45 |
|
20 |
|
Веде діалог про професії |
Професії членів родини. Розвиток навичок діалогічного мовлення
|
Порівнює обов’язки різних професій |
Впр.1.с.48 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткі тексти про професії |
Підтримує елементар не спілкування в межах мікродіа логу |
Складає власний діалог |
Впр.1.с.49 |
Family and friends 1 p.30 |
21 |
|
Веде діалог про свою майбутню професію |
Професії. Розвиток навичок аудіювання |
Аргументує свій вибір професії |
Впр.4.с.51 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє текст з опорою на ілюстратив ний матеріал |
Підтримує елементар не спілкування в межах мікродіа логу |
Розповідає ким хоче стати у майбутньому |
Впр.5.с.51 |
Family and friends 1 p.46-47 |
22 |
|
Розповідає про обов’язки різних професій |
Світ професій. Повторення лексичного та граматичного матеріалу |
Порівнює обов’язки різних професій |
Впр.1.с.52 |
Теперішній простий час |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткий текст та знаходить правильну інформацію |
Ставить та відповідає на питання |
Розповідає про обов’язки різних професій |
Впр.5.с.55 |
Family and friends |
|
|
|||||||||||
23 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Зовнішність. Презентація нових ЛО |
Робить компліменти |
Впр.1.с.56 |
Вживання вказівних займенників |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткий текст |
Погоджує ться або не погоджує ться з інформа цією |
Описує зовнішність іграшки |
Впр.1.с.57 |
Family and friends 1 p.46-47 |
24 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Опис зовнішності людини. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Описує зовнішність людей |
Впр.1.с.58 |
Вживання структури have got, has got |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткі речення та доповнює їх |
Ставить та відповідає на питання |
Пише повідомлення про себе |
Впр.5.с.59 |
Family and friends |
25 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Опис зовнішності казкового героя. |
Описує зовнішність казкових героїв |
Впр.1.с.60 |
Множина іменників |
Вимова нових слів |
Розуміє інформацію з мовлення інших |
Ставить та відповідає на питання |
Описує зовнішність казкового героя |
Впр.5.с.61 |
Family and friends |
26 |
|
Описує зовнішність однокласника |
Опис зовнішності. |
Висловлює повагу до свого однокласника |
Впр.1.с.62 |
Вживання структури have got, has got |
Вимова вивчених слів |
Розуміє текст з опорою на ілюстратив ний матеріал |
Погоджує ться або не погоджує ться з інфрмацією |
Описує зовнішність однокласника |
Впр.5.с.63 |
Family and friends |
27 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Зовнішність моїх батьків. |
Демонструє любов та повагу до свої батьків |
Впр.1.с.64 |
Вживання дієслова to be |
Вимова вивчених слів |
Розуміє короткий текст |
Погоджує ться або не погоджує ться з інфрмацією |
Описує зовнішність своїх батьків |
Впр.1.с.64 Впр.5.с.65 |
Family and friends |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
28 |
|
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Family and friends 1 p.46-47 |
29 |
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
Family and friends |
30 |
|
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Family and friends |
31 |
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
Family and friends |
32 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
Family and friends |